Bij de meeste mensen hangt die zwarte telefoon in de gang.quote:
Zekerquote:Op donderdag 7 september 2023 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Spanje kennen ze ook patat toch? Dat is wel het allerhoogst haalbare qua aardappel-evolutie
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen hangt die zwarte telefoon in de gang.
Precies. We hebben het (ondanks de oranje kleur) ook niet over het Nederlands wortel121-tal.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
"3x3-basketbalsters winnen EK-goud"
Wat een rare manier om te zeggen dat negen basketbalsters goud hebben gewonnen.
Waaruit nog maar eens blijkt dat Zweden een zeer onbetrouwbaar land isquote:Op donderdag 7 september 2023 22:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Of 6, als je het aan Pippi L. vraagt
Het Nederlands XI-tal was vroeger geen ongebruikelijke schrijfwijze.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies. We hebben het (ondanks de oranje kleur) ook niet over het Nederlands wortel121-tal.
Gelukkig loopt het voor Nederland uit bij Ierland eigenlijk altijd wel goed af!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:19 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk wint gewoon van Ierland. Dus WE kunnen zondag bijzonder goede zaken doen in Ierland.
Dan vind ik bij nader inzien die 3X3 basketbalsters nog veel vreemderquote:Op donderdag 7 september 2023 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het Nederlands XI-tal was vroeger geen ongebruikelijke schrijfwijze.
Ik denk dertig? Drie voor de x en drie erna, heft elkaar op.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan vind ik bij nader inzien die 3X3 basketbalsters nog veel vreemderTwee schrijfwijzen door elkaar
![]()
Zijn het er dan 33?
Ja, ik kan me er weinig bij voorstellen dat Nederland een groot toernooi zou missen door een nederlaag in Ierland.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig loopt het voor Nederland uit bij Ierland eigenlijk altijd wel goed af!
Ondenkbaar, dat laat Nederland echt niet liggen!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er weinig bij voorstellen dat Nederland een groot toernooi zou missen door een nederlaag in Ierland.
Misschien als Hasselbaink dan rechtsbuiten staat.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er weinig bij voorstellen dat Nederland een groot toernooi zou missen door een nederlaag in Ierland.
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan vind ik bij nader inzien die 3X3 basketbalsters nog veel vreemderTwee schrijfwijzen door elkaar
![]()
Zijn het er dan 33?
Hatsekideequote:Op donderdag 7 september 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Oh nee wacht het was die vos hè? Lowietje.
Lowietje zit op de tribune. Naast de Breuk.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Oh nee wacht het was die vos hè? Lowietje.
Polletje moet nu al een uur aanhoren dat Louis verantwoordelijk is voor dit succes.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lowietje zit op de tribune. Naast de Breuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |