Misschien nemen ze die mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Die kuilen zijn vast niet uit zichzelf vertrokken
Dan krijgen ze hun Kuilenborg niet terugquote:
Allemaal Marga's uit de luchtquote:
Regen is een complot van Soros en de WEF en het onweer is het signaal dat onze vaccin chips activeert!quote:
Het is geen toeval dat Apple Thunderbolt čn Lightning gebruikt!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Regen is een complot van Soros en de WEF en het onweer is het signaal dat onze vaccin chips activeert!
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk nooit wat Hamlapjes' achternaam was.
Je kan het een stuk minder treffenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk nooit wat Hamlapjes' achternaam was.
vies benauwd voornamelijk.quote:
Goudurix is nog steeds een echte ouderwetse Vekoma-rammelbak. Ben je al eens in het park geweest?quote:
Dat is heel erg afhankelijk van de man. En z'n intenties.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
@:cyan9 zou dit ook wel waarderen
Nee, wordt m'n eerste keer! Zo vaak langsgereden op weg naar of terugkomend van Disney, zo vaak gezegd dat het echt tijd werd erheen te gaan, maar nooit eerder van gekomenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Goudurix is nog steeds een echte ouderwetse Vekoma-rammelbak. Ben je al eens in het park geweest?
Morgen de langste dagquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De duisternis valt vroeg, of ik ben te lang nog aan het werk.
Jouw regio spoelt nu van de kaart zo te zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De duisternis valt vroeg, of ik ben te lang nog aan het werk.
Dus daarna is het niet meer zo achterlijk lang lichtquote:
Veel plezier alvast! Het is wel een bonus als je van de franchise houdtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, wordt m'n eerste keer! Zo vaak langsgereden op weg naar of terugkomend van Disney, zo vaak gezegd dat het echt tijd werd erheen te gaan, maar nooit eerder van gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |