La Mer de Sable? Jardin d’acclimatation?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Mag jij raden waar ik heen ga voor mijn bezoek aan Disney
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef H_T het volgende:
Ik ben net ingecheckt in mijn hotel, loop naar de kamer en... er ligt al een kerel op bed
Terug naar de receptie dus en het is opgelost. Het raarste: deze situatie is me vorig jaar ook al overkomen
Ik neem aan dat H_T een andere kamer geven het minste gedoe is, anders moet je ook weer een bed opnieuw opmaken etc etc etcquote:Op maandag 19 juni 2023 21:27 schreef GeorgeM het volgende:
Heb je nu een andere kamer of die man @:H_T?
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb het met dochter over gehad. Ze zegt dat hij ook niet verwacht dat wij het ticket geven en dat hij hem gewoon wil betalen, maar toen ze het bedrag hoorde dacht ze dat hij het teveel zou vinden.
Toen heb ik voorgesteld dat wij de helft betalen, maar ze dacht dat hij dat nog teveel zou vinden.
Ze gaat eerst vragen of broertje nou mee wil.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar ja, hij is wel groot fan en het ticket is voor meerdere dagen.
Ik bedoel ook meer dat hij dan het geld wel zou moeten hebben, maar misschien ook niet omdat hij het aan de vakantie heeft uitgegeven
Wat ik ook nog een optie zou vinden dat hij het niet in 1x hoeft terug te betalen, maar dat hij het bijv met een X bedrag per maand aan jullie betaald? Dan geef je hem wel de kans zoiets vets mee te maken, ook als hij het geld er niet (meteen) voor heeft.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik zou ook verschrikkelijk balen als het over 2 maanden uit is
Ow, dat klinkt wel interessant. Welk hotel is dat?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef H_T het volgende:
Ik ben net ingecheckt in mijn hotel, loop naar de kamer en... er ligt al een kerel op bed
Terug naar de receptie dus en het is opgelost. Het raarste: deze situatie is me vorig jaar ook al overkomen
Ja, we staan 5 dagen op een camping in Bloemendaal, is zo’n F1-arrangement (ook geen lullig bedragjequote:Op maandag 19 juni 2023 18:02 schreef Meke het volgende:
Is dat eten + camping + ebike trouwens ook tijdens de GP? Dan vind ik het alleen nog maar logischer om een kleine bijdrage te vragen![]()
Oh ja tuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat H_T een andere kamer geven het minste gedoe is, anders moet je ook weer een bed opnieuw opmaken etc etc etc
Oooh nu is de 600 euro een beetje logischer, ik dacht 600 euro voor alleen 1 dag een plek op het circuit.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, we staan 5 dagen op een camping in Bloemendaal, is zo’n F1-arrangement (ook geen lullig bedragje).
Is 8 km van het circuit, dus heb ik ebikes gehuurd (ook geen lullig bedragje) en er moet ook nog gegeten worden natuurlijk
Ik heb die man laten liggen en genoegen genomen met een andere kamerquote:Op maandag 19 juni 2023 21:27 schreef GeorgeM het volgende:
Heb je nu een andere kamer of die man @:H_T?
Dat is ook nog een idee jaquote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat ik ook nog een optie zou vinden dat hij het niet in 1x hoeft terug te betalen, maar dat hij het bijv met een X bedrag per maand aan jullie betaald? Dan geef je hem wel de kans zoiets vets mee te maken, ook als hij het geld er niet (meteen) voor heeft.
Het enige risico is dat je het dan waarschijnlijk wel alsnog kwijt bent als het over twee maanden uit is![]()
Is het wel een leuke vent die je er überhaupt onafhankelijk van het geld bij wilt hebben? Mijn broertje had ook een vriend die een keer bij een jubileum was van m'n ouders toen het nog niet zo lang aan was, dat is uiteindelijk ook weer uitgegaan. Maar het was toen wel gewoon écht heel erg gezellig en leukEn daarin ook weer leuk dat 'ie er bij was.
Dat ging wel om minder geld en was echt een familie-uitje dus misschien ook wel anders, maar toch. Als het nu gewoon een leuke vent is en gezellig om erbij te hebben vind ik dat ook weer anders dan als 'ie eigenlijk niet zo leuk is
¤ 600,- is wel alleen voor 2 dagen GPquote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oooh nu is de 600 euro een beetje logischer, ik dacht 600 euro voor alleen 1 dag een plek op het circuit.
Fijnquote:Op maandag 19 juni 2023 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb die man laten liggen en genoegen genomen met een andere kamervoor zover ik weet ben ik hier alleen
Nee viel mee!quote:Op maandag 19 juni 2023 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fijn![]()
Schrok die man niet toen jij zomaar binnenkwam?
Ohh nouja, een hele belevenis en alles goed geregeld dus kun je er zeker van genieten.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
¤ 600,- is wel alleen voor 2 dagen GP![]()
Dat is nog exclusief de camping, ebikes en eten
@Cyan9 zou dit ook wel waarderenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt wel interessant. Welk hotel is dat?
Hij lag al op je te wachtenquote:
Als je het zelf een keer overkomt op de kamer gewoon zeggen "Hallo schatje, ben je eindelijk hier!" en reactie van diegene bekijkenquote:
Haha ja maar dat is denk ik altijdquote:Op maandag 19 juni 2023 21:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat is ook nog een idee ja![]()
Hij is leuk hoor, ook al is meneer Sjors nog niet helemaal overtuigd, maar die legt de lat altijd heul hoog![]()
Hoe is het dan met jouw sollicitaties?
Ja! Dit lijkt me iets dat de meeste mensen nooit mee zullen maken, en mijn teller staat nu op 2quote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |