Ik dacht dat het tot middernacht los zou blijven gaan, maar het bleef eigenlijk bij een echte bui met onweer.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:40 schreef Arizona het volgende:
HIer heeft het ook een beetje geregend en het rommelde in de verte. Het echte noodweer heeft ons weer eens ontweken. Inmiddels is het ook alweer een stuk lichter geworden
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat je bij posts van types als @:redefine en ondergetekende wel een zeker basisniveau kan verwachten.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het lijkt de eredivisie wel.Shots fired.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Donderdag zouden we hier in Twente wel eens weg kunnen spoelenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier heeft het uiteindelijk toch nog wel redelijk pollen-opruimend geregend. Zo te zien gaan jullie daar met een beetje geluk nog wel wat van meekrijgen.
Nou ja het was een kwestie van tijd dat Twente naar Duitsland zou spoelen. We hadden eigenlijk al een beetje rekening gehouden met het afscheid.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Donderdag zouden we hier in Twente wel eens weg kunnen spoelenAldus een aantal verontrustende berichten in De atmosfeer staat op ontploffen
En spoelen wij dan ook mee?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Donderdag zouden we hier in Twente wel eens weg kunnen spoelenAldus een aantal verontrustende berichten in De atmosfeer staat op ontploffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Is dat een lokale krant bij jullie?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, donderdag lijkt hier ook nat te gaan worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die Courtois ook weer he…quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:26 schreef Fred_B het volgende:
België scoort twee keer tegen Jan van Estland.
Ja, dat kon ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:19 schreef Redefine het volgende:
Update overigens over mijn moederWat fijn om te lezen. Voor jou moet dat ook wel even rust geven denk ik? Dat je nu weet dat er 24/7 hulp is en ze sowieso niet alleen is. Hopelijk heeft ze een goede tijd daar en gaat het straks ook weer wat beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier komt mijn Mediation opleiding mooi van pasquote:
Auf wiedersehenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het was een kwestie van tijd dat Twente naar Duitsland zou spoelen. We hadden eigenlijk al een beetje rekening gehouden met het afscheid.
Jaquote:
Je kent dat geweldige forum in WKN nietquote:
En ze waren het niet gewend dat ze op moeten komen draven want onder de vorige bondscoach werden ze lekker gepamperd toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat kon ook niet.![]()
De Belgische toppers hebben eigenlijk geen zin in dit soort potjes, nu ze zulke enorme sterren zijn dat er andere podia zijn waar ze liever schitteren.
Het waren qua arrogantie eigenlijk al die jaren gewoon net Nederlanders maar dan zonder succes om arrogant over te doen. Dus we hadden geen idee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat kon ook niet.![]()
De Belgische toppers hebben eigenlijk geen zin in dit soort potjes, nu ze zulke enorme sterren zijn dat er andere podia zijn waar ze liever schitteren.
Ik pak alvast mein Luftbettchenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Auf wiedersehen
[..]
Ja
[..]
Je kent dat geweldige forum in WKN niet
Dat ongetwijfeld. En een spierblessure kan natuurlijk altijd net even op het moment dat er een vervelende uitwedstrijd is opspelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En ze waren het niet gewend dat ze op moeten komen draven want onder de vorige bondscoach werden ze lekker gepamperd toch?
Erfgrenzengenotquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:36 schreef Strani het volgende:
Heerlijk even Rijdende Rechter kijken over schuttingen en tuingrenzen. Fuck hongersnood en oorlog, dít is pas groot leed.
Dann benutze ich deinen Schiffquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik pak alvast mein Luftbettchen![]()
Atemlos durch der Fluss
Owja, die hebben we ook nogquote:
Nee, niet tot de link die @Fred_B gafquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Auf wiedersehen
[..]
Ja
[..]
Je kent dat geweldige forum in WKN niet
Dat gaat echt nergens over ja. Dat je kwaad weggaat van het trainingskamp, omdat je niet aanvoerdertje mag spelen, zoals beloofd. Echt verbazen doe het mij bij hem dan weer niet, gezien zijn geklaag altijdquote:
Hij had toch ook zijn kat gestuurd?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat echt nergens over ja. Dat je kwaad weggaat van het trainingskamp, omdat je niet aanvoerdertje mag spelen, zoals beloofd. Echt verbazen doe het mij bij hem dan weer niet, gezien zijn geklaag altijd
Die heeft misschien wel nog wat katachtige reddingen in huisquote:
Als aanklager stel ik voor deze grap een schorsing voor van drie topicdelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft misschien wel nog wat katachtige reddingen in huis
Die schorsing gooi ik wel over de schuttingquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Als aanklager stel ik voor deze grap een schorsing voor van drie topicdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |