Omdat de boomers maar blijven doorhameren over Doe Maar en The Beatlesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is oprecht ook raar want ik heb wel het gevoel dat wij ons bewust zijn van de supersterren van voor ónze tijd.
Assen en Isle of Man zijn de eerste TT's die bij mij opkomenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:53 schreef Strani het volgende:
Op verzoek gekaapt, hoewel ik zelf ook geen TT wist
Het is misschien heel erg maar ik kan van geen van deze drie liedjes echt zeggen dat ik het kén. Meer van dat ik af en toe een stukje hoor dat bekend overkomt maar dat ik dan het gevoel heb dat ik het uit een ander liedje ken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Minstens één van deze drie móet je toch wel kennenEn anders weet ik niet onder welke steen jullie in Spanje leven.
Hehe.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik zat gisteren nog te denken van, ik ga voortaan beter opletten op de LaPo want ik wil geen topic meer hoeven openen als ik geen TT weet, gebeurt het meteen weer
Da's wel waarquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat de boomers maar blijven doorhameren over Doe Maar en The Beatles
Dua Lipa heeft ook wel leuke muziek ja (Future Nostalgia).quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Minstens één van deze drie móet je toch wel kennenEn anders weet ik niet onder welke steen jullie in Spanje leven.
Maar ligt dit misschien niet ook aan dat je minder binding hebt met de jongere generatie?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is oprecht ook raar want ik heb wel het gevoel dat wij ons bewust zijn van de supersterren van voor ónze tijd.
Misschien is dat het wel ja. Champions League wedstrijden beleefde ik vroeger ook meer en EK/WK's denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja misschien wel? Ik hoor steeds namen genoemd worden waarvan ik denk 'wie is dat in vredesnaam'. En ik herken vaak ook geen of bijna geen gezichten in de grote teams.
Ik las trouwens laatst wel ergens, en dat bevestigt het gevoel dat ik zelf ook heb, dat de muziek (en dan denk ik ook de sportherinneringen) van rond je 13e levensjaar als meest bijzonder ervaren zal blijven worden. Voor mij is veel van rond 1992-1994 inderdaad bijzonder want toen begon ik echt alles zelf te ontdekken.
Dat ik dan dríe liedjes uit kies, en dan niet eens de goedequote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef Strani het volgende:
Be the One kende ik inderdaad wel (kende de naam verder niet maar ik herken het liedje).
Vroeger waren het ook wel grotere sterren dan nu. Zonder internet, met minder radiozenders en met een Top 40 die een goede afspiegeling was van wat populair was, was het makkelijker om allemaal dezelfde muziek mee te krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat de boomers maar blijven doorhameren over Doe Maar en The Beatles
Kan hoor. Maar ik bedoelde meer andersom, dat de jongere generatie ook minder weet van de sterren van iets daarvoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ligt dit misschien niet ook aan dat je minder binding hebt met de jongere generatie?
Kijk, ik heb niks met een Dua Lipa en Suzan & Freek of zo maar door feestjes etc. blijf ik toch wel op de hoogte van die muziek.
Dat soort wedstrijden waren er ook veel minder natuurlijk. Zeker met alleen een knock-out systeem.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel ja. Champions League wedstrijden beleefde ik vroeger ook meer en EK/WK's denk ik ook wel.
Wat dat betreft ben ik wel heel blij dat ik in het Spotify-tijdperk begonnen ben hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroeger waren het ook wel grotere sterren dan nu. Zonder internet, met minder radiozenders en met een Top 40 die een goede afspiegeling was van wat populair was, was het makkelijker om allemaal dezelfde muziek mee te krijgen.
Wie nietquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Net mijn zwarte pak gepast, het kan zijn dat ik een pietsje ben aangekomen de afgelopen tien jaar.![]()
Levitating zit in Forza Horizon 5quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is misschien heel erg maar ik kan van geen van deze drie liedjes echt zeggen dat ik het kén. Meer van dat ik af en toe een stukje hoor dat bekend overkomt maar dat ik dan het gevoel heb dat ik het uit een ander liedje ken.
Herkenbaar! Dit betekent alleen maar dat we oud worden. Voor je het weet klagen jij, Em en ik dat het vroeger allemaal beter was, gewoon omdat we niet meer met de tijd mee kunnen gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ik van heel veel dingen van nu nog maar weinig weet. Muziek inderdaad maar ook sport; heel veel namen die me niks zeggen. Tien jaar geleden wist ik met voetbal nog precies wie alle belangrijke spelers waren en waar ze speelden. Nu geen idee meer.
Nee maar rond m'n 12e of zo was ik echt enorm bezig met die dingen. Ik maakte een heel plakboek over het Champions League-seizoen van dat jaar bijvoorbeeld. Het is dan allemaal gewoon nieuw en je maakt je dingen 'eigen' zonder verdere invloed van je ouders. Dat gaat nog een paar jaar zo door maar het wordt wel steeds minder.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort wedstrijden waren er ook veel minder natuurlijk. Zeker met alleen een knock-out systeem.
De ‘oudere’ generatie zal dat altijd wel zeggen, maar muziek is ook wat meer een wegwerpproduct geworden. Muziek van vijf jaar terug wordt naar het schijnt veel minder geluisterd dan muziek uit 1980.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan hoor. Maar ik bedoelde meer andersom, dat de jongere generatie ook minder weet van de sterren van iets daarvoor.
Maar inderdaad, ik hoor zelden recente popmuziek. Meestal luister ik oudere muziek op Spotify en als ik de radio aan heb staan is het vaak Radio 2 of zo, ook niet echt de beste manier om bij te blijven.
Zekerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroeger waren het ook wel grotere sterren dan nu. Zonder internet, met minder radiozenders en met een Top 40 die een goede afspiegeling was van wat populair was, was het makkelijker om allemaal dezelfde muziek mee te krijgen.
Ahh oké. Kan ik via XBox Play wel spelen maar eigenlijk nog bijna niet gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Levitating zit in Forza Horizon 5Daar heb ik het al heel vaak gehoord
Ik maakte rond mijn 12e een plakboek van de kandidaten van Starmakerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar rond m'n 12e of zo was ik echt enorm bezig met die dingen. Ik maakte een heel plakboek over het Champions League-seizoen van dat jaar bijvoorbeeld.
Ja hier was het altijd aankloten met LimeWire. En dan het nummer na een kwartier binnen was, maar het helemaal niet dat nummer was.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel heel blij dat ik in het Spotify-tijdperk begonnen ben hoorIk ben nu bijna 10 jaar actief: mijn eerste playlist dateert van 1 december 2012.
De generatie 2015-2016-2017 radio muziek was ook wel echt heel erg slecht hoor qua kwaliteitquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De ‘oudere’ generatie zal dat altijd wel zeggen, maar muziek is ook wat meer een wegwerpproduct geworden. Muziek van vijf jaar terug wordt naar het schijnt veel minder geluisterd dan muziek uit 1980.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Herkenbaar! Dit betekent alleen maar dat we oud worden. Voor je het weet klagen jij, Em en ik dat het vroeger allemaal beter was, gewoon omdat we niet meer met de tijd mee kunnen gaan
Ja dat is waar, er is nu ook gewoon meer om te volgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort wedstrijden waren er ook veel minder natuurlijk. Zeker met alleen een knock-out systeem.
Dat gevoel heb ik ook wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De ‘oudere’ generatie zal dat altijd wel zeggen, maar muziek is ook wat meer een wegwerpproduct geworden. Muziek van vijf jaar terug wordt naar het schijnt veel minder geluisterd dan muziek uit 1980.
Zeker weten! En toch stem ik graag die house muziek uit de jaren 90 in de top 2000quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:01 schreef Strani het volgende:
[..]Nou, dat gezegd hebbende, ik denk dat in de jaren 90 het verval in de kwaliteit van muziek al is ingezet. Dus mijn generatie is daar eigenlijk verantwoordelijk voor.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik maakte rond mijn 12e een plakboek van de kandidaten van Starmaker
Napsterquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:01 schreef Em31 het volgende:
Zat ik altijd te wachten tot iemand de nummers van Idols op LimeWire had gezet om te downloaden.
Ik speel het best vaak. Na het werk heb ik vaak geen zin in ingewikkelde verhaallijnen of moeilijke controls om te leren, dus dan is een racegame lekker makkelijk. Zeker als het niet een heel realistische racegame is en je lekker met 300+ over het strand kan crossen. Even niet nadenken en gewoon lekker crossenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké. Kan ik via XBox Play wel spelen maar eigenlijk nog bijna niet gedaan
Mam heeft ook nog een vrij "analoge" auto en daar maak ik ook nog steeds zelf cd'tjes voorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog mp3'tjes gezocht via Altavista en dan branden op een cd'tje. Maakte zo mijn eigen 'Hitzones', had er wel 8 ofzo.
Mja maar ik woon aan het strand hè dus ik doe dat soort dingen gewoon in het echt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik speel het best vaak. Na het werk heb ik vaak geen zin in ingewikkelde verhaallijnen of moeilijke controls om te leren, dus dan is een racegame lekker makkelijk. Zeker als het niet een heel realistische racegame is en je lekker met 300+ over het strand kan crossen. Even niet nadenken en gewoon lekker crossen
Mijn eerste album was nog een LP. Van Kinderen voor Kinderen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben zelfs zo oud dat ik nog nummers opnam van de radio op een leeg cassettebandje.
Via Kazaa in elk geval drie keer de film 'Save the last dance' binnen getrokken, terwijl dat nul keer de bedoeling wasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hier was het altijd aankloten met LimeWire. En dan het nummer na een kwartier binnen was, maar het helemaal niet dat nummer was.![]()
Ik maakte mp3 cd's, waardoor ik 300 liedjes had of zo op 1 cd om te luisteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog mp3'tjes gezocht via Altavista en dan branden op een cd'tje. Maakte zo mijn eigen 'Hitzones', had er wel 8 ofzo.
Waarbij je een mislukte download later niet af kon maken en je dus heel veel nummers had waarvan de laatste seconden misten. Maar ja, opnieuw downloaden duurde weer een uur en was dus ook geen optiequote:
30-40 jaar terug zei molloot197 precies hetzelfde over de muziek van de jaren 50quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk ook dat over 30-40 jaar er minder nummers in de top 2000 staan van de jaren 10 dan van de jaren 80 en dat terwijl dat helemaal niet logisch zou zijn gezien de huidige statistieken zeg maar. De muziek uit de jaren 10 was gewoon echt niet zo goed en jaren 80 wordt echt best wel met open armen ontvangen, ook door onze generatie.
Hoe we die tijd überhaupt zijn doorgekomen H_T...quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarbij je een mislukte download later niet af kon maken en je dus heel veel nummers had waarvan de laatste seconden misten. Maar ja, opnieuw downloaden duurde weer een uur en was dus ook geen optie
We hadden het zwaar
Dan hoop ik dat je wel wat veiliger rijdt dan ik in die gamequote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja maar ik woon aan het strand hè dus ik doe dat soort dingen gewoon in het echt.
Neeeee de jaren 10 is vrij weinig qua mainstream muziek en dat zal ook zo blijvenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
30-40 jaar terug zei molloot197 precies hetzelfde over de muziek van de jaren 50
Zwaar leven hadden we toen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarbij je een mislukte download later niet af kon maken en je dus heel veel nummers had waarvan de laatste seconden misten. Maar ja, opnieuw downloaden duurde weer een uur en was dus ook geen optie
We hadden het zwaar
Mijn ouders ‘mopperden’ daar vroeger weleens over, dat zo’n goede journalist zulke tv ging makenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij was in eerste instantie een normale journalist en daarna ging hij de sensatiekant op. Naast dat dat vrij nieuw was, was ook z'n hele manier van doen en z'n stem nogal uniek en ook populair om te imiteren. Jochem Myer deed dat veel. Ik zie net dat hij het nu nog één keer gedaan heeft:
[ twitter ]
Nee kliffen inderdaad niet maar ik ga ook geen rekening houden met toeristen die op het strand liggen hoor. Dan kan je je over álles wel zorgen gaan maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je wel wat veiliger rijdt dan ik in die gameIk rij regelmatig direct van een klif af omdat dat korter is dan de weg volgen
Toch had het wel iets dat je in de tijd nog moeite moest doen voor muziek.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef H_T het volgende:
[..]
We hadden het zwaar
Wisten wij veel dat al die moeite om muziek te ‘bezitten’ eigenlijk overbodig zou wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef H_T het volgende:
[..]
We hadden het zwaar
Vroeger waren de hits groter. Kleine bands kregen geen airplay en nu kan je ze gewoon beluisteren via spotify. Waarschijnlijk heb je dus wel gelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Neeeee de jaren 10 is vrij weinig qua mainstream muziek en dat zal ook zo blijvenDenk ik/verwacht ik (en hoop ik ook
)
Ja, of dat je eindelijk genoeg cd-bonnen had gekregen om 43 gulden uit te geven aan een nieuw albumquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toch had het wel iets dat je in de tijd nog moeite moest doen voor muziek.
Is eigenlijk wel snel gegaan dat het nu vanzelfsprekend is dat je alles kan horen wanneer je maar wil. Ik weet nog dat ik met smart wachtte op mijn nieuwe Kinderen voor Kinderen-cd omdat ik het dan EINDELIJK kon horen.
Ik heb er smakelijk om gelachen!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:46 schreef Strani het volgende:
@:hamlapjes ik reageer nog even op wat andere DM's en daarna zijn jouw dreigementen aangaande mijn posts van gisteren aan de beurt
Bij zelfgemaakte bandjes was dat niet, maar bij een CD van één artiest of band is vaak ook de helft van de nummers niet goed genoeg om te luisteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:11 schreef H_T het volgende:
Vroeger waren drie bandjes of cd's ook genoeg voor een vakantie van twee weken. Nu heb je overal miljoenen nummers om uit te kiezen en is ineens (bijna) niets leuk genoeg om ook te gaan luisteren
Bagger van langer geleden hoor je minder vaak omdat dat er beter uit gefilterd isquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef Hamlapjes het volgende:
Jaren 80 zijn toch wel het hoogtepunt van de muziek, denk ik
Jaren 90 werd het qua mainstream al hit & miss, vanaf de '00s werd het in de mainstream toch vooral miss, waarbij de '10s wel echt een dieptepunt zijn
In de jaren ‘90 kon alles in de muziek (behalve op het ESF dan), daardoor had die tijd toch wel een charme die je in de periode ervoor miste. Alleen met het verdwijnen van de singleverkoop gingen alle platenmaatschappijen op veilig spelen en zat alle muziek in de periode daarna in het commerciële midden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef Hamlapjes het volgende:
Jaren 90 werd het qua mainstream al hit & miss, vanaf de '00s werd het in de mainstream toch vooral miss, waarbij de '10s wel echt een dieptepunt zijn
Dat is nog steeds een gemis!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:17 schreef H_T het volgende:
Irene Moors en de Smurfen hebben een nummer 1-hit gehad. Die hoor je nooit meer
Leef je uit!quote:
Dat is pas cool! We nemen geen pauze!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:22 schreef Guanabana het volgende:
No Limit. Dat was in 1993 echt het stoerste nummer dat ik kende. HOUSEN!
Nummer 1-hitquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is pas cool! We nemen geen pauze!
De Smurfenversie kwam pas in 1995 in de top 40Bijna twee jaar later vonden mensen housen nog steeds heftig genoeg om de single te kopen
Ook weer zo! Die complete jaren 10 verdwijnt straks dus mooi uit het collectief geheugenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Bagger van langer geleden hoor je minder vaak omdat dat er beter uit gefilterd isDat gaat met muziek uit de 10s ook nog wel gebeuren.
Irene Moors en de Smurfen hebben een nummer 1-hit gehad. Die hoor je nooit meer
Dit was weer even genieten hoor!quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Via Kazaa in elk geval drie keer de film 'Save the last dance' binnen getrokken, terwijl dat nul keer de bedoeling was
Toch denk ik niet dat het iets gaat worden hoor, dat hele house.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is pas cool! We nemen geen pauze!
De Smurfenversie kwam pas in 1995 in de top 40Bijna twee jaar later vonden mensen housen nog steeds heftig genoeg om de single te kopen
Om in de esf-sferen te blijven: Het album van Alexander Rybak had ik toen op limewire gedownloadquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:01 schreef Em31 het volgende:
Zat ik altijd te wachten tot iemand de nummers van Idols op LimeWire had gezet om te downloaden.
Oh die laatste twee vond ik ook heel goed jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:41 schreef Em31 het volgende:
Vind deze ook nog steeds fantastischgrijs gedraaid toen
Je probeert het nu twee keer op rij maar je gaat hier echt niemand overtuigen hoor met die hele ESF-agenda van je. Interesseert de mensen niks hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om in de esf-sferen te blijven: Het album van Alexander Rybak had ik toen op limewire gedownload
Wat wil ik dan gaan overtuigen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Je probeert het nu twee keer op rij maar je gaat hier echt niemand overtuigen hoor met die hele ESF-agenda van je. Interesseert de mensen niks hier.
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:47 schreef Strani het volgende:
Mocht iemand de headline "Nederlander gedood bij café Spanje" tegenkomen. Ik was het niet en ik heb het ook niet gedaan.
Nou inderdaad ja. Nou is er een jaar of twee geleden wel een steekpartij geweest voor de deur van mijn stamcafé maar die man heeft het overleefd en de dader zit vast. Weet verder ook niet wie het zijn hoor.quote:
Wat mij betreft de jaren '70 hoor. Ongelooflijk wat er toen allemaal uitkwam, en ook gewoon de hitlijsten haalde. Harry Styles doet niet anders dan de 70s sound kopiëren en er is nog steeds een markt voorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef Hamlapjes het volgende:
van mij ook! Kinderen voor kinderen deel 2quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:04 schreef Guanabana het [quote]
[b]Op vrijdag 27 mei 2022 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn eerste album was nog een LP. Van Kinderen voor Kinderen.
Ik samen met m'n broer 5 en voor mezelf 7, dacht ik. Maar dan was jij er ook wel vroeg bij!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
van mij ook! Kinderen voor kinderen deel 2
Kun je niet beter naar de world cups in Spanjequote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:06 schreef Strani het volgende:
"Schaatsseizoen eindigt komende winter met WK afstanden in Heerenveen"
@:Em31 zullen we kaartjes kopen??
Die gaan helaas wederom niet door wegens smeltend ijsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kun je niet beter naar de world cups in Spanje
Als je gaat is WK Afstanden wel het leukst dan denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Die gaan helaas wederom niet door wegens smeltend ijs
Maar ik zou het serieus gaan overwegen zeg, dit is wel een mooie kans.
Nou ja de jaren zeventig horen ook nog wel bij de kwaliteitsjaren. En verder zit het probleem vooral bij wat je al zegt de mainstream. Er wordt nog heel veel goede muziek gemaakt, maar het wordt nauwelijks ergens gedraaidquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef Hamlapjes het volgende:
Geen kans zelfs.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:11 schreef Em31 het volgende:
Kleine kans zeker dat Eurosport vanmiddag voor Roland Garros kiest ipv de Giro
Dat moet je dan maar even aan de organisatie van RG vragen. De Giro kun je niet heel veel verplaatsen op de kalenderquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Walgelijk!
Volgend jaar graag niet tegelijkertijd plannen
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat mij betreft de jaren '70 hoor. Ongelooflijk wat er toen allemaal uitkwam, en ook gewoon de hitlijsten haalde. Harry Styles doet niet anders dan de 70s sound kopiëren en er is nog steeds een markt voor
Jaren 70 zijn ook erg goed inderdaad! Misschien ook meer een kwestie van persoonlijke voorkeur welk decennium je beter ligtquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja de jaren zeventig horen ook nog wel bij de kwaliteitsjaren. En verder zit het probleem vooral bij wat je al zegt de mainstream. Er wordt nog heel veel goede muziek gemaakt, maar het wordt nauwelijks ergens gedraaid
Ik hang al aan de telefoonquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar even aan de organisatie van RG vragen. De Giro kun je niet heel veel verplaatsen op de kalender
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je gaat is WK Afstanden wel het leukst dan denk ik
Ziet er lekker stabiel uit ook, dat tafeltje.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:05 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wijn en kaas mee en giro kijken
Jij bent nu natuurlijk euforisch.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:50 schreef Strani het volgende:
"Spanje neemt wet aan die uitdrukkelijke instemming met seks verplicht stelt"
Dit is natuurlijk fantastisch nieuws want hiervoor mochten vrouwen zelf nog kiezen of ze wilden instemmen, maar nu is dat dus verplicht.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ik gisteren bij de vriezer: "Oei, die zit goed vol. De komende week moet ik maar wat meer ingevroren maaltijden opeten"
Ik vandaag in de supermarkt: "IJsjes! Ja, daar heb ik wel zin in".
Nu zit de vriezer dus helemaal vol
Moest hij aan een bepaald aantal immigranten komen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:03 schreef Redefine het volgende:
Nee dit kan niet![]()
Van Gaal heeft Martins Indi opgeroepen voor Oranje![]()
Die is per jaar steeds slechter heb spelen een bij AZ zijn ze die liever kwijt dan rijk.
Doe dit maar niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moest hij aan een bepaald aantal immigranten komen?
Hij heeft ook Jerdy Schouten opgeroepen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:03 schreef Redefine het volgende:
Nee dit kan niet![]()
Van Gaal heeft Martins Indi opgeroepen voor Oranje![]()
Die is per jaar steeds slechter heb spelen een bij AZ zijn ze die liever kwijt dan rijk.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hij heeft ook Jerdy Schouten opgeroepen.
Mijn eerste reactie: Wie is dat
Aha.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een middenvelder die het aardig schijnt te doen bij Bologna.
Één van de betere verdedigende middenvelders van van de Serie A. Speelt bij Bologna. Dat is nog een logische keuze.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hij heeft ook Jerdy Schouten opgeroepen.
Mijn eerste reactie: Wie is dat
Jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:40 schreef NailQueen het volgende:
Ga ik gebruik maken van Thuisbezorgd ipv zelf koken? Oh misschien..
Ik vind dat altijd zo raar, heel zo'n klim vrijwel rechtdoor en dan in de laatste 100 m even een haakse bocht leggen. Doe die finish dan ietsje eerder...quote:
Soms ook wel een beetje gekmakendquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:09 schreef usagi414 het volgende:
Het blijft toch fascinerend om Nadal te zien serveren. Gewoon elke keer dezelfde routine om even z`n rust te pakken.
Van de Zandschulp stond echt niet slecht te spelen maar hier was gewoon niets tegen te doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Soms ook wel een beetje gekmakendmaar verder Nadal
Hij zei zelf ook al dat het wel heel lastig zou worden, dus het was wel te verwachten ja. Of er moest een wonder gebeurenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van de Zandschulp stond echt niet slecht te spelen maar hier was gewoon niets tegen te doen.
De echte test voor Nadal komt straks tegen Djokovic
Als het zover komt, hoop ik dat Nadal glansrijk wint. Ik vind Nadal zó sympathiek en Djoko zó totaal nietquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van de Zandschulp stond echt niet slecht te spelen maar hier was gewoon niets tegen te doen.
De echte test voor Nadal komt straks tegen Djokovic
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als het zover komt, hoop ik dat Nadal glansrijk wint. Ik vind Nadal zó sympathiek en Djoko zó totaal niet
quote:Nadal heeft zich in de media nauwelijks uitgelaten over Van de Zandschulp. Hij zei alleen dat hij nu een "ongelooflijk moeilijke tegenstander" treft, maar dat zegt de vriendelijke Spanjaard over vrijwel al zijn opponenten.
https://nos.nl/artikel/24(...)-van-nadal-te-winnen
Bewijs of mond dicht, Hamlapquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:28 schreef Hamlapjes het volgende:
De verschrikkelijke dopeur Nadal mag wel weer een vage blessure krijgen!
Dat is compleet onmogelijk met die corrupte Spaanse overheid die alle bewijs al lang door de wc heeft gespoeld!quote:
Weet zeker dat @Strani in het complot zitquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is compleet onmogelijk met die corrupte Spaanse overheid die alle bewijs al lang door de wc heeft gespoeld!
Was dat niet ook iets met hun WK-team in 2010, want dan ben ik ook woest!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is compleet onmogelijk met die corrupte Spaanse overheid die alle bewijs al lang door de wc heeft gespoeld!
Zeker! Eigenlijk alle Spaanse sporters die presteren!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was dat niet ook iets met hun WK-team in 2010, want dan ben ik ook woest!
Ja en nú hebben jij en ik dus een probleem hèquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spanje - Malta 12-1quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was dat niet ook iets met hun WK-team in 2010, want dan ben ik ook woest!
Weet nog dat er iets nogal dubieus was, allemaal met die ene dokter had het te maken toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
Verder is het natuurlijk wel waar. Ik ben er ook van overtuigd dat er een hoop onder het tapijt geschoven is in Spanje.
Dokter Fuentesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weet nog dat er iets nogal dubieus was, allemaal met die ene dokter had het te maken toch?
quote:In December 2010, a fellow inmate claimed Fuentes had told him, "If I would talk, the Spanish football team would be stripped of the 2010 World Cup".[5] Fuentes denied having said this in a 2013 interview.
Meid wat een verhaal!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:20 schreef Strani het volgende:
Ik had net zo'n mandarijn die bijna niet te pellen valt. Dat je handen volledig plakkerig zijn ook meteen
En ik was van plan nóg zo'n mandarijn te eten. Maar die ga ik met het mes te lijf.
Gewoon geen mandarijnen meer eten en dan komt alles goedquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit zijn dus wel de momenten waarop ik je steun echt even nodig heb Em
Kijk alleen jij kan alles weer zo voor mij op z'n pootjes zetten. Dat het allemaal weer kloptquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon geen mandarijnen meer eten en dan komt alles goed
Het is net de act van Esther Hart inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
Net de afgelopen 4 pagina's van dit topic doorgelezen en het is zowaar net zo verwarrend als het jaar 2003.
Goed dat je ge-edit hebt. Wat er eerst stond kon echt niet en ik ben blij dat de betreffende persoon het niet gelezen heeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
Lang weekendje weg; gisteren al uitstekend verbrand.
![]()
Ja ik was bang dat @Guanabana mij al dan niet terecht zou corrigeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed dat je ge-edit hebt. Wat er eerst stond kon echt niet en ik ben blij dat de betreffende persoon het niet gelezen heeft.
Zekere mate van besluiteloosheid, jawel.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:37 schreef Strani het volgende:
Jeetje, twee keer editen. Da's wel heel heftig.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn twijfelachtige organisaties die van dit soort uitspraken hun motto maken hè.
Ik heb ook niet heel vaak wat met Spaanse sporters. Er zijn genoeg Italianen die ook de boel belazerd hebben, maar toch wordt ook daar enthousiaster van.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:17 schreef Strani het volgende:
Ik word ook eigenlijk echt niet warm van de Spaanse sport hoor. Je zal mij vrijwel nooit enthousiast zien zijn over een Spanjaard die het goed doet, tenzij het echt een bijzonder verhaal is en iemand echt vanuit een underdog-positie boven komt drijven.
Ja, nu is een spierwitte ijsbeer ook weer niet zo ongebruikelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn twijfelachtige organisaties die van dit soort uitspraken hun motto maken hè.
Organisaties die het dragen van een wit tafelkleed en een puntmuts een slechte naam hebben gegeven.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het hem er ook een beetje in zit dat de meeste Spaanse sporters vrij saai en kleurloos zijn totdat ze bijna met pensioen gaan. Dan krijgen ze opeens een persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb ook niet heel vaak wat met Spaanse sporters. Er zijn genoeg Italianen die ook de boel belazerd hebben, maar toch wordt ook daar enthousiaster van.
Idem voor het voetbal. Spanje speelt gemiddeld leuker voetbal dan de Italianen, maar toch ben ik eerder voor die laatste.
Italianen kun je nog vervangen door diverse andere landen waar ik mee heb dan met Spaanse sporters.
Geen idee hoe dat komt eigenlijk. Er zijn maar weinig sporters waar ik echt heel erg voor ben of was. Contador en Nadal nog een beetje maar ook weer niet helemaal. Freire misschien.
Beetje muziek, beetje sport, beetje racisme. Het kan hier allemaal!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
Net de afgelopen 4 pagina's van dit topic doorgelezen en het is zowaar net zo verwarrend als het jaar 2003.
Ja klopt wel. Ze zijn vaak nogal saai. En als ze dat niet zijn, zijn ze vaak misplaatst arrogant, niet vies van vals spel of zijn ze bijna constant aan het klagen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het hem er ook een beetje in zit dat de meeste Spaanse sporters vrij saai en kleurloos zijn totdat ze bijna met pensioen gaan. Dan krijgen ze opeens een persoonlijkheid.
Silent ban.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:28 schreef Hamlapjes het volgende:
De verschrikkelijke dopeur Nadal mag wel weer een vage blessure krijgen!
Hier doe je de immer spraakzame Miguel Indurain toch tekort.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het hem er ook een beetje in zit dat de meeste Spaanse sporters vrij saai en kleurloos zijn totdat ze bijna met pensioen gaan. Dan krijgen ze opeens een persoonlijkheid.
Ja kleurloos is wel het goede woord ja, wat apart eigenlijk. En blijkbaar ligt het niet alleen aan de taalbarrière dan, als jij het ook vindt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spoiler ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:03 schreef Em31 het volgende:
Hele topic meteen dood, Strani en Redefine weer hun laptop uit het raam gesmeten van woede
Je verwacht beter van een land dat een basketbalteam naar de Paralympics stuurt waarvan 80% niet gehandicapt wasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
Verder is het natuurlijk wel waar. Ik ben er ook van overtuigd dat er een hoop onder het tapijt geschoven is in Spanje.
Ik moest juist smakelijk lachen om jouw goede grap.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:03 schreef Em31 het volgende:
Hele topic meteen dood, Strani en Redefine weer hun laptop uit het raam gesmeten van woede
Welke?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:13 schreef H_T het volgende:
Net de Rescue Rangers-film gekeken. Die was leukEn heeeeel veeel achtergrondgrapjes
Zoveel Rescue Rangers-films zijn er nietquote:
Gefeliciteerd Senna!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:28 schreef summer52 het volgende:
Goedenavond iedereen!![]()
Ik kon even niet op FOK, was mijn wachtwoord kwijt en op de een of andere wijze kreeg ik maar geen mail met een nieuw wachtwoord. Maar Murp heeft mij geholpen en gelukkig kan ik nu weer posten.
Vandaag is deze oude lieverd 15 jaar geworden! Soms kan ik haar wel achter het behang plakken want hoe ouder hoe eigenwijzer, en een hondje met dementie is ook niet altijd gemakkelijk, maar wat ben ik blij dat ze nog steeds bij mij is![ afbeelding ]
oh handig. Zelfde naam als de originele.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoveel Rescue Rangers-films zijn er nietDie ene die net op Disney+ staat
Gefeliciteerd Senna!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:28 schreef summer52 het volgende:
Ik kon even niet op FOK, was mijn wachtwoord kwijt en op de een of andere wijze kreeg ik maar geen mail met een nieuw wachtwoord. Maar Murp heeft mij geholpen en gelukkig kan ik nu weer posten.
Vandaag is deze oude lieverd 15 jaar geworden! Soms kan ik haar wel achter het behang plakken want hoe ouder hoe eigenwijzer, en een hondje met dementie is ook niet altijd gemakkelijk, maar wat ben ik blij dat ze nog steeds bij mij is![ afbeelding ]
Gefeliciteerd SummerHont!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:28 schreef summer52 het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ik was bang dat @:Guanabana mij al dan niet terecht zou corrigeren.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag een kleine baaldag. Het gaat allemaal niet zo lekker zoals ik het wil
Hopelijk gaat het morgen beter.
Morgen komt mijn vader helpen met het opknappen van de tuin. Hij heeft meer groene vingers dan ik dus dat moet wel goed komenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig is de dag bijna voorbij. Morgen gaat het vast beter.
Gaat vast mooi worden dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Morgen komt mijn vader helpen met het opknappen van de tuin. Hij heeft meer groene vingers dan ik dus dat moet wel goed komen
De liefde voor tuinieren heb ik niet van hem geërfd zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:21 schreef Fascination het volgende:
Net Killing Eve afgekeken. Wat een schijteinde
Dat heb ik ook. Mijn oma en vader hebben allebei groene vingers, maar ik totaal niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De liefde voor tuinieren heb ik niet van hem geërfd zeg maar
Maar gelukkig is het niet veel. Gewoon het onkruid en gras weghalen. Met wat meubels erbij heb ik een aardig terrasje
Kijk je ook?quote:
Nee. Ik moet nog steeds OUAT verder kijken.quote:
Oh dat is een oude serie inmiddels.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Ik moet nog steeds OUAT verder kijken.
Daarom ben ik ook blij dat ik vooral tegels heb. Ik ga dus echt geen gras maaienquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Mijn oma en vader hebben allebei groene vingers, maar ik totaal niet.
Ja. Ik kijk geen nieuwe series. Ik heb liever dat ik de afleveringen achter elkaar kan blijven kijken zonder dat ik moet wachten tot ie vrijgegeven wordt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat is een oude serie inmiddels.
Je zou altijd nog kunstgras kunnen nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat ik vooral tegels heb. Ik ga dus echt geen gras maaien
Daar hou ik dus ook helemaal niet van. Dan moet ik dat verzorgen enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou altijd nog kunstgras kunnen nemen.
Maar plantjes en bloemetjes zijn wel leuker.
Dat kan ook. Gewoon je tuin vol zetten met tuinkaboutersquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar hou ik dus ook helemaal niet van. Dan moet ik dat verzorgen enzo
Een tuinkabouter lijkt me dus wel geinig
Jij laat het licht hier nog even aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:17 schreef Veravision het volgende:
Ik kom even hier om de hoek kijken.
Voornemen om op tijd te gaan slapen is niet helemaal gelukt, nog veel te veel energie van de survivalrun training die echt super goed ging. Runners high kom dr maar door! *stuiter stuiter*![]()
Wow dat klinkt wel erg hyperquote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:17 schreef Veravision het volgende:
Ik kom even hier om de hoek kijken.
Voornemen om op tijd te gaan slapen is niet helemaal gelukt, nog veel te veel energie van de survivalrun training die echt super goed ging. Runners high kom dr maar door! *stuiter stuiter*![]()
Hoe lang duurt dat bij jou?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 01:07 schreef Veravision het volgende:
Hartstikke leuk zo'n runners high, maar een beetje onpraktisch zo laat in de avond, nouja! Moet er ook wel weer om lachen hoe erg ik mezelf in de weg zit met mijn energie nu.![]()
Blijkbaar wel lang, maar ik ben vandaag al de hele dag vrolijk, dus dat zal ook wel meewerken. Gewoon een goede dag! Yay!quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 01:35 schreef Veravision het volgende:
[..]
Blijkbaar wel lang, maar ik ben vandaag al de hele dag vrolijk, dus dat zal ook wel meewerken. Gewoon een goede dag! Yay!![]()
Nu wel proberen om wat te slapen, welterusten iedereen!
Nee, want ze krijgt voor haar dementie speciale Hill's brokjes, wel een knuffel (aapje), onsje rosbief want daar is ze zo gek op, en heel veel aandacht van mij!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Senna!![]()
Heeft ze vandaag extra brokjes gekregen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd SummerHont!Ze ziet er ondanks de leeftijd en gebreken nog fris en fruitig uit en helemaal happy bij haar lieve baasje!
Ja, tenzij iemand in de toekomst weer een nummer aanpast bij het aanmaken van een nieuw deel.quote:
Maar die halen we dan pas in bij 3000 toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, tenzij iemand in de toekomst weer een nummer aanpast bij het aanmaken van een nieuw deel.
Zodra @Meke erachter komt, halen we die in.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar die halen we dan pas in bij 3000 toch?
Ik luisterde laatst de podcast van de Lesbische Liga, zij vonden dat ook volgens mij.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:21 schreef Fascination het volgende:
Net Killing Eve afgekeken. Wat een schijteinde
Het is op zich wel een te verwachten einde en best verdedigbaar, maar ik had het liever anders gezien.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst de podcast van de Lesbische Liga, zij vonden dat ook volgens mij.
Wel zonde altijd, als je dan een heerlijke serie hebt gekeken en het einde vernaggelt dan zo veel.
kattenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Eén van mijn katten heeft weinig begrip voor het concept van dat ik laat thuiskom en dus ook uit wil slapen. Komt luid pratend m'n bed op gewandeld en gaat door tot ze aandacht krijgt.
Dat wordt weer ladingen cafeïne vandaag.
Ik geef d'r groot gelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Eén van mijn katten heeft weinig begrip voor het concept van dat ik laat thuiskom en dus ook uit wil slapen. Komt luid pratend m'n bed op gewandeld en gaat door tot ze aandacht krijgt.
Ook zonder katten kan je vroeger wakker zijn dan je bedoeling is kan ik uit ervaring zeggenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Ja en dat deed ze goed:quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
Krijg nou wat. Ik zit een beetje te lezen over San Remo en kom er achter dat onze Patty Brard in 1985 heeft mee gepresenteerd
Ze was toen volgens mij getrouwd met een steenrijke nogal invloedrijke Italiaan. Misschien kreeg ze daarom die klus?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
Krijg nou wat. Ik zit een beetje te lezen over San Remo en kom er achter dat onze Patty Brard in 1985 heeft mee gepresenteerd
* Arizona schenkt een grote Cola Zero in voor @Strani en geeft extra snoepjes aan zijn luidruchtige, intelligente katquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Dan was je er vast ook al achter gekomen dat Mouth & MacNeal in 1974 hebben meegedaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
Herkenbaar, de brutaliteitquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:41 schreef Guanabana het volgende:
Even een reminder voor @:H_T, jij wilde dit doen toch?
Heel Rotterdam gaat dit weekend de daken op
Kan vanaf nu een maand lang.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaik heb het al tijden in een apart tabblad staan
Bedankt voor de reminder, ik denk dat ik komend weekend ga
Je moet denk ik wel even kijken naar tickets, want er stond dat het al best snel uitverkocht raakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaik heb het al tijden in een apart tabblad staan
Bedankt voor de reminder, ik denk dat ik komend weekend ga
Ik ben een controlfreak, ook voor anderen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je moet denk ik wel even kijken naar tickets, want er stond dat het al best snel uitverkocht raakt.
Jij hebt de tickets nog niet gekocht dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben een controlfreak, ook voor anderen.
In dit geval vind ik het zeker niet erg, want ik had compleet gemist dat je er een ticket voor moest hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben een controlfreak, ook voor anderen.
Watquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
WATquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan was je er vast ook al achter gekomen dat Mouth & MacNeal in 1974 hebben meegedaan.
En volgens bronnen 11de werden.
Huuuuuuuuuhquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan was je er vast ook al achter gekomen dat Mouth & MacNeal in 1974 hebben meegedaan.
Hoiquote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra @:Meke erachter komt, halen we die in.
O ik dacht dat er nu al wat gebeurd wasquote:
Hebben we er nu alweer eentje overgeslagenquote:
Nee, voor in de toekomst als het nog eens gebeurd.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:34 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik dacht dat er nu al wat gebeurd wasMaar is voor de toekomst, neejoh helemaal priem dit
Dat was mij dan weer niet opgevallen. Van die kleren dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:55 schreef hole1988 het volgende:
Ook gewoon dezelfde kleding als op het songfestival. Wel jammer dat het playback is.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Billie Eilish, Dua Lipa, Harry Styles, Ariana Grande, Olivia Rodrigo, ik zou zelfs Ed Sheeran en Adele er nog steeds bij zetten want die blijven heel groot.
OMG ik ken deze ALLEMAAL, kijk mij eens jong zijn en shinenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef molloot200 het volgende:
En op Nederlands gebied denk ik Antoon, Suzan en Freek (), Davina Michelle en Snelle die op dit moment het grootst zijn. Met Flemming als opkomend. In de mainstream dan.
Ik weet niet wat je gewijzigd hebt, maar ik hoop dat het niet gebeurt in gebeurd wasquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, voor in de toekomst als het nog eens gebeurd.
typefout eruit gehaald.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gewijzigd hebt, maar ik hoop dat het niet gebeurt in gebeurd was
Hier kan ik me in vinden, vooral qua verhaallijnen van GTST ook eigenlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja misschien wel? Ik hoor steeds namen genoemd worden waarvan ik denk 'wie is dat in vredesnaam'. En ik herken vaak ook geen of bijna geen gezichten in de grote teams.
Ik las trouwens laatst wel ergens, en dat bevestigt het gevoel dat ik zelf ook heb, dat de muziek (en dan denk ik ook de sportherinneringen) van rond je 13e levensjaar als meest bijzonder ervaren zal blijven worden. Voor mij is veel van rond 1992-1994 inderdaad bijzonder want toen begon ik echt alles zelf te ontdekken.
Ah okeequote:
Maar zo jong als ik ben word je nooit meerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:10 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
OMG ik ken deze ALLEMAAL, kijk mij eens jong zijn en shinen![]()
Volgens mij welquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gewijzigd hebt, maar ik hoop dat het niet gebeurt in gebeurd was
Jij hebt jezelf wel eens een oude ziel genoemd, dus ik vind dat Meke jonger is!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar zo jong als ik ben word je nooit meer![]()
![]()
Dat heb ik met WIDM seizoenen ook welquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier kan ik me in vinden, vooral qua verhaallijnen van GTST ook eigenlijk![]()
Ik heb dat denk ik alles bij elkaar ruim tien jaar gekeken, maar de verhaallijnen van rond mijn 12e/13e staan me nog ZO bij. En dan heb ik steeds het gevoel dat iets zeven jaar duurde, bleek het een half jaar te zijn qua verhaallijn.
Zelfde geldt voor bijv Robinson/WIDM, daar hebben ook die seizoenen het allermeeste indruk gemaakt![]()
Komt denk ik (bij mij) ook wel voor een deel omdat de middelbare niet zo spannend was dus dat popcultuur ook automatisch een groter deel van je leven beïnvloedde
Alleen qua muzieksmaak hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf wel eens een oude ziel genoemd, dus ik vind dat Meke jonger is!
Ja ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb het ook drie keer moeten opzoeken, mind is blown.
Jij ook niet, vlegel!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
![]()
En voor zover ik heb kunnen nagaan zijn Mouth & MacNeal ook echt de enige buitenlandse artiesten die zelfstandig aan San Remo hebben meegedaan.quote:
Nou jij bent dus maar vier jaar ouder dan mijn dochter, maar je komt veel ouder over. Nu komt mijn dochter ook wel jonger over dan ze isquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
![]()
17-21 kan ook wel een aardig verschil zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou jij bent dus maar vier jaar ouder dan mijn dochter, maar je komt veel ouder over. Nu komt mijn dochter ook wel jonger over dan ze ismaar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:23 schreef Arizona het volgende:
Ik heb helemaal geen plannen meer voor de rest van het weekend
Niets wat ik nog persé moet doen en ik hoef ook nergens meer naartoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je lekker Champions League finale gaan kijken straks.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Was het wel een garnalenkroket van Holtkamp ? Daarmee heeft hij zich op de kaart gezet.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:10 schreef Arizona het volgende:
We hebben voor het eerst besteld bij een soort van chique cafetaria die hier nieuw is. De friet (niet mijn benaming) was echt goddelijk!
Holtkamp-kroketten zijn echter overgewaardeerdNet dus voor het eerst eentje gehad, maar viel me behoorlijk tegen. De volgende keer wil ik een gewone kroket. Ik zag dat ze daar als gewone kroket, Elite kroketten hebben en die ken ik, die vind ik wel prima
Wat was er mis met die Holtkamp kroket?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:10 schreef Arizona het volgende:
We hebben voor het eerst besteld bij een soort van chique cafetaria die hier nieuw is. De friet (niet mijn benaming) was echt goddelijk!
Holtkamp-kroketten zijn echter overgewaardeerdNet dus voor het eerst eentje gehad, maar viel me behoorlijk tegen. De volgende keer wil ik een gewone kroket. Ik zag dat ze daar als gewone kroket, Elite kroketten hebben en die ken ik, die vind ik wel prima
Nee, een kalfskroket. Ik vond de smaak van de ragout niet lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was het wel een garnalenkroket van Holtkamp ? Daarmee heeft hij zich op de kaart gezet.
Ik denk dat we de allerlaatste aflevering van The Last Kingdom gaan kijken en een aflevering van Stranger Thingsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Kan je lekker Champions League finale gaan kijken straks.
Nou veel plezier alvast daarmee dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat we de allerlaatste aflevering van The Last Kingdom gaan kijken en een aflevering van Stranger Things
De smaak van de ragout. De structuur was wel goed, maar de smaak... Ik weet niet, een beetje zurig ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat was er mis met die Holtkamp kroket?daar zijn zoveel mensen lyrisch over.
Nou, zover wil ik niet meteen gaanquote:
WAT?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Now it makes sense. Een beetje dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:35 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ze was toen volgens mij getrouwd met een steenrijke nogal invloedrijke Italiaan. Misschien kreeg ze daarom die klus?
Waarom weet ik dit eigenlijk?![]()
In een maand even italiaans leren. Ik doe het haar niet naquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en dat deed ze goed:
1:02
En ze trad ook nog op:
Carlo Nasi. Een erfgenaam uit het Fiat-concern.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Now it makes sense. Een beetje dan.
Ik wist het ook (misschien door die serie ooit van hun?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Carlo Nasi. Een erfgenaam uit het Fiat-concern.
En net als @:summer52 vraag ik mij af waarom ik dit weet.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf wel eens een oude ziel genoemd, dus ik vind dat Meke jonger is!
Ik loop weer eens achter de feiten aanquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Carlo Nasi. Een erfgenaam uit het Fiat-concern.
En net als @:summer52 vraag ik mij af waarom ik dit weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |