Wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ik was bang dat @:Guanabana mij al dan niet terecht zou corrigeren.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag een kleine baaldag. Het gaat allemaal niet zo lekker zoals ik het wil
Hopelijk gaat het morgen beter.
Morgen komt mijn vader helpen met het opknappen van de tuin. Hij heeft meer groene vingers dan ik dus dat moet wel goed komenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig is de dag bijna voorbij. Morgen gaat het vast beter.
Gaat vast mooi worden dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Morgen komt mijn vader helpen met het opknappen van de tuin. Hij heeft meer groene vingers dan ik dus dat moet wel goed komen
De liefde voor tuinieren heb ik niet van hem geërfd zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:21 schreef Fascination het volgende:
Net Killing Eve afgekeken. Wat een schijteinde
Dat heb ik ook. Mijn oma en vader hebben allebei groene vingers, maar ik totaal niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De liefde voor tuinieren heb ik niet van hem geërfd zeg maar
Maar gelukkig is het niet veel. Gewoon het onkruid en gras weghalen. Met wat meubels erbij heb ik een aardig terrasje
Kijk je ook?quote:
Nee. Ik moet nog steeds OUAT verder kijken.quote:
Oh dat is een oude serie inmiddels.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Ik moet nog steeds OUAT verder kijken.
Daarom ben ik ook blij dat ik vooral tegels heb. Ik ga dus echt geen gras maaienquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Mijn oma en vader hebben allebei groene vingers, maar ik totaal niet.
Ja. Ik kijk geen nieuwe series. Ik heb liever dat ik de afleveringen achter elkaar kan blijven kijken zonder dat ik moet wachten tot ie vrijgegeven wordt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat is een oude serie inmiddels.
Je zou altijd nog kunstgras kunnen nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat ik vooral tegels heb. Ik ga dus echt geen gras maaien
Daar hou ik dus ook helemaal niet van. Dan moet ik dat verzorgen enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou altijd nog kunstgras kunnen nemen.
Maar plantjes en bloemetjes zijn wel leuker.
Dat kan ook. Gewoon je tuin vol zetten met tuinkaboutersquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar hou ik dus ook helemaal niet van. Dan moet ik dat verzorgen enzo
Een tuinkabouter lijkt me dus wel geinig
Jij laat het licht hier nog even aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:17 schreef Veravision het volgende:
Ik kom even hier om de hoek kijken.
Voornemen om op tijd te gaan slapen is niet helemaal gelukt, nog veel te veel energie van de survivalrun training die echt super goed ging. Runners high kom dr maar door! *stuiter stuiter*![]()
Wow dat klinkt wel erg hyperquote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:17 schreef Veravision het volgende:
Ik kom even hier om de hoek kijken.
Voornemen om op tijd te gaan slapen is niet helemaal gelukt, nog veel te veel energie van de survivalrun training die echt super goed ging. Runners high kom dr maar door! *stuiter stuiter*![]()
Hoe lang duurt dat bij jou?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 01:07 schreef Veravision het volgende:
Hartstikke leuk zo'n runners high, maar een beetje onpraktisch zo laat in de avond, nouja! Moet er ook wel weer om lachen hoe erg ik mezelf in de weg zit met mijn energie nu.![]()
Blijkbaar wel lang, maar ik ben vandaag al de hele dag vrolijk, dus dat zal ook wel meewerken. Gewoon een goede dag! Yay!quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 01:35 schreef Veravision het volgende:
[..]
Blijkbaar wel lang, maar ik ben vandaag al de hele dag vrolijk, dus dat zal ook wel meewerken. Gewoon een goede dag! Yay!![]()
Nu wel proberen om wat te slapen, welterusten iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |