Bij de meeste mensen hangt die zwarte telefoon in de gang.quote:
Zekerquote:Op donderdag 7 september 2023 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Spanje kennen ze ook patat toch? Dat is wel het allerhoogst haalbare qua aardappel-evolutie
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen hangt die zwarte telefoon in de gang.
Precies. We hebben het (ondanks de oranje kleur) ook niet over het Nederlands wortel121-tal.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
"3x3-basketbalsters winnen EK-goud"
Wat een rare manier om te zeggen dat negen basketbalsters goud hebben gewonnen.
Waaruit nog maar eens blijkt dat Zweden een zeer onbetrouwbaar land isquote:Op donderdag 7 september 2023 22:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Of 6, als je het aan Pippi L. vraagt
Het Nederlands XI-tal was vroeger geen ongebruikelijke schrijfwijze.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies. We hebben het (ondanks de oranje kleur) ook niet over het Nederlands wortel121-tal.
Gelukkig loopt het voor Nederland uit bij Ierland eigenlijk altijd wel goed af!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:19 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk wint gewoon van Ierland. Dus WE kunnen zondag bijzonder goede zaken doen in Ierland.
Dan vind ik bij nader inzien die 3X3 basketbalsters nog veel vreemderquote:Op donderdag 7 september 2023 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het Nederlands XI-tal was vroeger geen ongebruikelijke schrijfwijze.
Ik denk dertig? Drie voor de x en drie erna, heft elkaar op.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan vind ik bij nader inzien die 3X3 basketbalsters nog veel vreemderTwee schrijfwijzen door elkaar
![]()
Zijn het er dan 33?
Ja, ik kan me er weinig bij voorstellen dat Nederland een groot toernooi zou missen door een nederlaag in Ierland.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig loopt het voor Nederland uit bij Ierland eigenlijk altijd wel goed af!
Ondenkbaar, dat laat Nederland echt niet liggen!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er weinig bij voorstellen dat Nederland een groot toernooi zou missen door een nederlaag in Ierland.
Misschien als Hasselbaink dan rechtsbuiten staat.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er weinig bij voorstellen dat Nederland een groot toernooi zou missen door een nederlaag in Ierland.
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan vind ik bij nader inzien die 3X3 basketbalsters nog veel vreemderTwee schrijfwijzen door elkaar
![]()
Zijn het er dan 33?
Hatsekideequote:Op donderdag 7 september 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Oh nee wacht het was die vos hè? Lowietje.
Lowietje zit op de tribune. Naast de Breuk.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Polletje moet nu al een uur aanhoren dat Louis verantwoordelijk is voor dit succes.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lowietje zit op de tribune. Naast de Breuk.
Ben je weer fris en fruitig?quote:
En daar probeert Hans dan overheen te komen met teksten als “Kjeld, je kamer is een vuilnisbjelt”.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Polletje moet nu al een uur aanhoren dat Louis verantwoordelijk is voor dit succes.
Ja zo'n blessurebehandeling bij je zoon hebben ze jouw hulp denk ik verder niet bij nodig dus jij kan wel weer naar huis toch?quote:
Die is vrij bekendquote:Op donderdag 7 september 2023 22:31 schreef Arizona het volgende:
Wie is Reijnders nu weer. Weer een speler waar ik nog nooit van gehoord heb![]()
Ik slinger google maar weer aan.
Dat is van de 3 biggetjes.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Welke versie?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja die is ook van de 3 biggetjes
Siquote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon Arizona te dissen?
De 3 biggetjes is toch Midas de wolf? Althans in de Donald Duckquote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja die is ook van de 3 biggetjes
Die met vader, moeder en Peppa, waarin George ter adoptie uit huis geplaatst is.quote:
Ze hebben ‘m in de Badedas gezet. De teen danquote:Op donderdag 7 september 2023 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zo'n blessurebehandeling bij je zoon hebben ze jouw hulp denk ik verder niet bij nodig dus jij kan wel weer naar huis toch?
Die vrouw zit een weekje in Italië en meteen is alles wat ze zegt chaos.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De 3 biggetjes is toch Midas de wolf? Althans in de Donald Duck
Is 'ie in z'n sas nu?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben ‘m in de Badedas gezet. De teen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |