Nee, want ze krijgt voor haar dementie speciale Hill's brokjes, wel een knuffel (aapje), onsje rosbief want daar is ze zo gek op, en heel veel aandacht van mij!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Senna!![]()
Heeft ze vandaag extra brokjes gekregen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd SummerHont!Ze ziet er ondanks de leeftijd en gebreken nog fris en fruitig uit en helemaal happy bij haar lieve baasje!
Ja, tenzij iemand in de toekomst weer een nummer aanpast bij het aanmaken van een nieuw deel.quote:
Maar die halen we dan pas in bij 3000 toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, tenzij iemand in de toekomst weer een nummer aanpast bij het aanmaken van een nieuw deel.
Zodra @Meke erachter komt, halen we die in.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar die halen we dan pas in bij 3000 toch?
Ik luisterde laatst de podcast van de Lesbische Liga, zij vonden dat ook volgens mij.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:21 schreef Fascination het volgende:
Net Killing Eve afgekeken. Wat een schijteinde
Het is op zich wel een te verwachten einde en best verdedigbaar, maar ik had het liever anders gezien.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst de podcast van de Lesbische Liga, zij vonden dat ook volgens mij.
Wel zonde altijd, als je dan een heerlijke serie hebt gekeken en het einde vernaggelt dan zo veel.
kattenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Eén van mijn katten heeft weinig begrip voor het concept van dat ik laat thuiskom en dus ook uit wil slapen. Komt luid pratend m'n bed op gewandeld en gaat door tot ze aandacht krijgt.
Dat wordt weer ladingen cafeïne vandaag.
Ik geef d'r groot gelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Eén van mijn katten heeft weinig begrip voor het concept van dat ik laat thuiskom en dus ook uit wil slapen. Komt luid pratend m'n bed op gewandeld en gaat door tot ze aandacht krijgt.
Ook zonder katten kan je vroeger wakker zijn dan je bedoeling is kan ik uit ervaring zeggenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Ja en dat deed ze goed:quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
Krijg nou wat. Ik zit een beetje te lezen over San Remo en kom er achter dat onze Patty Brard in 1985 heeft mee gepresenteerd
Ze was toen volgens mij getrouwd met een steenrijke nogal invloedrijke Italiaan. Misschien kreeg ze daarom die klus?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
Krijg nou wat. Ik zit een beetje te lezen over San Remo en kom er achter dat onze Patty Brard in 1985 heeft mee gepresenteerd
* Arizona schenkt een grote Cola Zero in voor @Strani en geeft extra snoepjes aan zijn luidruchtige, intelligente katquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Dan was je er vast ook al achter gekomen dat Mouth & MacNeal in 1974 hebben meegedaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:38 schreef NailQueen het volgende:
Herkenbaar, de brutaliteitquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:41 schreef Guanabana het volgende:
Even een reminder voor @:H_T, jij wilde dit doen toch?
Heel Rotterdam gaat dit weekend de daken op
Kan vanaf nu een maand lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |