Ik weet niet of dit zo goed is voor de natuur. Waarschijnlijk heeft die er niks aan.quote:
Met hagel erbij.quote:
quote:
Nou ja, geen regen zou nog erger zijn voor de natuur.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit zo goed is voor de natuur. Waarschijnlijk heeft die er niks aan.
Maar als de regen de grond niet in kan/gaat, maakt het niks uit.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, geen regen zou nog erger zijn voor de natuur.
Hopelijk hebben de bakkers dan grote broden gebakkenquote:
Dingadong, Shine en gisteren Katrina en the Wavesquote:
Is hij nu de moeder en de vader? Of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:37 schreef NailQueen het volgende:
Wij feliciteren Freek Vonk met de geboorte van zijn larf.
Daar is-iequote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:09 schreef NailQueen het volgende:
En straks, naar mijn mening, het mooiste nummer van de Backstreet boys
Dit is een terechte vraagquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is hij nu de moeder en de vader? Of hoe werkt dat?
Gelukkig woon je dicht bij het strand, waar Duitsers kuilen graven. Daar kan het water inquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als de regen de grond niet in kan/gaat, maakt het niks uit.
Meeste zijn afgelopen weekend weer terug gegaan, dus hopelijk liggen de kuilen er nog.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig woon je dicht bij het strand, waar Duitsers kuilen graven. Daar kan het water in
Die kuilen zijn vast niet uit zichzelf vertrokkenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meeste zijn afgelopen weekend weer terug gegaan, dus hopelijk liggen de kuilen er nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |