quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag een kleine baaldag. Het gaat allemaal niet zo lekker zoals ik het wil
Hopelijk gaat het morgen beter.
Morgen komt mijn vader helpen met het opknappen van de tuin. Hij heeft meer groene vingers dan ik dus dat moet wel goed komenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig is de dag bijna voorbij. Morgen gaat het vast beter.
Gaat vast mooi worden dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Morgen komt mijn vader helpen met het opknappen van de tuin. Hij heeft meer groene vingers dan ik dus dat moet wel goed komen
De liefde voor tuinieren heb ik niet van hem geërfd zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:21 schreef Fascination het volgende:
Net Killing Eve afgekeken. Wat een schijteinde
Dat heb ik ook. Mijn oma en vader hebben allebei groene vingers, maar ik totaal niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De liefde voor tuinieren heb ik niet van hem geërfd zeg maar
Maar gelukkig is het niet veel. Gewoon het onkruid en gras weghalen. Met wat meubels erbij heb ik een aardig terrasje
Kijk je ook?quote:
Nee. Ik moet nog steeds OUAT verder kijken.quote:
Oh dat is een oude serie inmiddels.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Ik moet nog steeds OUAT verder kijken.
Daarom ben ik ook blij dat ik vooral tegels heb. Ik ga dus echt geen gras maaienquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Mijn oma en vader hebben allebei groene vingers, maar ik totaal niet.
Ja. Ik kijk geen nieuwe series. Ik heb liever dat ik de afleveringen achter elkaar kan blijven kijken zonder dat ik moet wachten tot ie vrijgegeven wordt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat is een oude serie inmiddels.
Je zou altijd nog kunstgras kunnen nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat ik vooral tegels heb. Ik ga dus echt geen gras maaien
Daar hou ik dus ook helemaal niet van. Dan moet ik dat verzorgen enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou altijd nog kunstgras kunnen nemen.
Maar plantjes en bloemetjes zijn wel leuker.
Dat kan ook. Gewoon je tuin vol zetten met tuinkaboutersquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar hou ik dus ook helemaal niet van. Dan moet ik dat verzorgen enzo
Een tuinkabouter lijkt me dus wel geinig
Jij laat het licht hier nog even aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:17 schreef Veravision het volgende:
Ik kom even hier om de hoek kijken.
Voornemen om op tijd te gaan slapen is niet helemaal gelukt, nog veel te veel energie van de survivalrun training die echt super goed ging. Runners high kom dr maar door! *stuiter stuiter*![]()
Wow dat klinkt wel erg hyperquote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:17 schreef Veravision het volgende:
Ik kom even hier om de hoek kijken.
Voornemen om op tijd te gaan slapen is niet helemaal gelukt, nog veel te veel energie van de survivalrun training die echt super goed ging. Runners high kom dr maar door! *stuiter stuiter*![]()
Hoe lang duurt dat bij jou?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 01:07 schreef Veravision het volgende:
Hartstikke leuk zo'n runners high, maar een beetje onpraktisch zo laat in de avond, nouja! Moet er ook wel weer om lachen hoe erg ik mezelf in de weg zit met mijn energie nu.![]()
Blijkbaar wel lang, maar ik ben vandaag al de hele dag vrolijk, dus dat zal ook wel meewerken. Gewoon een goede dag! Yay!quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 01:35 schreef Veravision het volgende:
[..]
Blijkbaar wel lang, maar ik ben vandaag al de hele dag vrolijk, dus dat zal ook wel meewerken. Gewoon een goede dag! Yay!![]()
Nu wel proberen om wat te slapen, welterusten iedereen!
Nee, want ze krijgt voor haar dementie speciale Hill's brokjes, wel een knuffel (aapje), onsje rosbief want daar is ze zo gek op, en heel veel aandacht van mij!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Senna!![]()
Heeft ze vandaag extra brokjes gekregen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd SummerHont!Ze ziet er ondanks de leeftijd en gebreken nog fris en fruitig uit en helemaal happy bij haar lieve baasje!
Ja, tenzij iemand in de toekomst weer een nummer aanpast bij het aanmaken van een nieuw deel.quote:
Maar die halen we dan pas in bij 3000 toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, tenzij iemand in de toekomst weer een nummer aanpast bij het aanmaken van een nieuw deel.
Zodra @Meke erachter komt, halen we die in.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar die halen we dan pas in bij 3000 toch?
Ik luisterde laatst de podcast van de Lesbische Liga, zij vonden dat ook volgens mij.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:21 schreef Fascination het volgende:
Net Killing Eve afgekeken. Wat een schijteinde
Het is op zich wel een te verwachten einde en best verdedigbaar, maar ik had het liever anders gezien.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst de podcast van de Lesbische Liga, zij vonden dat ook volgens mij.
Wel zonde altijd, als je dan een heerlijke serie hebt gekeken en het einde vernaggelt dan zo veel.
kattenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Eén van mijn katten heeft weinig begrip voor het concept van dat ik laat thuiskom en dus ook uit wil slapen. Komt luid pratend m'n bed op gewandeld en gaat door tot ze aandacht krijgt.
Dat wordt weer ladingen cafeïne vandaag.
Ik geef d'r groot gelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Eén van mijn katten heeft weinig begrip voor het concept van dat ik laat thuiskom en dus ook uit wil slapen. Komt luid pratend m'n bed op gewandeld en gaat door tot ze aandacht krijgt.
Ook zonder katten kan je vroeger wakker zijn dan je bedoeling is kan ik uit ervaring zeggenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Ja en dat deed ze goed:quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
Krijg nou wat. Ik zit een beetje te lezen over San Remo en kom er achter dat onze Patty Brard in 1985 heeft mee gepresenteerd
Ze was toen volgens mij getrouwd met een steenrijke nogal invloedrijke Italiaan. Misschien kreeg ze daarom die klus?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
Krijg nou wat. Ik zit een beetje te lezen over San Remo en kom er achter dat onze Patty Brard in 1985 heeft mee gepresenteerd
* Arizona schenkt een grote Cola Zero in voor @Strani en geeft extra snoepjes aan zijn luidruchtige, intelligente katquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Dan was je er vast ook al achter gekomen dat Mouth & MacNeal in 1974 hebben meegedaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
Herkenbaar, de brutaliteitquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:41 schreef Guanabana het volgende:
Even een reminder voor @:H_T, jij wilde dit doen toch?
Heel Rotterdam gaat dit weekend de daken op
Kan vanaf nu een maand lang.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaik heb het al tijden in een apart tabblad staan
Bedankt voor de reminder, ik denk dat ik komend weekend ga
Je moet denk ik wel even kijken naar tickets, want er stond dat het al best snel uitverkocht raakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaik heb het al tijden in een apart tabblad staan
Bedankt voor de reminder, ik denk dat ik komend weekend ga
Ik ben een controlfreak, ook voor anderen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je moet denk ik wel even kijken naar tickets, want er stond dat het al best snel uitverkocht raakt.
Jij hebt de tickets nog niet gekocht dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben een controlfreak, ook voor anderen.
In dit geval vind ik het zeker niet erg, want ik had compleet gemist dat je er een ticket voor moest hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben een controlfreak, ook voor anderen.
Watquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
WATquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan was je er vast ook al achter gekomen dat Mouth & MacNeal in 1974 hebben meegedaan.
En volgens bronnen 11de werden.
Huuuuuuuuuhquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan was je er vast ook al achter gekomen dat Mouth & MacNeal in 1974 hebben meegedaan.
Hoiquote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra @:Meke erachter komt, halen we die in.
O ik dacht dat er nu al wat gebeurd wasquote:
Hebben we er nu alweer eentje overgeslagenquote:
Nee, voor in de toekomst als het nog eens gebeurd.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:34 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik dacht dat er nu al wat gebeurd wasMaar is voor de toekomst, neejoh helemaal priem dit
Dat was mij dan weer niet opgevallen. Van die kleren dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:55 schreef hole1988 het volgende:
Ook gewoon dezelfde kleding als op het songfestival. Wel jammer dat het playback is.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Billie Eilish, Dua Lipa, Harry Styles, Ariana Grande, Olivia Rodrigo, ik zou zelfs Ed Sheeran en Adele er nog steeds bij zetten want die blijven heel groot.
OMG ik ken deze ALLEMAAL, kijk mij eens jong zijn en shinenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef molloot200 het volgende:
En op Nederlands gebied denk ik Antoon, Suzan en Freek (), Davina Michelle en Snelle die op dit moment het grootst zijn. Met Flemming als opkomend. In de mainstream dan.
Ik weet niet wat je gewijzigd hebt, maar ik hoop dat het niet gebeurt in gebeurd wasquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, voor in de toekomst als het nog eens gebeurd.
typefout eruit gehaald.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gewijzigd hebt, maar ik hoop dat het niet gebeurt in gebeurd was
Hier kan ik me in vinden, vooral qua verhaallijnen van GTST ook eigenlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja misschien wel? Ik hoor steeds namen genoemd worden waarvan ik denk 'wie is dat in vredesnaam'. En ik herken vaak ook geen of bijna geen gezichten in de grote teams.
Ik las trouwens laatst wel ergens, en dat bevestigt het gevoel dat ik zelf ook heb, dat de muziek (en dan denk ik ook de sportherinneringen) van rond je 13e levensjaar als meest bijzonder ervaren zal blijven worden. Voor mij is veel van rond 1992-1994 inderdaad bijzonder want toen begon ik echt alles zelf te ontdekken.
Ah okeequote:
Maar zo jong als ik ben word je nooit meerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:10 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
OMG ik ken deze ALLEMAAL, kijk mij eens jong zijn en shinen![]()
Volgens mij welquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gewijzigd hebt, maar ik hoop dat het niet gebeurt in gebeurd was
Jij hebt jezelf wel eens een oude ziel genoemd, dus ik vind dat Meke jonger is!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar zo jong als ik ben word je nooit meer![]()
![]()
Dat heb ik met WIDM seizoenen ook welquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier kan ik me in vinden, vooral qua verhaallijnen van GTST ook eigenlijk![]()
Ik heb dat denk ik alles bij elkaar ruim tien jaar gekeken, maar de verhaallijnen van rond mijn 12e/13e staan me nog ZO bij. En dan heb ik steeds het gevoel dat iets zeven jaar duurde, bleek het een half jaar te zijn qua verhaallijn.
Zelfde geldt voor bijv Robinson/WIDM, daar hebben ook die seizoenen het allermeeste indruk gemaakt![]()
Komt denk ik (bij mij) ook wel voor een deel omdat de middelbare niet zo spannend was dus dat popcultuur ook automatisch een groter deel van je leven beïnvloedde
Alleen qua muzieksmaak hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf wel eens een oude ziel genoemd, dus ik vind dat Meke jonger is!
Ja ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb het ook drie keer moeten opzoeken, mind is blown.
Jij ook niet, vlegel!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
![]()
En voor zover ik heb kunnen nagaan zijn Mouth & MacNeal ook echt de enige buitenlandse artiesten die zelfstandig aan San Remo hebben meegedaan.quote:
Nou jij bent dus maar vier jaar ouder dan mijn dochter, maar je komt veel ouder over. Nu komt mijn dochter ook wel jonger over dan ze isquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
![]()
17-21 kan ook wel een aardig verschil zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou jij bent dus maar vier jaar ouder dan mijn dochter, maar je komt veel ouder over. Nu komt mijn dochter ook wel jonger over dan ze ismaar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:23 schreef Arizona het volgende:
Ik heb helemaal geen plannen meer voor de rest van het weekend
Niets wat ik nog persé moet doen en ik hoef ook nergens meer naartoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je lekker Champions League finale gaan kijken straks.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Was het wel een garnalenkroket van Holtkamp ? Daarmee heeft hij zich op de kaart gezet.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:10 schreef Arizona het volgende:
We hebben voor het eerst besteld bij een soort van chique cafetaria die hier nieuw is. De friet (niet mijn benaming) was echt goddelijk!
Holtkamp-kroketten zijn echter overgewaardeerdNet dus voor het eerst eentje gehad, maar viel me behoorlijk tegen. De volgende keer wil ik een gewone kroket. Ik zag dat ze daar als gewone kroket, Elite kroketten hebben en die ken ik, die vind ik wel prima
Wat was er mis met die Holtkamp kroket?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:10 schreef Arizona het volgende:
We hebben voor het eerst besteld bij een soort van chique cafetaria die hier nieuw is. De friet (niet mijn benaming) was echt goddelijk!
Holtkamp-kroketten zijn echter overgewaardeerdNet dus voor het eerst eentje gehad, maar viel me behoorlijk tegen. De volgende keer wil ik een gewone kroket. Ik zag dat ze daar als gewone kroket, Elite kroketten hebben en die ken ik, die vind ik wel prima
Nee, een kalfskroket. Ik vond de smaak van de ragout niet lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was het wel een garnalenkroket van Holtkamp ? Daarmee heeft hij zich op de kaart gezet.
Ik denk dat we de allerlaatste aflevering van The Last Kingdom gaan kijken en een aflevering van Stranger Thingsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Kan je lekker Champions League finale gaan kijken straks.
Nou veel plezier alvast daarmee dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat we de allerlaatste aflevering van The Last Kingdom gaan kijken en een aflevering van Stranger Things
De smaak van de ragout. De structuur was wel goed, maar de smaak... Ik weet niet, een beetje zurig ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat was er mis met die Holtkamp kroket?daar zijn zoveel mensen lyrisch over.
Nou, zover wil ik niet meteen gaanquote:
WAT?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Now it makes sense. Een beetje dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:35 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ze was toen volgens mij getrouwd met een steenrijke nogal invloedrijke Italiaan. Misschien kreeg ze daarom die klus?
Waarom weet ik dit eigenlijk?![]()
In een maand even italiaans leren. Ik doe het haar niet naquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en dat deed ze goed:
1:02
En ze trad ook nog op:
Carlo Nasi. Een erfgenaam uit het Fiat-concern.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Now it makes sense. Een beetje dan.
Ik wist het ook (misschien door die serie ooit van hun?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Carlo Nasi. Een erfgenaam uit het Fiat-concern.
En net als @:summer52 vraag ik mij af waarom ik dit weet.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf wel eens een oude ziel genoemd, dus ik vind dat Meke jonger is!
Ik loop weer eens achter de feiten aanquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Carlo Nasi. Een erfgenaam uit het Fiat-concern.
En net als @:summer52 vraag ik mij af waarom ik dit weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |