quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn twijfelachtige organisaties die van dit soort uitspraken hun motto maken hè.
Ik heb ook niet heel vaak wat met Spaanse sporters. Er zijn genoeg Italianen die ook de boel belazerd hebben, maar toch wordt ook daar enthousiaster van.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:17 schreef Strani het volgende:
Ik word ook eigenlijk echt niet warm van de Spaanse sport hoor. Je zal mij vrijwel nooit enthousiast zien zijn over een Spanjaard die het goed doet, tenzij het echt een bijzonder verhaal is en iemand echt vanuit een underdog-positie boven komt drijven.
Ja, nu is een spierwitte ijsbeer ook weer niet zo ongebruikelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn twijfelachtige organisaties die van dit soort uitspraken hun motto maken hè.
Organisaties die het dragen van een wit tafelkleed en een puntmuts een slechte naam hebben gegeven.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het hem er ook een beetje in zit dat de meeste Spaanse sporters vrij saai en kleurloos zijn totdat ze bijna met pensioen gaan. Dan krijgen ze opeens een persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb ook niet heel vaak wat met Spaanse sporters. Er zijn genoeg Italianen die ook de boel belazerd hebben, maar toch wordt ook daar enthousiaster van.
Idem voor het voetbal. Spanje speelt gemiddeld leuker voetbal dan de Italianen, maar toch ben ik eerder voor die laatste.
Italianen kun je nog vervangen door diverse andere landen waar ik mee heb dan met Spaanse sporters.
Geen idee hoe dat komt eigenlijk. Er zijn maar weinig sporters waar ik echt heel erg voor ben of was. Contador en Nadal nog een beetje maar ook weer niet helemaal. Freire misschien.
Beetje muziek, beetje sport, beetje racisme. Het kan hier allemaal!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
Net de afgelopen 4 pagina's van dit topic doorgelezen en het is zowaar net zo verwarrend als het jaar 2003.
Ja klopt wel. Ze zijn vaak nogal saai. En als ze dat niet zijn, zijn ze vaak misplaatst arrogant, niet vies van vals spel of zijn ze bijna constant aan het klagen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het hem er ook een beetje in zit dat de meeste Spaanse sporters vrij saai en kleurloos zijn totdat ze bijna met pensioen gaan. Dan krijgen ze opeens een persoonlijkheid.
Silent ban.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:28 schreef Hamlapjes het volgende:
De verschrikkelijke dopeur Nadal mag wel weer een vage blessure krijgen!
Hier doe je de immer spraakzame Miguel Indurain toch tekort.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het hem er ook een beetje in zit dat de meeste Spaanse sporters vrij saai en kleurloos zijn totdat ze bijna met pensioen gaan. Dan krijgen ze opeens een persoonlijkheid.
Ja kleurloos is wel het goede woord ja, wat apart eigenlijk. En blijkbaar ligt het niet alleen aan de taalbarrière dan, als jij het ook vindt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spoiler ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:03 schreef Em31 het volgende:
Hele topic meteen dood, Strani en Redefine weer hun laptop uit het raam gesmeten van woede
Je verwacht beter van een land dat een basketbalteam naar de Paralympics stuurt waarvan 80% niet gehandicapt wasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
Verder is het natuurlijk wel waar. Ik ben er ook van overtuigd dat er een hoop onder het tapijt geschoven is in Spanje.
Ik moest juist smakelijk lachen om jouw goede grap.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:03 schreef Em31 het volgende:
Hele topic meteen dood, Strani en Redefine weer hun laptop uit het raam gesmeten van woede
Welke?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:13 schreef H_T het volgende:
Net de Rescue Rangers-film gekeken. Die was leukEn heeeeel veeel achtergrondgrapjes
Zoveel Rescue Rangers-films zijn er nietquote:
Gefeliciteerd Senna!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:28 schreef summer52 het volgende:
Goedenavond iedereen!![]()
Ik kon even niet op FOK, was mijn wachtwoord kwijt en op de een of andere wijze kreeg ik maar geen mail met een nieuw wachtwoord. Maar Murp heeft mij geholpen en gelukkig kan ik nu weer posten.
Vandaag is deze oude lieverd 15 jaar geworden! Soms kan ik haar wel achter het behang plakken want hoe ouder hoe eigenwijzer, en een hondje met dementie is ook niet altijd gemakkelijk, maar wat ben ik blij dat ze nog steeds bij mij is![ afbeelding ]
oh handig. Zelfde naam als de originele.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoveel Rescue Rangers-films zijn er nietDie ene die net op Disney+ staat
Gefeliciteerd Senna!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:28 schreef summer52 het volgende:
Ik kon even niet op FOK, was mijn wachtwoord kwijt en op de een of andere wijze kreeg ik maar geen mail met een nieuw wachtwoord. Maar Murp heeft mij geholpen en gelukkig kan ik nu weer posten.
Vandaag is deze oude lieverd 15 jaar geworden! Soms kan ik haar wel achter het behang plakken want hoe ouder hoe eigenwijzer, en een hondje met dementie is ook niet altijd gemakkelijk, maar wat ben ik blij dat ze nog steeds bij mij is![ afbeelding ]
Gefeliciteerd SummerHont!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:28 schreef summer52 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |