Ook aflevering 2 gezien. Geweldige snatch game.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken, maar ik heb er zo veel zin in![]()
De nieuwe twist vind ik ook erg fijn voor deze groep
Ja, Raja en The Vivienne zijn leuk. Raja haar runways vind ik geweldig, maar ik hoorde al dat ze twee keer een boot kreeg van Violet Chachki en Gottmik bij Fashion Photo Ruview.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn twee favoriete winnaars Raja en The Vivienne doen mee. Dus dat kan alleen maar een topseizoen worden
Ik heb al een stukje gezien van de reading challenge.
De Boogers-read van Raja was wel een mic-drop. Zo doe je dat!
(Al moet ik eerlijk toegeven dat er nu wel een overkill aan drag race is)
Wij gaan deze zomer dus naar Tenerife en we vliegen vanaf Eindhoven, om 8:00 uur 's ochtends. Dus dan mogen we ons ook 5:30 melden op de luchthavenquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja we zitten wel vast aan die datum, dus dat zou dan betekenen dat heel het feest niet doorgaatToch jammer. Dus dan maar die hoteloplossing. Is misschien wel decadent en extra duur, maarja.
Dat betekend dat je jezelf 130 keer hebt gequotequote:Op donderdag 26 mei 2022 16:24 schreef molloot200 het volgende:
Toch wel trots op m'n 27e vriendje
27 130 130 molloot200
Is Zakynthos leuk trouwens? Ik zou ook graag een keer naar Griekenland willen en ken alleen Rhodos.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het vliegtuig naar Zakynthos ging toen ik met vrienden ging maar 2 keer per week en toen moest ik ook verplicht met zo'n stom ding die om 5 uur/ half 6 ging of zo. Nou ja, aan mij niet besteed. De wekker rond half 3, man man man.
Ik schakelde aan het einde pas in en snapte er ook niet veel meer vanquote:
Vond ik zelf wel. Lekker compact, genoeg te zien en te doen en ook gewoon om op het strand te zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is Zakynthos leuk trouwens? Ik zou ook graag een keer naar Griekenland willen en ken alleen Rhodos.
Zakynthos is tofquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is Zakynthos leuk trouwens? Ik zou ook graag een keer naar Griekenland willen en ken alleen Rhodos.
Dat was weer fraai ja. Opeens zag je die groep erachter rijdenquote:
Ik vind het altijd interessant om te zien hoe men staat in de ratio van noemen en genoemd worden. Met @Momo als startpunt van die schaal.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nr aantal keer gebruiker gequoot aantal door gebruiker gequoot gebruiker
1 55 36 Arizona
2 54 45 Strani
3 52 45 Roger_Epiales
4 43 37 ESF1Gamer
4 43 47 Redefine
6 41 32 Guanabana
7 37 29 Yesse
8 32 17 Cyan9
9 22 17 BillDauterive
10 20 20 AgnesGru
Mooi om hier elke dag dat enthousiasme over vluchtelingen te lezen, mensen leven zó mee met of ze het gaan halen of nietquote:
Je had gelijk @H_T - dit soort dingen komt alleen maar gedoe vanquote:Op donderdag 26 mei 2022 16:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan dit soort lijstjes?
(En ik ben geen fok-vriendje meer?)
Zo waar. Al zou het weekend dan wel erg kort zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:30 schreef Em31 het volgende:
Genot dat het morgen niet maandag is maar vrijdag
Ik wist niet dat dit een mogelijkheid was.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa maar jij bent een Whatsappvriendje hè!
Met @AgnesGru heb ik het wel mooi in evenwicht.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het altijd interessant om te zien hoe men staat in de ratio van noemen en genoemd worden. Met @:Momo als startpunt van die schaal.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een mogelijkheid was.
Die zijn veel meer waard natuurlijk dan een FOK!-vriendje.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een mogelijkheid was.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn veel meer waard natuurlijk dan een FOK!-vriendje.
Als zij dan straks badmintonmeisje blijkt te zijn kan het verhaal eigenlijk niet mooierquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met @:AgnesGru heb ik het wel mooi in evenwicht.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Als zij dan straks badmintonmeisje blijkt te zijn kan het verhaal eigenlijk niet mooier
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:30 schreef Em31 het volgende:
Genot dat het morgen niet maandag is maar vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |