abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210585086
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Een collega van mij heeft een nieuwbouwwoning met vloerwarming, die bij warmte ook kan koelen. Da's heerlijk denk ik zo. :o

Maar goed, nu lekker de ramen tegen elkaar open en doorwaaien maar. w/
Ik heb zo vloerverwarming maar bij mij helpt niet zoveel
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210585942
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 20:00 schreef H_T het volgende:
@:NailQueen Hoe is het in Italië?
We gaan morgen weer op weg naar huis. En dat vind ik ook wel prima. Ik wil nog een keer terug naar Venetië maar de rest heb ik wel gezien. Ik geef toe dat ik ook wat last heb van heimwee.

Burano is trouwens een ondergewaardeerd eilandje. Mooie kleurrijke huisjes vergelijkbaar met Curaçao of Nyhavn in Kopenhagen :)
  zaterdag 9 september 2023 @ 22:54:37 #103
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210585969
Dampo ruikt zo fijn. 🥰
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_210585973
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:

[..]
We gaan morgen weer op weg naar huis. En dat vind ik ook wel prima. Ik wil nog een keer terug naar Venetië maar de rest heb ik wel gezien. Ik geef toe dat ik ook wat last heb van heimwee.

Burano is trouwens een ondergewaardeerd eilandje. Mooie kleurrijke huisjes vergelijkbaar met Curaçao of Nyhavn in Kopenhagen :)
Herkenbaar. Ik heb ook altijd last van heimwee. Vooral nu we 2 weken zonder ons hondje zijn :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_210586031
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210586252
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:59 schreef NailQueen het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je dit gebaar:

SPOILER
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210586531
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2023 23:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Bedoel je dit gebaar:

SPOILER
Zo keek ik met mijn ogen. Mijn handen deden dit

Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 9 september 2023 @ 23:51:44 #108
39237 crew  H_T
2733
pi_210586541
quote:

[..]

Thuiskomen kan zo heerlijk zijn O+

Ik kijk nu voor een grote vakantie volgend jaar. Eerder vond ik 14 dagen toch echt wel te lang, maar nu overweeg ik dat toch weer een keer te proberen. 14 dagen hotel lijkt niet veel duurder dan een dag of 10 en Disney World heeft nu passen voor 14 dagen toegang voor de prijs van 7 :P. Ik zou dan geen 14 dagen Disney doen, maar je hebt wel zeker alle tijd en als je door je plannen heen bent kan je zo een extra dagje Disney doen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_210586552
Ik hou helemaal niet van koffie maar vanochtend vond ik dat ik toch eens een italiaanse cappuccino moest proberen. Ik vond het heel lekker. Ik wist niet wat ik meemaakte :o c_/
  zondag 10 september 2023 @ 00:09:30 #110
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_210586685
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 23:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik hou helemaal niet van koffie maar vanochtend vond ik dat ik toch eens een italiaanse cappuccino moest proberen. Ik vond het heel lekker. Ik wist niet wat ik meemaakte :o c_/
Oja, echte Italianen drinken cappuccino alleen 's ochtends
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 10 september 2023 @ 00:10:04 #111
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_210586690
quote:
SPOILER
Goed hoor, dieren slecht behandelen trek ik ook altijd slecht
Same shit, different day
SC hopper present
pi_210586887
Italianen krijgen trouwens bij aankoop van hun eerste olijfolie een gratis rijbewijs. Want rijden kunnen ze niet }:|
  zondag 10 september 2023 @ 00:56:58 #113
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_210586891
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 00:56 schreef NailQueen het volgende:
Italianen krijgen trouwens bij aankoop van hun eerste olijfolie een gratis rijbewijs. Want rijden kunnen ze niet }:|
Lekker chaotisch daar altijd inderdaad :D
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 10 september 2023 @ 00:58:46 #114
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_210586902
Maar ik pas me altijd prima aan, dit jaar reed ik na een week ook als een Cyprioot :D
Same shit, different day
SC hopper present
pi_210586915
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 23:51 schreef H_T het volgende:

[..]
Thuiskomen kan zo heerlijk zijn O+

Ik kijk nu voor een grote vakantie volgend jaar. Eerder vond ik 14 dagen toch echt wel te lang, maar nu overweeg ik dat toch weer een keer te proberen. 14 dagen hotel lijkt niet veel duurder dan een dag of 10 en Disney World heeft nu passen voor 14 dagen toegang voor de prijs van 7 :P. Ik zou dan geen 14 dagen Disney doen, maar je hebt wel zeker alle tijd en als je door je plannen heen bent kan je zo een extra dagje Disney doen
Ga je dan alleen naar Disneyworld of met vrienden? Anders stel ik me graag beschikbaar :)

Ik zou wel buiten het hoogseizoen doen in verband met kleine opdondertjes die niet naar school gaan.
  zondag 10 september 2023 @ 01:05:25 #116
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_210586926
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 00:56 schreef NailQueen het volgende:
Die Italiaan waar ik vroeger voor werkte had het daar ook vaak over, dat de verkeersregels daar vooral zijn voor mensen die geen haast hebben.

"Voor een rood licht moet je stoppen, maar als je haast hebt heb je haast. Dan kijk je even of het kan en dan ga je."
"En als het niet kan ga je niet?"
"Nee, dan ga je ook, je hebt nog steeds haast."
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 10 september 2023 @ 01:09:12 #117
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_210586941
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Die Italiaan waar ik vroeger voor werkte had het daar ook vaak over, dat de verkeersregels daar vooral zijn voor mensen die geen haast hebben.

"Voor een rood licht moet je stoppen, maar als je haast hebt heb je haast. Dan kijk je even of het kan en dan ga je."
"En als het niet kan ga je niet?"
"Nee, dan ga je ook, je hebt nog steeds haast."
_O-
En ze zijn lekker creatief, jaren terug op Sicilie in Palermo, 2x2 rijstroken, maar ze reden er met 4 naast elkaar :+
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 10 september 2023 @ 01:23:49 #118
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_210586972
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 01:09 schreef Koen66 het volgende:

[..]
_O-
En ze zijn lekker creatief, jaren terug op Sicilie in Palermo, 2x2 rijstroken, maar ze reden er met 4 naast elkaar :+
En het is ook niet zo dat het ontwerp van de weg altijd helpt. Zat wegen daar waar ze gewoon een hele brede weg hebben zonder belijning. Waarschijnlijk omdat toch niemand zich daaraan houdt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 10 september 2023 @ 08:42:06 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210587858
Goedemorgen :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 september 2023 @ 08:48:04 #120
39237 crew  H_T
2733
pi_210587887
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 01:01 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ga je dan alleen naar Disneyworld of met vrienden? Anders stel ik me graag beschikbaar :)

Ik zou wel buiten het hoogseizoen doen in verband met kleine opdondertjes die niet naar school gaan.
Voorlopig is het plan om alleen te gaan en dan in april of mei. Minder druk en minder warm :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_210587939
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:55 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Herkenbaar. Ik heb ook altijd last van heimwee. Vooral nu we 2 weken zonder ons hondje zijn :{
Waar zitten jullie nu? Veel plezier nog!
Ik was ook blij toen de kat (en onze dochter ook :P ) weer thuis waren.

quote:

[..]

Goede terugreis gewenst!
pi_210588099
quote:
SPOILER
HEEL GOED! *O*
Wij zaten gisteren te eten op een terrasje en, laat ik het zo zeggen, ik heb HEUL andere ideeën over opvoeden |:)
En LIEF zijn tegen dieren, anders krijg je met NQ en mij te maken :(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_210588127
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 08:56 schreef Arizona het volgende:

[..]
Waar zitten jullie nu? Veel plezier nog!
Ik was ook blij toen de kat (en onze dochter ook :P ) weer thuis waren.
[..]
Goede terugreis gewenst!
We liggen nu nog in Heeg, maar beginnen zo met de terugreis, omdat we volgens meneer Sjors de stroming tegen hebben. Hij wil vrijdag thuis zijn, omdat hij maandag alweer onderin Duitsland moet zijn.
George Michael
pi_210588157
Deze haven heeft een geweldige havenmeester. Hij heet Douwe :P Als je je niet aan de regels houdt, sleept hij gewoon je boot weg, het meer op _O-
George Michael
pi_210588957
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 09:23 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
We liggen nu nog in Heeg, maar beginnen zo met de terugreis, omdat we volgens meneer Sjors de stroming tegen hebben. Hij wil vrijdag thuis zijn, omdat hij maandag alweer onderin Duitsland moet zijn.
Leuk, op/rond het Heegermeer ben ik vroeger ook vaak geweest met de boot. Altijd mooi daar :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')