Die kan je gelijk weer afhalen, die zal wel intussen al wel weer droog zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Redefine het volgende:
Ik heb een was opgehangen met deze temperaturen.
[ afbeelding ]
Bijna wel ja.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kan je gelijk weer afhalen, die zal wel intussen al wel weer droog zijn.
Vanochtend voelde de woonkamer lekker fris toen ik daar naar binnen liep. Bleek ie nog steeds 26 graden te zijnquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Redefine het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je dat het lekker fris is, tot je de temperatuur bekijkt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanochtend voelde de woonkamer lekker fris toen ik daar naar binnen liep. Bleek ie nog steeds 26 graden te zijn. De rest was gewoon nog warmer
Herkenbaar. Hier is de woonkamer 27,5. In de kamer waar ik mijn was heb hangen zal het denk ik rond de 30 zijnquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanochtend voelde de woonkamer lekker fris toen ik daar naar binnen liep. Bleek ie nog steeds 26 graden te zijn. De rest was gewoon nog warmer
Dat zou mij dan niks uitmakenquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk je dat het lekker fris is, tot je de temperatuur bekijkt.
Als het koud is op je slaapkamer kan je de verwarming aandoen of een extra deken of dikkere deken erbij pakken. Als het warm is dan is er maar zoveel wat je kan doen, en da's best irritantquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:21 schreef Redefine het volgende:
Warmte vind ik (tot op zekere hoogte) niet zo'n probleem. Mits dat dan buiten is. Binnen kan ik er nooit echt aan wennen.
Ha, ik ook. In dat kamertje voelt het nu als de Amazone, zo broeierig.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Redefine het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij je airco hebtquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het koud is op je slaapkamer kan je de verwarming aandoen of een extra deken of dikkere deken erbij pakken. Als het warm is dan is er maar zoveel wat je kan doen, en da's best irritant
quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd om Day after Tomorrow te kijken.
Oh ja, goed plan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Een collega van mij heeft een nieuwbouwwoning met vloerwarming, die bij warmte ook kan koelen. Da's heerlijk denk ik zo.![]()
Maar goed, nu lekker de ramen tegen elkaar open en doorwaaien maar.
Ah nee, beterschap!quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben alweer thuis. Mijn blessure van gisteren is helaas verergerd, waardoor ik liever iets minder oncomfortabel thuis ben. Hopelijk gaat het na een paar dagen beter
Thanks! Ik was gisteren bij een concert en in de moshpit stond ik 'vast' tussen twee anderen. Mijn arm was wel vrij, maar daar duwde iemand anders tegenaan. Sindsdien doet elke beweging met mijn rechterarm pijn.quote:
Beterschap. Wat heb je gedaan waardoor je een blessure hebt opgelopen?quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben alweer thuis. Mijn blessure van gisteren is helaas verergerd, waardoor ik liever iets minder oncomfortabel thuis ben. Hopelijk gaat het na een paar dagen beter
auw.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik was gisteren bij een concert en in de moshpit stond ik 'vast' tussen twee anderen. Mijn arm was wel vrij, maar daar duwde iemand anders tegenaan. Sindsdien doet elke beweging met mijn rechterarm pijn.
Oef, dan kun je je inderdaad naar blesseren, dan kun je zo iets verrekkenquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik was gisteren bij een concert en in de moshpit stond ik 'vast' tussen twee anderen. Mijn arm was wel vrij, maar daar duwde iemand anders tegenaan. Sindsdien doet elke beweging met mijn rechterarm pijn.
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |