Zullen we dit topic een beetje voor de A-sporten houden, zoals voetbal, veldrijden en sjoelen?quote:
Maar dat is toch ook de kern van hockey, dat je alles met de stick speeltquote:Op zondag 10 september 2023 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hockey is toch gewoon: zoek een voet, krijg een strafcorner.
quote:Op zondag 10 september 2023 20:59 schreef Redefine het volgende:
Die actie van Blind. Nee dat kan niet
Iemand doelbewust keihard een bal tegen de voeten slaan vind ik niet echt bijdragen aan een leukere sport.quote:Op zondag 10 september 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook de kern van hockey, dat je alles met de stick speelt![]()
En een strafcorner is nog geen strafbal; die laatste kun je vergelijken met een penalty.
Vergeet het hier al eerder bejubelde breakdance niet!quote:Op zondag 10 september 2023 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zullen we dit topic een beetje voor de A-sporten houden, zoals voetbal, veldrijden en sjoelen?
Dit idd.quote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iemand doelbewust keihard een bal tegen de voeten slaan vind ik niet echt bijdragen aan een leukere sport.
Oh ik vind het wel primaquote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iemand doelbewust keihard een bal tegen de voeten slaan vind ik niet echt bijdragen aan een leukere sport.
Dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op zondag 10 september 2023 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, penalty.
Had dit geenmoeten zijn?
Nee. Tegenwoordig doen ze dat niet meer omdat je dan dubbel gestraft wordt. Plus dat keepers dan helemaal niks meer kunnen doen.quote:Op zondag 10 september 2023 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, penalty.
Had dit geenmoeten zijn?
quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Nederlands elftal kan ook alles hé?
Ja ik kijk ook mee vanuit Duitsland
Volgens mij willen vooral de scheidsrechters af van die loodzware straf penalty (vaak tegengoal) en rood er nog bij.quote:Op zondag 10 september 2023 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, penalty.
Had dit geenmoeten zijn?
Ja, ok, dat is ook wel zo inderdaad.quote:Op zondag 10 september 2023 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Tegenwoordig doen ze dat niet meer omdat je dan dubbel gestraft wordt. Plus dat keepers dan helemaal niks meer kunnen doen.
Ierland ook niet hèquote:Op zondag 10 september 2023 21:08 schreef Arizona het volgende:
Maar eerlijk, behalve de mooie pass net van Gakpo en de actie vsn Dumfries daaropvolgend, hebben WE nog niets laten zien.
Is dat al een officiële regel eigenlijk?quote:Op zondag 10 september 2023 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Tegenwoordig doen ze dat niet meer omdat je dan dubbel gestraft wordt. Plus dat keepers dan helemaal niks meer kunnen doen.
Het is nog niet al te best inderdaad.quote:Op zondag 10 september 2023 21:08 schreef Arizona het volgende:
Maar eerlijk, behalve de mooie pass net van Gakpo en de actie vsn Dumfries daaropvolgend, hebben WE nog niets laten zien.
Ik kijk nu Indycar. Ik wàs van plan dat stil te houden, maar nu noem ik het lekker tochquote:Op zondag 10 september 2023 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zullen we dit topic een beetje voor de A-sporten houden, zoals voetbal, veldrijden en sjoelen?
Als het goed is wel. Al ben je altijd nog afhankelijk van de scheidsrechter.quote:Op zondag 10 september 2023 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dat al een officiële regel eigenlijk?
Ja, hij had de bal.quote:Op zondag 10 september 2023 21:09 schreef Redefine het volgende:
Nog even los van zijn kwaliteiten. Maar wat heeft het voor nut om Blind op te stellen als ze hem nooit willen aanspelen. Hij is gewoon meerdere keren de meest logische optie om aan te spelen, maar ze draaien elke keer weg als ze hem zien
Ik heb een tijdje gekeept bij hockeyquote:Op zondag 10 september 2023 21:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel prima![]()
Ze trainen er ook echt op( mijn dochter was vrij goed in het versieren van strafcorners op die manier
)
Ja, dat sowieso. Maar de regel op zich is goed.quote:Op zondag 10 september 2023 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Al ben je altijd nog afhankelijk van de scheidsrechter.
Wat leuk! En inderdaad, als je met je voet wil hockeyen moet je keeper wordenquote:Op zondag 10 september 2023 21:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gekeept bij hockeyDan is er helemaal niets aan de hand als je een bal tegen je voet krijgt
Ja. Verder kunnen ze er vrij weinig van. Maar die cornersquote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Die corners leveren wel steeds Alarmfase 2 op.
Die zijn hier nauwelijks nog berucht en dat moet jij weten, jij was in Luctor-landquote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Die corners leveren wel steeds Alarmfase 2 op.
Bij Liverpool gaat het nu ook beter, nu Van Dijk geschorst is.quote:
Ik adem bij elke corner zwaar en moedeloos ondertussen.quote:Op zondag 10 september 2023 21:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die zijn hier nauwelijks nog berucht en dat moet jij weten, jij was in Luctor-land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |