Dank je. Ja zeker. De trend van vier jaar geleden is goed doorgezetquote:Op zondag 10 september 2023 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leukveel plezier alvast!
En Nederland doet het wel fantastisch zeg, kan nog leuk worden op de OS.
Ben benieuwdquote:
Mjah. Dat ligt bij Servië wel wat gecompliceerder. Al is hun houding naar de buurlanden nog steeds vrij agressief.quote:Op zondag 10 september 2023 14:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Servië heeft natuurlijk een bedenkelijke reputatie bij velen als oorlogszuchtig en Rusland vriend
Heel veel plezier vast! Lekker hoor, dat je de vakantie nog in het vooruitzicht hebtquote:Op zondag 10 september 2023 14:17 schreef Redefine het volgende:
Maar even het WK roeien in Belgrado kijken. Nog een week dan zit ik er zelf
Hier staat ook nog 31 graden voor morgenquote:Op zondag 10 september 2023 14:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier staat nog gewoon 29, dus ik ga maar uit van dinsdag![]()
Maar het einde is in ieder geval in zicht, dat idee voelt al goed.
Lijkt me heel leuk, bootje varen in Frieslandquote:Op zondag 10 september 2023 09:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We liggen nu nog in Heeg, maar beginnen zo met de terugreis, omdat we volgens meneer Sjors de stroming tegen hebben. Hij wil vrijdag thuis zijn, omdat hij maandag alweer onderin Duitsland moet zijn.
Als dit volgend jaar ook allemaal goud wordt in Parijs kunnen we daar wel eens het record van Sydney gaan verbeterenquote:
Dat zou wel fantastisch zijn, al blijft het lastig inschatten inderdaad. Bij bijvoorbeeld atletiek is het al afwachten of McLaughlin meedoet en bij die 4x400 was de VS gediskwalificeerd. Maar je hebt vaak ook wel wat verrassingen inderdaad. Sifan Hassan is ook nog wat onvoorspelbaar.quote:Op zondag 10 september 2023 15:14 schreef sportfreak het volgende:
Nederland heeft op dit moment 15 (!) wereldkampioenen op olympische disciplines, dus als die allemaal hun status waarmaken betekend dat 15 keer goud in Parijs volgend jaar. Het record is 12 keer goud in 2000 in Syndey.
Zo simpel is het niet natuurlijk, maar ook achter die 15 hebben nog wel een aantal kanshebbers.
Ach ja, die gaan het breakdancen natuurlijk sweepen.quote:Op zondag 10 september 2023 15:18 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht, even kijken wat er voorspelt wordt voor de OS. Zie ik een voorspelling dat Frankrijk 30 keer goud gaat pakken, in Tokio hadden ze er 10. Wtf
Daar heeft Nederland ook gewoon een kanshebber met India Sardjoe, oftewel B-Girl India, die Europees kampioen is.quote:Op zondag 10 september 2023 15:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ach ja, die gaan het breakdancen natuurlijk sweepen.
Alaskaanse cuisine, mjammie!quote:Op zondag 10 september 2023 15:46 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan straks nog uit eten, naar een restaurant waar we nog niet eerder zijn geweest.
Ik hoop dat het daar een beetje uit te houden is qua temperatuur
Het is een wereldrestaurant, dus de temperatuur kan alle kanten opquote:
Werken tijdens de OS, moet er niet aan denkenquote:Op zondag 10 september 2023 15:51 schreef Arizona het volgende:
Ik kan me daar nu al op verheugen, op de OS. Middenin de zomervakantie, dus dat betekent toch al thuiswerken omdat er niemand op kantoor is, meestal ook nog een heel rustige periode qua werk, en dan kan ik alle potentieel interessante nummers tussendoor bekijken
Vergeet de blubber nuggets niet!quote:Op zondag 10 september 2023 15:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een wereldrestaurant, dus de temperatuur kan alle kanten op
Bij Alaskaanse cuisine denk ik trouwens aan die treurige blokken koolvis uit het vriesvak![]()
quote:Op zondag 10 september 2023 15:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Werken tijdens de OS, moet er niet aan denken![]()
Ben altijd druk met zoveel mogelijk streams tegelijk volgen om maar zo weinig mogelijk te missen.
#werkenbijdenosquote:Op zondag 10 september 2023 16:23 schreef Em31 het volgende:
Soms snap ik bepaalde keuzes van de NOS niet hoor. Naar de Vuelta schakelen terwijl het nog een kleine 5 minuten duurde voordat Van Vleuten voor het laatst over de finish kwam. Is het nou zo’n ramp om dat nog even mee te pakken.
Flexibel schakelen zijn ze niet altijd goed in nee. Daarom hebben ze het ook zo moeilijk op de OS. Dan werken ze vooral volgens een programma.quote:Op zondag 10 september 2023 16:23 schreef Em31 het volgende:
Soms snap ik bepaalde keuzes van de NOS niet hoor. Naar de Vuelta schakelen terwijl het nog een kleine 5 minuten duurde voordat Van Vleuten voor het laatst over de finish kwam. Is het nou zo’n ramp om dat nog even mee te pakken.
'Werken'quote:Op zondag 10 september 2023 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet keuzes maken, ik kan met mijn baan prima werken en OS kijken combineren![]()
Ik bewaar mijn vakantiedagen wel voor andere momenten, wanneer we ook echt op vakantie gaan
Hier een foto van Techno Mechanicus, tenminste het figuur waar hij naar vernoemd is.quote:Op zondag 10 september 2023 19:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als dit een bericht van De Speld was geweest had ik het ook geloofd
Wanneer ga je? Straks zitten we in hetzeflde vliegtuigquote:Op zondag 10 september 2023 14:17 schreef Redefine het volgende:
Maar even het WK roeien in Belgrado kijken. Nog een week dan zit ik er zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |