Geluksvogel, hier staat het nu op 31,5 in de slaapkamer.quote:
Zoals het hoortquote:Op donderdag 7 september 2023 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, en natuurlijk heb ik de goal weer eens netjes gemist.
Ik zat wel te kijken, maar bedacht me dat ik wel heel even naar de wc kon omdat er toch weinig gebeurde.
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:12 schreef Fred_B het volgende:
Dan hebben we met een beetje geluk over 20 jaar weer een De Roon in Oranje.
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:15 schreef Arizona het volgende:
Hoezo komt dit nieuwe deel niet automatisch in mijn actieve topics
Ik dacht al dat Sjors lui was met openen maar dawasnie
Wat een topcoach is die Koeman toch ookquote:Op donderdag 7 september 2023 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Nederland ook verrassend goed spelen momenteel.
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die zag ik wel. [ afbeelding ]
Koeman gooit alle dingen heel Griekenland om!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een topcoach is die Koeman toch ook
We hebben de boot voor de grachtentocht al uit het vet gehaald!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat vanavond de traditionele jaarlijkse wedstrijd waarin we opeens met z'n allen denken dat Nederland uit het dal is wordt gespeeld.
Wie zegt dat, ben je Blind ofzoquote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat vanavond de traditionele jaarlijkse wedstrijd waarin we opeens met z'n allen denken dat Nederland uit het dal is wordt gespeeld.
Dat heeft niemand hier gezegd Hans.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef Strani het volgende:
KAMPIOENEquote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef Strani het volgende:
Waarom heb je krieltjes in een glazen pot?!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
Mocht er twijfel over bestaan, laat ik die dan wegnemen door te zeggen dat het géén goed idee is om een glazen pot krieltjes op je voet te laten vallen. Nog nooit zo snel m'n voet blauwgroen zien worden, was vrijwel instant.
Oef, sterkte. Kun je nog wel een schoen aan?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
Mocht er twijfel over bestaan, laat ik die dan wegnemen door te zeggen dat het géén goed idee is om een glazen pot krieltjes op je voet te laten vallen. Nog nooit zo snel m'n voet blauwgroen zien worden, was vrijwel instant.
Omdat de supermarkt ze zo verkooptquote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom heb je krieltjes in een glazen pot?!
Er wordt in ieder geval weer energie in gestopt en met passie gespeeld in tegenstelling tot de laatste paar wedstrijden.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Nederland ook verrassend goed spelen momenteel.
Ik ben blij dat ji dit experiment voor ons hebt uitgevoerd, zodat wij dat niet meer hoeven te doen. Wij danken u.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
Meer tekst was imo niet nodig.quote:
Verkopen ze geen verse? Jullie hebben daar zulke lekkere aardappeltjes in schilquote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat de supermarkt ze zo verkoopt
Wil je erover praten Strani?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
We tuinen er telkens weer in EmAls een ex die zegt dat 'ie nu écht veranderd is.
Daarna nam je nog een zakje jam, een doos boter en een pak cola mee?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi kooltje hoorquote:
Meteen ijs erop gedaan, zwelling is daardoor aardig onder controle gebleven denk ik. Dus komt wel goedquote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oef, sterkte. Kun je nog wel een schoen aan?
Krieltjes horen eigenlijk ook niet in een potdus ik denk dat dit een boodschap is…
Huhquote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Eentje die pieptquote:Op donderdag 7 september 2023 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Heb je wel een ventilator?
Krieltjes in een glazen pot?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
Oké ik geloof dat het eigenlijk gewoon normale kleine aardappeltjes zijn. En ze zijn erg lekker ook als je ze baktquote:Op donderdag 7 september 2023 21:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verkopen ze geen verse? Jullie hebben daar zulke lekkere aardappeltjes in schil
Hebben ze in Duitsland ookquote:
Zakjes zijn toch niet voor jam? Zakjes zijn er voor melk, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarna nam je nog een zakje jam, een doos boter en een pak cola mee?
Ik heb ze wel eens gezien, maar zou ook kunnen dat ik ze in Duitsland een keer tijdens vakantie heb gezien.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Bestaat dat hier überhaupt, krieltjes in een glazen pot?
Nou ik zal het je sterker vertellen, in Colombia koop je je melk of yoghurt in een zak in plaats van een pak.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarna nam je nog een zakje jam, een doos boter en een pak cola mee?
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja. Eentje die pieptMisschien is dat nog wel wat te fixen met wat WD40
Hete nachten met Roger!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geluksvogel, hier staat het nu op 31,5 in de slaapkamer.
Zodat de melk nog denkt dat het in de uier zit.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zakjes zijn toch niet voor jam? Zakjes zijn er voor melk, dat weet iedereen.![]()
[ afbeelding ]
Wat grappig, wordt dat ook gewoon veel gebruikt? Echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 7 september 2023 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik geloof dat het eigenlijk gewoon normale kleine aardappeltjes zijn. En ze zijn erg lekker ook als je ze bakt
[ afbeelding ]
En die zak dragen ze dan op hun hoofd?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zal het je sterker vertellen, in Colombia koop je je melk of boter in een zak in plaats van een pak.
Ik denk het wel hoorquote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat grappig, wordt dat ook gewoon veel gebruikt? Echt nog nooit van gehoord
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die goal zag ik dus weer niet omdat ik druk bezig was zakjes melk te kopiëren.
Eat this Messiquote:
Oh misschien is dat de reden, het weerquote:Op donderdag 7 september 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoorHet is voor mij soms makkelijker omdat ik ook weer niet elke dag aardappelen eet en het in deze hitte lastig is om aardappelen lang goed te houden.
Straks De Jong nog met een goal.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef sportfreak het volgende:
JAAAAAA
Eerst De Roon die zijn allereerste interlandgoal scoort en nu Weghorst met zijn eerste goal sinds maart, moet niet gekker worden.
En bak je ze dan of kook je ze?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoorHet is voor mij soms makkelijker omdat ik ook weer niet elke dag aardappelen eet en het in deze hitte lastig is om aardappelen lang goed te houden.
Ja dat heb ik ook nooit begrepen. Mensen hebben dan in de koelkast een plastic houdertje staan waar ze die zak dan in doen. En dan schenken ze het zo.quote:
Naja in Duitsland hebben ze het ook en daar hebben ze redelijk hetzelfde klimaat als hierquote:Op donderdag 7 september 2023 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh misschien is dat de reden, het weerdan is zoiets inderdaad wel handig!
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zakjes zijn toch niet voor jam? Zakjes zijn er voor melk, dat weet iedereen.![]()
[ afbeelding ]
Spuit 11quote:
De Super De Boer waar ik ooit werkte had ze ook in het schap staanquote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Bestaat dat hier überhaupt, krieltjes in een glazen pot?
Deze bak ik het liefstquote:Op donderdag 7 september 2023 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
En bak je ze dan of kook je ze?
Een kat?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef Em31 het volgende:
Bij de Hanos/Makro kom je ook altijd wel bijzondere dingen tegen waarvan je denkt, waarom zit dat ineens in een zak? Of van die mega verpakkingen
Ohhhh okéquote:Op donderdag 7 september 2023 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naja in Duitsland hebben ze het ook en daar hebben ze redelijk hetzelfde klimaat als hier
Zo ben jij daar ooit ook beland!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
Hier in Spanje krijgen we elk jaar zo rond half december een hele lading Nederlanders in zakken binnen per boot.
Ik dacht dat jij niet zoveel interesse had in melkzakkenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Logisch natuurlijk.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd voor een wisselquote:Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef blackswangreen het volgende:
De Roon blijft natuurlijk een drama.
Voor op de voet raad ik de tarsal of metatarsal net achter de grote teen aan.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef Arizona het volgende:
Ik heb besloten dat ik de volgende keer als we weer naar de Duitse supermarkt ga, ik een pot aardappels mee ga nemen, ik ben nu razend benieuwd hoe dat voelt als het op je voet valt hoe dat smaakt!
Vaak zijn het daar zakjes in een zak.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn dat niet flessen in een zak, zo aan de vorm te zien?
Ik begrijp het zelf ook nog niet helemaal H_T, het zal de warmte zijn denk ik.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zoveel interesse had in melkzakken
Normaal gaat het pas lopen als De Roon eruit gaat. Echt de grootste fraud in het Nederlands team.quote:
Ah nou zo'n plastic houder is het inderdaadquote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak zijn het daar zakjes in een zak.![]()
[ afbeelding ]
Dat witte blok vooraan is echt geen drugs, maar een zakje melk uit de grotere zak erachter.![]()
Want waarom zou je melk in slechts 1 plastic zak doen als je ook individuele plastic zakjes in een zak kan doen?
Maar dat is voor iets als jam toch helemaal niet handig?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah nou zo'n plastic houder is het inderdaad
Ohh en snacksauzen en jam zitten er inderdaad ook in knijpbare verpakkingen.
[ afbeelding ]
Dat zulke dingen bij ons standaard in een pot zitten, vind ik ook niet echt handig.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah nou zo'n plastic houder is het inderdaad
Ohh en snacksauzen en jam zitten er inderdaad ook in knijpbare verpakkingen.
[ afbeelding ]
Nou dat valt mee hoor, beetje als met tandpasta eigenlijk.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat is voor iets als jam toch helemaal niet handig?
Dan krijg je nooit de restjes eruit.
Ik was even de ramen boven openzetten, als je een alibi zocht!quote:
Eigenlijk niet nee.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zulke dingen bij ons standaard in een pot zitten, vind ik ook niet echt handig.
Geen Davy Klaassen om hem te vervangenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Normaal gaat het pas lopen als De Roon eruit gaat. Echt de grootste fraud in het Nederlands team.
Wel een sympathieke gozer overigens.
Al m'n geld wegquote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was even de ramen boven openzetten, als je een alibi zocht!
Ik kijk geen voetbal en zit niet op de wcquote:
Precies, daar lukt dat ook niet mee.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat valt mee hoor, beetje als met tandpasta eigenlijk.
En wie zou dat onafhankelijk kunnen bevestigen?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal en zit niet op de wc
Stinkt je toilet nu zo erg?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was even de ramen boven openzetten, als je een alibi zocht!
Fred en Ed to the rescue!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zulke dingen bij ons standaard in een pot zitten, vind ik ook niet echt handig.
Er is vast een eend die kan bevestigen dat ik niet recent op bezoek ben geweestquote:Op donderdag 7 september 2023 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En wie zou dat onafhankelijk kunnen bevestigen?
Anti-knoeidop, ze bedenken ook echt de gekste dingen hèquote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Fred en Ed to the rescue!
[ afbeelding ]
Dan helpt het luchten wel ja.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de buitenlucht is hier redelijk schoon.
H_T, er is nota bene een uitdrukking over de onbetrouwbaarheid van wat die eend zoal zegt.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is vast een eend die kan bevestigen dat ik niet recent op bezoek ben geweest
Wie zijn Fred en Ed /dtvquote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Fred en Ed to the rescue!
[ afbeelding ]
Als jij al niet weet wie Fred isquote:
Ik dacht even dat het die bevers van de Fabeltjeskrant waren.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als jij al niet weet wie Fred is
Die eend die zingt zoals hij gebekt is?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
H_T, er is nota bene een uitdrukking over de onbetrouwbaarheid van wat die eend zoal zegt.
quote:
Ik zie dat bij mij gelijk de eerste keer fout gaan.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook nooit begrepen. Mensen hebben dan in de koelkast een plastic houdertje staan waar ze die zak dan in doen. En dan schenken ze het zo.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet direct trek krijg als ik deze twee zo zie.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op basis van de Nick en Simon-methode neem ik aan dat Fred de linker is en Ed de rechter. Het zijn mascottes van jam, stroop, hazelnootpasta en nog wat andere smeersels. Nooit wat van gekocht overigens
Ik vind ze er niet noodzakelijkerwijs omzetverhogend uitzien.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op basis van de Nick en Simon-methode neem ik aan dat Fred de linker is en Ed de rechter. Het zijn mascottes van jam, stroop, hazelnootpasta en nog wat andere smeersels. Nooit wat van gekocht overigens
Dit is inderdaad wel een onderwerp om het nog wat langer over te hebben. Misschien kan @Strani er nog wat meer over vertellen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn aardappels in poten niet gewoon langer houdbaar dan in zakjes. En aangezien Nederland en België de aardappel producerende landen zijn, worden ze hier in zakjes verkocht en de export wordt in potten gedaan voor de lange(re) reis.
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet direct trek krijg als ik deze twee zo zie.
dit is de mascottevariant, die inclusief zedendelinquent wordt geleverd. Op de verpakking zien ze er iets vriendelijker uitquote:Op donderdag 7 september 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind ze er niet noodzakelijkerwijs omzetverhogend uitzien.
Tuurlijkquote:Op donderdag 7 september 2023 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een onderwerp om het nog wat langer over te hebben. Misschien kan @:strani er nog wat meer over vertellen.
Inb4 nog zes goals van Oranje.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, straks weer een vroege wekker en zo.
Kijk eens aan. Waar houdt de vooruitgang ooit op?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk
We hébben overigens ook gewoon aardappen in zakken hoor
Ik dacht dat die jam, stroop, hazelnootpasta, hagelslag en weet ik veel wat allemaal niet meer verkocht werden inmiddelsquote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat er nu wel een beetje op het hoogtepunt zitten.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Waar houdt de vooruitgang ooit op?
Meneer Sjors junior belde. Hij heeft een ontsteking aan z’n grote teenquote:
En dat moet op de WC?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Meneer Sjors junior belde. Hij heeft een ontsteking aan z’n grote teen
In Spanje kennen ze ook patat toch? Dat is wel het allerhoogst haalbare qua aardappel-evolutiequote:Op donderdag 7 september 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu wel een beetje op het hoogtepunt zitten.
Of 6, als je het aan Pippi L. vraagtquote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
"3x3-basketbalsters winnen EK-goud"
Wat een rare manier om te zeggen dat negen basketbalsters goud hebben gewonnen.
Ja, waar anders?quote:
Bij de meeste mensen hangt die zwarte telefoon in de gang.quote:
Zekerquote:Op donderdag 7 september 2023 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Spanje kennen ze ook patat toch? Dat is wel het allerhoogst haalbare qua aardappel-evolutie
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen hangt die zwarte telefoon in de gang.
Precies. We hebben het (ondanks de oranje kleur) ook niet over het Nederlands wortel121-tal.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
"3x3-basketbalsters winnen EK-goud"
Wat een rare manier om te zeggen dat negen basketbalsters goud hebben gewonnen.
Waaruit nog maar eens blijkt dat Zweden een zeer onbetrouwbaar land isquote:Op donderdag 7 september 2023 22:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Of 6, als je het aan Pippi L. vraagt
Het Nederlands XI-tal was vroeger geen ongebruikelijke schrijfwijze.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies. We hebben het (ondanks de oranje kleur) ook niet over het Nederlands wortel121-tal.
Gelukkig loopt het voor Nederland uit bij Ierland eigenlijk altijd wel goed af!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:19 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk wint gewoon van Ierland. Dus WE kunnen zondag bijzonder goede zaken doen in Ierland.
Dan vind ik bij nader inzien die 3X3 basketbalsters nog veel vreemderquote:Op donderdag 7 september 2023 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het Nederlands XI-tal was vroeger geen ongebruikelijke schrijfwijze.
Ik denk dertig? Drie voor de x en drie erna, heft elkaar op.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan vind ik bij nader inzien die 3X3 basketbalsters nog veel vreemderTwee schrijfwijzen door elkaar
![]()
Zijn het er dan 33?
Ja, ik kan me er weinig bij voorstellen dat Nederland een groot toernooi zou missen door een nederlaag in Ierland.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig loopt het voor Nederland uit bij Ierland eigenlijk altijd wel goed af!
Ondenkbaar, dat laat Nederland echt niet liggen!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er weinig bij voorstellen dat Nederland een groot toernooi zou missen door een nederlaag in Ierland.
Misschien als Hasselbaink dan rechtsbuiten staat.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er weinig bij voorstellen dat Nederland een groot toernooi zou missen door een nederlaag in Ierland.
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan vind ik bij nader inzien die 3X3 basketbalsters nog veel vreemderTwee schrijfwijzen door elkaar
![]()
Zijn het er dan 33?
Hatsekideequote:Op donderdag 7 september 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Oh nee wacht het was die vos hè? Lowietje.
Dag eyecandyquote:
Lowietje zit op de tribune. Naast de Breuk.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Polletje moet nu al een uur aanhoren dat Louis verantwoordelijk is voor dit succes.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lowietje zit op de tribune. Naast de Breuk.
Ben je weer fris en fruitig?quote:
En daar probeert Hans dan overheen te komen met teksten als “Kjeld, je kamer is een vuilnisbjelt”.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Polletje moet nu al een uur aanhoren dat Louis verantwoordelijk is voor dit succes.
Ja zo'n blessurebehandeling bij je zoon hebben ze jouw hulp denk ik verder niet bij nodig dus jij kan wel weer naar huis toch?quote:
Citroentjesfris! (Anti-muggengeur hè)quote:
Die is vrij bekendquote:Op donderdag 7 september 2023 22:31 schreef Arizona het volgende:
Wie is Reijnders nu weer. Weer een speler waar ik nog nooit van gehoord heb![]()
Ik slinger google maar weer aan.
Dat is van de 3 biggetjes.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Ik kijk niet zo vaak en aandachtig naar voetbalquote:
Welke versie?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja die is ook van de 3 biggetjes
Siquote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon Arizona te dissen?
De 3 biggetjes is toch Midas de wolf? Althans in de Donald Duckquote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja die is ook van de 3 biggetjes
Die met vader, moeder en Peppa, waarin George ter adoptie uit huis geplaatst is.quote:
Ze hebben ‘m in de Badedas gezet. De teen danquote:Op donderdag 7 september 2023 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zo'n blessurebehandeling bij je zoon hebben ze jouw hulp denk ik verder niet bij nodig dus jij kan wel weer naar huis toch?
Die vrouw zit een weekje in Italië en meteen is alles wat ze zegt chaos.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De 3 biggetjes is toch Midas de wolf? Althans in de Donald Duck
Is 'ie in z'n sas nu?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben ‘m in de Badedas gezet. De teen dan
Je bent gewoon jaloers!quote:
Ik ook niet!quote:
Ik trek me voor m'n eigen mentale gezondheid voorzichtig terug uit dit gesprek.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sowieso de eerste. Hoe de tweede versie is kunnen we volgend jaar pas zien.
Denk het welquote:
Oja blote tetten iddquote:Op donderdag 7 september 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Rare reclames waren dat toch. En ik denk ook niet dat ze in deze tijd nog zouden mogen.
Welkom welkom, bij de drie biggetjesquote:Op donderdag 7 september 2023 22:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Kom maar snel naar hier!
Kunnen we geen normaal gesprek hebben over de musical met K3?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik trek me voor m'n eigen mentale gezondheid voorzichtig terug uit dit gesprek.
Ja, Nederland wint, maar alle andere deelnemers zijn gewoon allemaal tweede.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was wel spannend maar toch ook fijn.
Precies, tegenwoordig douchen we pas als we 18 zijn!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooral minderjarigen in bad of onder de douche.
Ik weet niet eens meer hoe die gingquote:Op donderdag 7 september 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Rare reclames waren dat toch. En ik denk ook niet dat ze in deze tijd nog zouden mogen.
Ik waardeer dat je alsnog duidelijk maakt over welke versie het gaat maar ik hoop dat je kunt respecteren dat ik K3 niet vind passen de canon van dit sprookje.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen we geen normaal gesprek hebben over de musical met K3?
Oh nee hoor ik ben er principieel nooit aan begonnen.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, tegenwoordig douchen we pas als we 18 zijn!
Badedas (Badedas)quote:Op donderdag 7 september 2023 22:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe die ging![]()
Weet alleen nog die ene zin.
Dit is dikke jeugdsentiment Straniquote:Op donderdag 7 september 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik waardeer dat je alsnog duidelijk maakt over welke versie het gaat maar ik hoop dat je kunt respecteren dat ik K3 niet vind passen de canon van dit sprookje.
Dat vergeef ik jou en je generatie maar verder dan dat ga ik niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is dikke jeugdsentiment Strani
Het jeugdsentiment rond K3 is voor ons dat ze nog aan het Belgische NSF meededen.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is dikke jeugdsentiment Strani
Die dekselse jeugd hoeft niet met alles weg te komen inderdaad.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vergeef ik jou en je generatie maar verder dan dat ga ik niet.
Samson accepteer ik als jeugdsentiment maar daar houdt het opquote:Op donderdag 7 september 2023 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het jeugdsentiment rond K3 is voor ons dat ze nog aan het Belgische NSF meededen.
Volgens Vurgel stond het als een huis.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:42 schreef blackswangreen het volgende:
Het was eigenlijk gewoon heel slecht, maar Griekenland was nog slechter.
Wout Weghorst man, wat een ongelooflijk slechte speler.
Zelfs Gertje is tegenwoordig ingewisseld voor zijn dochter. En Danny Verbiest zit ook al tijden niet meer in het Samsonpak.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Samson accepteer ik als jeugdsentiment maar daar houdt het op
Als je zes doelpunten om de oren krijgt in principe ook. Maar wel een wat kleinere kans, dat geef ik toe.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als we de nul houden, dan hebben we de kans om te winnen.
Oh ja z'n dochter, nepotisme op z'n bestquote:Op donderdag 7 september 2023 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zelfs Gertje is tegenwoordig ingewisseld voor zijn dochter. En Danny Verbiest zit ook al tijden niet meer in het Samsonpak.
Heeft inderdaad weinig goed gedaan. De Roon ook weer veel balverlies. En Blind heeft heel weinig toegevoegd. Dus alsnog matig alle driequote:Op donderdag 7 september 2023 22:42 schreef blackswangreen het volgende:
Het was eigenlijk gewoon heel slecht, maar Griekenland was nog slechter.
Wout Weghorst man, wat een ongelooflijk slechte speler.
Dat was toch meer Lowieke de Vos?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij Chatzidiakos denk ik altijd aan Bor de Wolf.
Ja, ik moet zeggen dat de charme ook een beetje weg is. Zelfs zonder nostalgie voelt het niet echt natuurlijk aan.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja z'n dochter, nepotisme op z'n best
De Carnavalsvereniging Ons Jabeur uit Gemert komt ook nog weleens langs op TT 601.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was toch meer Lowieke de Vos?
Ik vond eerder headlines als 'Rus door naar volgende ronde Roland Garros' heel verwarrend. Zeg dan op z'n minst welke Rus!
Bovendien had die hond alláng drie keer dood moeten zijn.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat de charme ook een beetje weg is. Zelfs zonder nostalgie voelt het niet echt natuurlijk aan.
De Roon moet zogenaamd worden opgesteld om het vuile werk voor Frenkie op te knappen. Maar ik denk dat Frenkie meer profijt heeft van een goede voetballer naast zich, zodat hij niet driedubbel wordt gedekt. Want dat is wat nu gebeurt, iedereen verdedigt Frenkie en De Roon wordt gewoon vrij gelaten omdat hij toch niks kan met de bal.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft inderdaad weinig goed gedaan. De Roon ook weer veel balverlies. En Blind heeft heel weinig toegevoegd. Dus alsnog matig alle drie![]()
Was ook wel logisch geweest om Hartman in te brengen voor zijn debuut. Maar blijkbaar was het volkomen logisch om trage Daley de wedstrijd vol te laten maken.
Ik stoor me er ook aan dat zij nog steeds mee mag doen aan internationale evenementenquote:Op donderdag 7 september 2023 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was toch meer Lowieke de Vos?
Ik vond eerder headlines als 'Rus door naar volgende ronde Roland Garros' heel verwarrend. Zeg dan op z'n minst welke Rus!
Wat is de levensverwachting van pratende honden dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien had die hond alláng drie keer dood moeten zijn.
Fa?quote:
Een jaar of drie als ze op TV komen, wegens de stress.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de levensverwachting van pratende honden dan?
Ik heb naast Samsom nog nooit een pratende hond op tv gezien.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Een jaar of drie als ze op TV komen, wegens de stress.
Samson!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien had die hond alláng drie keer dood moeten zijn.
De meesten overleven de pilot niet eensquote:Op donderdag 7 september 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb naast Samsom nog nooit een pratende hond op tv gezien.
Deze gaat even aan mij voorbijquote:Op donderdag 7 september 2023 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Carnavalsvereniging Ons Jabeur uit Gemert komt ook nog weleens langs op TT 601.
Twee keer de helft.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de levensverwachting van pratende honden dan?
Diederik een hond noemen gaat mij wel wat ver.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als iemand nog cared daarom, dat is wel de reden.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn aardappels in poten niet gewoon langer houdbaar dan in zakjes. En aangezien Nederland en België de aardappel producerende landen zijn, worden ze hier in zakjes verkocht en de export wordt in potten gedaan voor de lange(re) reis.
Ik care altijd om wat jij zegt Beerske.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als iemand nog cared daarom, dat is wel de reden.
Maar goed beste bewaarmethode is gewoon ongeschild in een grote koelcel.
Vroege begin van je weekendquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nou ik kan nog even niet inloggen, want mijn tweestapsverificatie (telefoon) besluit om gewoon even eerst een update uit te voeren.
Oeh, even terugkijken!quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Davine Michelle live bij radio 2
Dat is lekker zegquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:BillDauterive
Ik heb gisteravond 68 minuten gezwommen. Dat zijn 53 baantjes
quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is lekker zegGoed bezig! Tijdens de wedstrijd van het Nederlands elftal?
Je moet wat als er geen F1 is.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het zwembadwater was lekker verkoelend. Ik ga zondagochtend weer zwemmen. Morgen ga ik bowlen. Dus een sportief weekend voor mij.
Wist je dat we niet F1 weekenden op zondag een Retro (terugkijken van een oude race) doenquote:Op vrijdag 8 september 2023 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet wat als er geen F1 is.
Nee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wist je dat we niet F1 weekenden op zondag een Retro (terugkijken van een oude race) doen
Sinterklaas is wel heel vroeg bij jouquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat hoor ik daar op de deur bonken?
Het weekend stond er gewoon.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinterklaas is wel heel vroeg bij jou
En daarna is die zeker bij jou geblevenquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het weekend stond er gewoon.
Ja, hij is hier nog steeds. Zondagavond vertrekt ie weer.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
En daarna is die zeker bij jou gebleven
Schande, hooivorken, boze mensenmassa op de been etc.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hij is hier nog steeds. Zondagavond vertrekt ie weer.
Misschien komt ie zondagavond wel naar jou toe.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schande, hooivorken, boze mensenmassa op de been etc.
Ja leuk. Dan krijgen we jouw restjesquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien komt ie zondagavond wel naar jou toe.
Misschien krijg jij dan wel van maandag t/m vrijdag weekend.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja leuk. Dan krijgen we jouw restjes
Jeetje, toch lullig voor Frenkie.quote:Oranje traint zonder Veerman, die vannacht vader werd van zoon Frenkie
Ik denk dat wij vanaf volgende week wel het weekend met zijn allen zullen delen, waarbij die bij jou niet meer langskomtquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien krijg jij dan wel van maandag t/m vrijdag weekend.
Jongste Oranje speler ooitquote:
Was die stuk dan?quote:
T-Mobile en Tele2quote:
Ik zou mijn kind toch niet meteen een naam geven van iemand waar je regelmatig mee werkt. Zeker als het ook weer niet zo'n heel veel voorkomende naam is.quote:
Het is wachten op de baby van Frenkie die straks Joey heet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind toch niet meteen een naam geven van iemand waar je regelmatig mee werkt. Zeker als het ook weer niet zo'n heel veel voorkomende naam is.
Weet je zeker dat het de echte is en geen bedrieger?quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het weekend stond er gewoon.
Ik hoopte dat deze post wat helderder zou worden als ik 'Remco' zou googelen en dat heeft zowaar eens geholpen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:37 schreef Momo het volgende:
Remco is zijn strijd tegen een Nederlandse supermarkt aan het verliezen
Oei @Luctor_et_Emergo dat wordt weer aan het werk en de gemiste uren inhalenquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de echte is en geen bedrieger?
Want rond die tijd kwam het weekend hier ook binnenlopen.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de echte is en geen bedrieger?
Want rond die tijd kwam het weekend hier ook binnenlopen.
Remco Pieters en de strijd tegen Dirk van de Broek is toch algemeen bekend?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoopte dat deze post wat helderder zou worden als ik 'Remco' zou googelen en dat heeft zowaar eens geholpen.![]()
Mits je het over wielrennen hebt iig, anders heb ik nog steeds geen idee.![]()
Die wordt vermist.quote:
Dat zou vrij lachwekkend zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:12 schreef blackswangreen het volgende:
Straks Vuelta-podium met 3 Jumbo's.
Is er nu ook nog een Remo bij?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Remo Pieters en de strijd tegen Dirk van de Broek is toch algemeen bekend?
Daarom maakte ik bewust die typefout. Het is gewoon Remco. Maar ik wist dat het voor kortsluiting zou zorgen als het opeens over Remo gingquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er nu ook nog een Remo bij?![]()
Is dat de broer van Remi?![]()
Maar ik dacht dat die alleen op de wereld was, hoe zit dat dan?![]()
Jouw post roept weer eens alleen maar meer vragen op.
Nu maak je weer ineens een type.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom maakte ik bewust die type. Het is gewoon Remco. Maar ik wist dat het voor kortsluiting zou zorgen als het opeens over Remo ging
Goed gezien. Allemaal om jou op het verkeerde been te zet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu maak je weer ineens een type.
Alsof we met Remco, Remi, en Remo nog niet genoeg echte mensen hebben om ons druk over te maken, ga jij er nog een beetje wat typetjes bijmaken. Wat moeten we daar nu allemaal mee?
Pff, verwarrend gedoe allemaal.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed gezien. Allemaal om jou op het verkeerde been te zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |