De buren hier zitten weer eens in de schuur met de deur open (omdat warm, logisch), maar volgens mij is die schuur nog nooit schoongemaakt. Hangt een aardige walm van oud bier en sigarenrook rond het hele hok en zodra ik mijn raam open komt het direct naar binnen walmen. Ik zit dus lekker met het raam dicht.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:54 schreef H_T het volgende:
Na een uur met ramen open is het bij mij afgekoeld tot 27,5
Op een of andere manier is de temperatuur nu gestegen naar 28 gradenquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:54 schreef H_T het volgende:
Na een uur met ramen open is het bij mij afgekoeld tot 27,5
Dat had ik dan verkeerd gelezen!quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je NIET blijft posten
Zelfs positieve dingen weer verdraaien
Heb je de thermometer al streng toegesproken dat het helemaal de verkeerde kant opgaat en dat hij maar beter snel zijn leven kan beteren voordat de dingen echt weer richting de 30 escaleren?quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Op een of andere manier is de temperatuur nu gestegen naar 28 graden
Nee! Briljant idee Rog, ga ik meteen doenquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je de thermometer al streng toegesproken dat het helemaal de verkeerde kant opgaat en dat hij maar beter snel zijn leven kan beteren voordat de dingen echt weer richting de 30 escaleren?
Het gaat goed! De arm is zo goed als genezen, kan hem ook weer gewoon bewegen en dingen mee tillen. Dank je voor het vragen! Hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe is het verder? Nog last de van arm, of gaat dat nu weer goed?
Wacht, je was weg van huis?quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis. Ik vond het best frisjes op de fiets naar huis. Helaas geldt dat niet voor in huis.
Ja, best gewaagd van mijzelf inderdaad.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, je was weg van huis?
Jij durft.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 9 september 2023 06:19 schreef Yesse het volgende:
Aaarrrgh ik heb al 2 dagen dat is super vroeg wakker word en dan niet meer kan slapen. Man en baby slapen gewoon nog maar ik lig na te denken over dingen als volgende vakanties (whyyyyy?) en waarom traditie wint van welzijn met koeienbellen. Maar dan wel een dutje willen overdag
Maar wij hebben geen airco.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zo kan het ook @:Luctor.et.Emergo , gewoon uitkijken naar de werkweek.
Wat brengt u daar? Pintjes (datvermoedikvanniet) en mosselen?quote:
Goed om te horen. Gaat prima hier hoor, en nu specifiek want lang weekend.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat goed! De arm is zo goed als genezen, kan hem ook weer gewoon bewegen en dingen mee tillen. Dank je voor het vragen! Hoe gaat het met jou?
Een welverdiende vakantie in het schitterende Wallonië! Geen pintjes of mosselen, wel bloedhitte en derhalve een goede reden om vooral weinig te bewegen en goed te hydrateren!quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat brengt u daar? Pintjes (datvermoedik iets) en mosselen?
quote:
quote:
quote:
Het kan zijn dat ik alleen lees wat ik wil lezen, maar het staat er toch echt allemaal in.quote:
Well played, Roozjee!quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het kan zijn dat ik alleen lees wat ik wil lezen, maar het staat er toch echt allemaal in.
Ik heb gevoel dat ik aan het wegsmelten ben.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me een beetje meh vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |