H_T, er is nota bene een uitdrukking over de onbetrouwbaarheid van wat die eend zoal zegt.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is vast een eend die kan bevestigen dat ik niet recent op bezoek ben geweest
Wie zijn Fred en Ed /dtvquote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Fred en Ed to the rescue!
[ afbeelding ]
Als jij al niet weet wie Fred isquote:
Ik dacht even dat het die bevers van de Fabeltjeskrant waren.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als jij al niet weet wie Fred is
Die eend die zingt zoals hij gebekt is?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
H_T, er is nota bene een uitdrukking over de onbetrouwbaarheid van wat die eend zoal zegt.
quote:
Ik zie dat bij mij gelijk de eerste keer fout gaan.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook nooit begrepen. Mensen hebben dan in de koelkast een plastic houdertje staan waar ze die zak dan in doen. En dan schenken ze het zo.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet direct trek krijg als ik deze twee zo zie.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op basis van de Nick en Simon-methode neem ik aan dat Fred de linker is en Ed de rechter. Het zijn mascottes van jam, stroop, hazelnootpasta en nog wat andere smeersels. Nooit wat van gekocht overigens
Ik vind ze er niet noodzakelijkerwijs omzetverhogend uitzien.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op basis van de Nick en Simon-methode neem ik aan dat Fred de linker is en Ed de rechter. Het zijn mascottes van jam, stroop, hazelnootpasta en nog wat andere smeersels. Nooit wat van gekocht overigens
Dit is inderdaad wel een onderwerp om het nog wat langer over te hebben. Misschien kan @Strani er nog wat meer over vertellen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn aardappels in poten niet gewoon langer houdbaar dan in zakjes. En aangezien Nederland en België de aardappel producerende landen zijn, worden ze hier in zakjes verkocht en de export wordt in potten gedaan voor de lange(re) reis.
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet direct trek krijg als ik deze twee zo zie.
dit is de mascottevariant, die inclusief zedendelinquent wordt geleverd. Op de verpakking zien ze er iets vriendelijker uitquote:Op donderdag 7 september 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind ze er niet noodzakelijkerwijs omzetverhogend uitzien.
Tuurlijkquote:Op donderdag 7 september 2023 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een onderwerp om het nog wat langer over te hebben. Misschien kan @:strani er nog wat meer over vertellen.
Inb4 nog zes goals van Oranje.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, straks weer een vroege wekker en zo.
Kijk eens aan. Waar houdt de vooruitgang ooit op?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk
We hébben overigens ook gewoon aardappen in zakken hoor
Ik dacht dat die jam, stroop, hazelnootpasta, hagelslag en weet ik veel wat allemaal niet meer verkocht werden inmiddelsquote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat er nu wel een beetje op het hoogtepunt zitten.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Waar houdt de vooruitgang ooit op?
Meneer Sjors junior belde. Hij heeft een ontsteking aan z’n grote teenquote:
En dat moet op de WC?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Meneer Sjors junior belde. Hij heeft een ontsteking aan z’n grote teen
In Spanje kennen ze ook patat toch? Dat is wel het allerhoogst haalbare qua aardappel-evolutiequote:Op donderdag 7 september 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu wel een beetje op het hoogtepunt zitten.
Of 6, als je het aan Pippi L. vraagtquote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
"3x3-basketbalsters winnen EK-goud"
Wat een rare manier om te zeggen dat negen basketbalsters goud hebben gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |