Erfgrenzengenotquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:36 schreef Strani het volgende:
Heerlijk even Rijdende Rechter kijken over schuttingen en tuingrenzen. Fuck hongersnood en oorlog, dít is pas groot leed.
Dann benutze ich deinen Schiffquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik pak alvast mein Luftbettchen![]()
Atemlos durch der Fluss
Owja, die hebben we ook nogquote:
Nee, niet tot de link die @Fred_B gafquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Auf wiedersehen
[..]
Ja
[..]
Je kent dat geweldige forum in WKN niet
Dat gaat echt nergens over ja. Dat je kwaad weggaat van het trainingskamp, omdat je niet aanvoerdertje mag spelen, zoals beloofd. Echt verbazen doe het mij bij hem dan weer niet, gezien zijn geklaag altijdquote:
Hij had toch ook zijn kat gestuurd?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat echt nergens over ja. Dat je kwaad weggaat van het trainingskamp, omdat je niet aanvoerdertje mag spelen, zoals beloofd. Echt verbazen doe het mij bij hem dan weer niet, gezien zijn geklaag altijd
Die heeft misschien wel nog wat katachtige reddingen in huisquote:
Als aanklager stel ik voor deze grap een schorsing voor van drie topicdelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft misschien wel nog wat katachtige reddingen in huis
Die schorsing gooi ik wel over de schuttingquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Als aanklager stel ik voor deze grap een schorsing voor van drie topicdelen.
Ik dacht even dat je naar een Duitse versie van de Rijdende Rechter zat te kijken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:02 schreef Strani het volgende:
De conclusie van de Rijdende Rechter is dat de muur blijft.
Dit tot grote consternatie in de Duitse hoofdstad.
Ik ookquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je naar een Duitse versie van de Rijdende Rechter zat te kijken.
Het is warm en we zijn allemaal niet meer zo scherp, het is je vergevenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je naar een Duitse versie van de Rijdende Rechter zat te kijken.
Jaquote:
quote:
Wat moet dat heerlijk zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jaen de leeftijd
![]()
In IJsland is het 10 gradenGENOT
![]()
![]()
Mwah zo oud is @Em31 ook weer niet dacht ik.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jaen de leeftijd
![]()
In IJsland is het 10 gradenGENOT
![]()
![]()
Eens. Vandaag was echt kutquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
Tien graden vind ik dan weer het andere extreem en al helemaal in de zomer. Gewoon lekker een graad of 23 tot 25 overdag en dan 's nachts een graad of 15 is prima
Van mezellef Straanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah zo oud is @:Em31 ook weer niet dacht ik.
Een graad of 25 vind ik niet lekker. 10 graden is heerlijk, ook in de zomerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
Tien graden vind ik dan weer het andere extreem en al helemaal in de zomer. Gewoon lekker een graad of 23 tot 25 overdag en dan 's nachts een graad of 15 is prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |