Denk het welquote:
Oja blote tetten iddquote:Op donderdag 7 september 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Rare reclames waren dat toch. En ik denk ook niet dat ze in deze tijd nog zouden mogen.
Welkom welkom, bij de drie biggetjesquote:Op donderdag 7 september 2023 22:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Kom maar snel naar hier!
Kunnen we geen normaal gesprek hebben over de musical met K3?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik trek me voor m'n eigen mentale gezondheid voorzichtig terug uit dit gesprek.
Ja, Nederland wint, maar alle andere deelnemers zijn gewoon allemaal tweede.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was wel spannend maar toch ook fijn.
Precies, tegenwoordig douchen we pas als we 18 zijn!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooral minderjarigen in bad of onder de douche.
Ik weet niet eens meer hoe die gingquote:Op donderdag 7 september 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Rare reclames waren dat toch. En ik denk ook niet dat ze in deze tijd nog zouden mogen.
Ik waardeer dat je alsnog duidelijk maakt over welke versie het gaat maar ik hoop dat je kunt respecteren dat ik K3 niet vind passen de canon van dit sprookje.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen we geen normaal gesprek hebben over de musical met K3?
Oh nee hoor ik ben er principieel nooit aan begonnen.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, tegenwoordig douchen we pas als we 18 zijn!
Badedas (Badedas)quote:Op donderdag 7 september 2023 22:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe die ging![]()
Weet alleen nog die ene zin.
Dit is dikke jeugdsentiment Straniquote:Op donderdag 7 september 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik waardeer dat je alsnog duidelijk maakt over welke versie het gaat maar ik hoop dat je kunt respecteren dat ik K3 niet vind passen de canon van dit sprookje.
Dat vergeef ik jou en je generatie maar verder dan dat ga ik niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is dikke jeugdsentiment Strani
Het jeugdsentiment rond K3 is voor ons dat ze nog aan het Belgische NSF meededen.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is dikke jeugdsentiment Strani
Die dekselse jeugd hoeft niet met alles weg te komen inderdaad.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vergeef ik jou en je generatie maar verder dan dat ga ik niet.
Samson accepteer ik als jeugdsentiment maar daar houdt het opquote:Op donderdag 7 september 2023 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het jeugdsentiment rond K3 is voor ons dat ze nog aan het Belgische NSF meededen.
Volgens Vurgel stond het als een huis.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:42 schreef blackswangreen het volgende:
Het was eigenlijk gewoon heel slecht, maar Griekenland was nog slechter.
Wout Weghorst man, wat een ongelooflijk slechte speler.
Zelfs Gertje is tegenwoordig ingewisseld voor zijn dochter. En Danny Verbiest zit ook al tijden niet meer in het Samsonpak.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Samson accepteer ik als jeugdsentiment maar daar houdt het op
Als je zes doelpunten om de oren krijgt in principe ook. Maar wel een wat kleinere kans, dat geef ik toe.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als we de nul houden, dan hebben we de kans om te winnen.
Oh ja z'n dochter, nepotisme op z'n bestquote:Op donderdag 7 september 2023 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zelfs Gertje is tegenwoordig ingewisseld voor zijn dochter. En Danny Verbiest zit ook al tijden niet meer in het Samsonpak.
Heeft inderdaad weinig goed gedaan. De Roon ook weer veel balverlies. En Blind heeft heel weinig toegevoegd. Dus alsnog matig alle driequote:Op donderdag 7 september 2023 22:42 schreef blackswangreen het volgende:
Het was eigenlijk gewoon heel slecht, maar Griekenland was nog slechter.
Wout Weghorst man, wat een ongelooflijk slechte speler.
Dat was toch meer Lowieke de Vos?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij Chatzidiakos denk ik altijd aan Bor de Wolf.
Ja, ik moet zeggen dat de charme ook een beetje weg is. Zelfs zonder nostalgie voelt het niet echt natuurlijk aan.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja z'n dochter, nepotisme op z'n best
De Carnavalsvereniging Ons Jabeur uit Gemert komt ook nog weleens langs op TT 601.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was toch meer Lowieke de Vos?
Ik vond eerder headlines als 'Rus door naar volgende ronde Roland Garros' heel verwarrend. Zeg dan op z'n minst welke Rus!
Bovendien had die hond alláng drie keer dood moeten zijn.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat de charme ook een beetje weg is. Zelfs zonder nostalgie voelt het niet echt natuurlijk aan.
De Roon moet zogenaamd worden opgesteld om het vuile werk voor Frenkie op te knappen. Maar ik denk dat Frenkie meer profijt heeft van een goede voetballer naast zich, zodat hij niet driedubbel wordt gedekt. Want dat is wat nu gebeurt, iedereen verdedigt Frenkie en De Roon wordt gewoon vrij gelaten omdat hij toch niks kan met de bal.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft inderdaad weinig goed gedaan. De Roon ook weer veel balverlies. En Blind heeft heel weinig toegevoegd. Dus alsnog matig alle drie![]()
Was ook wel logisch geweest om Hartman in te brengen voor zijn debuut. Maar blijkbaar was het volkomen logisch om trage Daley de wedstrijd vol te laten maken.
Ik stoor me er ook aan dat zij nog steeds mee mag doen aan internationale evenementenquote:Op donderdag 7 september 2023 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was toch meer Lowieke de Vos?
Ik vond eerder headlines als 'Rus door naar volgende ronde Roland Garros' heel verwarrend. Zeg dan op z'n minst welke Rus!
Wat is de levensverwachting van pratende honden dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien had die hond alláng drie keer dood moeten zijn.
Fa?quote:
Een jaar of drie als ze op TV komen, wegens de stress.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de levensverwachting van pratende honden dan?
Ik heb naast Samsom nog nooit een pratende hond op tv gezien.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Een jaar of drie als ze op TV komen, wegens de stress.
Samson!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien had die hond alláng drie keer dood moeten zijn.
De meesten overleven de pilot niet eensquote:Op donderdag 7 september 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb naast Samsom nog nooit een pratende hond op tv gezien.
Deze gaat even aan mij voorbijquote:Op donderdag 7 september 2023 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Carnavalsvereniging Ons Jabeur uit Gemert komt ook nog weleens langs op TT 601.
Twee keer de helft.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de levensverwachting van pratende honden dan?
Diederik een hond noemen gaat mij wel wat ver.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als iemand nog cared daarom, dat is wel de reden.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn aardappels in poten niet gewoon langer houdbaar dan in zakjes. En aangezien Nederland en België de aardappel producerende landen zijn, worden ze hier in zakjes verkocht en de export wordt in potten gedaan voor de lange(re) reis.
Ik care altijd om wat jij zegt Beerske.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als iemand nog cared daarom, dat is wel de reden.
Maar goed beste bewaarmethode is gewoon ongeschild in een grote koelcel.
Vroege begin van je weekendquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nou ik kan nog even niet inloggen, want mijn tweestapsverificatie (telefoon) besluit om gewoon even eerst een update uit te voeren.
Oeh, even terugkijken!quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Davine Michelle live bij radio 2
Dat is lekker zegquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:BillDauterive
Ik heb gisteravond 68 minuten gezwommen. Dat zijn 53 baantjes
quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is lekker zegGoed bezig! Tijdens de wedstrijd van het Nederlands elftal?
Je moet wat als er geen F1 is.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het zwembadwater was lekker verkoelend. Ik ga zondagochtend weer zwemmen. Morgen ga ik bowlen. Dus een sportief weekend voor mij.
Wist je dat we niet F1 weekenden op zondag een Retro (terugkijken van een oude race) doenquote:Op vrijdag 8 september 2023 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet wat als er geen F1 is.
Nee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wist je dat we niet F1 weekenden op zondag een Retro (terugkijken van een oude race) doen
Sinterklaas is wel heel vroeg bij jouquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat hoor ik daar op de deur bonken?
Het weekend stond er gewoon.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinterklaas is wel heel vroeg bij jou
En daarna is die zeker bij jou geblevenquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het weekend stond er gewoon.
Ja, hij is hier nog steeds. Zondagavond vertrekt ie weer.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
En daarna is die zeker bij jou gebleven
Schande, hooivorken, boze mensenmassa op de been etc.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hij is hier nog steeds. Zondagavond vertrekt ie weer.
Misschien komt ie zondagavond wel naar jou toe.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schande, hooivorken, boze mensenmassa op de been etc.
Ja leuk. Dan krijgen we jouw restjesquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien komt ie zondagavond wel naar jou toe.
Misschien krijg jij dan wel van maandag t/m vrijdag weekend.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja leuk. Dan krijgen we jouw restjes
Jeetje, toch lullig voor Frenkie.quote:Oranje traint zonder Veerman, die vannacht vader werd van zoon Frenkie
Ik denk dat wij vanaf volgende week wel het weekend met zijn allen zullen delen, waarbij die bij jou niet meer langskomtquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien krijg jij dan wel van maandag t/m vrijdag weekend.
Jongste Oranje speler ooitquote:
Was die stuk dan?quote:
T-Mobile en Tele2quote:
Ik zou mijn kind toch niet meteen een naam geven van iemand waar je regelmatig mee werkt. Zeker als het ook weer niet zo'n heel veel voorkomende naam is.quote:
Het is wachten op de baby van Frenkie die straks Joey heet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind toch niet meteen een naam geven van iemand waar je regelmatig mee werkt. Zeker als het ook weer niet zo'n heel veel voorkomende naam is.
Weet je zeker dat het de echte is en geen bedrieger?quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het weekend stond er gewoon.
Ik hoopte dat deze post wat helderder zou worden als ik 'Remco' zou googelen en dat heeft zowaar eens geholpen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:37 schreef Momo het volgende:
Remco is zijn strijd tegen een Nederlandse supermarkt aan het verliezen
Oei @Luctor_et_Emergo dat wordt weer aan het werk en de gemiste uren inhalenquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de echte is en geen bedrieger?
Want rond die tijd kwam het weekend hier ook binnenlopen.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de echte is en geen bedrieger?
Want rond die tijd kwam het weekend hier ook binnenlopen.
Remco Pieters en de strijd tegen Dirk van de Broek is toch algemeen bekend?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoopte dat deze post wat helderder zou worden als ik 'Remco' zou googelen en dat heeft zowaar eens geholpen.![]()
Mits je het over wielrennen hebt iig, anders heb ik nog steeds geen idee.![]()
Die wordt vermist.quote:
Dat zou vrij lachwekkend zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:12 schreef blackswangreen het volgende:
Straks Vuelta-podium met 3 Jumbo's.
Is er nu ook nog een Remo bij?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Remo Pieters en de strijd tegen Dirk van de Broek is toch algemeen bekend?
Daarom maakte ik bewust die typefout. Het is gewoon Remco. Maar ik wist dat het voor kortsluiting zou zorgen als het opeens over Remo gingquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er nu ook nog een Remo bij?![]()
Is dat de broer van Remi?![]()
Maar ik dacht dat die alleen op de wereld was, hoe zit dat dan?![]()
Jouw post roept weer eens alleen maar meer vragen op.
Nu maak je weer ineens een type.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom maakte ik bewust die type. Het is gewoon Remco. Maar ik wist dat het voor kortsluiting zou zorgen als het opeens over Remo ging
Goed gezien. Allemaal om jou op het verkeerde been te zet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu maak je weer ineens een type.
Alsof we met Remco, Remi, en Remo nog niet genoeg echte mensen hebben om ons druk over te maken, ga jij er nog een beetje wat typetjes bijmaken. Wat moeten we daar nu allemaal mee?
Pff, verwarrend gedoe allemaal.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed gezien. Allemaal om jou op het verkeerde been te zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |