Ja iemand moet voor de pensioenen zorgen hè!quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel lullig voor die mensen die altijd in het weekend moeten werken.
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja iemand moet voor de pensioenen zorgen hè!
Niets houdt ze tegen om een baantje voor doordeweeks te zoeken he!quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel lullig voor die mensen die altijd in het weekend moeten werken.
Dat is waar. Niks staat een normaal christelijk leven in de weg.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niets houdt ze tegen om een baantje voor doordeweeks te zoeken he!
Ook weer zo en die zijn er genoeg momenteel.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niets houdt ze tegen om een baantje voor doordeweeks te zoeken he!
"Toen Hij dit gezegd had, werd Hij voor hun ogen omhooggeheven per e-bike en opgenomen in een wolk, zodat ze Hem niet meer zagen."quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:46 schreef Arizona het volgende:
Ik heb trouwens weer eens een fietstochtje gemaakt vandaag! Als echte Hemelvaarder
Iemand moet jou inderdaad betalen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja iemand moet voor de pensioenen zorgen hè!
Gekkiequote:Op donderdag 26 mei 2022 18:50 schreef Strani het volgende:
Als je het zo leest (en het stukje over de e-bike negeert), dan moet je dus concluderen dat God moest wachten op een bewolkte dag om de Hemelvaart uit te kunnen voeren. En da's nog niet makkelijk in Israël in mei.
Goed punt.quote:
Ja maar hoe kreeg hij Jezus dan weer uit die wolk zonder dat iemand het verder zag hè?quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gekkie![]()
God maakte toch gewoon een wolk toen hij het tijd vond. God is Almachtig!
Doodgaan, begraven worden, weer opstaan uit die grot, weer even op aarde lopen, naar de hemel varen en dan weer je geest laten neerdalen op aarde.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik vind het sowieso een enorm omslachtig project, ook met die kruisiging en zo.
Nou op dezelfde manier als dat de hulpsinterklazen op de stoomboot terecht komen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar hoe kreeg hij Jezus dan weer uit die wolk zonder dat iemand het verder zag hè?
Het is met alle respect een beetje een Heintje Davids avant la lettre.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doodgaan, begraven worden, weer opstaan uit die grot, weer even op aarde lopen, naar de hemel varen en dan weer je geest laten neerdalen op aarde.
Ik word al moe als ik er aan denk!
De kogel kwam van boven! Uit een mysterieuze wolk!quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:57 schreef Strani het volgende:
Nou ik denk dat ik wel weer genoeg gezegd heb om bedreigingen uit christelijke hoek voor de komende paar maanden te garanderen.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
De kogel kwam van boven! Uit een mysterieuze wolk!
En dan heb je nog Corpus Christi op 16 Juni dit jaar (zoveel dagen na Pasen) en Marie Hemelvaart op 15 Augustus.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik vind het sowieso een enorm omslachtig project, ook met die kruisiging en zo.
Je zou bijna denken dat het ze toen al om de feestdagen te doen was hè. Logisch want die hadden ze toen nog niet; harstikke zielig.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan heb je nog Corpus Christi op 16 Juni dit jaar (zoveel dagen na Pasen) en Marie Hemelvaart op 15 Augustus.
Dat verwacht ik wel. Ik reken erop dat die rottige Texaanse basisschool-schutter nooit in de hemel komt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]Ik mag hopen dat ze daarboven een redelijke background-check doen voor wapenbezit!
In die nieuwe show van Ricky Gervais zit een erg smaakvol stuk over God en AIDS. Vergeleken daarmee ben jij heel beschaafd hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:57 schreef Strani het volgende:
Nou ik denk dat ik wel weer genoeg gezegd heb om bedreigingen uit christelijke hoek voor de komende paar maanden te garanderen.
We moeten Ricky dankbaar zijn voor het systematisch uitdagen van de grenzen binnen de humor. Ik geloof er ook echt in dat hij daar oprechte beweegredenen voor heeft, en dat hij het niet doet om simpelweg te shockeren.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In die nieuwe show van Ricky Gervais zit een erg smaakvol stuk over God en AIDS. Vergeleken daarmee ben jij heel beschaafd hoor
Dit was puur een 'jij bent zooooo oud' grap ten koste van iemand die even oud is als ikquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wilde ook zoiets zeggen, maar dat mag je hier niet meer zeggen Redefine!!!!!!
De lijst is nog langer:quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het ze toen al om de feestdagen te doen was hè. Logisch want die hadden ze toen nog niet; harstikke zielig.
Altijd weer die verdomde Ad Melkert hequote:Op donderdag 26 mei 2022 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
De kogel kwam van boven! Uit een mysterieuze wolk!
Het is 'dan mij'.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was puur een 'jij bent zooooo oud' grap ten koste van iemand die even oud is als mij![]()
Maar jij moet natuurlijk weer Spanje er bijhalen. Zo kennen we jou wel weer
Wolkert van der Graaf.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd weer die verdomde Ad Melkert he
Nee het moet 'als ik' zijn, zoals ik net al aangepast hadquote:
Klinkt als iemand die niet weet wat ie wil.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doodgaan, begraven worden, weer opstaan uit die grot, weer even op aarde lopen, naar de hemel varen en dan weer je geest laten neerdalen op aarde.
Johquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee het moet 'als ik' zijn, zoals ik net al aangepast had
We hadden hier gisteren nog een gesprek over wat Hemelvaart en Pinksteren ook alweer allemaal is.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar de vraag is dan wel of jullie dat exacte gesprek ook zouden hebben gehad als wij met z'n twintigen in jullie woonkamer hadden gezeten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We hadden hier gisteren nog een gesprek over wat Hemelvaart en Pinksteren ook alweer allemaal is.
Mijn vriend: maar hij kwam toch nog een keer terug?
Ik: Als een soort toegift?
Nou heel hard lachen, maar je moest erbij zijn denk ik.
Serieus? Nou wordt het wel een beetje uitmelken van het concept hè.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond The Passion Hemelvaart. Dan leren we toch eindelijk het verhaal van Hemelvaart?
Het was in de slaapkamer, nog raarder!quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar de vraag is dan wel of jullie dat exacte gesprek ook zouden hebben gehad als wij met z'n twintigen in jullie woonkamer hadden gezeten.
Zeg ik na 2000 jaar uitmelken van het concept.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Serieus? Nou wordt het wel een beetje uitmelken van het concept hè.
Ja, serieus op npo1.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Serieus? Nou wordt het wel een beetje uitmelken van het concept hè.
Is daar ruimte voor 20 stoelen? Of wat zijn de mogelijkheden?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het was in de slaapkamer, nog raarder!
Zou idd heel raar zijn als we daar allemaal bij zouden zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het was in de slaapkamer, nog raarder!
Gewoon meedoen, wordt het, denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Is daar ruimte voor 20 stoelen? Of wat zijn de mogelijkheden?
Ik wacht even haar antwoord af voor ik hier mee akkoord ga.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon meedoen, wordt het, denk ik.
Als je dat lijstje zo ziet, wordt het toch hoog tijd dat we Maria Onbevlekt Ontvangen gaan vieren.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De lijst is nog langer:
Maria Onbevlekt Ontvangen (8 december)
Hoogfeest van de geboorte van de Heer (25 december)
Hoogfeest van Maria Moeder van God (1 januari)
Openbaring van de Heer (6 januari)
Hoogfeest van de Heilige Jozef (19 maart)
Paasfeest (variabele datum tussen 22 maart en 25 april)
Hoogfeest van de Goddelijke Barmhartigheid (tweede zondag van Pasen/Octaafdag van Pasen/Beloken Pasen)
Aankondiging van de Heer/Maria Boodschap (25 maart)
Ons Heer Hemelvaart (40 dagen na Pasen)
Pinksteren (50 dagen na Pasen)
Heilige Drieëenheid (zondag na Pinksteren)
Sacramentsdag (tweede donderdag of zondag na Pinksteren)
Heilig Hart van Jezus (derde vrijdag na Pinksteren)
Geboorte van de Heilige Johannes de Doper (24 juni)
Hoogfeest van de Heilige Petrus en Paulus (29 juni)
Maria-Tenhemelopneming (15 augustus)
Hoogfeest van de Kerkwijding van de eigen kerk (22 oktober, Belgische kerkprovincie enkel als de historische datum onbekend is)
Hoogfeest van de Kerkwijdingfeest van de eigen kerk (25 oktober, Nederlandse kerkprovincie enkel als de historische datum onbekend is)
Hoogfeest van de Patroonheilige van lokale kerk, stad of gemeente (op de dag zelf of een nabije zondag)
Allerheiligen (1 november)
Allerzielen (2 november)
Heilige Willibrordus (7 november, enkel in de Nederlandse kerkprovincie)
Christus Koning (34ste zondag van het liturgisch jaar)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hoogfeest
quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wacht even haar antwoord af voor ik hier mee akkoord ga.
Hoezo leer je dan nu pas het verhaal van Hemelvaart? Het is niet dat die gebeurtenis tot nu een geheim was?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond The Passion Hemelvaart. Dan leren we toch eindelijk het verhaal van Hemelvaart?
Jawel, het is nog steeds een raadsel voor me wat er op Hemelvaart gebeurt is.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoezo leer je dan nu pas het verhaal van Hemelvaart? Het is niet dat die gebeurtenis tot nu een geheim was?
Zat jij niet op een christelijke/katholieke basisschool?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel, het is nog steeds een raadsel voor me wat er op Hemelvaart gebeurt is.
Zie het voor je als Jezus op een soort van traplift maar dan zonder trap en zonder lift.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar niet op gezeten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zat jij niet op een christelijke/katholieke basisschool?
Ik ben niet gedoopt, maar dat hele Hemelvaart verhaal ken ik wel
Dus gewoon een stoel.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie het voor je als Jezus op een soort van traplift maar dan zonder trap en zonder lift.
Nee ook niet. Eigenlijk gewoon alleen Jezus. Maar dan dus dat 'ie omhoog gaat. In tegenstelling tot alle keren dat Jezus niet omhoog ging, maar over die momenten wordt in de Bijbel weinig gemeld.quote:
Oh ik vind de Snatch game altijd een van de minste afleveringen omdat ik vaak 80% van de personages toch niet kenquote:Op donderdag 26 mei 2022 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook aflevering 2 gezien. Geweldige snatch game.![]()
Ja, werd zelf ook een beetje moe van die gesprekjes met de bottom two in the werkroom, dus ik vind het een mooie twist.
[..]
Ja, Raja en The Vivienne zijn leuk. Raja haar runways vind ik geweldig, maar ik hoorde al dat ze twee keer een boot kreeg van Violet Chachki en Gottmik bij Fashion Photo Ruview.
Ja en nou wil het weten ook!quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Je had gelijk @:H_T - dit soort dingen komt alleen maar gedoe van
Oké. De statistieken wijzen uit dat we meer ons best moeten doen om onze vriendschap te reddenquote:
Op hemelvaartsdag stapt Jezus dus in het vliegtuig om terug te gaan naar zijn pa die ver weg woont in een heel groot all inclusive resort.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel vanaf vliegveld Eindhoven in verband met de wachttijden op Schiphol. Het is ook daarom dat Eindhoven nog altijd de 'lichtstad' wordt genoemd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op hemelvaartsdag stapt Jezus dus in het vliegtuig om terug te gaan naar zijn pa die ver weg woont in een heel groot all inclusive resort.
Mooie save, hier trappen wij niet in.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was puur een 'jij bent zooooo oud' grap ten koste van iemand die even oud is als ik![]()
Maar jij moet natuurlijk weer Spanje er bijhalen. Zo kennen we jou wel weer
Meen je nietquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jeetjequote:Op donderdag 26 mei 2022 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.tvgids.nl/muziek/the-passion-hemelvaart
Daarom heb ik dus vrijgenomen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:38 schreef Meridiaan het volgende:
Wat een heerlijke dag was dit![]()
Morgen nog 1 dagje werken is wel een anticlimax
Maar niet iedereen kan dat zo maar he, gelukkig kan dat bij ons wel makkelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus vrijgenomen.
Er komen vandaag ook wel allemaal verhalen aan het licht dat Ronela vervelend zou zijn geweest tegen fans, pers, medewerkers en andere deelnemers.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:41 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ronela zoekt weer lekker de drama op
Sommige mensen moeten gewoon werken inderdaad. Ik heb best wel wat afspraken staan morgen. En die mensen moeten dus wel allemaal werken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kan dat zo maar he, gelukkig kan dat bij ons wel makkelijk.
Ik hoor Ruud de Wild er al weken over, maar ik vond het ook wel een typische Ruud de Wild-grapquote:
Dan was je slimmer dan ikquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus vrijgenomen.
Dan moet ik gewoon werken. Ik heb pas eind juli vakantie.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dan was je slimmer dan ik![]()
Naja over 2 weken heb ik een weekje vakantie, dus het komt wel goed.
Heb wel heel veel dingen af kunnen strepen van wat ik al een poosje wilde doen, dus vandaag met name in de tuin gewerkt
quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er komen vandaag ook wel allemaal verhalen aan het licht dat Ronela vervelend zou zijn geweest tegen fans, pers, medewerkers en andere deelnemers.
Verbaast me niks mocht het waar zijn
Ach ja. Twitter.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die fans blijven ook wel heel hard volharden zo geweldig het allemaal niet was
Iedereen ging los op de EBU dat ze zich niet met haar staging moesten bemoeien, maar zag van de week iemand zeggen dat ze haar eigenlijk misschien wel probeerden te helpen, achteraf gezien. Ging toch ook nergens over hoe ze daar stonden te ‘dansen’quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
En na haar optreden klagen dat ze toch wel laatste was geworden. Meid, bij de televoting was je gewoon doorgegaanquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:41 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ronela zoekt weer lekker de drama op
Ik dacht dat ik niet zo preuts was, maar dit kon inderdaad echt niet voor het ESC. Als eerste in een ‘familieshow’quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iedereen ging los op de EBU dat ze zich niet met haar staging moesten bemoeien, maar zag van de week iemand zeggen dat ze haar eigenlijk misschien wel probeerden te helpen, achteraf gezien. Ging toch ook nergens over hoe ze daar stonden te ‘dansen’
Nee we weten allemaal dat jij die grappen maar al te graag weer zou willen makenquote:
Klopt, maar ik luister uiteraard keurig naar de wensen hier dus zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee we weten allemaal dat jij die grappen maar al te graag weer zou willen maken
Het was een beetje too much, ook dat HEY HEY HEY erbijquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik niet zo preuts was, maar dit kon inderdaad echt niet voor het ESC. Als eerste in een ‘familieshow’![]()
Naja en de dingen waar ze wel invloed op had, kon dus ook beter: die generieke kleding en haar dans oa.
Heel goedquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik luister uiteraard keurig naar de wensen hier dus zal het niet meer doen.
Em mag twee keer per maand per DM een foute Spanje-grap maken. Dat is onze regeling.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee we weten allemaal dat jij die grappen maar al te graag weer zou willen maken
Lied was inderdaad eigenlijk ook chaos, als je het voor het eerst luisterde. Heeft bij mij echt wel een luisterbeurt of zes nodig gehad.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was een beetje too much, ook dat HEY HEY HEY erbijik bedoel, Chanel was ook gewoon sexy en dat kwam wel normaal over.
Lol, al die landen die hier in het lijstje genoemd worden hadden hun hele act en zo beter voor elkaar dan zijquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gewoon casual, dick hangin' out, wie doet het niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:51 schreef Em31 het volgende:
Oh die Maxy Rainbow is ook naakt te bewonderen als je wat verder scrolt
Bij Chanel was de act ook een stuk gelikter en kwam in ieder geval dat niet als totaal willekeurige chaos over.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was een beetje too much, ook dat HEY HEY HEY erbijik bedoel, Chanel was ook gewoon sexy en dat kwam wel normaal over.
Ik vind dat ook veel comfortabeler en als het wat frisser is kan je zo ook mensen begroeten zonder je handen uit je zakken te hoeven halenquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gewoon casual, dick hangin' out, wie doet het niet.
En het is beter voor de batterij van je telefoon omdat je zo geen dickpics hoeft te maken en te versturenquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat ook veel comfortabeler en als het wat frisser is kan je zo ook mensen begroeten zonder je handen uit je zakken te hoeven halen
Ja nou ja ik zet wel gewoon foto's op Instagram natuurlijk want ik zie niet al m'n vrienden dagelijks in het echte leven.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:37 schreef H_T het volgende:
[..]
En het is beter voor de batterij van je telefoon omdat je zo geen dickpics hoeft te maken en te versturen
Dat was een betere winnaar dan de winnaar!quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:30 schreef NailQueen het volgende:
Terug in de geschiedenis van 20 jaar geleden hadden we Sestre uit Slovenie:
Ah. Ik vermoed dan dat het niet genoeg voor haar is, want ze wil wel heel krampachtig mij die grap te laten maken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Em mag twee keer per maand per DM een foute Spanje-grap maken. Dat is onze regeling.
Als Em iets wil dan gebeurt het ook Redefine, en al helemaal als jij het instrument bent.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Ik vermoed dan dat het niet genoeg voor haar is, want ze wil wel heel krampachtig mij die grap te laten maken.
Zoals je hebt gezien, is het juist niet geluktquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Em iets wil dan gebeurt het ook Redefine, en al helemaal als jij het instrument bent.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Damn verwarring alom hier in Otterlo , om 20:00 allemaal klaar voor de tv voor de finale van De Verraders
Omdat ze het niet echt wildequote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals je hebt gezien, is het juist niet gelukt
Komt de aankondiging 'Morgen de finale van de verraders'. Wut, die is toch op vrijdag waarom opeens op zaterdagquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Ik moest ook erover nadenken dat ik morgen moet werken.
Veel plezier. Is altijd leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup
20 minuten rijden dus een leuk uitstapje
Leukquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup
20 minuten rijden dus een leuk uitstapje
Komt goed, zin in.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier. Is altijd leuk.
Dan zeker even genieten nog inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt goed, zin in.
Vanaf maandag een paar rete drukke stressweken dus nog ff relaxen nu
Op werk go-live stress nieuwe ERP applicatie en thuis verbouwen zolderquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zeker even genieten nog inderdaad.
Sterkte alvastquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt goed, zin in.
Geniet van het uitje!quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt goed, zin in.
Oké ik kom eraan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil weer een meet met jullie
We zijn in Amsterdam vergeten een groepselfie te maken
Ik las iets over Eftelingmeet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar moeten we eens verandering in brengen.
Ik moet nog steeds. Het lijkt me doodeng maar ook heel leukquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil weer een meet met jullie
We zijn in Amsterdam vergeten een groepselfie te maken
Ik vind het echt geen verkeerd nummerquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb deze toch al heel de dag irritant in m'n hoofd
Fijn dat dit 14e is geworden twee weken geleden. Ik had gerekend op dat het niet eens finale zou worden.
Nee, ik ook niet. Heerlijke vibe.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het echt geen verkeerd nummer
Dat was het voor mij ook. Het voelde heel onwerkelijkquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds. Het lijkt me doodeng maar ook heel leuk
Maar het is wel bevallen dus?quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was het voor mij ook. Het voelde heel onwerkelijk
Waarom doodeng? @Strani woont in Spanje en komt echt niet hoor en de rest is erg aardig.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds. Het lijkt me doodeng maar ook heel leuk
Weet ik zelf eigenlijk ook gewoon simpelweg nietquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom doodeng? @:Strani woont in Spanje en komt echt niet hoor en de rest is erg aardig.
Ik vind het ook zo eng dat ik het niet doe hoor, dus je bent niet de enigequote:Op donderdag 26 mei 2022 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weet ik zelf eigenlijk ook gewoon simpelweg nietIk ben best sociaal, dus dat zóu goed moeten komen. Alleen het ontmoeten van nieuwe mensen op het eerste oog vind ik echt doodeng. Terwijl het in de praktijk altijd ontzettend meevalt. En ergens ook iets met leeftijd, dat ik dan denk dat ik misschien te jong ben ten opzichte van de rest en dat dat dan niet gaat klikken of zo en dat ik daar dan wel een hele reis voor af heb gelegd. Zoiets.
Raad eens wie er net aanbelde?quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom doodeng? @:Strani woont in Spanje en komt echt niet hoor en de rest is erg aardig.
Zoals ik jou hier lees en meemaak denk ik dat dat wel goedkomt hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:53 schreef molloot200 het volgende:
En ergens ook iets met leeftijd, dat ik dan denk dat ik misschien te jong ben ten opzichte van de rest en dat dat dan niet gaat klikken of zo
Ik ben ook een erge kat uit de boom-kijker maar dit heb ik gewoon op me af laten komen. Dat is het beste wat je kunt doen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weet ik zelf eigenlijk ook gewoon simpelweg nietIk ben best sociaal, dus dat zóu goed moeten komen. Alleen het ontmoeten van nieuwe mensen op het eerste oog vind ik echt doodeng. Terwijl het in de praktijk altijd ontzettend meevalt. En ergens ook iets met leeftijd, dat ik dan denk dat ik misschien te jong ben ten opzichte van de rest en dat dat dan niet gaat klikken of zo en dat ik daar dan wel een hele reis voor af heb gelegd. Zoiets.
Hij was verdwaald. Hij moest naar Hellevoetsluis.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens ontmoet en ken hem een beetje.
Zal je zien dat er wéér een pepernoot in zit! Gevaarlijk spul, en ze blijven er maar mee strooienquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij was verdwaald. Hij moest naar Hellevoetsluis.
En Ozosnel had een lekke band.
Maar dit is toch van veilig achter mijn laptop, en als het dan echt over grotemensendingen gaat typ ik gewoon nietquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zoals ik jou hier lees en meemaak denk ik dat dat wel goedkomt hoorJe kunt hier toch ook prima meedoen?
Ja, of omdat iemand anders iets kan verzinnen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veilig van achter de laptop kan ik ook wel gezellig meepraten, want dan heb ik tijd genoeg om iets leuks te verzinnen.
Ik heb nu wel een jaarvoorraad pepernoten voor het helpenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Zal je zien dat er wéér een pepernoot in zit! Gevaarlijk spul, en ze blijven er maar mee strooien
Dit jaquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veilig van achter de laptop kan ik ook wel gezellig meepraten, want dan heb ik tijd genoeg om iets leuks te verzinnen.
Eens.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, of omdat iemand anders iets kan verzinnen.
Precies ook de reden dat ik meer heb met gesprekken met een groepje, dan een 1-op-1 gesprek met iemand.
Oh ik hou dan denk ik weer niet echt van groepen. Maar qua stilvallen en gesprekken kan het wel handiger zijn jaquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies ook de reden dat ik meer heb met gesprekken met een groepje, dan een 1-op-1 gesprek met iemand.
Dat heb ik ook hoor, ondanks al m'n 'levenservaring'quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen 1-op-1-gesprekken echt smooth, zelfs als ze iemand niet echt goed kennen. Ik ben altijd echt heel jaloers op die mensenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, ondanks al m'n 'levenservaring'
Daarom stel ik een karaoke meet voor!quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu krijg ik het idee dat we allemaal in een kringetje gaan zitten en allemaal zwijgen, omdat we bang zijn om als eerste iets te zeggen.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dit is toch van veilig achter mijn laptop, en als het dan echt over grotemensendingen gaat typ ik gewoon nietDat gaat toch iets moeilijker in real life
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Joh komt heus wel goedquote:
Bij een ESF-meet is de kans heel groot dat er een paar mensen zitten die al eens eerder gemeet hebben en dus in elk geval met elkaar een gesprekje kunnen beginnen, waarna andere mensen kunnen aanhakenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu krijg ik het idee dat we allemaal in een kringetje gaan zitten en allemaal zwijgen, omdat we bang zijn om als eerste iets te zeggen.
Ik ben daar m'n hele leven stik jaloers op geweest. En dan krijg je soms ook zo'n opmerking 'is er iets, je zegt zo weinig'. Ja, dat helptquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen 1-op-1-gesprekken echt smooth, zelfs als ze iemand niet echt goed kennen. Ik ben altijd echt heel jaloers op die mensen
Dat lijkt me nog steeds zo leuk! In Utrecht heb je tegenwoordig van die karaoke-boots voor 4, 6, 8 of nog meer personen. Wellicht kunnen we met een klein groepje gaan, als de rest dit niet aandurft? Duke of Tokyo heet die plek.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom stel ik een karaoke meet voor!
Niet eens zo gek gedacht.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan zeg ik wel iets controversieels en dan gaat iedereen los.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan word je ter plekke nog gelyncht vrees ikquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel iets controversieels en dan gaat iedereen los.
Als het rustig is, dan zeg ik iets als: "Die Hans Pannecoucke zou zich vaker met onze inzendingen moeten bemoeien", dan gaan jullie wel los
Nou inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben daar m'n hele leven stik jaloers op geweest. En dan krijg je soms ook zo'n opmerking 'is er iets, je zegt zo weinig'. Ja, dat helpt
Dat schept dan wel een band voor jullie als groep, dat is ook wel een mooie ijsbreker.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan word je ter plekke nog gelyncht vrees ik
Het voordeel van dit soort meets is dat er een gemeenschappelijke interesse is, dat scheelt al enorm.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
[..]
Joh komt heus wel goed
[..]
Bij een ESF-meet is de kans heel groot dat er een paar mensen zitten die al eens eerder gemeet hebben en dus in elk geval met elkaar een gesprekje kunnen beginnen, waarna andere mensen kunnen aanhakenEn je kent elkaar al een beetje via internet natuurlijk, dus je hebt al wel een klein beetje informatie waar je naar kan vragen
Er moet wat voor opgeofferd worden, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat schept dan wel een band voor jullie als groep, dat is ook wel een mooie ijsbreker.
Dat ligt een beetje aan de tijd aangezien Utrecht niet om de hoek ligt. Maar als ze daar esf-songs hebben klinkt het prima!quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog steeds zo leuk! In Utrecht heb je tegenwoordig van die karaoke-boots voor 4, 6, 8 of nog meer personen. Wellicht kunnen we met een klein groepje gaan, als de rest dit niet aandurft? Duke of Tokyo heet die plek.
Man3, kansloosquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Het stomste wat ik ooit had, ik werkte destijds op een bso, en in een teamvergadering werd door de manager gezegd dat er een nieuwe vestiging geopend ging worden en vroeg wie er interesse had. Twee riepen meteen heel hard dat ze dat wilden. Ik sprak paar dagen later de manager en gaf aan dat ik ook wilde, kreeg ik te horen dat ik niet enthousiast genoeg had gereageerd in de vergadering
@AgnesGru en ik hebben gekeken! Ik vond het wat tegenvallen. Nu kijk ik Race om de Ringen terug, maar het lijkt heel erg op The Amazing Race, maar dan slechter.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
Was die Passion Hemelvaart nog iets of heeft niemand het meer gezien?
Dat is wel een goede vraag. Het leukst vind ik karaoke van youtube, dan heb je veel meer keuze in ESF liedjes. Anders moet je het inderdaad doen met Shine en dat soort matige liedjesquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan de tijd aangezien Utrecht niet om de hoek ligt. Maar als ze daar esf-songs hebben klinkt het prima!
Dat we ons lekker kunnen af reageren op Shine van de Toppers
Ik vond het net als @BillDauterive wat tegenvallen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben twee jaar geleden in een karaokebar in Groningen geweest. Daar hadden ze wel Arcade. Maar ik denk dat ze alleen de Nederlandse klassiekers hadden. Dat wordt een beetje eentonig.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag. Het leukst vind ik karaoke van youtube, dan heb je veel meer keuze in ESF liedjes. Anders moet je het inderdaad doen met Shine en dat soort matige liedjes
Dat had iemand anders ook al gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom stel ik een karaoke meet voor!
Dat is ook leuk, maar dan mis je toch nog wel veel hoor. Al maakt Groningen veel goed, denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben twee jaar geleden in een karaokebar in Groningen geweest. Daar hadden ze wel Arcade. Maar ik denk dat ze alleen de Nederlandse klassiekers hadden. Dat wordt een beetje eentonig.
Geen idee wie dat is, want ik en namen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel iets controversieels en dan gaat iedereen los.
Als het rustig is, dan zeg ik iets als: "Die Hans Pannecoucke zou zich vaker met onze inzendingen moeten bemoeien", dan gaan jullie wel los
Ik had het even opgezet, maar was al binnen vijf minuten afgehaakt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
Wat fijn dat jij me als enige niet lyncht! Dat waardeer ik.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, want ik en namen.
De Race om de Ringen klinkt heel spannend. Soort LOTR-achtig iets, maar als je dan leest waar het om gaat, dan haak ik af.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:AgnesGru en ik hebben gekeken! Ik vond het wat tegenvallen. Nu kijk ik Race om de Ringen terug, maar het lijkt heel erg op The Amazing Race, maar dan slechter.
Ach je weet wat ze zeggen. Er gaat niets boven Groningenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, maar dan mis je toch nog wel veel hoor. Al maakt Groningen veel goed, denk ik
Graag gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij me als enige niet lyncht! Dat waardeer ik.
Ik zou ook dankbaarder moeten zijn voor alle mensen die me niet lynchen. Niet gelyncht worden is toch wel een van mijn hobbies te noemenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij me als enige niet lyncht! Dat waardeer ik.
Niet gelyncht worden is erg ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou ook dankbaarder moeten zijn voor alle mensen die me niet lynchen. Niet gelyncht worden is toch wel een van mijn hobbies te noemen
Weltrustenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 00:12 schreef NailQueen het volgende:
Oh het is alweer 12 uur geweest. We zingen morgen wel weer verder
*mompelt iets over het licht*
Die verbied ik op het eventquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:26 schreef NailQueen het volgende:
Maar de grootste vraag is toch: Wie gaat Michael Ben David zingen?
quote:
Geen halve maatregelen nemen, het hele event meteen verbieden.quote:
Goed plan. Karaoke kun je maar beter voor zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen halve maatregelen nemen, het hele event meteen verbieden.
Voor de zekerheid.
Ik denk dat jij niet heeeel goed op de hoogte bentquote:
Afhankelijk van hoe je dit leest ben ik het hier helemaal mee eens of helemaal niet mee eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed plan. Karaoke kun je maar beter voor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zeeland, het nieuws moet steeds al dat water over, duurt ff.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet heeeel goed op de hoogte bentWas gisteren ook al de hele dag op het nieuws.
Ik kreeg de melding vandaag pas.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet heeeel goed op de hoogte bentWas gisteren ook al de hele dag op het nieuws.
Precies en ook nog wind tegen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeeland, het nieuws moet steeds al dat water over, duurt ff.
Oof ja, ligt toch aan Zeeland dan denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kreeg de melding vandaag pas.
Maar ook mijn tandarts gaat in dit jaar met pensioen en zo oud ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dingen waaraan je kan zien dat je oud begint te worden wanneer in een korte tijd je vaste tandarts als je vast huisarts met pensioen gaan.
Twee jaar geleden ging mijn tandarts die ik al vanaf kinds af aan had met pensioen en vanaf 1 juli gaat mijn huisarts ook met pensioen.
2 stapsverficatie instellen voor mijn creditcardquote:
ww wijzigen en creditcard is geblokkeerd door maatschappijquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe je dit leest ben ik het hier helemaal mee eens of helemaal niet mee eens.Voorkomen is denk ik een duidelijker woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
'Karaoke kun je maar beter voorkomen.'quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorkomen is denk ik een duidelijker woord
Ik moet zeggen dat ik rond het ESF ook diverse pushmeldingen van Nu.nl kreeg over ESF-dingen die hier een dag eerder al waren besproken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kreeg de melding vandaag pas.
Maar wij zitten hier wel het dichtst bij het vuur van wat kan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik rond het ESF ook diverse pushmeldingen van Nu.nl kreeg over ESF-dingen die hier een dag eerder al waren besproken.
Dat is wel het minste wat je mag verwachten van een tandarts.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn bezoek aan de tandarts weer overleefd.
Ze lezen in elk geval niet mee danquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar wij zitten hier wel het dichtst bij het vuur van wat kan.
Ik denk nog steeds dat Aran Bade hier meeleestquote:
Ik los zo'n pijnlijke stilte vaak op juist door er de nadruk op te leggen. "Even een medidatiemomentje," zeg ik dan bijvoorbeeld als ijsbreker. Werkt altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Ja, m'n ouders waren ook verbaasd dat ik hem niet kende. Tot wanneer was hij veel in de publiciteit dan ongeveer zeg maar?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]Kan je nagaan hoe snel hij eigenlijk uit de publiciteit verdwenen is want Willibrord Frequin was echt héél bekend/berucht.
Ik heb echt het gevoel dat dat tot een paar jaar geleden nog zo was maar misschien zie ik dat helemaal fout hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, m'n ouders waren ook verbaasd dat ik hem niet kende. Tot wanneer was hij veel in de publiciteit dan ongeveer zeg maar?
Maar niet als journalist toch denk ik?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat dat tot een paar jaar geleden nog zo was maar misschien zie ik dat helemaal fout hoor.
Het laatste wat hij denk ik op tv heeft gedaan is zijn deelname aan het programma "Beter laat dan nooit" metquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar niet als journalist toch denk ik?
Want dat was ie toch als ik het goed begreep
Volgens mij was zijn tijd wel echt jaren 90 en jaren 0 toch, laatste jaren heb ik heb nauwelijks gezien op tv.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat dat tot een paar jaar geleden nog zo was maar misschien zie ik dat helemaal fout hoor.
Hij was in eerste instantie een normale journalist en daarna ging hij de sensatiekant op. Naast dat dat vrij nieuw was, was ook z'n hele manier van doen en z'n stem nogal uniek en ook populair om te imiteren. Jochem Myer deed dat veel. Ik zie net dat hij het nu nog één keer gedaan heeft:quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik word ook gewoon oud hè.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn tijd wel echt jaren 90 en jaren 0 toch, laatste jaren heb ik heb nauwelijks gezien op tv.
Ja ja ja jij bent veel jonger dan ik we weten hetquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:12 schreef Em31 het volgende:
Ik ken hem ook niet heel goed verder hoor, enige wat ik me herinner is dat het er op het laatst altijd behoorlijk idioot aan toe ging? maar dat is het wel eigenlijk. Niet precies welke programma's enzo.
Paar jaar geleden ging hij nog met andere oude mannen op reis voor RTL 4, maar de Week van Willibrord was er voor het laatst in 2003quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hij moet toch nog wel andere dingen hebben gedaan sindsdien? Echt niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Paar jaar geleden ging hij nog met andere oude mannen op reis voor RTL 4, maar de Week van Willibrord was er voor het laatst in 2003
Ik ken ook alleen de naam. Verder weet ik dat Jochem Myjer hem goed kan na doen. Voor de rest ken ik hem niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]Kan je nagaan hoe snel hij eigenlijk uit de publiciteit verdwenen is want Willibrord Frequin was echt héél bekend/berucht.
Maar om te zorgen dat eventuele nieuwe users het ook weten is het toch handig het regelmatig te herhalen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja ja jij bent veel jonger dan ik we weten het
Spannende tijd! Succes! Dan heb je een vakantie daarna wel verdiend jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:18 schreef Veravision het volgende:
Goedemorgen!
Weer een dag met scriptie feedback verwerken, leef echt even in een bubbel, waarbij ik opstart met uplifting ESC muziek om de positieve vibe te houden (Stefan met Hope!), en dan schrijven maar, nog een paar dagen en dan lever ik het in. Stiekem wel een beetje eng haha, maar goed, ook blij dat het achter de rug is dan. Merk dat het me veel energie kost en dat zie ik terug in mijn hardlooptrainingen bijvoorbeeld die wat minder gaan momenteel.
Zag al eerder in de slowchat wat dingen over reizen tegenkomen gister, ik ga aankomende week uitzoeken waar ik heen ga op reis en heb daar echt zoveel zin in
Dat kan je wel aan haar overlaten jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar om te zorgen dat eventuele nieuwe users het ook weten is het toch handig het regelmatig te herhalen.
Ja maar dat is oprecht ook raar want ik heb wel het gevoel dat wij ons bewust zijn van de supersterren van voor ónze tijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef Momo het volgende:
Vind het soms wel bizar dat sommige jonge mensen bepaalde mensen dan niet kennen, bijvoorbeeld wie is Britney Spears of Christina Aguilera, terwijl dat in mijn jeugd echt supersterren waren.
dat bedoelde ik helemaal niet, dus blijkbaar heb je het er zelf nogal zwaar mee hequote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja ja jij bent veel jonger dan ik we weten het
Nouja Christina Aguilera is ook wel een beetje van de aardbodem verdwenen. Maar Britney?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef Momo het volgende:
Vind het soms wel bizar dat sommige jonge mensen bepaalde mensen dan niet kennen, bijvoorbeeld wie is Britney Spears of Christina Aguilera, terwijl dat in mijn jeugd echt supersterren waren.
Die kennen ze nu alleen nog maar als er een nummer viral gaat via TikTokquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef Momo het volgende:
Ja het is een beetje een complex denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
dat bedoelde ik helemaal niet, dus blijkbaar heb je het er zelf nogal zwaar mee he
Hmm ik gun haar vooral een lekker rustig leven. Ik weet niet of het goed voor haar zou zijn als ze nu opeens wéér super beroemd zou zijn met een nieuwe hit.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nouja Christina Aguilera is ook wel een beetje van de aardbodem verdwenen. Maar Britney?
Als ik een artiest nog gun op een monsterhit is het Britney wel.
Maar dat heb ik nooit gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het laatste wat hij denk ik op tv heeft gedaan is zijn deelname aan het programma "Beter laat dan nooit" met
Gerard Cox, Barrie Stevens en Peter Faber rond 2018, 2020. Daar was ook nog wel wat publiciteit voor.
En hij was inderdaad journalist.
Dit. Geen idee wie de huidige supersterren zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die kennen ze nu alleen nog maar als er een nummer viral gaat via TikTok![]()
maar eerlijk gezegd ken ik dan veel supersterren van nu niet echt
Ik merk dat ik van heel veel dingen van nu nog maar weinig weet. Muziek inderdaad maar ook sport; heel veel namen die me niks zeggen. Tien jaar geleden wist ik met voetbal nog precies wie alle belangrijke spelers waren en waar ze speelden. Nu geen idee meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was een journalist, maar dan wel van het heel irritante SBS-type. Voor zover ik hem kende trouwens, keek er ook nooit naar. Ik ken hem vooral van de vele persiflages, hij had een nogal drammerige stijl en die werd vaak nagedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik inderdaad ook en inderdaad ook ineens met voetbal? dacht dat het lag aan dat ik wat minder interesse heb, wat het voor een deel ook wel zal zijn, maar vroeger wist je voor mijn gevoel veel beter wie overal zat. Van Real/Barcelona tot Chelsea/Manchester etc. etc. misschien minder focus op bepaalde supersterren en meer op hele teams ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ik van heel veel dingen van nu nog maar weinig weet. Muziek inderdaad maar ook sport; heel veel namen die me niks zeggen. Tien jaar geleden wist ik met voetbal nog precies wie alle belangrijke spelers waren en waar ze speelden. Nu geen idee meer.
Ik weet van sommige oudgedienden ook niet echt wat hun leeftijd is hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar om te zorgen dat eventuele nieuwe users het ook weten is het toch handig het regelmatig te herhalen.
Dat weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef Momo het volgende:
Ik ken ze alleen maar via mijn dochterquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo krijg je het toch het beste mee jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen maar via mijn dochter
Billie Eilish, Dua Lipa, Harry Styles, Ariana Grande, Olivia Rodrigo, ik zou zelfs Ed Sheeran en Adele er nog steeds bij zetten want die blijven heel groot.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Geen idee wie de huidige supersterren zijn.
Olivia Rodrigo?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:33 schreef Em31 het volgende:
Kijk Harry Styles, Dua Lipa, etc. krijg ik wel mee (dat is een beetje een andere categorie denk ik), maar er komen ook best vaak namen langs waarvan ik gewoon nog nooit gehoord hebof wel van de naam gehoord, maar niet van de muziek.
Er gaat ook geen dag voorbij of je krijgt een dagelijkse portie Ed Sheeran op de radioquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Billie Eilish, Dua Lipa, Harry Styles, Ariana Grande, Olivia Rodrigo, ik zou zelfs Ed Sheeran en Adele er nog steeds bij zetten want die blijven heel groot.
Dat is inderdaad zo'n voorbeeldquote:
Van dat soort artiesten volg ik wel een beetje de hits die uitkomen, maar best veel van die kleinere artiesten die wel af en toe in de top 40 komen zeggen mij vaak dan weer niet zoveel. Billie Eilish luister ik als enige van deze namen wel echt dat ik ook een heel album op kan zettenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Billie Eilish, Dua Lipa, Harry Styles, Ariana Grande, Olivia Rodrigo, ik zou zelfs Ed Sheeran en Adele er nog steeds bij zetten want die blijven heel groot.
Ik vind Billie Eilish ook wel echt goede muziek maken, en het verbaast me dat ze in de mainstream door is gebroken want ze heeft niet per sé mainstream muziek.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo'n voorbeeldmaar toen heb ik haar opgezocht op Spotify en ze had wel een paar leuke nummers
Ariana Grande ken ik vooral als Cat uit een tv-serie van Nickelodeon.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Flemming vind ik wel leuke muziek hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef molloot200 het volgende:
En op Nederlands gebied denk ik Antoon, Suzan en Freek (), Davina Michelle en Snelle die op dit moment het grootst zijn. Met Flemming als opkomend. In de mainstream dan.
Suzan en Freek hoor ik wel vaak op de radio voorbij komen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef molloot200 het volgende:
En op Nederlands gebied denk ik Antoon, Suzan en Freek (), Davina Michelle en Snelle die op dit moment het grootst zijn. Met Flemming als opkomend. In de mainstream dan.
Hmm ja misschien wel? Ik hoor steeds namen genoemd worden waarvan ik denk 'wie is dat in vredesnaam'. En ik herken vaak ook geen of bijna geen gezichten in de grote teams.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik inderdaad ook en inderdaad ook ineens met voetbal? dacht dat het lag aan dat ik wat minder interesse heb, wat het voor een deel ook wel zal zijn, maar vroeger wist je voor mijn gevoel veel beter wie overal zat. Van Real/Barcelona tot Chelsea/Manchester etc. etc. misschien minder focus op bepaalde supersterren en meer op hele teams ofzo.
Oh, ik ook hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ariana Grande ken ik vooral als Cat uit een tv-serie van Nickelodeon.
Billie Eilish en Olivia Rodrigo zeggen me helemaal niks. Die andere twee alleen qua naam. Ed Sheeran en Adele ken ik ook nog wel qua muziek, al zou titels opnoemen alweer lastig worden.
Het zijn prima liedjes, maar het is echt wel "makkelijke wegluistermuziek". Doet het wel goed op feestjes ook. Bij Vrienden van Amstel was zijn blokje echt wel leukquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Flemming vind ik wel leuke muziek hebben
Die ken ik alleen van dat verschrikkelijke nummer met de Chainsmokers. Die zijn gelukkig weer een beetje uit de picture, geloof ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:40 schreef Em31 het volgende:
Nog zo'n voorbeeld is Halsey, maar weet niet of zij sowieso heel bekend is hier
Halsey? Die is niet zo groot als Dua Lipa of Olivia Rodrigo, maar wel semi-groot denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:40 schreef Em31 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:40 schreef Em31 het volgende:
Mijn dochter gaat daar naartoe volgende maandquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo'n voorbeeldmaar toen heb ik haar opgezocht op Spotify en ze had wel een paar leuke nummers
Ik brandneteltheequote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:43 schreef Strani het volgende:
Ik heb momenteel kamillethee met anijs. Om de balans met darten tegen Satudarah-leden een beetje te bewaren.
Ik heb ook (een tyfuseind) gefietst! Stukkie over de grens, boel mensen op de fiets ook, nog meer mensen die aan het 'pauzeren' waren met een biertjequote:Op donderdag 26 mei 2022 18:46 schreef Arizona het volgende:
Ik heb trouwens weer eens een fietstochtje gemaakt vandaag! Als echte Hemelvaarder
Rooms geneuzel, dat doet er toch helemaal niet toequote:Op donderdag 26 mei 2022 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan heb je nog Corpus Christi op 16 Juni dit jaar (zoveel dagen na Pasen) en Marie Hemelvaart op 15 Augustus.
Mijn dochter is naar een optreden van hem geweest, was heel leuk!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zijn prima liedjes, maar het is echt wel "makkelijke wegluistermuziek". Doet het wel goed op feestjes ook. Bij Vrienden van Amstel was zijn blokje echt wel leuk
Hij wil graag ESF doen, weet niet zo goed wat ik daar dan van moet vinden. Dat hoeft ook weer niet eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Minstens één van deze drie móet je toch wel kennenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:45 schreef Strani het volgende:
Halsey heb ik inderdaad nog nooit van gehoord. Olivia Rodrigo misschien weleens van naam maar geen idee wat er verder bij hoort. Dua Lipa is wel een hele bekende naam maar ook van haar kan ik me zo snel geen nummer voor de geest halen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is naar een optreden van hem geweest, was heel leuk!Haha, leuk! Hij lijkt me oprecht wel een aardige gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam er van de week achter dat zijn voornaam dus écht Flemming is en dat geen artiestennaam is![]()
Gast, Billie Eilish ken je toch wel, al is het maar van naamquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ariana Grande ken ik vooral als Cat uit een tv-serie van Nickelodeon.
Billie Eilish en Olivia Rodrigo zeggen me helemaal niks. Die andere twee alleen qua naam. Ed Sheeran en Adele ken ik ook nog wel qua muziek, al zou titels opnoemen alweer lastig worden.
Of haar eerste hit:quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Minstens één van deze drie móet je toch wel kennenEn anders weet ik niet onder welke steen jullie in Spanje leven.
Dua Lipa heeft echt wel goede liedjes. Dit was haar doorbraak-hit, vind ik ook gelijk haar beste.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:45 schreef Strani het volgende:
Halsey heb ik inderdaad nog nooit van gehoord. Olivia Rodrigo misschien weleens van naam maar geen idee wat er verder bij hoort. Dua Lipa is wel een hele bekende naam maar ook van haar kan ik me zo snel geen nummer voor de geest halen.
In dat geval kan je beter Happier Than Ever gaan luisteren als je toch iets aan gaat raden van Billiequote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gast, Billie Eilish ken je toch wel, al is het maar van naam
Ga maar Bad Guy luisteren, hop hop.
Halsey ken ik alleen van naam. Ik ben van de generatie die Nek beter kent (quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:40 schreef Em31 het volgende:
Welkom terugquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Leek mij wel een goed idee om m'n gezicht hier weer eens te laten zien, is toch alweer een week geleden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |