En daar probeert Hans dan overheen te komen met teksten als “Kjeld, je kamer is een vuilnisbjelt”.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Polletje moet nu al een uur aanhoren dat Louis verantwoordelijk is voor dit succes.
Ja zo'n blessurebehandeling bij je zoon hebben ze jouw hulp denk ik verder niet bij nodig dus jij kan wel weer naar huis toch?quote:
Die is vrij bekendquote:Op donderdag 7 september 2023 22:31 schreef Arizona het volgende:
Wie is Reijnders nu weer. Weer een speler waar ik nog nooit van gehoord heb![]()
Ik slinger google maar weer aan.
Dat is van de 3 biggetjes.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Oh nee wacht het was die vos hè? Lowietje.
Welke versie?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja die is ook van de 3 biggetjes
Siquote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon Arizona te dissen?
De 3 biggetjes is toch Midas de wolf? Althans in de Donald Duckquote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja die is ook van de 3 biggetjes
Die met vader, moeder en Peppa, waarin George ter adoptie uit huis geplaatst is.quote:
Ze hebben ‘m in de Badedas gezet. De teen danquote:Op donderdag 7 september 2023 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zo'n blessurebehandeling bij je zoon hebben ze jouw hulp denk ik verder niet bij nodig dus jij kan wel weer naar huis toch?
Die vrouw zit een weekje in Italië en meteen is alles wat ze zegt chaos.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De 3 biggetjes is toch Midas de wolf? Althans in de Donald Duck
Is 'ie in z'n sas nu?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben ‘m in de Badedas gezet. De teen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |