Ik moest Googlen waar het ligtquote:Op zondag 10 september 2023 09:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We liggen nu nog in Heeg, maar beginnen zo met de terugreis, omdat we volgens meneer Sjors de stroming tegen hebben. Hij wil vrijdag thuis zijn, omdat hij maandag alweer onderin Duitsland moet zijn.
Moet je doen, zo leuk!quote:Op zondag 10 september 2023 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest Googlen waar het ligt. Nice, Friesland, dat merengebied ben ik nooit geweest
Heeg is mooi plekje. Ik heb er zelf paar jaar gewoond als kindquote:Op zondag 10 september 2023 09:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We liggen nu nog in Heeg, maar beginnen zo met de terugreis, omdat we volgens meneer Sjors de stroming tegen hebben. Hij wil vrijdag thuis zijn, omdat hij maandag alweer onderin Duitsland moet zijn.
quote:Op zondag 10 september 2023 14:10 schreef Em31 het volgende:
* nog 2 dagen, nog 2 dagen, nog 2 dagen *
[ afbeelding ]
Als het goed is zakt het morgen al naar 24 graden toch? Ook dat scheelt al een stuk.quote:Op zondag 10 september 2023 14:10 schreef Em31 het volgende:
* nog 2 dagen, nog 2 dagen, nog 2 dagen *
[ afbeelding ]
Veel plezier volgende weekquote:Op zondag 10 september 2023 14:17 schreef Redefine het volgende:
Maar even het WK roeien in Belgrado kijken. Nog een week dan zit ik er zelf
Nicequote:Op zondag 10 september 2023 14:17 schreef Redefine het volgende:
Hier staat nog gewoon 29, dus ik ga maar uit van dinsdagquote:Op zondag 10 september 2023 14:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het goed is zakt het morgen al naar 24 graden toch? Ook dat scheelt al een stuk.
Al zal de temperatuur binnen nog wel een wel een week blijven hangen.
Leukquote:Op zondag 10 september 2023 14:17 schreef Redefine het volgende:
Dank je.quote:
quote:
Dank je. Ja zeker. De trend van vier jaar geleden is goed doorgezetquote:Op zondag 10 september 2023 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leukveel plezier alvast!
En Nederland doet het wel fantastisch zeg, kan nog leuk worden op de OS.
Ben benieuwdquote:
Mjah. Dat ligt bij Servië wel wat gecompliceerder. Al is hun houding naar de buurlanden nog steeds vrij agressief.quote:Op zondag 10 september 2023 14:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Servië heeft natuurlijk een bedenkelijke reputatie bij velen als oorlogszuchtig en Rusland vriend
Heel veel plezier vast! Lekker hoor, dat je de vakantie nog in het vooruitzicht hebtquote:Op zondag 10 september 2023 14:17 schreef Redefine het volgende:
Hier staat ook nog 31 graden voor morgenquote:Op zondag 10 september 2023 14:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier staat nog gewoon 29, dus ik ga maar uit van dinsdag![]()
Maar het einde is in ieder geval in zicht, dat idee voelt al goed.
Lijkt me heel leuk, bootje varen in Frieslandquote:Op zondag 10 september 2023 09:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |