Volgens Vurgel stond het als een huis.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:42 schreef blackswangreen het volgende:
Het was eigenlijk gewoon heel slecht, maar Griekenland was nog slechter.
Wout Weghorst man, wat een ongelooflijk slechte speler.
Zelfs Gertje is tegenwoordig ingewisseld voor zijn dochter. En Danny Verbiest zit ook al tijden niet meer in het Samsonpak.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Samson accepteer ik als jeugdsentiment maar daar houdt het op
Als je zes doelpunten om de oren krijgt in principe ook. Maar wel een wat kleinere kans, dat geef ik toe.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als we de nul houden, dan hebben we de kans om te winnen.
Oh ja z'n dochter, nepotisme op z'n bestquote:Op donderdag 7 september 2023 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zelfs Gertje is tegenwoordig ingewisseld voor zijn dochter. En Danny Verbiest zit ook al tijden niet meer in het Samsonpak.
Heeft inderdaad weinig goed gedaan. De Roon ook weer veel balverlies. En Blind heeft heel weinig toegevoegd. Dus alsnog matig alle driequote:Op donderdag 7 september 2023 22:42 schreef blackswangreen het volgende:
Het was eigenlijk gewoon heel slecht, maar Griekenland was nog slechter.
Wout Weghorst man, wat een ongelooflijk slechte speler.
Dat was toch meer Lowieke de Vos?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij Chatzidiakos denk ik altijd aan Bor de Wolf.
Ja, ik moet zeggen dat de charme ook een beetje weg is. Zelfs zonder nostalgie voelt het niet echt natuurlijk aan.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja z'n dochter, nepotisme op z'n best
De Carnavalsvereniging Ons Jabeur uit Gemert komt ook nog weleens langs op TT 601.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was toch meer Lowieke de Vos?
Ik vond eerder headlines als 'Rus door naar volgende ronde Roland Garros' heel verwarrend. Zeg dan op z'n minst welke Rus!
Bovendien had die hond alláng drie keer dood moeten zijn.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat de charme ook een beetje weg is. Zelfs zonder nostalgie voelt het niet echt natuurlijk aan.
De Roon moet zogenaamd worden opgesteld om het vuile werk voor Frenkie op te knappen. Maar ik denk dat Frenkie meer profijt heeft van een goede voetballer naast zich, zodat hij niet driedubbel wordt gedekt. Want dat is wat nu gebeurt, iedereen verdedigt Frenkie en De Roon wordt gewoon vrij gelaten omdat hij toch niks kan met de bal.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft inderdaad weinig goed gedaan. De Roon ook weer veel balverlies. En Blind heeft heel weinig toegevoegd. Dus alsnog matig alle drie![]()
Was ook wel logisch geweest om Hartman in te brengen voor zijn debuut. Maar blijkbaar was het volkomen logisch om trage Daley de wedstrijd vol te laten maken.
Ik stoor me er ook aan dat zij nog steeds mee mag doen aan internationale evenementenquote:Op donderdag 7 september 2023 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was toch meer Lowieke de Vos?
Ik vond eerder headlines als 'Rus door naar volgende ronde Roland Garros' heel verwarrend. Zeg dan op z'n minst welke Rus!
Wat is de levensverwachting van pratende honden dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien had die hond alláng drie keer dood moeten zijn.
Fa?quote:
Een jaar of drie als ze op TV komen, wegens de stress.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de levensverwachting van pratende honden dan?
Ik heb naast Samsom nog nooit een pratende hond op tv gezien.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Een jaar of drie als ze op TV komen, wegens de stress.
Samson!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien had die hond alláng drie keer dood moeten zijn.
De meesten overleven de pilot niet eensquote:Op donderdag 7 september 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb naast Samsom nog nooit een pratende hond op tv gezien.
Deze gaat even aan mij voorbijquote:Op donderdag 7 september 2023 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Carnavalsvereniging Ons Jabeur uit Gemert komt ook nog weleens langs op TT 601.
Twee keer de helft.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de levensverwachting van pratende honden dan?
Diederik een hond noemen gaat mij wel wat ver.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als iemand nog cared daarom, dat is wel de reden.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn aardappels in poten niet gewoon langer houdbaar dan in zakjes. En aangezien Nederland en België de aardappel producerende landen zijn, worden ze hier in zakjes verkocht en de export wordt in potten gedaan voor de lange(re) reis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |