Die good cop bad cop-aanpak werkt inderdaad prima, heel goed idee van jouquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gemeen dit weer van Stranije bent ook gewoon jong hoor.
Je kunt toch merken dat hij die warmte gewend is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gemeen dit weer van Stranije bent ook gewoon jong hoor.
Jeetje. Dus een mooie zonnige dag en met het gezin iets leuks ondernemen in de buitenlucht is niet voor jou weggelegd? Of een terrasje en mensen kijken?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een graad of 25 vind ik niet lekker. 10 graden is heerlijk, ook in de zomer![]()
![]()
Nou, serieus, ik ben er misschien wat meer gewend aan jullie maar aan de zomer hier wen je nooit helemaal hoor, blijft gewoon twee/drie maanden afzien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je kunt toch merken dat hij die warmte gewend is.
Jawel, maar niet met 25-30 graden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje. Dus een mooie zonnige dag en met het gezin iets leuks ondernemen in de buitenlucht is niet voor jou weggelegd? Of een terrasje en mensen kijken?
Ah oké.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met 25-30 graden.
Of ja, misschien met de boot met 25 graden
Maar wel een drogere warmte daar toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, serieus, ik ben er misschien wat meer gewend aan jullie maar aan de zomer hier wen je nooit helemaal hoor, blijft gewoon twee/drie maanden afzien.
Snap ik wel hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah oké.
Nou, tien graden in de zomer zou ik letterlijk heel verdrietig worden. Dat past gewoon niet.
Wel in het binnenland maar helaas niet aan zee, hier is het ook behoorlijk vochtig. Op dit moment 86% (zonder regen).quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar wel een drogere warmte daar toch?
Ik kan het in Italië altijd veel beter lijen als hier.
Nou ja je bent niet de enige in dit topic dus wellicht kunnen jullie met een groepje een commune in IJsland creëren voor de zomerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor.
Ik zou dat genot vinden, maar iedereen vindt dat altijd raar aan mij
Sowquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel in het binnenland maar helaas niet aan zee, hier is het ook behoorlijk vochtig. Op dit moment 86% (zonder regen).
Laat ik zeggen dat de vloer hier, deels in de woorden van Guus Meeuwis, bezaaid is met kledingstukken die alleen van mij kunnen zijn. Binnen momenteel 29 graden.quote:
En Wim Hof erbijquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja je bent niet de enige in dit topic dus wellicht kunnen jullie met een groepje een commune in IJsland creëren voor de zomer
Holy shit, wat afschuwelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat de vloer hier, deels in de woorden van Guus Meeuwis, bezaaid is met kledingstukken die alleen van mij kunnen zijn. Binnen momenteel 29 graden.
Ik ben ook pro-koelte, maar 10 graden in de zomer vind ik toch wel teleurstellend koudquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja je bent niet de enige in dit topic dus wellicht kunnen jullie met een groepje een commune in IJsland creëren voor de zomer
Nou ja, okee dan. Max 18/19 graden danquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook pro-koelte, maar 10 graden in de zomer vind ik toch wel teleurstellend koud
We zijn je voorstel via een privékanaal aan het bespreken en komen weldra met een verdict.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou ja, okee dan. Max 18/19 graden dan
Wil je er wel zon bij dan of ook wind, storm en regen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou ja, okee dan. Max 18/19 graden dan
Moet ik in detentie in afwachting van het vonnis?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn je voorstel via een privékanaal aan het bespreken en komen weldra met een verdict.
Mag allemaal welquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Wil je er wel zon bij dan of ook wind, storm en regen?
In principe kunnen we je daar niet toe verplichten maar we zouden het wel op prijs stellen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Moet ik in detentie in afwachting van het vonnis?
Dus geen nacht die je normaal alleen in films ziet?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat de vloer hier, deels in de woorden van Guus Meeuwis, bezaaid is met kledingstukken die alleen van mij kunnen zijn. Binnen momenteel 29 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |