Ik begrijp het zelf ook nog niet helemaal H_T, het zal de warmte zijn denk ik.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zoveel interesse had in melkzakken
Normaal gaat het pas lopen als De Roon eruit gaat. Echt de grootste fraud in het Nederlands team.quote:
Ah nou zo'n plastic houder is het inderdaadquote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak zijn het daar zakjes in een zak.![]()
[ afbeelding ]
Dat witte blok vooraan is echt geen drugs, maar een zakje melk uit de grotere zak erachter.![]()
Want waarom zou je melk in slechts 1 plastic zak doen als je ook individuele plastic zakjes in een zak kan doen?
Maar dat is voor iets als jam toch helemaal niet handig?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah nou zo'n plastic houder is het inderdaad
Ohh en snacksauzen en jam zitten er inderdaad ook in knijpbare verpakkingen.
[ afbeelding ]
Dat zulke dingen bij ons standaard in een pot zitten, vind ik ook niet echt handig.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah nou zo'n plastic houder is het inderdaad
Ohh en snacksauzen en jam zitten er inderdaad ook in knijpbare verpakkingen.
[ afbeelding ]
Nou dat valt mee hoor, beetje als met tandpasta eigenlijk.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat is voor iets als jam toch helemaal niet handig?
Dan krijg je nooit de restjes eruit.
Ik was even de ramen boven openzetten, als je een alibi zocht!quote:
Eigenlijk niet nee.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zulke dingen bij ons standaard in een pot zitten, vind ik ook niet echt handig.
Geen Davy Klaassen om hem te vervangenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Normaal gaat het pas lopen als De Roon eruit gaat. Echt de grootste fraud in het Nederlands team.
Wel een sympathieke gozer overigens.
Al m'n geld wegquote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was even de ramen boven openzetten, als je een alibi zocht!
Ik kijk geen voetbal en zit niet op de wcquote:
Precies, daar lukt dat ook niet mee.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat valt mee hoor, beetje als met tandpasta eigenlijk.
En wie zou dat onafhankelijk kunnen bevestigen?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal en zit niet op de wc
Stinkt je toilet nu zo erg?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was even de ramen boven openzetten, als je een alibi zocht!
Fred en Ed to the rescue!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zulke dingen bij ons standaard in een pot zitten, vind ik ook niet echt handig.
Er is vast een eend die kan bevestigen dat ik niet recent op bezoek ben geweestquote:Op donderdag 7 september 2023 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En wie zou dat onafhankelijk kunnen bevestigen?
Anti-knoeidop, ze bedenken ook echt de gekste dingen hèquote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Fred en Ed to the rescue!
[ afbeelding ]
Dan helpt het luchten wel ja.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de buitenlucht is hier redelijk schoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |