Geluksvogel, hier staat het nu op 31,5 in de slaapkamer.quote:
Zoals het hoortquote:Op donderdag 7 september 2023 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, en natuurlijk heb ik de goal weer eens netjes gemist.
Ik zat wel te kijken, maar bedacht me dat ik wel heel even naar de wc kon omdat er toch weinig gebeurde.
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:12 schreef Fred_B het volgende:
Dan hebben we met een beetje geluk over 20 jaar weer een De Roon in Oranje.
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:15 schreef Arizona het volgende:
Hoezo komt dit nieuwe deel niet automatisch in mijn actieve topics
Ik dacht al dat Sjors lui was met openen maar dawasnie
Wat een topcoach is die Koeman toch ookquote:Op donderdag 7 september 2023 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Nederland ook verrassend goed spelen momenteel.
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die zag ik wel. [ afbeelding ]
Koeman gooit alle dingen heel Griekenland om!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een topcoach is die Koeman toch ook
We hebben de boot voor de grachtentocht al uit het vet gehaald!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat vanavond de traditionele jaarlijkse wedstrijd waarin we opeens met z'n allen denken dat Nederland uit het dal is wordt gespeeld.
Wie zegt dat, ben je Blind ofzoquote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat vanavond de traditionele jaarlijkse wedstrijd waarin we opeens met z'n allen denken dat Nederland uit het dal is wordt gespeeld.
Dat heeft niemand hier gezegd Hans.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef Strani het volgende:
KAMPIOENEquote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef Strani het volgende:
Waarom heb je krieltjes in een glazen pot?!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
Mocht er twijfel over bestaan, laat ik die dan wegnemen door te zeggen dat het géén goed idee is om een glazen pot krieltjes op je voet te laten vallen. Nog nooit zo snel m'n voet blauwgroen zien worden, was vrijwel instant.
Oef, sterkte. Kun je nog wel een schoen aan?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
Mocht er twijfel over bestaan, laat ik die dan wegnemen door te zeggen dat het géén goed idee is om een glazen pot krieltjes op je voet te laten vallen. Nog nooit zo snel m'n voet blauwgroen zien worden, was vrijwel instant.
Omdat de supermarkt ze zo verkooptquote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom heb je krieltjes in een glazen pot?!
Er wordt in ieder geval weer energie in gestopt en met passie gespeeld in tegenstelling tot de laatste paar wedstrijden.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Nederland ook verrassend goed spelen momenteel.
Ik ben blij dat ji dit experiment voor ons hebt uitgevoerd, zodat wij dat niet meer hoeven te doen. Wij danken u.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
Meer tekst was imo niet nodig.quote:
Verkopen ze geen verse? Jullie hebben daar zulke lekkere aardappeltjes in schilquote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat de supermarkt ze zo verkoopt
Wil je erover praten Strani?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
We tuinen er telkens weer in EmAls een ex die zegt dat 'ie nu écht veranderd is.
Daarna nam je nog een zakje jam, een doos boter en een pak cola mee?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi kooltje hoorquote:
Meteen ijs erop gedaan, zwelling is daardoor aardig onder controle gebleven denk ik. Dus komt wel goedquote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oef, sterkte. Kun je nog wel een schoen aan?
Krieltjes horen eigenlijk ook niet in een potdus ik denk dat dit een boodschap is…
Huhquote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Eentje die pieptquote:Op donderdag 7 september 2023 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Heb je wel een ventilator?
Krieltjes in een glazen pot?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
Oké ik geloof dat het eigenlijk gewoon normale kleine aardappeltjes zijn. En ze zijn erg lekker ook als je ze baktquote:Op donderdag 7 september 2023 21:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verkopen ze geen verse? Jullie hebben daar zulke lekkere aardappeltjes in schil
Hebben ze in Duitsland ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |