Ze hebben nog niet zo lang iets. De vorige verkering hebben we meegenomen op vakantie. Even later was vriend weg.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, als het echt een serieuze relatie is zou het misschien wel leuk zijn als jullie hem dan op die manier een beetje in de familie 'opnemen'. Als het nog niet zo serieus is dan zou ik dat wellicht niet doen.
Maar een bijdrage voor eten en ebike en zo zou ik dan wel weer heel normaal vinden en ik zou dan ook hopen dat je dochter in die onderhandeling het voortouw neemt.
Nee dan vind ik het ook veel te veel van het goede hoor. En ik begrijp dat je de kaartjes ook nog niet hebt, dat het niet is van 'we hebben 'm al, dan kan net zo goed iemand anders er gebruik van maken'?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet zo lang iets. De vorige verkering hebben we meegenomen op vakantie. Even later was vriend weg.
Ik heb daar niet elke keer zin an
Jij ook veel plezier natuurlijk! Deze keer niet meer op de fiets er naartoe?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Je bent er niet toevallig komend weekend? Dan heb je kans dat je mij nog tegen het lijf loopt
¤ 600,- en nog wat.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:43 schreef Em31 het volgende:
@:GeorgeM hoe duur is een kaartje? Ik zou zelf misschien al snel ach laat maar zitten ik betaal wel denken, maar ik weet natuurlijk niet hoe de situatie is. Misschien dat hij de helft kan betalen? Of wat stelt je dochter voor?
quote:Op maandag 19 juni 2023 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Holy shitnee oké dat is wat teveel van het goede
Driekwart jaar.quote:
Zitten jullie op een geweldig mooie plek ofzoquote:Op maandag 19 juni 2023 17:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Idd, alles onder de ¤ 100,- had ik geen probleem gevonden ofzo.
Als ik ‘m verkoop kan ik er nog wel meer voor krijgen
Goeie, dankquote:Op maandag 19 juni 2023 17:06 schreef Arizona het volgende:
@:georgem ik ga mee met @:Em31. Ik zou ook aan je dochter vragen wat zij daarin redelijk vindt. Ze is een volwassen vrouw inmiddels en het is háár vriendje dat mee wil.
Weer iets uit mijn oude (nee, jonge) leven: toen ik nog niet zolang met New Mexico had, is hij met mijn ouders en mij mee geweest op vakantie naar Amerika (o.a. naar Arizona
) en hij heeft toen zelf de reissom betaald; eten en drinken betaalden wij voor hem (anders werd het ook zo'n gedoe
)
En we zijn nog steeds samen dus onze relatie heeft er niet onder geleden dat hij mee moest betalen
Ja, erg hèquote:Op maandag 19 juni 2023 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zitten jullie op een geweldig mooie plek ofzoik wist niet dat dat zó duur was.
Maar ik voel me zo inhalig ofzo, kweenie preciesquote:Op maandag 19 juni 2023 17:06 schreef Arizona het volgende:
@:georgem ik ga mee met @:Em31. Ik zou ook aan je dochter vragen wat zij daarin redelijk vindt. Ze is een volwassen vrouw inmiddels en het is háár vriendje dat mee wil.
Weer iets uit mijn oude (nee, jonge) leven: toen ik nog niet zolang met New Mexico had, is hij met mijn ouders en mij mee geweest op vakantie naar Amerika (o.a. naar Arizona
) en hij heeft toen zelf de reissom betaald; eten en drinken betaalden wij voor hem (anders werd het ook zo'n gedoe
)
En we zijn nog steeds samen dus onze relatie heeft er niet onder geleden dat hij mee moest betalen
Thanks! Deze keer geen gekkigheid op de fiets, maar gewoon lekker met de auto (en eerst nog een dagje naar Parc Astérix, daar komen we dan toch al langs!)quote:Op maandag 19 juni 2023 17:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier natuurlijk! Deze keer niet meer op de fiets er naartoe?
Oh neequote:
Ja nog niet bepaald een schoonzoon. Is niet zo raar om te vragen of hij zelf tickets kan betalen toch? Of zou hij dat geld nooit hebben ?quote:
Had meneer Sjors junior eerst wel aangegeven mee te willen ? Dat je er nu vier hebt gekocht en anders maar drie ?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, dat heeft niets met inhaligheid te maken, maar met redelijkheid. Hij (en zij) kunnen moeilijk verwachten dat je "even" een kadootje van 600+ euro in zijn schoot werpt. Daarom zou ik het ook in eerste instantie dus ook bij je dochter neerleggen. Als zij dan bijv. voorstelt, dat hij de helft betaalt, dan zou ik dat op zich wel redelijk vindenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar ik voel me zo inhalig ofzo, kweenie precies
Iets meer dan vijf jaar geleden inderdaad, een attractie uit het Nederlandse themadeel was toen ook afgefiktquote:Op maandag 19 juni 2023 17:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje daar was tijdje terug ook al grote brand toch?
Misschien biedt hij het zelf straks aan om mee te betalen. Denk dat veel mensen dat automatisch wel zouden doen als hij echt graag meewilquote:Op maandag 19 juni 2023 17:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar ik voel me zo inhalig ofzo, kweenie precies
Oh noesquote:
Ik zou niet durven! Ben toch een liefhebberquote:Op maandag 19 juni 2023 17:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom steek je steeds die pretparken in de fik Hamlapjes
Ja, hoop het maar het ziet er niet best uit.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh noes
Lijkt te gaan om Zauberwelt der Diamanten, onze vrienden van Looopings hebben een artikeltje, zullen wel wat updates komen in de loop van de avond. Hopelijk weten ze de schade nog enigszins te beperken
Voor zo’n bedrag kan je wel een eigen bijdrage verwachten. Je hebt het kaartje dan al wel, maar het is niet dat het anders waardeloos zou verlopen.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Gewoon overal stoppen waar je langskomt. Hellendoorn, Efteling, Bobbejaanland, Walibi Wavre, Pari Daiza, Louvre Lens (dat is dan misschien wel heel cultureel)quote:Op maandag 19 juni 2023 17:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Thanks! Deze keer geen gekkigheid op de fiets, maar gewoon lekker met de auto (en eerst nog een dagje naar Parc Astérix, daar komen we dan toch al langs!)
Ook wel wat voor hem om de Nederlandse attracties in de fik te steken ja.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Ben toch een liefhebber
Zou eerder kijken naar iemand die niets heeft met pretparken! En dit is in de buurt van het Spaanse themadeel, dus ik heb wel een verdachte...
Altijd weer die Harry Vermegenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Ben toch een liefhebber
Zou eerder kijken naar iemand die niets heeft met pretparken! En dit is in de buurt van het Spaanse themadeel, dus ik heb wel een verdachte...
Volgens dochter heeft hij het geld niet of het er niet voor over. Maar ja, ze gaan ook op vakantie. Dat is nog veel duurder.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja nog niet bepaald een schoonzoon. Is niet zo raar om te vragen of hij zelf tickets kan betalen toch? Of zou hij dat geld nooit hebben ?
Het waren kerstcadeau’s. Hij wist het dus niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had meneer Sjors junior eerst wel aangegeven mee te willen ? Dat je er nu vier hebt gekocht en anders maar drie ?
Dat kan ook nog verschil maken hoe je er mee omgaat en hem ook iets laten meebetalen.
Maar als ik zou moeten kiezen tussen een hele vakantie en een F1 kaartje, dan zou ik het ook wel weten hequote:Op maandag 19 juni 2023 20:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens dochter heeft hij het geld niet of het er niet voor over. Maar ja, ze gaan ook op vakantie. Dat is nog veel duurder.
Ik vind het geld niet hebben en het geld er niet voor over hebben twee verschillende dingen. Die laatste is een beetje voyeuristisch, en daar vind ik het te duur voorquote:Op maandag 19 juni 2023 20:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens dochter heeft hij het geld niet of het er niet voor over. Maar ja, ze gaan ook op vakantie. Dat is nog veel duurder.
Ik heb het met dochter over gehad. Ze zegt dat hij ook niet verwacht dat wij het ticket geven en dat hij hem gewoon wil betalen, maar toen ze het bedrag hoorde dacht ze dat hij het teveel zou vinden.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heeft niets met inhaligheid te maken, maar met redelijkheid. Hij (en zij) kunnen moeilijk verwachten dat je "even" een kadootje van 600+ euro in zijn schoot werpt. Daarom zou ik het ook in eerste instantie dus ook bij je dochter neerleggen. Als zij dan bijv. voorstelt, dat hij de helft betaalt, dan zou ik dat op zich wel redelijk vinden.
Maar ja, hij is wel groot fan en het ticket is voor meerdere dagen.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als ik zou moeten kiezen tussen een hele vakantie en een F1 kaartje, dan zou ik het ook wel weten he
Ja precies.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het geld niet hebben en het geld er niet voor over hebben twee verschillende dingen. Die laatste is een beetje voyeuristisch, en daar vind ik het te duur voorDat eerste vind ik wat anders en daarvan snap ik dan nog dat je het hem wel zou willen gunnen
quote:
Mag jij raden waar ik heen ga voor mijn bezoek aan Disneyquote:Op maandag 19 juni 2023 17:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Thanks! Deze keer geen gekkigheid op de fiets, maar gewoon lekker met de auto (en eerst nog een dagje naar Parc Astérix, daar komen we dan toch al langs!)
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef H_T het volgende:
Ik ben net ingecheckt in mijn hotel, loop naar de kamer en... er ligt al een kerel op bed
Terug naar de receptie dus en het is opgelost. Het raarste: deze situatie is me vorig jaar ook al overkomen
La Mer de Sable? Jardin d’acclimatation?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Mag jij raden waar ik heen ga voor mijn bezoek aan Disney
Ik ben net ingecheckt in mijn hotel, loop naar de kamer en... er ligt al een kerel op bed
Terug naar de receptie dus en het is opgelost. Het raarste: deze situatie is me vorig jaar ook al overkomen
Ik neem aan dat H_T een andere kamer geven het minste gedoe is, anders moet je ook weer een bed opnieuw opmaken etc etc etcquote:Op maandag 19 juni 2023 21:27 schreef GeorgeM het volgende:
Heb je nu een andere kamer of die man @:H_T?
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb het met dochter over gehad. Ze zegt dat hij ook niet verwacht dat wij het ticket geven en dat hij hem gewoon wil betalen, maar toen ze het bedrag hoorde dacht ze dat hij het teveel zou vinden.
Toen heb ik voorgesteld dat wij de helft betalen, maar ze dacht dat hij dat nog teveel zou vinden.
Ze gaat eerst vragen of broertje nou mee wil.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar ja, hij is wel groot fan en het ticket is voor meerdere dagen.
Ik bedoel ook meer dat hij dan het geld wel zou moeten hebben, maar misschien ook niet omdat hij het aan de vakantie heeft uitgegeven
Wat ik ook nog een optie zou vinden dat hij het niet in 1x hoeft terug te betalen, maar dat hij het bijv met een X bedrag per maand aan jullie betaald? Dan geef je hem wel de kans zoiets vets mee te maken, ook als hij het geld er niet (meteen) voor heeft.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik zou ook verschrikkelijk balen als het over 2 maanden uit is
Ow, dat klinkt wel interessant. Welk hotel is dat?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef H_T het volgende:
Ja, we staan 5 dagen op een camping in Bloemendaal, is zo’n F1-arrangement (ook geen lullig bedragjequote:Op maandag 19 juni 2023 18:02 schreef Meke het volgende:
Is dat eten + camping + ebike trouwens ook tijdens de GP? Dan vind ik het alleen nog maar logischer om een kleine bijdrage te vragen![]()
Oh ja tuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat H_T een andere kamer geven het minste gedoe is, anders moet je ook weer een bed opnieuw opmaken etc etc etc
Oooh nu is de 600 euro een beetje logischer, ik dacht 600 euro voor alleen 1 dag een plek op het circuit.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, we staan 5 dagen op een camping in Bloemendaal, is zo’n F1-arrangement (ook geen lullig bedragje).
Is 8 km van het circuit, dus heb ik ebikes gehuurd (ook geen lullig bedragje) en er moet ook nog gegeten worden natuurlijk
Ik heb die man laten liggen en genoegen genomen met een andere kamerquote:Op maandag 19 juni 2023 21:27 schreef GeorgeM het volgende:
Heb je nu een andere kamer of die man @:H_T?
Dat is ook nog een idee jaquote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat ik ook nog een optie zou vinden dat hij het niet in 1x hoeft terug te betalen, maar dat hij het bijv met een X bedrag per maand aan jullie betaald? Dan geef je hem wel de kans zoiets vets mee te maken, ook als hij het geld er niet (meteen) voor heeft.
Het enige risico is dat je het dan waarschijnlijk wel alsnog kwijt bent als het over twee maanden uit is![]()
Is het wel een leuke vent die je er überhaupt onafhankelijk van het geld bij wilt hebben? Mijn broertje had ook een vriend die een keer bij een jubileum was van m'n ouders toen het nog niet zo lang aan was, dat is uiteindelijk ook weer uitgegaan. Maar het was toen wel gewoon écht heel erg gezellig en leukEn daarin ook weer leuk dat 'ie er bij was.
Dat ging wel om minder geld en was echt een familie-uitje dus misschien ook wel anders, maar toch. Als het nu gewoon een leuke vent is en gezellig om erbij te hebben vind ik dat ook weer anders dan als 'ie eigenlijk niet zo leuk is
¤ 600,- is wel alleen voor 2 dagen GPquote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oooh nu is de 600 euro een beetje logischer, ik dacht 600 euro voor alleen 1 dag een plek op het circuit.
Fijnquote:Op maandag 19 juni 2023 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb die man laten liggen en genoegen genomen met een andere kamervoor zover ik weet ben ik hier alleen
Nee viel mee!quote:Op maandag 19 juni 2023 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fijn![]()
Schrok die man niet toen jij zomaar binnenkwam?
Ohh nouja, een hele belevenis en alles goed geregeld dus kun je er zeker van genieten.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
¤ 600,- is wel alleen voor 2 dagen GP![]()
Dat is nog exclusief de camping, ebikes en eten
@Cyan9 zou dit ook wel waarderenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt wel interessant. Welk hotel is dat?
Hij lag al op je te wachtenquote:
Als je het zelf een keer overkomt op de kamer gewoon zeggen "Hallo schatje, ben je eindelijk hier!" en reactie van diegene bekijkenquote:
Haha ja maar dat is denk ik altijdquote:Op maandag 19 juni 2023 21:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat is ook nog een idee ja![]()
Hij is leuk hoor, ook al is meneer Sjors nog niet helemaal overtuigd, maar die legt de lat altijd heul hoog![]()
Hoe is het dan met jouw sollicitaties?
Ja! Dit lijkt me iets dat de meeste mensen nooit mee zullen maken, en mijn teller staat nu op 2quote:
Jaquote:
Ik weet niet of dit zo goed is voor de natuur. Waarschijnlijk heeft die er niks aan.quote:
Met hagel erbij.quote:
quote:
Nou ja, geen regen zou nog erger zijn voor de natuur.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit zo goed is voor de natuur. Waarschijnlijk heeft die er niks aan.
Maar als de regen de grond niet in kan/gaat, maakt het niks uit.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, geen regen zou nog erger zijn voor de natuur.
Hopelijk hebben de bakkers dan grote broden gebakkenquote:
Dingadong, Shine en gisteren Katrina en the Wavesquote:
Is hij nu de moeder en de vader? Of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:37 schreef NailQueen het volgende:
Wij feliciteren Freek Vonk met de geboorte van zijn larf.
Daar is-iequote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:09 schreef NailQueen het volgende:
En straks, naar mijn mening, het mooiste nummer van de Backstreet boys
Dit is een terechte vraagquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is hij nu de moeder en de vader? Of hoe werkt dat?
Gelukkig woon je dicht bij het strand, waar Duitsers kuilen graven. Daar kan het water inquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als de regen de grond niet in kan/gaat, maakt het niks uit.
Meeste zijn afgelopen weekend weer terug gegaan, dus hopelijk liggen de kuilen er nog.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig woon je dicht bij het strand, waar Duitsers kuilen graven. Daar kan het water in
Die kuilen zijn vast niet uit zichzelf vertrokkenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meeste zijn afgelopen weekend weer terug gegaan, dus hopelijk liggen de kuilen er nog.
Misschien nemen ze die mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Die kuilen zijn vast niet uit zichzelf vertrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |