Je hebt nu zijn dag gered. Want hij was al in grote paniekquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
@:Roger_Epiales , dit gaat weer over wielrennen in Spanje.
Hoef je ook niet te googlen.
Ik zou me er niet tegen verzetten Bill, de TT heeft gesproken, het staat geschreven, en meer van dat soort zekerheidsclichés.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat ik niet in de war was, maar door deze TT begin ik toch te twijfelen
Dank je wel, aan jou heb ik tenminste wat.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
@:Roger_Epiales , dit gaat weer over wielrennen in Spanje.
Hoef je ook niet te googlen.
Stef Clement gaf in z`n commentaar aan dat Kuss een contract heeft om meer in de luwte te blijven en in dienst van de kopmannen te rijden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:47 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk dat Kuss uiteindelijk de ronde dan wint. Maar ik vrees dat het Vingegaard gaat worden.
Dat staat niet in z'n contract. Dat is gewoon wat Kuss zelf prettig vindt. Maar hij gaat natuurlijk niet nu de Vuelta-winst zomaar weggooien.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Stef Clement gaf in z`n commentaar aan dat Kuss een contract heeft om meer in de luwte te blijven en in dienst van de kopmannen te rijden.
Maar ja. Als je op dit moment gewoon bij de beste hoort of misschien wel de beste bent.
Zoiets zeiden ze bij Eurosport ook al, dat het Jumbo geld zou kosten. Maar was ook speculeren.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Stef Clement gaf in z`n commentaar aan dat Kuss een contract heeft om meer in de luwte te blijven en in dienst van de kopmannen te rijden.
Maar ja. Als je op dit moment gewoon bij de beste hoort of misschien wel de beste bent.
Maar d’n Wout dan?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mja dat is een realiteit waar je aan zal moeten gaan wennen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:28 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn Disney+ doet raar, ondertiteling staat op Nederlands, maar hij is in het Chinees
Grey’s Anatomy staat niet op Netflix.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja dat is een realiteit waar je aan zal moeten gaan wennen.
Of gewoon Netflix kijken natuurlijk.
Die is lekker rondjes aan het rijden in Groot-Brittannië.quote:
Dan zal je toch Chinees moeten gaan leren!quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Grey’s Anatomy staat niet op Netflix.
Zo mee eens. Nog 2 dagen thuis overleven en maandag ga ik naar kantoor met aircoquote:
Zo kan het ook @Luctor.et.Emergo , gewoon uitkijken naar de werkweek.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo mee eens. Nog 2 dagen thuis overleven en maandag ga ik naar kantoor met airco
Ik slinger Duo Lingo maar aan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zal je toch Chinees moeten gaan leren!
@Em31 heeft zelfs al per DM gedreigd dat ze niet meer in de SC komt als ik blijf postenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
Tevens een goede avond. Ik zie dat @:strani weer volop meepost. Zijn we daarom in de war?
De verwarring begon bij een Belg.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:25 schreef ijs_beer het volgende:
Want dat zou ik wel uitermate verwarrend vinden als jullie daarvan in de war raken, van onze toch wel kraakheldere Strani.
Zo dan, geen halve maatregelen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 heeft zelfs al per DM gedreigd dat ze niet meer in de SC komt als ik blijf posten
Urbanus kan ik inderdaad ook niet altijd verstaan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De verwarring begon bij een Belg.
En dat was niet @:Fred_B
Hoe is het verder? Nog last de van arm, of gaat dat nu weer goed?quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet hoe ze is hè.
Dus ik denk niet dat je haar hier nog veel gaat zien voorlopig.
Als je NIET blijft postenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 heeft zelfs al per DM gedreigd dat ze niet meer in de SC komt als ik blijf posten
Bij ons gelukkig niet, het was overal netjes 2°C (give or take een half graadje)quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:09 schreef Momo het volgende:
Bij ons op het werk was de hele week airco kapot, was nog warmer dan buiten donderdag
Maandag of dinsdag wordt het gemaakt.
Cool werk!quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij ons gelukkig niet, het was overal netjes 2°C (give or take een half graadje)
Werk je in een koelkast? Wat leukquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij ons gelukkig niet, het was overal netjes 2°C (give or take een half graadje)
Min of meer wel ja, maar dan wel een hele grote.quote:
Moet heerlijk zijn op dit soort momentenquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Min of meer wel ja, maar dan wel een hele grote.
Zo!quote:
Dat laatste zeker. Vanmiddag een aantal keer iets van buiten naar binnen moeten brengen, dat is helemaal leuk op dit soort dagen. Van 2 naar 30, terug naar 2 en weer de 30 in. Doe dat een keer of 6 en je gaat gewoon sterretjes zien.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet heerlijk zijn op dit soort momenten![]()
En een klap als je dan weer naar buiten loopt
Oh ja, dat was dat plan dat wij allemaal naar een nieuwe SC zouden gaan, en dan jou niet zouden zeggen welke dat was.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |