Zullen we dit topic een beetje voor de A-sporten houden, zoals voetbal, veldrijden en sjoelen?quote:
Maar dat is toch ook de kern van hockey, dat je alles met de stick speeltquote:Op zondag 10 september 2023 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hockey is toch gewoon: zoek een voet, krijg een strafcorner.
quote:Op zondag 10 september 2023 20:59 schreef Redefine het volgende:
Die actie van Blind. Nee dat kan niet
Iemand doelbewust keihard een bal tegen de voeten slaan vind ik niet echt bijdragen aan een leukere sport.quote:Op zondag 10 september 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook de kern van hockey, dat je alles met de stick speelt![]()
En een strafcorner is nog geen strafbal; die laatste kun je vergelijken met een penalty.
Vergeet het hier al eerder bejubelde breakdance niet!quote:Op zondag 10 september 2023 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zullen we dit topic een beetje voor de A-sporten houden, zoals voetbal, veldrijden en sjoelen?
Dit idd.quote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iemand doelbewust keihard een bal tegen de voeten slaan vind ik niet echt bijdragen aan een leukere sport.
Oh ik vind het wel primaquote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iemand doelbewust keihard een bal tegen de voeten slaan vind ik niet echt bijdragen aan een leukere sport.
Dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op zondag 10 september 2023 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, penalty.
Had dit geenmoeten zijn?
Nee. Tegenwoordig doen ze dat niet meer omdat je dan dubbel gestraft wordt. Plus dat keepers dan helemaal niks meer kunnen doen.quote:Op zondag 10 september 2023 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, penalty.
Had dit geenmoeten zijn?
quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Nederlands elftal kan ook alles hé?
Ja ik kijk ook mee vanuit Duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |