Ik care altijd om wat jij zegt Beerske.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als iemand nog cared daarom, dat is wel de reden.
Maar goed beste bewaarmethode is gewoon ongeschild in een grote koelcel.
Vroege begin van je weekendquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nou ik kan nog even niet inloggen, want mijn tweestapsverificatie (telefoon) besluit om gewoon even eerst een update uit te voeren.
Oeh, even terugkijken!quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Davine Michelle live bij radio 2
Dat is lekker zegquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:BillDauterive
Ik heb gisteravond 68 minuten gezwommen. Dat zijn 53 baantjes
quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is lekker zegGoed bezig! Tijdens de wedstrijd van het Nederlands elftal?
Je moet wat als er geen F1 is.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het zwembadwater was lekker verkoelend. Ik ga zondagochtend weer zwemmen. Morgen ga ik bowlen. Dus een sportief weekend voor mij.
Wist je dat we niet F1 weekenden op zondag een Retro (terugkijken van een oude race) doenquote:Op vrijdag 8 september 2023 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet wat als er geen F1 is.
Nee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wist je dat we niet F1 weekenden op zondag een Retro (terugkijken van een oude race) doen
Sinterklaas is wel heel vroeg bij jouquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat hoor ik daar op de deur bonken?
Het weekend stond er gewoon.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinterklaas is wel heel vroeg bij jou
En daarna is die zeker bij jou geblevenquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het weekend stond er gewoon.
Ja, hij is hier nog steeds. Zondagavond vertrekt ie weer.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
En daarna is die zeker bij jou gebleven
Schande, hooivorken, boze mensenmassa op de been etc.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hij is hier nog steeds. Zondagavond vertrekt ie weer.
Misschien komt ie zondagavond wel naar jou toe.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schande, hooivorken, boze mensenmassa op de been etc.
Ja leuk. Dan krijgen we jouw restjesquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien komt ie zondagavond wel naar jou toe.
Misschien krijg jij dan wel van maandag t/m vrijdag weekend.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja leuk. Dan krijgen we jouw restjes
Jeetje, toch lullig voor Frenkie.quote:Oranje traint zonder Veerman, die vannacht vader werd van zoon Frenkie
Ik denk dat wij vanaf volgende week wel het weekend met zijn allen zullen delen, waarbij die bij jou niet meer langskomtquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien krijg jij dan wel van maandag t/m vrijdag weekend.
Jongste Oranje speler ooitquote:
Was die stuk dan?quote:
T-Mobile en Tele2quote:
Ik zou mijn kind toch niet meteen een naam geven van iemand waar je regelmatig mee werkt. Zeker als het ook weer niet zo'n heel veel voorkomende naam is.quote:
Het is wachten op de baby van Frenkie die straks Joey heet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind toch niet meteen een naam geven van iemand waar je regelmatig mee werkt. Zeker als het ook weer niet zo'n heel veel voorkomende naam is.
Weet je zeker dat het de echte is en geen bedrieger?quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het weekend stond er gewoon.
Ik hoopte dat deze post wat helderder zou worden als ik 'Remco' zou googelen en dat heeft zowaar eens geholpen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:37 schreef Momo het volgende:
Remco is zijn strijd tegen een Nederlandse supermarkt aan het verliezen
Oei @Luctor_et_Emergo dat wordt weer aan het werk en de gemiste uren inhalenquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de echte is en geen bedrieger?
Want rond die tijd kwam het weekend hier ook binnenlopen.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de echte is en geen bedrieger?
Want rond die tijd kwam het weekend hier ook binnenlopen.
Remco Pieters en de strijd tegen Dirk van de Broek is toch algemeen bekend?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoopte dat deze post wat helderder zou worden als ik 'Remco' zou googelen en dat heeft zowaar eens geholpen.![]()
Mits je het over wielrennen hebt iig, anders heb ik nog steeds geen idee.![]()
Die wordt vermist.quote:
Dat zou vrij lachwekkend zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:12 schreef blackswangreen het volgende:
Straks Vuelta-podium met 3 Jumbo's.
Is er nu ook nog een Remo bij?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Remo Pieters en de strijd tegen Dirk van de Broek is toch algemeen bekend?
Daarom maakte ik bewust die typefout. Het is gewoon Remco. Maar ik wist dat het voor kortsluiting zou zorgen als het opeens over Remo gingquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er nu ook nog een Remo bij?![]()
Is dat de broer van Remi?![]()
Maar ik dacht dat die alleen op de wereld was, hoe zit dat dan?![]()
Jouw post roept weer eens alleen maar meer vragen op.
Nu maak je weer ineens een type.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom maakte ik bewust die type. Het is gewoon Remco. Maar ik wist dat het voor kortsluiting zou zorgen als het opeens over Remo ging
Goed gezien. Allemaal om jou op het verkeerde been te zet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu maak je weer ineens een type.
Alsof we met Remco, Remi, en Remo nog niet genoeg echte mensen hebben om ons druk over te maken, ga jij er nog een beetje wat typetjes bijmaken. Wat moeten we daar nu allemaal mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |