Ze hebben nog niet zo lang iets. De vorige verkering hebben we meegenomen op vakantie. Even later was vriend weg.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, als het echt een serieuze relatie is zou het misschien wel leuk zijn als jullie hem dan op die manier een beetje in de familie 'opnemen'. Als het nog niet zo serieus is dan zou ik dat wellicht niet doen.
Maar een bijdrage voor eten en ebike en zo zou ik dan wel weer heel normaal vinden en ik zou dan ook hopen dat je dochter in die onderhandeling het voortouw neemt.
Nee dan vind ik het ook veel te veel van het goede hoor. En ik begrijp dat je de kaartjes ook nog niet hebt, dat het niet is van 'we hebben 'm al, dan kan net zo goed iemand anders er gebruik van maken'?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet zo lang iets. De vorige verkering hebben we meegenomen op vakantie. Even later was vriend weg.
Ik heb daar niet elke keer zin an
Jij ook veel plezier natuurlijk! Deze keer niet meer op de fiets er naartoe?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Je bent er niet toevallig komend weekend? Dan heb je kans dat je mij nog tegen het lijf loopt
¤ 600,- en nog wat.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:43 schreef Em31 het volgende:
@:GeorgeM hoe duur is een kaartje? Ik zou zelf misschien al snel ach laat maar zitten ik betaal wel denken, maar ik weet natuurlijk niet hoe de situatie is. Misschien dat hij de helft kan betalen? Of wat stelt je dochter voor?
quote:Op maandag 19 juni 2023 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Holy shitnee oké dat is wat teveel van het goede
Driekwart jaar.quote:
Zitten jullie op een geweldig mooie plek ofzoquote:Op maandag 19 juni 2023 17:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Idd, alles onder de ¤ 100,- had ik geen probleem gevonden ofzo.
Als ik ‘m verkoop kan ik er nog wel meer voor krijgen
Goeie, dankquote:Op maandag 19 juni 2023 17:06 schreef Arizona het volgende:
@:georgem ik ga mee met @:Em31. Ik zou ook aan je dochter vragen wat zij daarin redelijk vindt. Ze is een volwassen vrouw inmiddels en het is háár vriendje dat mee wil.
Weer iets uit mijn oude (nee, jonge) leven: toen ik nog niet zolang met New Mexico had, is hij met mijn ouders en mij mee geweest op vakantie naar Amerika (o.a. naar Arizona
) en hij heeft toen zelf de reissom betaald; eten en drinken betaalden wij voor hem (anders werd het ook zo'n gedoe
)
En we zijn nog steeds samen dus onze relatie heeft er niet onder geleden dat hij mee moest betalen
Ja, erg hèquote:Op maandag 19 juni 2023 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zitten jullie op een geweldig mooie plek ofzoik wist niet dat dat zó duur was.
Maar ik voel me zo inhalig ofzo, kweenie preciesquote:Op maandag 19 juni 2023 17:06 schreef Arizona het volgende:
@:georgem ik ga mee met @:Em31. Ik zou ook aan je dochter vragen wat zij daarin redelijk vindt. Ze is een volwassen vrouw inmiddels en het is háár vriendje dat mee wil.
Weer iets uit mijn oude (nee, jonge) leven: toen ik nog niet zolang met New Mexico had, is hij met mijn ouders en mij mee geweest op vakantie naar Amerika (o.a. naar Arizona
) en hij heeft toen zelf de reissom betaald; eten en drinken betaalden wij voor hem (anders werd het ook zo'n gedoe
)
En we zijn nog steeds samen dus onze relatie heeft er niet onder geleden dat hij mee moest betalen
Thanks! Deze keer geen gekkigheid op de fiets, maar gewoon lekker met de auto (en eerst nog een dagje naar Parc Astérix, daar komen we dan toch al langs!)quote:Op maandag 19 juni 2023 17:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier natuurlijk! Deze keer niet meer op de fiets er naartoe?
Oh neequote:
Ja nog niet bepaald een schoonzoon. Is niet zo raar om te vragen of hij zelf tickets kan betalen toch? Of zou hij dat geld nooit hebben ?quote:
Had meneer Sjors junior eerst wel aangegeven mee te willen ? Dat je er nu vier hebt gekocht en anders maar drie ?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, dat heeft niets met inhaligheid te maken, maar met redelijkheid. Hij (en zij) kunnen moeilijk verwachten dat je "even" een kadootje van 600+ euro in zijn schoot werpt. Daarom zou ik het ook in eerste instantie dus ook bij je dochter neerleggen. Als zij dan bijv. voorstelt, dat hij de helft betaalt, dan zou ik dat op zich wel redelijk vindenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar ik voel me zo inhalig ofzo, kweenie precies
Iets meer dan vijf jaar geleden inderdaad, een attractie uit het Nederlandse themadeel was toen ook afgefiktquote:Op maandag 19 juni 2023 17:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje daar was tijdje terug ook al grote brand toch?
Misschien biedt hij het zelf straks aan om mee te betalen. Denk dat veel mensen dat automatisch wel zouden doen als hij echt graag meewilquote:Op maandag 19 juni 2023 17:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar ik voel me zo inhalig ofzo, kweenie precies
Oh noesquote:
Ik zou niet durven! Ben toch een liefhebberquote:Op maandag 19 juni 2023 17:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom steek je steeds die pretparken in de fik Hamlapjes
Ja, hoop het maar het ziet er niet best uit.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh noes
Lijkt te gaan om Zauberwelt der Diamanten, onze vrienden van Looopings hebben een artikeltje, zullen wel wat updates komen in de loop van de avond. Hopelijk weten ze de schade nog enigszins te beperken
Voor zo’n bedrag kan je wel een eigen bijdrage verwachten. Je hebt het kaartje dan al wel, maar het is niet dat het anders waardeloos zou verlopen.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Gewoon overal stoppen waar je langskomt. Hellendoorn, Efteling, Bobbejaanland, Walibi Wavre, Pari Daiza, Louvre Lens (dat is dan misschien wel heel cultureel)quote:Op maandag 19 juni 2023 17:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Thanks! Deze keer geen gekkigheid op de fiets, maar gewoon lekker met de auto (en eerst nog een dagje naar Parc Astérix, daar komen we dan toch al langs!)
Ook wel wat voor hem om de Nederlandse attracties in de fik te steken ja.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Ben toch een liefhebber
Zou eerder kijken naar iemand die niets heeft met pretparken! En dit is in de buurt van het Spaanse themadeel, dus ik heb wel een verdachte...
Altijd weer die Harry Vermegenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Ben toch een liefhebber
Zou eerder kijken naar iemand die niets heeft met pretparken! En dit is in de buurt van het Spaanse themadeel, dus ik heb wel een verdachte...
Volgens dochter heeft hij het geld niet of het er niet voor over. Maar ja, ze gaan ook op vakantie. Dat is nog veel duurder.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja nog niet bepaald een schoonzoon. Is niet zo raar om te vragen of hij zelf tickets kan betalen toch? Of zou hij dat geld nooit hebben ?
Het waren kerstcadeau’s. Hij wist het dus niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had meneer Sjors junior eerst wel aangegeven mee te willen ? Dat je er nu vier hebt gekocht en anders maar drie ?
Dat kan ook nog verschil maken hoe je er mee omgaat en hem ook iets laten meebetalen.
Maar als ik zou moeten kiezen tussen een hele vakantie en een F1 kaartje, dan zou ik het ook wel weten hequote:Op maandag 19 juni 2023 20:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens dochter heeft hij het geld niet of het er niet voor over. Maar ja, ze gaan ook op vakantie. Dat is nog veel duurder.
Ik vind het geld niet hebben en het geld er niet voor over hebben twee verschillende dingen. Die laatste is een beetje voyeuristisch, en daar vind ik het te duur voorquote:Op maandag 19 juni 2023 20:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens dochter heeft hij het geld niet of het er niet voor over. Maar ja, ze gaan ook op vakantie. Dat is nog veel duurder.
Ik heb het met dochter over gehad. Ze zegt dat hij ook niet verwacht dat wij het ticket geven en dat hij hem gewoon wil betalen, maar toen ze het bedrag hoorde dacht ze dat hij het teveel zou vinden.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heeft niets met inhaligheid te maken, maar met redelijkheid. Hij (en zij) kunnen moeilijk verwachten dat je "even" een kadootje van 600+ euro in zijn schoot werpt. Daarom zou ik het ook in eerste instantie dus ook bij je dochter neerleggen. Als zij dan bijv. voorstelt, dat hij de helft betaalt, dan zou ik dat op zich wel redelijk vinden.
Maar ja, hij is wel groot fan en het ticket is voor meerdere dagen.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als ik zou moeten kiezen tussen een hele vakantie en een F1 kaartje, dan zou ik het ook wel weten he
Ja precies.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het geld niet hebben en het geld er niet voor over hebben twee verschillende dingen. Die laatste is een beetje voyeuristisch, en daar vind ik het te duur voorDat eerste vind ik wat anders en daarvan snap ik dan nog dat je het hem wel zou willen gunnen
quote:
Mag jij raden waar ik heen ga voor mijn bezoek aan Disneyquote:Op maandag 19 juni 2023 17:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Thanks! Deze keer geen gekkigheid op de fiets, maar gewoon lekker met de auto (en eerst nog een dagje naar Parc Astérix, daar komen we dan toch al langs!)
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef H_T het volgende:
Ik ben net ingecheckt in mijn hotel, loop naar de kamer en... er ligt al een kerel op bed
Terug naar de receptie dus en het is opgelost. Het raarste: deze situatie is me vorig jaar ook al overkomen
La Mer de Sable? Jardin d’acclimatation?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Mag jij raden waar ik heen ga voor mijn bezoek aan Disney
Ik ben net ingecheckt in mijn hotel, loop naar de kamer en... er ligt al een kerel op bed
Terug naar de receptie dus en het is opgelost. Het raarste: deze situatie is me vorig jaar ook al overkomen
Ik neem aan dat H_T een andere kamer geven het minste gedoe is, anders moet je ook weer een bed opnieuw opmaken etc etc etcquote:Op maandag 19 juni 2023 21:27 schreef GeorgeM het volgende:
Heb je nu een andere kamer of die man @:H_T?
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb het met dochter over gehad. Ze zegt dat hij ook niet verwacht dat wij het ticket geven en dat hij hem gewoon wil betalen, maar toen ze het bedrag hoorde dacht ze dat hij het teveel zou vinden.
Toen heb ik voorgesteld dat wij de helft betalen, maar ze dacht dat hij dat nog teveel zou vinden.
Ze gaat eerst vragen of broertje nou mee wil.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar ja, hij is wel groot fan en het ticket is voor meerdere dagen.
Ik bedoel ook meer dat hij dan het geld wel zou moeten hebben, maar misschien ook niet omdat hij het aan de vakantie heeft uitgegeven
Wat ik ook nog een optie zou vinden dat hij het niet in 1x hoeft terug te betalen, maar dat hij het bijv met een X bedrag per maand aan jullie betaald? Dan geef je hem wel de kans zoiets vets mee te maken, ook als hij het geld er niet (meteen) voor heeft.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik zou ook verschrikkelijk balen als het over 2 maanden uit is
Ow, dat klinkt wel interessant. Welk hotel is dat?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef H_T het volgende:
Ja, we staan 5 dagen op een camping in Bloemendaal, is zo’n F1-arrangement (ook geen lullig bedragjequote:Op maandag 19 juni 2023 18:02 schreef Meke het volgende:
Is dat eten + camping + ebike trouwens ook tijdens de GP? Dan vind ik het alleen nog maar logischer om een kleine bijdrage te vragen![]()
Oh ja tuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat H_T een andere kamer geven het minste gedoe is, anders moet je ook weer een bed opnieuw opmaken etc etc etc
Oooh nu is de 600 euro een beetje logischer, ik dacht 600 euro voor alleen 1 dag een plek op het circuit.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, we staan 5 dagen op een camping in Bloemendaal, is zo’n F1-arrangement (ook geen lullig bedragje).
Is 8 km van het circuit, dus heb ik ebikes gehuurd (ook geen lullig bedragje) en er moet ook nog gegeten worden natuurlijk
Ik heb die man laten liggen en genoegen genomen met een andere kamerquote:Op maandag 19 juni 2023 21:27 schreef GeorgeM het volgende:
Heb je nu een andere kamer of die man @:H_T?
Dat is ook nog een idee jaquote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat ik ook nog een optie zou vinden dat hij het niet in 1x hoeft terug te betalen, maar dat hij het bijv met een X bedrag per maand aan jullie betaald? Dan geef je hem wel de kans zoiets vets mee te maken, ook als hij het geld er niet (meteen) voor heeft.
Het enige risico is dat je het dan waarschijnlijk wel alsnog kwijt bent als het over twee maanden uit is![]()
Is het wel een leuke vent die je er überhaupt onafhankelijk van het geld bij wilt hebben? Mijn broertje had ook een vriend die een keer bij een jubileum was van m'n ouders toen het nog niet zo lang aan was, dat is uiteindelijk ook weer uitgegaan. Maar het was toen wel gewoon écht heel erg gezellig en leukEn daarin ook weer leuk dat 'ie er bij was.
Dat ging wel om minder geld en was echt een familie-uitje dus misschien ook wel anders, maar toch. Als het nu gewoon een leuke vent is en gezellig om erbij te hebben vind ik dat ook weer anders dan als 'ie eigenlijk niet zo leuk is
¤ 600,- is wel alleen voor 2 dagen GPquote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oooh nu is de 600 euro een beetje logischer, ik dacht 600 euro voor alleen 1 dag een plek op het circuit.
Fijnquote:Op maandag 19 juni 2023 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb die man laten liggen en genoegen genomen met een andere kamervoor zover ik weet ben ik hier alleen
Nee viel mee!quote:Op maandag 19 juni 2023 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fijn![]()
Schrok die man niet toen jij zomaar binnenkwam?
Ohh nouja, een hele belevenis en alles goed geregeld dus kun je er zeker van genieten.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
¤ 600,- is wel alleen voor 2 dagen GP![]()
Dat is nog exclusief de camping, ebikes en eten
@Cyan9 zou dit ook wel waarderenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt wel interessant. Welk hotel is dat?
Hij lag al op je te wachtenquote:
Als je het zelf een keer overkomt op de kamer gewoon zeggen "Hallo schatje, ben je eindelijk hier!" en reactie van diegene bekijkenquote:
Haha ja maar dat is denk ik altijdquote:Op maandag 19 juni 2023 21:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat is ook nog een idee ja![]()
Hij is leuk hoor, ook al is meneer Sjors nog niet helemaal overtuigd, maar die legt de lat altijd heul hoog![]()
Hoe is het dan met jouw sollicitaties?
Ja! Dit lijkt me iets dat de meeste mensen nooit mee zullen maken, en mijn teller staat nu op 2quote:
Jaquote:
Ik weet niet of dit zo goed is voor de natuur. Waarschijnlijk heeft die er niks aan.quote:
Met hagel erbij.quote:
quote:
Nou ja, geen regen zou nog erger zijn voor de natuur.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit zo goed is voor de natuur. Waarschijnlijk heeft die er niks aan.
Maar als de regen de grond niet in kan/gaat, maakt het niks uit.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, geen regen zou nog erger zijn voor de natuur.
Hopelijk hebben de bakkers dan grote broden gebakkenquote:
Dingadong, Shine en gisteren Katrina en the Wavesquote:
Is hij nu de moeder en de vader? Of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:37 schreef NailQueen het volgende:
Wij feliciteren Freek Vonk met de geboorte van zijn larf.
Daar is-iequote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:09 schreef NailQueen het volgende:
En straks, naar mijn mening, het mooiste nummer van de Backstreet boys
Dit is een terechte vraagquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is hij nu de moeder en de vader? Of hoe werkt dat?
Gelukkig woon je dicht bij het strand, waar Duitsers kuilen graven. Daar kan het water inquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als de regen de grond niet in kan/gaat, maakt het niks uit.
Meeste zijn afgelopen weekend weer terug gegaan, dus hopelijk liggen de kuilen er nog.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig woon je dicht bij het strand, waar Duitsers kuilen graven. Daar kan het water in
Die kuilen zijn vast niet uit zichzelf vertrokkenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meeste zijn afgelopen weekend weer terug gegaan, dus hopelijk liggen de kuilen er nog.
Misschien nemen ze die mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Die kuilen zijn vast niet uit zichzelf vertrokken
Dan krijgen ze hun Kuilenborg niet terugquote:
Allemaal Marga's uit de luchtquote:
Regen is een complot van Soros en de WEF en het onweer is het signaal dat onze vaccin chips activeert!quote:
Het is geen toeval dat Apple Thunderbolt èn Lightning gebruikt!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Regen is een complot van Soros en de WEF en het onweer is het signaal dat onze vaccin chips activeert!
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk nooit wat Hamlapjes' achternaam was.
Je kan het een stuk minder treffenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk nooit wat Hamlapjes' achternaam was.
vies benauwd voornamelijk.quote:
Goudurix is nog steeds een echte ouderwetse Vekoma-rammelbak. Ben je al eens in het park geweest?quote:
Dat is heel erg afhankelijk van de man. En z'n intenties.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
@:cyan9 zou dit ook wel waarderen
Nee, wordt m'n eerste keer! Zo vaak langsgereden op weg naar of terugkomend van Disney, zo vaak gezegd dat het echt tijd werd erheen te gaan, maar nooit eerder van gekomenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Goudurix is nog steeds een echte ouderwetse Vekoma-rammelbak. Ben je al eens in het park geweest?
Morgen de langste dagquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De duisternis valt vroeg, of ik ben te lang nog aan het werk.
Jouw regio spoelt nu van de kaart zo te zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De duisternis valt vroeg, of ik ben te lang nog aan het werk.
Dus daarna is het niet meer zo achterlijk lang lichtquote:
Veel plezier alvast! Het is wel een bonus als je van de franchise houdtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, wordt m'n eerste keer! Zo vaak langsgereden op weg naar of terugkomend van Disney, zo vaak gezegd dat het echt tijd werd erheen te gaan, maar nooit eerder van gekomen
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus daarna is het niet meer zo achterlijk lang licht
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De laatste tijd had ik wat problemen (traagheid en crashes) van Chrome. Ik heb nu de instellingen gereset en nu lijkt het vooralsnog beter te gaan.
Het zal Guus weer eens niet zijn die Chrome saboteertquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:49 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weer binnen en (gruwelijk) nat. En dan moet de regen nog beginnen.
Ik heb al wat Franse regendruppels meegepakt, maar mijn actuele vochtigheid komt vooral door een combinatie van zweet en twee waterattractiesquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:49 schreef Fred_B het volgende:
De sluizen gaan ineens goed open. Het komt loodrecht naar beneden hier.quote:
Nog mazzel, met een tikfout was Loosdrecht naar beneden gekomenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De sluizen gaan ineens goed open. Het komt loodrecht naar beneden hier.
Loosdrecht moet oppassen dat het niet letterlijk in de Wijdemeren komt te liggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog mazzel, met een tikfout was Loosdrecht naar beneden gekomen
We zijn altijd als laatsten aan de beurtquote:
Ik was vandaag in Assen. Het komt nu wel heel dichtbij zoquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:36 schreef Cyan9 het volgende:
Het blijkt aankomend weekend TT te zijn. Als echte (import) Assenaar doe ik er helemaal niks mee.
Drenthe wel code orange maar ja. Het weer gaat zich niet aan de provinciegrenzen houden.quote:
quote:Eerder op de middag gaf het KNMI al code oranje uit voor gevaarlijk weer. De waarschuwing geldt voor alle provincies, behalve Friesland en Groningen, en duurt tot maximaal 21.00 uur vanavond.
Het diepe zuiden is ook nog kurkdroog voorlopig. Ik hoop dat er nog iets gaat vallen vanavond.quote:
Mijn vader gaat daar elk jaar heenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:36 schreef Cyan9 het volgende:
Het blijkt aankomend weekend TT te zijn. Als echte (import) Assenaar doe ik er helemaal niks mee.
Nee daar ben ik nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je in Groningen zit, is dit weer fake news
Ik moet morgen naar Assen. Dit kan geen toeval zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Assen. Het komt nu wel heel dichtbij zo
Het lijkt de eredivisie wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het lijkt de eredivisie wel.MESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
STEEK
PIJNDe Sahara is zonder meer erg droog.
Normaal had ik dit geïnterpreteerd als zeer suggestief maar gezien de poster gok ik dat het misschien om de luchtvochtigheid gaat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:49 schreef Fred_B het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat je bij posts van types als @Redefine en ondergetekende wel een zeker basisniveau kan verwachten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Normaal had ik dit geïnterpreteerd als zeer suggestief maar gezien de poster gok ik dat het misschien om de luchtvochtigheid gaat.
Klopt, en met dat basisniveau in het achterhoofd lag het ook in de lijn der verwachtingen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat je bij posts van types als @:redefine en ondergetekende wel een zeker basisniveau kan verwachten.
Hier heeft het uiteindelijk toch nog wel redelijk pollen-opruimend geregend. Zo te zien gaan jullie daar met een beetje geluk nog wel wat van meekrijgen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:40 schreef Arizona het volgende:
HIer heeft het ook een beetje geregend en het rommelde in de verte. Het echte noodweer heeft ons weer eens ontweken. Inmiddels is het ook alweer een stuk lichter geworden
Ik dacht dat het tot middernacht los zou blijven gaan, maar het bleef eigenlijk bij een echte bui met onweer.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:40 schreef Arizona het volgende:
HIer heeft het ook een beetje geregend en het rommelde in de verte. Het echte noodweer heeft ons weer eens ontweken. Inmiddels is het ook alweer een stuk lichter geworden
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat je bij posts van types als @:redefine en ondergetekende wel een zeker basisniveau kan verwachten.
[..]
Het lijkt de eredivisie wel.Shots fired.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Donderdag zouden we hier in Twente wel eens weg kunnen spoelenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier heeft het uiteindelijk toch nog wel redelijk pollen-opruimend geregend. Zo te zien gaan jullie daar met een beetje geluk nog wel wat van meekrijgen.
Nou ja het was een kwestie van tijd dat Twente naar Duitsland zou spoelen. We hadden eigenlijk al een beetje rekening gehouden met het afscheid.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Donderdag zouden we hier in Twente wel eens weg kunnen spoelenAldus een aantal verontrustende berichten in De atmosfeer staat op ontploffen
En spoelen wij dan ook mee?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Donderdag zouden we hier in Twente wel eens weg kunnen spoelenAldus een aantal verontrustende berichten in De atmosfeer staat op ontploffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Is dat een lokale krant bij jullie?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, donderdag lijkt hier ook nat te gaan worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die Courtois ook weer he…quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:26 schreef Fred_B het volgende:
België scoort twee keer tegen Jan van Estland.
Ja, dat kon ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:19 schreef Redefine het volgende:
Update overigens over mijn moederWat fijn om te lezen. Voor jou moet dat ook wel even rust geven denk ik? Dat je nu weet dat er 24/7 hulp is en ze sowieso niet alleen is. Hopelijk heeft ze een goede tijd daar en gaat het straks ook weer wat beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier komt mijn Mediation opleiding mooi van pasquote:
Auf wiedersehenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het was een kwestie van tijd dat Twente naar Duitsland zou spoelen. We hadden eigenlijk al een beetje rekening gehouden met het afscheid.
Jaquote:
Je kent dat geweldige forum in WKN nietquote:
En ze waren het niet gewend dat ze op moeten komen draven want onder de vorige bondscoach werden ze lekker gepamperd toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat kon ook niet.![]()
De Belgische toppers hebben eigenlijk geen zin in dit soort potjes, nu ze zulke enorme sterren zijn dat er andere podia zijn waar ze liever schitteren.
Het waren qua arrogantie eigenlijk al die jaren gewoon net Nederlanders maar dan zonder succes om arrogant over te doen. Dus we hadden geen idee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat kon ook niet.![]()
De Belgische toppers hebben eigenlijk geen zin in dit soort potjes, nu ze zulke enorme sterren zijn dat er andere podia zijn waar ze liever schitteren.
Ik pak alvast mein Luftbettchenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Auf wiedersehen
[..]
Ja
[..]
Je kent dat geweldige forum in WKN niet
Dat ongetwijfeld. En een spierblessure kan natuurlijk altijd net even op het moment dat er een vervelende uitwedstrijd is opspelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En ze waren het niet gewend dat ze op moeten komen draven want onder de vorige bondscoach werden ze lekker gepamperd toch?
Erfgrenzengenotquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:36 schreef Strani het volgende:
Heerlijk even Rijdende Rechter kijken over schuttingen en tuingrenzen. Fuck hongersnood en oorlog, dít is pas groot leed.
Dann benutze ich deinen Schiffquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik pak alvast mein Luftbettchen![]()
Atemlos durch der Fluss
Owja, die hebben we ook nogquote:
Nee, niet tot de link die @Fred_B gafquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Auf wiedersehen
[..]
Ja
[..]
Je kent dat geweldige forum in WKN niet
Dat gaat echt nergens over ja. Dat je kwaad weggaat van het trainingskamp, omdat je niet aanvoerdertje mag spelen, zoals beloofd. Echt verbazen doe het mij bij hem dan weer niet, gezien zijn geklaag altijdquote:
Hij had toch ook zijn kat gestuurd?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat echt nergens over ja. Dat je kwaad weggaat van het trainingskamp, omdat je niet aanvoerdertje mag spelen, zoals beloofd. Echt verbazen doe het mij bij hem dan weer niet, gezien zijn geklaag altijd
Die heeft misschien wel nog wat katachtige reddingen in huisquote:
Als aanklager stel ik voor deze grap een schorsing voor van drie topicdelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft misschien wel nog wat katachtige reddingen in huis
Die schorsing gooi ik wel over de schuttingquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Als aanklager stel ik voor deze grap een schorsing voor van drie topicdelen.
Ik dacht even dat je naar een Duitse versie van de Rijdende Rechter zat te kijken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:02 schreef Strani het volgende:
De conclusie van de Rijdende Rechter is dat de muur blijft.
Dit tot grote consternatie in de Duitse hoofdstad.
Ik ookquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je naar een Duitse versie van de Rijdende Rechter zat te kijken.
Het is warm en we zijn allemaal niet meer zo scherp, het is je vergevenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je naar een Duitse versie van de Rijdende Rechter zat te kijken.
Jaquote:
quote:
Wat moet dat heerlijk zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jaen de leeftijd
![]()
In IJsland is het 10 gradenGENOT
![]()
![]()
Mwah zo oud is @Em31 ook weer niet dacht ik.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jaen de leeftijd
![]()
In IJsland is het 10 gradenGENOT
![]()
![]()
Eens. Vandaag was echt kutquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
Tien graden vind ik dan weer het andere extreem en al helemaal in de zomer. Gewoon lekker een graad of 23 tot 25 overdag en dan 's nachts een graad of 15 is prima
Van mezellef Straanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah zo oud is @:Em31 ook weer niet dacht ik.
Een graad of 25 vind ik niet lekker. 10 graden is heerlijk, ook in de zomerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
Tien graden vind ik dan weer het andere extreem en al helemaal in de zomer. Gewoon lekker een graad of 23 tot 25 overdag en dan 's nachts een graad of 15 is prima
Die good cop bad cop-aanpak werkt inderdaad prima, heel goed idee van jouquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gemeen dit weer van Stranije bent ook gewoon jong hoor.
Je kunt toch merken dat hij die warmte gewend is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gemeen dit weer van Stranije bent ook gewoon jong hoor.
Jeetje. Dus een mooie zonnige dag en met het gezin iets leuks ondernemen in de buitenlucht is niet voor jou weggelegd? Of een terrasje en mensen kijken?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een graad of 25 vind ik niet lekker. 10 graden is heerlijk, ook in de zomer![]()
![]()
Nou, serieus, ik ben er misschien wat meer gewend aan jullie maar aan de zomer hier wen je nooit helemaal hoor, blijft gewoon twee/drie maanden afzien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je kunt toch merken dat hij die warmte gewend is.
Jawel, maar niet met 25-30 graden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje. Dus een mooie zonnige dag en met het gezin iets leuks ondernemen in de buitenlucht is niet voor jou weggelegd? Of een terrasje en mensen kijken?
Ah oké.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met 25-30 graden.
Of ja, misschien met de boot met 25 graden
Maar wel een drogere warmte daar toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, serieus, ik ben er misschien wat meer gewend aan jullie maar aan de zomer hier wen je nooit helemaal hoor, blijft gewoon twee/drie maanden afzien.
Snap ik wel hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah oké.
Nou, tien graden in de zomer zou ik letterlijk heel verdrietig worden. Dat past gewoon niet.
Wel in het binnenland maar helaas niet aan zee, hier is het ook behoorlijk vochtig. Op dit moment 86% (zonder regen).quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar wel een drogere warmte daar toch?
Ik kan het in Italië altijd veel beter lijen als hier.
Nou ja je bent niet de enige in dit topic dus wellicht kunnen jullie met een groepje een commune in IJsland creëren voor de zomerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor.
Ik zou dat genot vinden, maar iedereen vindt dat altijd raar aan mij
Sowquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel in het binnenland maar helaas niet aan zee, hier is het ook behoorlijk vochtig. Op dit moment 86% (zonder regen).
Laat ik zeggen dat de vloer hier, deels in de woorden van Guus Meeuwis, bezaaid is met kledingstukken die alleen van mij kunnen zijn. Binnen momenteel 29 graden.quote:
En Wim Hof erbijquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja je bent niet de enige in dit topic dus wellicht kunnen jullie met een groepje een commune in IJsland creëren voor de zomer
Holy shit, wat afschuwelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat de vloer hier, deels in de woorden van Guus Meeuwis, bezaaid is met kledingstukken die alleen van mij kunnen zijn. Binnen momenteel 29 graden.
Ik ben ook pro-koelte, maar 10 graden in de zomer vind ik toch wel teleurstellend koudquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja je bent niet de enige in dit topic dus wellicht kunnen jullie met een groepje een commune in IJsland creëren voor de zomer
Nou ja, okee dan. Max 18/19 graden danquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook pro-koelte, maar 10 graden in de zomer vind ik toch wel teleurstellend koud
We zijn je voorstel via een privékanaal aan het bespreken en komen weldra met een verdict.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou ja, okee dan. Max 18/19 graden dan
Wil je er wel zon bij dan of ook wind, storm en regen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou ja, okee dan. Max 18/19 graden dan
Moet ik in detentie in afwachting van het vonnis?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn je voorstel via een privékanaal aan het bespreken en komen weldra met een verdict.
Mag allemaal welquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Wil je er wel zon bij dan of ook wind, storm en regen?
In principe kunnen we je daar niet toe verplichten maar we zouden het wel op prijs stellen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Moet ik in detentie in afwachting van het vonnis?
Dus geen nacht die je normaal alleen in films ziet?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat de vloer hier, deels in de woorden van Guus Meeuwis, bezaaid is met kledingstukken die alleen van mij kunnen zijn. Binnen momenteel 29 graden.
Dat van de airco komt ook omdat het niet direct prettige lucht is. Het houdt het weliswaar koel, maar het maakt de lucht heel erg droog. Waardoor dat niet echt lekker aanvoelt. Alleen als er tegelijkertijd echt wat aan de luchtvochtigheid wordt gedaan is het wel prettig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:21 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb tegenwoordig niet echt een hekel aan warmte, maar wel aan zon. Ik wil altijd in de schaduw kunnen zitten of liggen. En mocht ik toch tijd in de zon moeten doorbrengen, dan smeer ik me in met factor 30 of hoger.
Gevoelige huid![]()
En ik merk wel dat ik me slecht kan concentreren tijdens het werk, ookal is er binnen airco.
Maar zo onder de overkapping een verfrissend drankje nemen, of luieren met een boek, dat is wel fijn hoor
Wie is ‘we’ eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe kunnen we je daar niet toe verplichten maar we zouden het wel op prijs stellen.
Kijk, je komt nu op een punt waarop je je af moet vragen of je het antwoord op je vraag wel wilt weten. Je kunt ook gewoon doorgaan met je leven en ervan genieten zonder de dingen te compliceren.quote:
Wie hier gebruikt TikTok eigenlijk? Ik zelf in elk geval wel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:56 schreef Momo het volgende:
Zag dat TikTok nu ook co sponsor was van de Tour de France
Ik eigenlijk alleen tijdens ESFquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie hier gebruikt TikTok eigenlijk? Ik zelf in elk geval wel.
Ik was best wel heel erg anti maar uit verveling en PED en het idee van “ach waarom niet” ben ik fragmenten van onze ESF filmpjes daar ook op gaan zetten en die zijn best viral aan het gaan en ik zag ook fan edits ervan voorbijkomen. En nu kan ik niet ophouden.quote:
Ja, met Franklin Brown. Dat was een initiatief van @Greys , niet van het ESF zelfquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:57 schreef Japepk het volgende:
Vraagje! In de 2020/2021 Roffa-editie hadden ze toch een YouTube serie met een cursus Rotterdams? Een vriend van me gaat een poosje naar Rotterdam en wil dit aan hem sturen, maar ik kan geen leuke video's vinden.
Oh!quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:57 schreef Japepk het volgende:
Vraagje! In de 2020/2021 Roffa-editie hadden ze toch een YouTube serie met een cursus Rotterdams? Een vriend van me gaat een poosje naar Rotterdam en wil dit aan hem sturen, maar ik kan geen leuke video's vinden.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:07 schreef H_T het volgende:
Ik heb net voor het eerst een halve rit gemaakt in een achtbaanDe attractie waar ik in zat kreeg een storing, dus we werden stil gezet bij de block brakes (die zijn daar voor), werden even later opgehaald door de medewerkers en via de nooduitgang naar buiten gebracht. Zo maak je nog eens wat mee
Jaa, die bedoelde ik inderdaad. Leuk!quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh!
Check ons kanaal daar staan ze volgens mij zichtbaar op.
https://youtube.com/@:songfestivalforumnl5236
Ik gebruik geen Tiktok maar ik gebruik wel een paar lifehacks die van TikTok komenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Tiktoktakkezooiquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:56 schreef Momo het volgende:
Zag dat TikTok nu ook co sponsor was van de Tour de France
Daar ben ik alleen een keer geweest toen ik nog niet in Assen woonde.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader gaat daar elk jaar heen
Je gaat toch wel naar het festival? Daar doe ik dan niet aan mee
[..]
Het lijkt de eredivisie wel.Voetbal is een maatschappij verscheurende bezigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
TikTok zit ook gewoon heel goed in elkaar en er zit ook echt leuke content op. En als we het niet op TikTok zien, dan zien we het twee weken later wel op Instagram reelsquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was best wel heel erg anti maar uit verveling en PED en het idee van “ach waarom niet” ben ik fragmenten van onze ESF filmpjes daar ook op gaan zetten en die zijn best viral aan het gaan en ik zag ook fan edits ervan voorbijkomen. En nu kan ik niet ophouden.
Ja precies, en hoeveel invloed zullen m’n onschuldige ESF TikToks nu hebben, heel weinig denk ik, voor mij zal het weinig gevolgen hebben 我现在有什么可对中国人隐瞒的呢,反正一点都没有。quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
TikTok zit ook gewoon heel goed in elkaar en er zit ook echt leuke content op. En als we het niet op TikTok zien, dan zien we het twee weken later wel op Instagram reels
En ja het gedoe met China; ik weet niet in hoeverre dat echt veel erger is dan alle informatie die we nu al geven aan Meta en Google.
Maar het was blijkbaar zo leuk dat je bent gebleven?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar ben ik alleen een keer geweest toen ik nog niet in Assen woonde.
Ik denk het ook, wat hebben wij 伟大领袖习同志万岁 nou eigenlijk te maken met China.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja precies, en hoeveel invloed zullen m’n onschuldige ESF TikToks nu hebben, heel weinig denk ik, voor mij zal het weinig gevolgen hebben 我现在有什么可对中国人隐瞒的呢,反正一点都没有。
Je bent zelf...quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voetbal is een maatschappij verscheurende bezigheid.
Sowieso zijn Biden/Amerika druk bezig een nieuwe Koude Oorlog tussen “het Westen” en China te ontketenen. Ik stel voor dat we ons als Europa daar deze keer buiten houden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
TikTok zit ook gewoon heel goed in elkaar en er zit ook echt leuke content op. En als we het niet op TikTok zien, dan zien we het twee weken later wel op Instagram reels
En ja het gedoe met China; ik weet niet in hoeverre dat echt veel erger is dan alle informatie die we nu al geven aan Meta en Google.
Het duurde nog zeker 10 jaar voordat ik er ging wonen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar het was blijkbaar zo leuk dat je bent gebleven?
Klopt, ik ben bijzonder destructief voor de maatschappij.quote:
Avengersquote:
Sowieso wel enigszins eigenaardig deze week, hoe de VS ermee omgaat. Eerst heb je een minister van Buitenlandse Zaken die met allerlei zalvende woorden komt om de relatie weer wat te verbeteren, komt Biden er ineens overheen door Xi een dictator te noemenquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sowieso zijn Biden/Amerika druk bezig een nieuwe Koude Oorlog tussen “het Westen” en China te ontketenen. Ik stel voor dat we ons als Europa daar deze keer buiten houden.
En niet het onbelangrijkste, je hebt een mooi verhaal voor thuisquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:34 schreef H_T het volgende:
[..]
AvengersDaar ben ik in de Aerosmith-tijd al eens in geweest en vaak genoeg in de Walibi-versie, dus heel erg is het niet.
En... we hebben een geheim wachtwoord gekregen om de rij te kunnen overslaan als alles weer werkt
Oh, dat is ook de enige achtbaan waar ik ooit geëvacueerd moest worden! In de tijd dat het nog Rock 'n' Roller Coaster wasquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:34 schreef H_T het volgende:
[..]
AvengersDaar ben ik in de Aerosmith-tijd al eens in geweest en vaak genoeg in de Walibi-versie, dus heel erg is het niet.
En... we hebben een geheim wachtwoord gekregen om de rij te kunnen overslaan als alles weer werkt
Preciesquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En niet het onbelangrijkste, je hebt een mooi verhaal voor thuis
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, je komt nu op een punt waarop je je af moet vragen of je het antwoord op je vraag wel wilt weten. Je kunt ook gewoon doorgaan met je leven en ervan genieten zonder de dingen te compliceren.
Ik heb het toch laatst maar weer verwijderd ivm combi verslavingsgevoeligheid en wat voor nare verhalen je hoort eroverquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nare verhalen over spionage of andere nare verhalen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb het toch laatst maar weer verwijderd ivm combi verslavingsgevoeligheid en wat voor nare verhalen je hoort erover
Is wel zo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:00 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nog steeds geen TikTok, vooral ook uit zelfbeschermingVolgens mij blijf ik dan echt eeuwig scrollen.
Het is absurd om dat topic door te lezen. Een aantal gastjes van internet hebben hun best gedaan om het leven van Braddie zo kut mogelijk te maken. wtf :/quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:56 schreef Redefine het volgende:
In de categorie vage topics en dubieuze reacties: NWS / Telegram haalt looijkartel offline na haatcampagne tegen DeBradge
Ik deed het een tijdje heel veel maar inmiddels toch weer minder. Nog steeds wel hoor maar eigenlijk nog maar een paar keer per dag dat ik kortstondig wat scroll.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:00 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nog steeds geen TikTok, vooral ook uit zelfbeschermingVolgens mij blijf ik dan echt eeuwig scrollen.
Ja. Val echt van de ene in de andere verbazing. Vooral als je kijkt wat ze allemaal gedaan hebben om zijn leven zuur te makenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is absurd om dat topic door te lezen. Een aantal gastjes van internet hebben hun best gedaan om het leven van Braddie zo kut mogelijk te maken. wtf :/
Oh ja de gevreesde Ooievaarsfuik bijna net zo erg als de fabeltjesfuik.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Is wel zo.
Ik zat pas in een fuik van mensen die aan hun ouders en schoonouders bekendmaakten dat ze zwanger zijn, voor je het weet zit je een half uur en drie huilbuien verder.
Ik krijg soms filmpjes doorgestuurd van dochter, maar verder doe ik er niets meequote:Op woensdag 21 juni 2023 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
*voegt toe en stuurt de factuur voor verloren extra uren door naar Strani*quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:29 schreef Strani het volgende:
Eén van de leukste contentmakers op TikTok vind ik The Kiffness, een Zuid-Afrikaan die een geluid neemt, vaak van een kat bijvoorbeeld (maar ook andere dingen), en daar dan een heel liedje omheen maakt. Ze zijn ook op YouTube te zien, een aanrader
En z'n nieuwste hit, die ook behoorlijk viral gaat:
Nouja vooral dat ze ons de "leuke" kant van TikTok laten zien zodat ze weten wat werkt en hoe ze het algoritme in kunnen richten om Chinezen onder druk te zetten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nare verhalen over spionage of andere nare verhalen?
Ik ben echt een sucker voor military homecomingquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Is wel zo.
Ik zat pas in een fuik van mensen die aan hun ouders en schoonouders bekendmaakten dat ze zwanger zijn, voor je het weet zit je een half uur en drie huilbuien verder.
En voor je het weet is er weer drie uur voorbijquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben echt een sucker voor military homecomingDat zo'n kind dan een hoekje om gaat en dat er een ouder is die terug is van uitzending. Werkt net zo goed met huisdieren
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Is wel zo.
Preciesquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
En voor je het weet is er weer drie uur voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |