Ik begrijp het zelf ook nog niet helemaal H_T, het zal de warmte zijn denk ik.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zoveel interesse had in melkzakken
Normaal gaat het pas lopen als De Roon eruit gaat. Echt de grootste fraud in het Nederlands team.quote:
Ah nou zo'n plastic houder is het inderdaadquote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak zijn het daar zakjes in een zak.![]()
[ afbeelding ]
Dat witte blok vooraan is echt geen drugs, maar een zakje melk uit de grotere zak erachter.![]()
Want waarom zou je melk in slechts 1 plastic zak doen als je ook individuele plastic zakjes in een zak kan doen?
Maar dat is voor iets als jam toch helemaal niet handig?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah nou zo'n plastic houder is het inderdaad
Ohh en snacksauzen en jam zitten er inderdaad ook in knijpbare verpakkingen.
[ afbeelding ]
Dat zulke dingen bij ons standaard in een pot zitten, vind ik ook niet echt handig.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah nou zo'n plastic houder is het inderdaad
Ohh en snacksauzen en jam zitten er inderdaad ook in knijpbare verpakkingen.
[ afbeelding ]
Nou dat valt mee hoor, beetje als met tandpasta eigenlijk.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat is voor iets als jam toch helemaal niet handig?
Dan krijg je nooit de restjes eruit.
Ik was even de ramen boven openzetten, als je een alibi zocht!quote:
Eigenlijk niet nee.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zulke dingen bij ons standaard in een pot zitten, vind ik ook niet echt handig.
Geen Davy Klaassen om hem te vervangenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Normaal gaat het pas lopen als De Roon eruit gaat. Echt de grootste fraud in het Nederlands team.
Wel een sympathieke gozer overigens.
Al m'n geld wegquote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was even de ramen boven openzetten, als je een alibi zocht!
Ik kijk geen voetbal en zit niet op de wcquote:
Precies, daar lukt dat ook niet mee.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat valt mee hoor, beetje als met tandpasta eigenlijk.
En wie zou dat onafhankelijk kunnen bevestigen?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal en zit niet op de wc
Stinkt je toilet nu zo erg?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was even de ramen boven openzetten, als je een alibi zocht!
Fred en Ed to the rescue!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zulke dingen bij ons standaard in een pot zitten, vind ik ook niet echt handig.
Er is vast een eend die kan bevestigen dat ik niet recent op bezoek ben geweestquote:Op donderdag 7 september 2023 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En wie zou dat onafhankelijk kunnen bevestigen?
Anti-knoeidop, ze bedenken ook echt de gekste dingen hèquote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Fred en Ed to the rescue!
[ afbeelding ]
Dan helpt het luchten wel ja.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de buitenlucht is hier redelijk schoon.
H_T, er is nota bene een uitdrukking over de onbetrouwbaarheid van wat die eend zoal zegt.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is vast een eend die kan bevestigen dat ik niet recent op bezoek ben geweest
Wie zijn Fred en Ed /dtvquote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Fred en Ed to the rescue!
[ afbeelding ]
Als jij al niet weet wie Fred isquote:
Ik dacht even dat het die bevers van de Fabeltjeskrant waren.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als jij al niet weet wie Fred is
Die eend die zingt zoals hij gebekt is?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
H_T, er is nota bene een uitdrukking over de onbetrouwbaarheid van wat die eend zoal zegt.
quote:
Ik zie dat bij mij gelijk de eerste keer fout gaan.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook nooit begrepen. Mensen hebben dan in de koelkast een plastic houdertje staan waar ze die zak dan in doen. En dan schenken ze het zo.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet direct trek krijg als ik deze twee zo zie.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op basis van de Nick en Simon-methode neem ik aan dat Fred de linker is en Ed de rechter. Het zijn mascottes van jam, stroop, hazelnootpasta en nog wat andere smeersels. Nooit wat van gekocht overigens
Ik vind ze er niet noodzakelijkerwijs omzetverhogend uitzien.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op basis van de Nick en Simon-methode neem ik aan dat Fred de linker is en Ed de rechter. Het zijn mascottes van jam, stroop, hazelnootpasta en nog wat andere smeersels. Nooit wat van gekocht overigens
Dit is inderdaad wel een onderwerp om het nog wat langer over te hebben. Misschien kan @Strani er nog wat meer over vertellen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn aardappels in poten niet gewoon langer houdbaar dan in zakjes. En aangezien Nederland en België de aardappel producerende landen zijn, worden ze hier in zakjes verkocht en de export wordt in potten gedaan voor de lange(re) reis.
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet direct trek krijg als ik deze twee zo zie.
dit is de mascottevariant, die inclusief zedendelinquent wordt geleverd. Op de verpakking zien ze er iets vriendelijker uitquote:Op donderdag 7 september 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind ze er niet noodzakelijkerwijs omzetverhogend uitzien.
Tuurlijkquote:Op donderdag 7 september 2023 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een onderwerp om het nog wat langer over te hebben. Misschien kan @:strani er nog wat meer over vertellen.
Inb4 nog zes goals van Oranje.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, straks weer een vroege wekker en zo.
Kijk eens aan. Waar houdt de vooruitgang ooit op?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk
We hébben overigens ook gewoon aardappen in zakken hoor
Ik dacht dat die jam, stroop, hazelnootpasta, hagelslag en weet ik veel wat allemaal niet meer verkocht werden inmiddelsquote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat er nu wel een beetje op het hoogtepunt zitten.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Waar houdt de vooruitgang ooit op?
Meneer Sjors junior belde. Hij heeft een ontsteking aan z’n grote teenquote:
En dat moet op de WC?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Meneer Sjors junior belde. Hij heeft een ontsteking aan z’n grote teen
In Spanje kennen ze ook patat toch? Dat is wel het allerhoogst haalbare qua aardappel-evolutiequote:Op donderdag 7 september 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu wel een beetje op het hoogtepunt zitten.
Of 6, als je het aan Pippi L. vraagtquote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
"3x3-basketbalsters winnen EK-goud"
Wat een rare manier om te zeggen dat negen basketbalsters goud hebben gewonnen.
Ja, waar anders?quote:
Bij de meeste mensen hangt die zwarte telefoon in de gang.quote:
Zekerquote:Op donderdag 7 september 2023 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Spanje kennen ze ook patat toch? Dat is wel het allerhoogst haalbare qua aardappel-evolutie
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen hangt die zwarte telefoon in de gang.
Precies. We hebben het (ondanks de oranje kleur) ook niet over het Nederlands wortel121-tal.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
"3x3-basketbalsters winnen EK-goud"
Wat een rare manier om te zeggen dat negen basketbalsters goud hebben gewonnen.
Waaruit nog maar eens blijkt dat Zweden een zeer onbetrouwbaar land isquote:Op donderdag 7 september 2023 22:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Of 6, als je het aan Pippi L. vraagt
Het Nederlands XI-tal was vroeger geen ongebruikelijke schrijfwijze.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies. We hebben het (ondanks de oranje kleur) ook niet over het Nederlands wortel121-tal.
Gelukkig loopt het voor Nederland uit bij Ierland eigenlijk altijd wel goed af!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:19 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk wint gewoon van Ierland. Dus WE kunnen zondag bijzonder goede zaken doen in Ierland.
Dan vind ik bij nader inzien die 3X3 basketbalsters nog veel vreemderquote:Op donderdag 7 september 2023 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het Nederlands XI-tal was vroeger geen ongebruikelijke schrijfwijze.
Ik denk dertig? Drie voor de x en drie erna, heft elkaar op.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan vind ik bij nader inzien die 3X3 basketbalsters nog veel vreemderTwee schrijfwijzen door elkaar
![]()
Zijn het er dan 33?
Ja, ik kan me er weinig bij voorstellen dat Nederland een groot toernooi zou missen door een nederlaag in Ierland.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig loopt het voor Nederland uit bij Ierland eigenlijk altijd wel goed af!
Ondenkbaar, dat laat Nederland echt niet liggen!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er weinig bij voorstellen dat Nederland een groot toernooi zou missen door een nederlaag in Ierland.
Misschien als Hasselbaink dan rechtsbuiten staat.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er weinig bij voorstellen dat Nederland een groot toernooi zou missen door een nederlaag in Ierland.
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan vind ik bij nader inzien die 3X3 basketbalsters nog veel vreemderTwee schrijfwijzen door elkaar
![]()
Zijn het er dan 33?
Hatsekideequote:Op donderdag 7 september 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Oh nee wacht het was die vos hè? Lowietje.
Lowietje zit op de tribune. Naast de Breuk.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Polletje moet nu al een uur aanhoren dat Louis verantwoordelijk is voor dit succes.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lowietje zit op de tribune. Naast de Breuk.
Ben je weer fris en fruitig?quote:
En daar probeert Hans dan overheen te komen met teksten als “Kjeld, je kamer is een vuilnisbjelt”.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Polletje moet nu al een uur aanhoren dat Louis verantwoordelijk is voor dit succes.
Ja zo'n blessurebehandeling bij je zoon hebben ze jouw hulp denk ik verder niet bij nodig dus jij kan wel weer naar huis toch?quote:
Die is vrij bekendquote:Op donderdag 7 september 2023 22:31 schreef Arizona het volgende:
Wie is Reijnders nu weer. Weer een speler waar ik nog nooit van gehoord heb![]()
Ik slinger google maar weer aan.
Dat is van de 3 biggetjes.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Welke versie?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja die is ook van de 3 biggetjes
Siquote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon Arizona te dissen?
De 3 biggetjes is toch Midas de wolf? Althans in de Donald Duckquote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja die is ook van de 3 biggetjes
Die met vader, moeder en Peppa, waarin George ter adoptie uit huis geplaatst is.quote:
Ze hebben ‘m in de Badedas gezet. De teen danquote:Op donderdag 7 september 2023 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zo'n blessurebehandeling bij je zoon hebben ze jouw hulp denk ik verder niet bij nodig dus jij kan wel weer naar huis toch?
Die vrouw zit een weekje in Italië en meteen is alles wat ze zegt chaos.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De 3 biggetjes is toch Midas de wolf? Althans in de Donald Duck
Is 'ie in z'n sas nu?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben ‘m in de Badedas gezet. De teen dan
Ik trek me voor m'n eigen mentale gezondheid voorzichtig terug uit dit gesprek.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sowieso de eerste. Hoe de tweede versie is kunnen we volgend jaar pas zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |