Ik trek me voor m'n eigen mentale gezondheid voorzichtig terug uit dit gesprek.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sowieso de eerste. Hoe de tweede versie is kunnen we volgend jaar pas zien.
Denk het welquote:
Oja blote tetten iddquote:Op donderdag 7 september 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Rare reclames waren dat toch. En ik denk ook niet dat ze in deze tijd nog zouden mogen.
Welkom welkom, bij de drie biggetjesquote:Op donderdag 7 september 2023 22:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Kom maar snel naar hier!
Kunnen we geen normaal gesprek hebben over de musical met K3?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik trek me voor m'n eigen mentale gezondheid voorzichtig terug uit dit gesprek.
Ja, Nederland wint, maar alle andere deelnemers zijn gewoon allemaal tweede.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was wel spannend maar toch ook fijn.
Precies, tegenwoordig douchen we pas als we 18 zijn!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooral minderjarigen in bad of onder de douche.
Ik weet niet eens meer hoe die gingquote:Op donderdag 7 september 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Rare reclames waren dat toch. En ik denk ook niet dat ze in deze tijd nog zouden mogen.
Ik waardeer dat je alsnog duidelijk maakt over welke versie het gaat maar ik hoop dat je kunt respecteren dat ik K3 niet vind passen de canon van dit sprookje.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen we geen normaal gesprek hebben over de musical met K3?
Oh nee hoor ik ben er principieel nooit aan begonnen.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, tegenwoordig douchen we pas als we 18 zijn!
Badedas (Badedas)quote:Op donderdag 7 september 2023 22:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe die ging![]()
Weet alleen nog die ene zin.
Dit is dikke jeugdsentiment Straniquote:Op donderdag 7 september 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik waardeer dat je alsnog duidelijk maakt over welke versie het gaat maar ik hoop dat je kunt respecteren dat ik K3 niet vind passen de canon van dit sprookje.
Dat vergeef ik jou en je generatie maar verder dan dat ga ik niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is dikke jeugdsentiment Strani
Het jeugdsentiment rond K3 is voor ons dat ze nog aan het Belgische NSF meededen.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is dikke jeugdsentiment Strani
Die dekselse jeugd hoeft niet met alles weg te komen inderdaad.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vergeef ik jou en je generatie maar verder dan dat ga ik niet.
Samson accepteer ik als jeugdsentiment maar daar houdt het opquote:Op donderdag 7 september 2023 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het jeugdsentiment rond K3 is voor ons dat ze nog aan het Belgische NSF meededen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |