GeMourinhood.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:57 schreef Meridiaan het volgende:
Zo. Hebben we dat voetbal ook weer gehad.
Hoe is het met @Luctor.et.Emergo?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:57 schreef Meridiaan het volgende:
Zo. Hebben we dat voetbal ook weer gehad.
Ik wel hoor. Feyenoord is niet mijn club.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe is het met @:Luctor.et.emergo?
Verlies al verwerkt
Dit was de NLse inzending op het ESFquote:
Staan daar losse betonnen muren of fonteinen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Zo, gaan de Feyenoord supporters nu Tirana 'aanpassen'?
Ohja Michelle, wist nooit zo goed wat ik er van moest vindenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit was de NLse inzending op het ESF
quote:Het jaar 2001 was het eerste jaar in de 21e eeuw en het allereerste jaar in het 3e millennium volgens de christelijke jaartelling. Er is hier gecorrigeerd voor de millenniumvergissing.
Michelle crawled so Cornelia could… eh… verder kruipen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit was de NLse inzending op het ESF
Het liedje is leukquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ohja Michelle, wist nooit zo goed wat ik er van moest vinden
Het jaar 2000 is toch het eerste jaar van 21ste eeuwquote:
Ja, mee eens! Er had zoveel meer mee gekund. Ook dat optreden bij Matthijs Gaat Door vond ik er mooier uitzien. Doe dan een gitarist meenemen naar het podium en je kan zoveel meer spelen met het beeld.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik vond de staging van S10 ook niet zo veel aan eerlijk gezegd. Qua licht had het wel iets mooier kunnen zijn bij Duncan denk ik.
Ik vind in elk geval dat ze niet terug moeten naar Pannecoucke voor 2023 eigenlijk. Die man is wel klaar nu.
Het was niet slecht maar straalde op geen enkele manier 'winnaar' uitquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het liedje is leuk
Ik kwam pas later achter dat het een ESF liedje was
Jaartelling begint bij 1 en niet bij nul.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het jaar 2000 is toch het eerste jaar van 21ste eeuw
Blijkbaar niet:quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)Millenniumvergissingquote:Het bereiken van een mooi rond getal, zoals het jaar 2000, kan als een bijzonder moment ervaren worden. Zo'n rond jaar is echter niet het begin van een nieuwe periode, maar het laatste jaar van een periode. Pas als dat jaar voorbij is, begint een nieuwe periode. Soms wordt daarbij echter vergeten dat die periode pas aanbreekt als het getelde jaar voorbij is, en wordt gedacht dat die nieuwe periode al aanbreekt bij het begin van het getelde jaar. Zoals bij tellen bij het bereiken van het getal 10 een tiental geteld is, zo is inderdaad bij het tellen van de jaren, met het jaar 2000 een duizendtal geteld: 2000 is daarmee het laatste jaar van het millennium. De veronderstelling dat de overgang van het tweede naar het derde millennium van de christelijke jaartelling plaatsgevonden zou hebben op 1 januari 2000 in plaats van op 1 januari 2001 wordt wel de millenniumvergissing genoemd.
Ditzelfde geldt ook voor andere tijdperioden als decennium en eeuw. Steeds beginnen zulke perioden met een eerste jaar van die periode, dus met een jaartal eindigend op een 1. Het eerste decennium in de twintigste eeuw is de periode 1901-1910, maar als men de millenniumvergissing maakt, omvat die periode de jaren 1900-1909. In deze encyclopedie zijn de artikelen over alle decennia op deze laatste manier ingedeeld.
Het eerste jaar van de jaartelling is het jaar 1; een jaar jaar nul is er niet. Mogelijke verwarring daarover ontstaat door het verschil tussen tellen en meten. Bij tellen begint men (gewoonlijk) bij 1. Bij meten daarentegen wordt bij 0 begonnen. Zo worden de dagen van de maand geteld, (bijvoorbeeld van 1 tot en met 31 maart; er bestaat geen "nul maart"), terwijl tijdstippen op een dag, dus de tijdsduren vanaf het begin van de dag, gemeten worden (uren van 0 tot en met 23, minuten en seconden van 0 tot en met 59). Het tijdsinterval (0, 1] (seconde) is als periode de eerste seconde. Rond de laatste eeuwwisseling werd in diverse discussies over het juiste tijdstip van de millenniumwisseling dit verschil tussen meten en tellen over het hoofd gezien.
Ik denk dat we (een deel van) het team van Mathijs Gaat Door betrokken moeten laten zijn bij Eurovisie. Die zetten week na week echt vette dingen neer in dat programma qua stagings en zo. Niet alleen bij S10.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mee eens! Er had zoveel meer mee gekund. Ook dat optreden bij Matthijs Gaat Door vond ik er mooier uitzien. Doe dan een gitarist meenemen naar het podium en je kan zoveel meer spelen met het beeld.
Toch zie ik de seventies als 1970-1979 en niet als 1971-1980.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jaartelling begint bij 1 en niet bij nul.
En bedenk dat die daar dan geen weken over vergaderd hebben!quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat we (een deel van) het team van Mathijs Gaat Door betrokken moeten laten zijn bij Eurovisie. Die zetten week na week echt vette dingen neer in dat programma qua stagings en zo. Niet alleen bij S10.
Heerlijk die verwarring wanneer een bepaalde periode begintquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch zie ik de seventies als 1970-1979 en niet als 1971-1980.
*neemt slok*quote:
Geld zou geen probleem moeten zijn, want dat hebben ze in Moldavië en Albanië ook niet. En die laten het meestal toch wel zien (Albanië dit jaar ook niet). Maar dan heb je wel creativiteit nodig. Die is er genoeg in Nederland, maar niet bij de mensen die de AVROTROS uitkiest. Het is vooral een herhaling van zetten: zwart op zwart op zwart op zwart. Alleen vorig jaar was een uitzondering.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:01 schreef molloot200 het volgende:
Wat betreft een uptempo inzending is dat ook wel spannend ja. Wat kan AVROTROS met hun beperkte budget daarmee? Als het klopt dat ze geen geld hebben voor die pyro-dingen, weet ik ook niet zo goed wat ervan terecht zou komen met een echte knaller.
En zo carte blanche zeg maar zou ik op dit moment alleen Davina Michelle een vrij zekere kanshebber op de finale willen noemen. Bij alle andere uptempo's moet ik dat nog maar zien. Een Emma Heesters of zo. Daar twijfel ik dan veel meer over.
Even los van of ik Davina wil zien op het ESF-podium, je kan ervan vinden wat je vindt, maar qua zang en zo moet ze de halve finale wel kunnen overleven
Dus het hele jaar 2000 dachten we allemaal verkeerd dat we in de nieuwe eeuw zaten?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heerlijk die verwarring wanneer een bepaalde periode begint
Neequote:Op woensdag 25 mei 2022 23:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom vond ik het wel een leuke act, wat anders dan die sobere kleurenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geld zou geen probleem moeten zijn, want dat hebben ze in Moldavië en Albanië ook niet. En die laten het meestal toch wel zien (Albanië dit jaar ook niet). Maar dan heb je wel creativiteit nodig. Die is er genoeg in Nederland, maar niet bij de mensen die de AVROTROS uitkiest. Het is vooral een herhaling van zetten: zwart op zwart op zwart op zwart. Alleen vorig jaar was een uitzondering.
De act zeker ja, het liedje dan weer minder.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom vond ik het wel een leuke act, wat anders dan die sobere kleuren
Dat idee met de drone en Stromae, en ook de regie van L’enfer, geniaal. Alhoewel ik er niet aan had moeten denken wat een puinhoop dat in Turijn zou zijn geworden met die cameramensen. En let wel, bij Matthijs hoeven ze er geen rekening mee te houden dat het uiteindelijk ook live helemaal moet kloppen. Dat scheelt ook wel in de risico’s die je kan nemen. Plus, veel kleinere ruimte.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat we (een deel van) het team van Mathijs Gaat Door betrokken moeten laten zijn bij Eurovisie. Die zetten week na week echt vette dingen neer in dat programma qua stagings en zo. Niet alleen bij S10.
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Laat ik even duidelijk maken dat ik jullie nooit meer veel plezier met een wedstrijd wens.
Deed ik volgens mij vandaag voor het eerst dit toernooi.
Sorry mensen, met alle consternatie van vandaag was ik even vergeten dat ik dat niet moet doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Veel plezier met de wedstrijd voor wie gaat kijken.
Zolang bij ons het idee “doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg” heerst zullen we nooit wonderen moeten verwachten van de staging. Niet dat er ineens draaiorgels het podium moeten komen maar bij ‘ons’ zit het vaak in het concept en in de (licht)techniek dan in de dingen die tante Truus uit Appelscha vanaf de bank na drie sherry ook opmerkt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:12 schreef Redefine het volgende:
Maar ik denk niet dat er veel gaat veranderen. We riepen hier met meerderen dat de staging beter had gekund. Maar veel mensen vonden het alsnog heel sterk, want paste bij de soberheid van het nummer enz. En dat vinden heel veel van de deskundigen ook, dus de organisatie zal niet vinden dat dit beter kan.
Klopt. Sowieso leeft bij veel mensen het idee dat als je net even wat meer doet het gelijk kermis wordt. Terwijl er nog heel veel tussenin zit. Plus dat het succes van CATS nog teveel leeft. Ze denken vooral dat ze dat steeds maar moeten herhalen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Zolang bij ons het idee “doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg” heerst zullen we nooit wonderen moeten verwachten van de staging. Niet dat er ineens draaiorgels het podium moeten komen maar bij ‘ons’ zit het vaak in het concept en in de (licht)techniek dan in de dingen die tante Truus uit Appelscha vanaf de bank na drie sherry ook opmerkt.
Het liedje heeft uiteindelijk ongeveer naar de mogelijkheden gepresteerd, maar de kunst is dan toch om dat met een act naar een hoger niveau te krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Zolang bij ons het idee “doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg” heerst zullen we nooit wonderen moeten verwachten van de staging. Niet dat er ineens draaiorgels het podium moeten komen maar bij ‘ons’ zit het vaak in het concept en in de (licht)techniek dan in de dingen die tante Truus uit Appelscha vanaf de bank na drie sherry ook opmerkt.
De Staat?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Welk Nederlands artiest zou een goed uptempo nummer kunnen sturen? Ik denk dat Di-rect of Chef'special dat ook wel kunnen. Alleen die laatste is live niet heel sterk.
Ik zeg doenquote:
Dit liedje voldoet aan de 3 minuten regel van het ESFquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die ken ik niet zo goed
Ik ken alleen de naam.
Maar niet aan de na 1 september uitgebracht regelquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit liedje voldoet aan de 3 minuten regel van het ESF
Wel jammerquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar niet aan de na 1 september uitgebracht regel
Ik ken er te weinig waarvan ik vind dat het kan werken. Van de bekende namen komen alleen de bekende uptempo nummers in me op en die zie ik niet echt werken op een ESF, tenzij all-out staging. Amigo van Chef’ Special maar dan moet het wel écht knallen met graphics en zo, niet ervan uitgaan dat de band zelf het werk wel doet. Er moet kleur bij, het moet van het scherm af spatten. Want alleen een Moldavische hey ho hihaho-nummer kan wegkomen met matige staging. Vind ik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Welk Nederlands artiest zou een goed uptempo nummer kunnen sturen? Ik denk dat Di-rect of Chef'special dat ook wel kunnen. Alleen die laatste is live niet heel sterk.
S10 wil ze in elk geval op ESF hebben.quote:
Waarbij de timing van een liedje als Amigo ook nog moet kloppen. Als je er volgend jaar mee zou komen zullen veel mensen denken dat het geïnspireerd is door Moldavië.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken er te weinig waarvan ik vind dat het kan werken. Van de bekende namen komen alleen de bekende uptempo nummers in me op en die zie ik niet echt werken op een ESF, tenzij all-out staging. Amigo van Chef’ Special maar dan moet het wel écht knallen met graphics en zo, niet ervan uitgaan dat de band zelf het werk wel doet. Er moet kleur bij, het moet van het scherm af spatten. Want alleen een Moldavische hey ho hihaho-nummer kan wegkomen met matige staging. Vind ik.
Vind het nog steeds een gemiste kans dat er geen echte trein op het podium was.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken er te weinig waarvan ik vind dat het kan werken. Van de bekende namen komen alleen de bekende uptempo nummers in me op en die zie ik niet echt werken op een ESF, tenzij all-out staging. Amigo van Chef’ Special maar dan moet het wel écht knallen met graphics en zo, niet ervan uitgaan dat de band zelf het werk wel doet. Er moet kleur bij, het moet van het scherm af spatten. Want alleen een Moldavische hey ho hihaho-nummer kan wegkomen met matige staging. Vind ik.
Alsof Hatari dat wel hadquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
S10 wil ze in elk geval op ESF hebben.![]()
Volgens mij zijn ze wel wat te heftig voor ESF, en Torre heeft niet echt de charme dat de gemiddelde kijker zal aantrekken.
Uiteindelijk weet ik ook niet of dat nou ook echt heel veel toe had gevoegdquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vind het nog steeds een gemiste kans dat er geen echte trein op het podium was.
Ik neem aan dat je je conclusies hieraan verbind?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Sorry mensen, met alle consternatie van vandaag was ik even vergeten dat ik dat niet moet doen.
Ik betwijfel ook of zoiets door de voorselectie zou komen. Het zou De Diepte niet verslagen hebben, en ik vermoed Grow ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij de timing van een liedje als Amigo ook nog moet kloppen. Als je er volgend jaar mee zou komen zullen veel mensen denken dat het geïnspireerd is door Moldavië.
De NS zou met een trein komen, maar had uiteindelijk vertraging.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vind het nog steeds een gemiste kans dat er geen echte trein op het podium was.
Wat meer jury-punten bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Uiteindelijk weet ik ook niet of dat nou ook echt heel veel toe had gevoegdZo bij nader inzien.
De Fyra hadden ze inderdaad naar Italië gestuurdquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De NS zou met een trein komen, maar had uiteindelijk vertraging.
Rock is inderdaad geen garantie voor succes (al moet een act/liedje daar ook niet op gekozen worden).quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook of zoiets door de voorselectie zou komen. Het zou De Diepte niet verslagen hebben, en ik vermoed Grow ook niet.
Verder wel eens met wat wordt gezegd dat uptempo rock best een lastig genre is op het ESF. Zelfs als dat het radiovriendelijke heeft wat de jury aan zou moeten spreken, zie je toch wisselvallige resultaten aan die kant en bij het publiek heb je al snel het risico dat het onopgemerkt voorbijgaat. Zoiets als dit kreeg bijvoorbeeld wel complimenten (niet voor het ESF-optreden overigens), maar scoorde voor geen meter
Daarna wilden ze een bus hebben, maar dat kon ook niet, want daar doet de NS niet meer aan. Een taxi als laatste optie was dan weer te duur om van Chisinau naar Boekarest te gaan, aangezien de NS die kosten niet wilde vergoeden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De NS zou met een trein komen, maar had uiteindelijk vertraging.
Ik vond het mooi, maar dat is een impopulaire meningquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ohja Michelle, wist nooit zo goed wat ik er van moest vinden
Ik vond het niet slecht, maar een beetje saaiquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vond het mooi, maar dat is een impopulaire mening
Ik vind Torre echt wat geils hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
S10 wil ze in elk geval op ESF hebben.![]()
Volgens mij zijn ze wel wat te heftig voor ESF, en Torre heeft niet echt de charme dat de gemiddelde kijker zal aantrekken.
Ik ken het niet eensquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind Torre echt wat geils hebben, maar ik begrijp dat dat ook een impopulaire mening is
![]()
Maar ze kunnen heel catchy liedjes maken.
Dat nummer had nu prima in de voorselectie van Duitsland en Ierland kunnen zittenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook of zoiets door de voorselectie zou komen. Het zou De Diepte niet verslagen hebben, en ik vermoed Grow ook niet.
Verder wel eens met wat wordt gezegd dat uptempo rock best een lastig genre is op het ESF. Zelfs als dat het radiovriendelijke heeft wat de jury aan zou moeten spreken, zie je toch wisselvallige resultaten aan die kant en bij het publiek heb je al snel het risico dat het onopgemerkt voorbijgaat. Zoiets als dit kreeg bijvoorbeeld wel complimenten (niet voor het ESF-optreden overigens), maar scoorde voor geen meter
Witch Doctor ook nooit gehoord?quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens. Dat zal helemaal impopulair zijn
Haha nee zo snel zal het denk ik niet wordenquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:36 schreef Guanabana het volgende:
Heb al bericht terug, er is een wachtlijst tot ongeveer augustus, dus als @:Strani een snelle leerling is kan hij voor die tijd nog zelf zijn rijbewijs halen.
Niet impopulair, wel een beetje raar. Toch al jaren een van de grootste Nederlandse bands. Het leukste vind ik hun Beastie Boys tribute:quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens. Dat zal helemaal impopulair zijn
Ik kijk regelmatig naar festival optredens van dat nummer, boh.quote:
Stel je voor, een circle pit op Eurovisie. Dan win je echt met 300 punten verschil.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig naar festival optredens van dat nummer, boh.Dat is toch wel een staging an sich.
Noord-Macedonië heeft echt een kans laten liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Stel je voor, een circle pit op Eurovisie. Dan win je echt met 300 punten verschil.
Ik zit lekker op de bank Say Yes To The Dress te kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig nog wel lekker eigenlijk.
Deze optreden zou zeker goed doen op het ESF met die belichting en alquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Stel je voor, een circle pit op Eurovisie. Dan win je echt met 300 punten verschil.
Intussen opgestaan en nu bij de sportschool. Maar eigenlijk geen zin.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zit lekker op de bank Say Yes To The Dress te kijken
Goed dat je toch gegaan bentquote:Op donderdag 26 mei 2022 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen opgestaan en nu bij de sportschool. Maar eigenlijk geen zin.
Damn stel je voor, dit had echt zoveel punten gekregen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Of het was helemaal tegengevallen omdat de gemiddelde toeschouwer niet in een pit wil staanquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Damn stel je voor, dit had echt zoveel punten gekregen.
Vechtende fans die hun plekje terug willen na dit optredenquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of het was helemaal tegengevallen omdat de gemiddelde toeschouwer niet in een pit wil staan
Ik ben geen Redefine, maar ga toch reagerenquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:49 schreef H_T het volgende:
@:Redefine Ben jij wel eens in Bratislava geweest? Is dat leuk/de moeite waard voor een dagje?
De Staat wel, Torre nietquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Niet impopulair, wel een beetje raar. Toch al jaren een van de grootste Nederlandse bands. Het leukste vind ik hun Beastie Boys tribute:
Ik hoor er eigenlijk ook nooit iemand over, terwijl het toch een best grote stad is. Precies wat ik met Luik ook had, en dat bezoek beviel niet zoquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben geen Redefine, maar ga toch reageren
Toen ik een jaar of 9 terug met vrienden naar Polen en Tsjechië ging, deden we ook 2 dagen Slowakije en hebben we Bratislava bewust links laten liggen, omdat er niet veel aan schijnt te zijn. Trencin was wel een mooi plaatsje!
Je kan daar toch een steden driehoekje doen, Praag, Wenen en Bratislava dicht bij elkaarquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoor er eigenlijk ook nooit iemand over, terwijl het toch een best grote stad is. Precies wat ik met Luik ook had, en dat bezoek beviel niet zo
Nice, Basel en Berlijn staan bij mij ook nog wel op m'n wishlist. Brugge vaker geweest, Bologna geen idee wat ik erbij moet voorstellenquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:12 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben deze zomer op best veel plekken te vinden (ik neem het er nog even van voordat ik echt ga werken), ik ga naar Bologna, Basel, Brugge, Berlijn.
En het valt me nu pas op dat ik naar alleen plekken met een B ga
Ik wil naar een pretpark bij Krakau en een bij Wenen, en ergens daartussen wil ik overnachten en een beetje rondkijkenquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kan daar toch een steden driehoekje doen, Praag, Wenen en Bratislava dicht bij elkaar
Ik ook niet maar het werd me aangeraden en m'n vrienden vonden het een goed idee om daarheen te gaanquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice, Basel en Berlijn staan bij mij ook nog wel op m'n wishlist. Brugge vaker geweest, Bologna geen idee wat ik erbij moet voorstellen
In WIDM zag Brno er best mooi uitquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil naar een pretpark bij Krakau en een bij Wenen, en ergens daartussen wil ik overnachten en een beetje rondkijkenPraag is overigens nog een best end bij Wenen en Bratislava vandaan. Te ver om als leuk ommetje te doen. Brno zou wel kunnen
Brno is een mooie stadquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil naar een pretpark bij Krakau en een bij Wenen, en ergens daartussen wil ik overnachten en een beetje rondkijkenPraag is overigens nog een best end bij Wenen en Bratislava vandaan. Te ver om als leuk ommetje te doen. Brno zou wel kunnen
Mijn sleutel zei na afloop dat ik getraind had als een atleetquote:
Oh ja, hij was inderdaad heel goed altijd daarinquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef molloot200 het volgende:
Deze meneer, Gijs de Lange, is overleden.
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar jullie hem van kennen, maar voor mij was hij echt het gezicht van de Klokhuis sketches. Rip
Ik vond het reizen zelf dus ook best leukquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:20 schreef Strani het volgende:
Ik merk eigenlijk al een paar jaar dat ik bijna geen zin meer heb in reizen momenteel. Dat zal ook wel zijn omdat ik het gewoon enorm naar m'n zin heb waar ik nu woon (en dagelijks al vele talen om me heen hoor en continu in een vakantiesfeer zit). Het hele idee van luchthavens en vliegtuigen en al die stress staat me enorm tegen.
Als ik makkelijker met de trein naar veel verschillende steden zou kunnen zou het wel een ander verhaal zijn, want met de trein reizen vind ik wel leuk. Dat voelt ook veel meer ontspannen dan luchthavens en vliegen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond het reizen zelf dus ook best leukIn een vliegtuig zitten of een trein of een auto en dan naar buiten turen. En ik zou het steden bekijken echt missen als ik dat niet meer deed. Ik ben gek op andere landen en culturen
Ik moet nog kijken, maar ik heb er zo veel zin inquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:44 schreef Fascination het volgende:
Poh, net RPDR All Stars seizoen 7 aflevering 1 gekeken. Fijne aflevering hoor. Wat een kwaliteit met al die winnaars bij elkaar.
Nou ja, ik vind het vliegen an sich gewoon ook leuk. Naar buiten kunnen kijken en al die huisjes zien en/of lichtjes in de nacht (dat laatste vind ik eigenlijk nog leuker). En het is voor mij het dichtst wat ik in de buurt kom van een achtbaan want in een echte met loopings en zo wil ik niet want daar moet ik van kotsenquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik makkelijker met de trein naar veel verschillende steden zou kunnen zou het wel een ander verhaal zijn, want met de trein reizen vind ik wel leuk. Dat voelt ook veel meer ontspannen dan luchthavens en vliegen.
Ik vónd vliegen altijd leuk. Maar toen ging ik vliegen met mijn inmiddels ex en omdat zij destijds nogal bangig was met vliegen voelde ik dat ik haar gerust moest stellen maar ondertussen is die spanning op de één of andere manier blijkbaar naar mij overgeheveldquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het vliegen an sich gewoon ook leuk. Naar buiten kunnen kijken en al die huisjes zien en/of lichtjes in de nacht (dat laatste vind ik eigenlijk nog leuker). En het is voor mij het dichtst wat ik in de buurt kom van een achtbaan want in een echte met loopings en zo wil ik niet want daar moet ik van kotsen
Die ene keer vliegen met mam vond ik ook niksquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vónd vliegen altijd leuk. Maar toen ging ik vliegen met mijn inmiddels ex en omdat zij destijds nogal bangig was met vliegen voelde ik dat ik haar gerust moest stellen maar ondertussen is die spanning op de één of andere manier blijkbaar naar mij overgeheveld![]()
Zij heeft nu nergens last meer van.
Ja het is toch anders als je iemand gerust moet stellen. Het is niet zo erg dat ik echt nerveus word voor vliegen hoor, het begint altijd pas een beetje bij het taxiën en ik vind altijd dat het veel te lang duurt voor het vliegtuig daadwerkelijk de lucht in gaat (verbaas me er altijd weer over hoe lang een startbaan is).quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die ene keer vliegen met mam vond ik ook niksZij heeft ook vliegangst, maar heeft toen wij klein waren beloofd dat wanneer ze 25 jaar getrouwd waren ze met ons zou gaan vliegen. Nou zo gezegd zo gedaan maar met iemand met vliegangst vliegen is niet bepaald een pretje nee
Daarvoor 1 keer gevlogen wel al met pa, 1 keer met mijn middelbare schoolklas, en 1 keer voor mijn examenreis met vrienden, dus ik had er op dat moment geen moeite mee. Voor m'n broertje was het wel de eerste keer vliegen en die heeft er (denk ik) omdat mam er nogal bang voor was ook wel wat minder mee.
Dit heb ik wel een beetje. Altijd toch een beetje zenuwachtig als ie er als één van de laatsten pas uit komt en dat iedereen op dezelfde vlucht als jij de koffer al gewoon heeftquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:00 schreef Guanabana het volgende:
Vliegen zelf vind ik tot daaraan toe, maar alles eromheen is gewoon zo irritant en neemt zoveel tijd in beslag. Ik heb er ook een hekel aan om mijn koffer af te moeten geven, ben altijd bang dat ik hem nooit meer terugkrijg bij de bagegeband.
Nou ja, altijd altijd, heb nog niet zo heel vaak gevlogen.
Echt zo'n man die je wel van gezicht kent maar van wie de naam je helemaal niks zegt. Maar inderdaad, die ken ik ook nog wel van Klokhuis.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar jullie hem van kennen, maar voor mij was hij echt het gezicht van de Klokhuis sketches. Rip
Berlijn is een mooie stad. Maar het is nog niet zo lang geleden dat de muur was gevallen dus er hangt nog wel "griezelig" sfeertje daar. Alexanderplatz is wel de gezelligste plek in Berlijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:12 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben deze zomer op best veel plekken te vinden (ik neem het er nog even van voordat ik echt ga werken), ik ga naar Bologna, Basel, Brugge, Berlijn.
Het ergste vind ik de weg náár de luchthaven, dat je er op tijd bent en zo. En eigenlijk ook al het inpakken. En dan op de luchthaven zelf de security, ook zo'n gedoe allemaal.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:00 schreef Guanabana het volgende:
Vliegen zelf vind ik tot daaraan toe, maar alles eromheen is gewoon zo irritant en neemt zoveel tijd in beslag. Ik heb er ook een hekel aan om mijn koffer af te moeten geven, ben altijd bang dat ik hem nooit meer terugkrijg bij de bagegeband.
Mijn twee favoriete winnaars Raja en The Vivienne doen mee. Dus dat kan alleen maar een topseizoen wordenquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:44 schreef Fascination het volgende:
Poh, net RPDR All Stars seizoen 7 aflevering 1 gekeken. Fijne aflevering hoor. Wat een kwaliteit met al die winnaars bij elkaar.
Het is ook niet echt radiomuziek. Zeker niet voor Qmusic of Radio 2 ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb dus ook nog nooit muziek van De Staat gehoord
En ik luister regelmatig naar de radio.
Zolang ik paspoort, telefoon en portemonnee nog heb is er altijd wel een mouw aan te passenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit heb ik wel een beetje. Altijd toch een beetje zenuwachtig als ie er als één van de laatsten pas uit komt en dat iedereen op dezelfde vlucht als jij de koffer al gewoon heeft
Op mijn vorige stage stond 3FM aan. Ook daar heb ik ze niet gehoord.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is ook niet echt radiomuziek. Zeker niet voor Qmusic of Radio 2 ofzo.
Er zijn leukere dingen dan rondhangen op een vliegveldquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:00 schreef Guanabana het volgende:
Berlijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:12 schreef molloot200 het volgende:
Ja, Berlijn ben ik ooit al eens geweest met de middelbare school in de vijfde. Dit plan om met het gezin naar Berlijn te gaan dateert alweer uit 2020 maar heeft twee keer een jaar verplaatst moeten worden wegens Corona. Dat zou toen al de laatste keer zijn dat ik met het gezin mee op vakantie zou gaanquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Berlijn is een mooie stad. Maar het is nog niet zo lang geleden dat de muur was gevallen dus er hangt nog wel "griezelig" sfeertje daar. Alexanderplatz is wel de gezelligste plek in Berlijn
Super milieubewustquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus nog nooit in een vliegtuig gezeten
Dat ligt er eerder aan dat ik met mijn ouders nooit ver op vakantie ging.quote:
Dat wist ik dus weer niet, ken lang niet van alle bands de namen van de bandledenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ikke niet begrijpen... Torre Florim is de zanger van De Staat?
quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hoogtepunt van kerst was altijd de terugreis in de auto in het donker. Zoveel mooie lampjesquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
lichtjes in de nacht (dat laatste vind ik eigenlijk nog leuker).
Ik doe naar een zonvakantie ook altijd één bikini in m'n handbagagequote:Op donderdag 26 mei 2022 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Zolang ik paspoort, telefoon en portemonnee nog heb is er altijd wel een mouw aan te passenDat de bagage later komt is dan wel irritant, maar ter plaatse kan ik heus wel dingen kopen om me een paar dagen mee te redden
Bagage die helemaal niet aankomt is wel superstom
Nouja er is toch ook niet een harde grens tot wanneer je met je ouders op vakantie kan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, Berlijn ben ik ooit al eens geweest met de middelbare school in de vijfde. Dit plan om met het gezin naar Berlijn te gaan dateert alweer uit 2020 maar heeft twee keer een jaar verplaatst moeten worden wegens Corona. Dat zou toen al de laatste keer zijn dat ik met het gezin mee op vakantie zou gaan![]()
(En op zich vind ik het helemaal niet erg om met het gezin weg te gaan en vind ik het super gezellig dus eigenlijk geen problemen mee dat ik daar nu nog heen ga)
Wat een toffe bestemmingquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot 2006 had ik ook nog nooit gevlogen, toen met ouders naar Australië.
Hm dat valt wel tegen dan, was eigenlijk van plan om, mocht ik een keer naar Londen gaan, met de trein te gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:14 schreef H_T het volgende:
Later dit jaar wil ik weer naar Londen en ik kijk nu of de trein een geschikte optie is. Het kan wel, maar ik vind het best prijzig en je hebt een stuk minder keus voor hoe laat je op de dag wil vertrekken. Ik vind het een beetje zonde om op de eerste dag pas rond 18:00 aan te komen, maar een trein eerder vertrekt weer allejezus vroeg en is drie keer zo duur
Ja, dat wel.quote:
Ik kan me wel wat veroorloven qua milieu.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Boten zijn ook niet milieuvriendelijk.
Nou voor uit dan maar.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kan me wel wat veroorloven qua milieu.![]()
(Daarnaast gaan we echt heul weinig op vakantie of naar het buitenland).
Ik heb net een bak aardbeien naar binnen gewerkt, ook uit een TGTG. Pakket was niet boeiend genoeg om er een aparte post in CUL aan te wijdenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:50 schreef BillDauterive het volgende:
De TooGoodToGo-Box bevatte enorm veel, ik heb de inhoud in het topic in CUL gepost.
Hier heb ik voor 5 dagen groente en fruit voor mezelf en dan is het nog zoveel, dat er ook geen vlees bij hoeft!
Vind je dat ik ook standaard een bikini mee zou moeten nemen? Zoveel zwem ik niet op vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2022 13:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik doe naar een zonvakantie ook altijd één bikini in m'n handbagageDan red ik me wel
Ja, daar ben ik weleens geweest. Voor een middag/dagtrip is het zeker wel de moeite waard om te bezoeken. Maar langer moet je er niet zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:49 schreef H_T het volgende:
@:Redefine Ben jij wel eens in Bratislava geweest? Is dat leuk/de moeite waard voor een dagje?
Ik hoopte stiekem ook op aardbeien!quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net een bak aardbeien naar binnen gewerkt, ook uit een TGTG. Pakket was niet boeiend genoeg om er een aparte post in CUL aan te wijden
Misschien zeur ik wel gewoonquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hm dat valt wel tegen dan, was eigenlijk van plan om, mocht ik een keer naar Londen gaan, met de trein te gaan.
Oh trouwens 11 jaar geleden () ben ik ook met de trein gegaan, kan me niet herinneren dat dat extra duur of irritant was qua tijden.
Je moet er niet te lang naartoe gaan, want er is ook weer niet extreem veel te zien. Maar voor een dagtrip is het wel leuk. Waarbij het ook wel een stad is die meer is gaan leven dan vroeger.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben geen Redefine, maar ga toch reageren
Toen ik een jaar of 9 terug met vrienden naar Polen en Tsjechië ging, deden we ook 2 dagen Slowakije en hebben we Bratislava bewust links laten liggen, omdat er niet veel aan schijnt te zijn. Trencin was wel een mooi plaatsje!
En Boedapest. Dat heb ik gedaan. Vanaf daar naar Bratislava, Wenen en Praag.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kan daar toch een steden driehoekje doen, Praag, Wenen en Bratislava dicht bij elkaar
Nee Albert Heijn. Er zat verder een pak worstjes in, een kipfilet, een zak sla die goed is tot in het weekend, een maaltijdsalade met garnalen waar ik geen zin in had en drie stukjes rocky road. Gisteren gehaald, alleen de zak sla ga ik nog etenquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem ook op aardbeien!Ook van de lidl?
Lijkt mij wel een leuke en mooie stad. Staat bij mij nog op de planning voor tijdens een Italiaanse tripquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het werd me aangeraden en m'n vrienden vonden het een goed idee om daarheen te gaan
Ik ook. Ik krijg er zelfs energie van, vooral door er heel veel aan terug te denken. En vooraf vind ik het plannen etc. juist ook leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond het reizen zelf dus ook best leukIn een vliegtuig zitten of een trein of een auto en dan naar buiten turen. En ik zou het steden bekijken echt missen als ik dat niet meer deed. Ik ben gek op andere landen en culturen
Ja televotes hèquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:27 schreef NailQueen het volgende:
Dit soort filmpjes vind ik altijd zo interessant. We Are Domi heeft maar 5 punten uit Noord-Macedonie gekregen
Dat griezelige heb ik nou juist niet ervarenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Berlijn is een mooie stad. Maar het is nog niet zo lang geleden dat de muur was gevallen dus er hangt nog wel "griezelig" sfeertje daar. Alexanderplatz is wel de gezelligste plek in Berlijn
Dat klinkt ook best wel ok! Al de supermarkten die hier in de buurt meedoen, scoren lager dan een 4 (van de 5), dus dat durf ik dan weer niet aan. De Lidl is de enige uitzondering. De worstjes kan je altijd nog opwarmen en als borrelhapje gebruiken, toch?quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee Albert Heijn. Er zat verder een pak worstjes in, een kipfilet, een zak sla die goed is tot in het weekend, een maaltijdsalade met garnalen waar ik geen zin in had en drie stukjes rocky road. Gisteren gehaald, alleen de zak sla ga ik nog eten
Stiekem hoopte ik dat er een bakje borrelhapjes bij zou zittenKaas, olijven of worst, dat idee
Duitsland gaat meestal wel goed in mijn ogen qua gezelligheidquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat griezelige heb ik nou juist niet ervarenAl scheelt dat ik de geschiedenis juist interessant vind. Ik heb Berlijn juist ervaren als hele sfeervolle en gezellige stad.
Geen kinderen hebben geeft inderdaad wel een beetje een vrijbrief om verder te doen wat je niet laten kuntquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kan me wel wat veroorloven qua milieu.![]()
De meeste liedjes van de Staat vind ik zelf ook niet veel aan, terwijl het wel binnen mijn genre past. Witch Doctor vind ik bijvoorbeeld niks. Maar ze hebben wel een paar goede liedjes.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb volgens mij wel eens een nummer gehord van De Staat, maar ik vond er niet veel aan eigenlijk.
Huh voor de hele maand mei? Ik ben hier toch best veel geweestquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:25 schreef Strani het volgende:
Zeg @:Guanabana ik sta dus inmiddels wel weer gewoon vóór je hè qua posts. En dan ben ík degene die opeens een leven heeft
De AH scoort hier een 4,1, de Dekamarkt hoger en de Vomar lager. Ik haal niet vaak een pakket van de supermarkt want het is soms een beste uitdaging om alles op tijd op te krijgen. Ik moet dan echt vooraf al weten dat ik de komende dagen veel thuis eet wil het de moeite zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt ook best wel ok! Al de supermarkten die hier in de buurt meedoen, scoren lager dan een 4 (van de 5), dus dat durf ik dan weer niet aan. De Lidl is de enige uitzondering. De worstjes kan je altijd nog opwarmen en als borrelhapje gebruiken, toch?
Het is schandalig inderdaad!quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Huh voor de hele maand mei? Ik ben hier toch best veel geweestHet was nota bene ESF-maand.
Het verbaast me meer waar die posts van jou dan vandaan komen, je was hier in mijn beleving zeldenquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is schandalig inderdaad!
1 1153 Redefine
2 1046 Luctor.et.Emergo
3 654 Strani
4 617 Meridiaan
5 576 Guanabana
Het verbaast mij dat hij niet al sowieso bovenaan staatquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:29 schreef Strani het volgende:
Wordt nog spannend voor de eerste plek maar ik ga voorzichtig m'n geld inzetten op Luctor.
Ik wissel lange stiltes af met korte uitbarstingen. Vandaar waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het verbaast me meer waar die posts van jou dan vandaan komen, je was hier in mijn beleving zelden
Alleen de top 5 maar plaatsen hèquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is schandalig inderdaad!
1 1153 Redefine
2 1046 Luctor.et.Emergo
3 654 Strani
4 617 Meridiaan
5 576 Guanabana
Het voelt voor mij vaak alsof Luctor hier altijd isquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat hij niet al sowieso bovenaan staat
quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb niet recent nog gekeken. Maar het lijkt er dan wel op dat ze nogal wat veranderd hebben qua tijden en kosten. Want tot een paar jaar terug was er best wel wat keuze.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien zeur ik wel gewoonHet kan ook aan de data liggen. Een dagje eerder of later kan een hoop uitmaken
De data waar ik naar kijk zijn ook nog niet te boeken bij NS International, misschien maakt dat het een stuk interessanter
Is ook zo.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het voelt voor mij vaak alsof Luctor hier altijd is
Op basis waarvan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:29 schreef Strani het volgende:
Wordt nog spannend voor de eerste plek maar ik ga voorzichtig m'n geld inzetten op Luctor.
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, gaat niet meer goed hè.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, eer we bij jou zijn moet ik de hele top 18 meenemen.
Ik post meestal maar een paar posts en dan weer een tijd niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Statistiek. In de afgelopen dagen ben je ingelopen op Redefine. Maar zoals gezegd, het gaat echt een spectaculaire finale worden over vijf dagenquote:
Toen was ik meer aan het kijken naar de show en niet aan het posten. Ik ben niet zo goed in multitasken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]Ik denk dat hij in de eerste helft van de maand wat geïntimideerd werd door de ESF-posts.
30 per uur inderdaad, en dan weer een uurtje niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik post meestal maar een paar posts en dan weer een tijd niet.
Dat komt alleen maar omdat ik heel veel in de SC gepost heb tijdens ESF. Dat deed Luctor natuurlijk minderquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat we allebei zeer onregelmatig posten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Statistiek. In de afgelopen dagen ben je ingelopen op Redefine. Maar zoals gezegd, het gaat echt een spectaculaire finale worden over vijf dagen
Ja je hebt heel jong gepiekt. En je hebt niet geleerd voor een loopbaan ná FOK! dus ja daar zit je danquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, gaat niet meer goed hè.
Ooit, ooit heel vroeger haalde ik sporadisch nog weleens top 3 of top 5.
Deed ik ook nietquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen was ik meer aan het kijken naar de show en niet aan het posten. Ik ben niet zo goed in multitasken.
Precies, zoiets.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
30 per uur inderdaad, en dan weer een uurtje niet.
Alles hangt af van de tijdritquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Statistiek. In de afgelopen dagen ben je ingelopen op Redefine. Maar zoals gezegd, het gaat echt een spectaculaire finale worden over vijf dagen
Maar dan zijn Roger en Strani weer terug om te winnen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat ik heel veel in de SC gepost heb tijdens ESF. Dat deed Luctor natuurlijk minderEn ik heb eigenlijk vooral in de SC gepost.
Als Luctor deze maand niet wint, dan de volgende maand wel. Want zoveel post ik niet meer tegenwoordig
En het waait ook nog eens behoorlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
En het zou wel eens kunnen gaan regenen, Redefine!
Nee, de rek is er ook wel een beetje uit alquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je hebt heel jong gepiekt. En je hebt niet geleerd voor een loopbaan ná FOK! dus ja daar zit je dan
Gewoon een kwestie van kwaliteit boven kwantiteitquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, gaat niet meer goed hè.
Ooit, ooit heel vroeger haalde ik sporadisch nog weleens top 3 of top 5.
Volgens mij hebben we hier ook altijd na het ESF een wat rustigere periodequote:Op donderdag 26 mei 2022 14:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat ik heel veel in de SC gepost heb tijdens ESF. Dat deed Luctor natuurlijk minderEn ik heb eigenlijk vooral in de SC gepost.
Als Luctor deze maand niet wint, dan de volgende maand wel. Want zoveel post ik niet meer tegenwoordig
Als we kijken naar de laatste 10/11 dagen zijn Roger en ik voorlopig nog geen bedreiging voor je, tenzij onze vorm opeens enorm veel beter wordt of die van jou veel slechter.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan zijn Roger en Strani weer terug om te winnen.
Ah ja, de periode waarin alle ESF'ers weer terugvallen op hun andere verslavingenquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier ook altijd na het ESF een wat rustigere periode
Allemaal weer aan de crack inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja, de periode waarin alle ESF'ers weer terugvallen op hun andere verslavingen
Cocaïne?quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja, de periode waarin alle ESF'ers weer terugvallen op hun andere verslavingen
De laatste keer dat ik er was was ook in de winter. Toen werd het al vroeg donker. In het donker bij de Brandenburgertor heeft toch wat griezeligsquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat griezelige heb ik nou juist niet ervarenAl scheelt dat ik de geschiedenis juist interessant vind. Ik heb Berlijn juist ervaren als hele sfeervolle en gezellige stad.
Ja, wat moet je ook eigenlijk met mij in zo'n SC. Rake humor heb ik niet, meelachen met anderen kan op zich wel maar verder heb je er niet zo veel aanquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van kwaliteit boven kwantiteit
Heel vetquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:37 schreef Redefine het volgende:
Wat reizen betreft kijk ik uit naar half september. Ik had al eerder gezegd waar ik naartoe zou gaan. Maar de route is nu definitief. Beginnen in Dubrovnik, daarna via Montenegro naar Albanië, vervolgens naar Kosovo, terug naar Albanië, daarna weer door Montenegro en terug weer via Dubrovnik.
Alleen te hopen dat tegen die tijd er niet nog steeds vluchten worden geschraptAl scheelt het dat ik via Rotterdam The Hague Airport vlieg.
Ja, wij hebben ook expres een vakantie (Bologna) uitgekozen die vanaf Eindhoven te vliegen was vanwege dat Schiphol gedoe.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:37 schreef Redefine het volgende:
Wat reizen betreft kijk ik uit naar half september. Ik had al eerder gezegd waar ik naartoe zou gaan. Maar de route is nu definitief. Beginnen in Dubrovnik, daarna via Montenegro naar Albanië, vervolgens naar Kosovo, terug naar Albanië, daarna weer door Montenegro en terug weer via Dubrovnik.
Alleen te hopen dat tegen die tijd er niet nog steeds vluchten worden geschraptAl scheelt het dat ik via Rotterdam The Hague Airport vlieg.
Bij iemand in de tuin liggen met een verrekijker gok ik zo.quote:
Uit mijn FOK!vriendjes:quote:
Voor mij kwam het meer zo uit, omdat vanaf Schiphol er niet direct op Dubrovnik gevlogen werd heen en terug. Ik had al geboekt voordat die chaos er was.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook expres een vakantie (Bologna) uitgekozen die vanaf Eindhoven te vliegen was vanwege dat Schiphol gedoe.
Dan heb je daar mogelijk toch wel geluk meequote:Op donderdag 26 mei 2022 14:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij kwam het meer zo uit, omdat vanaf Schiphol er niet direct op Dubrovnik gevlogen werd heen en terug. Ik had al geboekt voordat die chaos er was.
Dit gaat de goede kant op, ga zo door.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Uit mijn FOK!vriendjes:
nr aantal keer gebruiker gequoot aantal door gebruiker gequoot gebruiker
1 67 47 Guanabana
2 50 41 Em31
3 43 48 Luctor.et.Emergo
4 42 52 Roger_Epiales
5 36 42 Arizona
Klopt. Maar ik heb ik maart een vooral april al veel minder gepost dan ik voorheen deed. Ik verwacht dat het hierna ook wel zo zal zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier ook altijd na het ESF een wat rustigere periode
Tuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo wil jij heel binnenkort mijn tweede FOK!vriendje worden?![]()
Zijn wij... niet goed genoeg meer voor je?quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb ik maart een vooral april al veel minder gepost dan ik voorheen deed. Ik verwacht dat het hierna ook wel zo zal zijn
Daar kan ik geen uitspraken over doenquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zijn wij... niet goed genoeg meer voor je?
succes en veel plezier.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:44 schreef Strani het volgende:
Oké ik moet weer weg want een vriend heeft me gevraagd te helpen z'n nieuwe TV te installeren. Het is een spannend bestaan.
Dat ga ik jou natuurlijk niet vertellen hèquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe zijn jouw kwaliteiten daarin?
We weten allemaal aan wie het ligt, geeft niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen
Het was te proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ga ik jou natuurlijk niet vertellen hè
Die is er gewoon met open ogen ingetraptquote:
Ja. Waarbij het ook wel scheelt dat het bij buiten het seizoen en nog wel een aantal maanden is. Dus denk wel dat het los zal lopen. Al zeggen ze dat het t/m oktober zal duren.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan heb je daar mogelijk toch wel geluk meeJe weet maar nooit.
Ik heb net ook weer even gekeken. Eurostar geeft doordeweeks keus uit drie treinen en in het weekend maar twee. Als ik dan donderdag tot zaterdag doe ben ik op z'n vroegst rond 17:00 in Londen en de laatste trein terug op zaterdag gaat rond 11:00. Dat kost toch aardig wat van de uren die je hebt in drie dagen. Voorlopig neig ik dus naar vliegenquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb niet recent nog gekeken. Maar het lijkt er dan wel op dat ze nogal wat veranderd hebben qua tijden en kosten. Want tot een paar jaar terug was er best wel wat keuze.
Ik wil nu je eindelijk een directe verbinding hebt er nog eens een keer naartoe. Voorheen had je eerst nog de overstap op Brussel wat altijd irritant was.
En dan wil ik ook een keer alleen gaan, aangezien ik daar altijd met anderen naartoe gegaan ben. Dat is toch een wat andere ervaring.
Maar voorlopig wil ik vooral nog nieuwe bestemmingen bezoeken.
Herkenbaar. Toen we aantal jaren terug naar Kos wilden, was dat ook zo vroeg. Precieuze tijd weet ik niet meer. Toen hadden we de laatste trein van de avond genomen en dan in zo'n lounge een beetje geslapen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Die tijden zijn altijd wel een ding. We willen in december misschien een vliegvakantie doen, maar naar die bestemming (op die datum) wordt alleen gevlogen om 6:00 's ochtends oid.
We waren toen eigenlijk van plan om het gewoon niet te doen.Hoe kut is die tijd.
Ik heb nog nooit met Ryanair gevlogen. Dat is niet per se een principeding, meer dat ik er echt geen trek in heb om me om 04:30 in Eindhoven te meldenquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Die tijden zijn altijd wel een ding. We willen in december misschien een vliegvakantie doen, maar naar die bestemming (op die datum) wordt alleen gevlogen om 6:00 's ochtends oid.
We waren toen eigenlijk van plan om het gewoon niet te doen.Hoe kut is die tijd.
Ja jaren geleden hadden we ook ongeveer die vluchttijd, en toen hebben we ook zoiets gedaan, maar ik wil dat gewoon niet meerquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Toen we aantal jaren terug naar Kos wilden, was dat ook zo vroeg. Precieuze tijd weet ik niet meer. Toen hadden we de laatste trein van de avond genomen en dan in zo'n lounge een beetje geslapen.
Het is niet Ryanairquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met Ryanair gevlogen. Dat is niet per se een principeding, meer dat ik er echt geen trek in heb om me om 04:30 in Eindhoven te melden
In de buurt van Schiphol zijn ook meerdere hotels die bij een verblijf van een nacht een paar weken gratis parkeren aanbieden en een shuttlebus naar het vliegveldquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja jaren geleden hadden we ook ongeveer die vluchttijd, en toen hebben we ook zoiets gedaan, maar ik wil dat gewoon niet meerDan voel ik me zo kut, en ik heb al problemen met slapen e.d., ik heb gewoon geen zin meer in dat getob.
Idee is nu (als we het nog gaan doen) om de avond van tevoren een hotel te nemen op Schiphol. Dan moet je alsnog wel teringvroeg daar zijn, maar dan hoef je in ieder geval niet de avond van tevoren of diep in de nacht naar Schiphol zien te komen maar dan ben je daar al gewoon. En dan kan je een beetje op bed liggen
[..]
Het is niet Ryanair![]()
Maar als dat standaard is voor Ryanair zal ik dat ook nooit doen nee.
Het vliegtuig naar Zakynthos ging toen ik met vrienden ging maar 2 keer per week en toen moest ik ook verplicht met zo'n stom ding die om 5 uur/ half 6 ging of zo. Nou ja, aan mij niet besteed. De wekker rond half 3, man man man.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Ja, dat zijn toch geen tijden.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het vliegtuig naar Zakynthos ging toen ik met vrienden ging maar 2 keer per week en toen moest ik ook verplicht met zo'n stom ding die om 5 uur/ half 6 ging of zo. Nou ja, aan mij niet besteed. De wekker rond half 3, man man man.
Dat zijn inderdaad niet de tijden die je wil hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net ook weer even gekeken. Eurostar geeft doordeweeks keus uit drie treinen en in het weekend maar twee. Als ik dan donderdag tot zaterdag doe ben ik op z'n vroegst rond 17:00 in Londen en de laatste trein terug op zaterdag gaat rond 11:00. Dat kost toch aardig wat van de uren die je hebt in drie dagen. Voorlopig neig ik dus naar vliegen
Dat is inderdaad niks. Zelf zou ik die dan ook links laten liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Mja we zitten wel vast aan die datum, dus dat zou dan betekenen dat heel het feest niet doorgaatquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niks. Zelf zou ik die dan ook links laten liggen.
Dan moet je inderdaad wel. Hotel dan maar. Ik heb zelf een keer in het Novotel in Hoofddorp gezeten, omdat ze toen een prima deal hadden (meestal niet).De vlucht naar Porto was toen ik wel vroeg, maar niet extreem. Maar toen waren er werkzaamheden aan het spoor, dus kon ik niet anders.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja we zitten wel vast aan die datum, dus dat zou dan betekenen dat heel het feest niet doorgaatToch jammer. Dus dan maar die hoteloplossing. Is misschien wel decadent en extra duur, maarja.
Niks is meer goedkoop Luctor.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind hotels trouwens meestal ook niet echt goedkoop.
Een taxi nemen is duurder en decadenter. Dit is gewoon onderdeel van je vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2022 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja we zitten wel vast aan die datum, dus dat zou dan betekenen dat heel het feest niet doorgaatToch jammer. Dus dan maar die hoteloplossing. Is misschien wel decadent en extra duur, maarja.
Taxi nemen hebben we ooit gedaan jaquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Een taxi nemen is duurder en decadenter. Dit is gewoon onderdeel van je vakantie
Klopt. Vooral niet in je eentje. Al scheelt het dan wel weer waar je naartoe gaat. Voor mijn reis in september zit ik onder de vijftig euro gemiddeld. En dat is dan nog inclusief annulering en ontbijt. En daar zitten meerdere vrij goede hotels tussen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind hotels trouwens meestal ook niet echt goedkoop.
Ik ben wel blij dat toen ik naar Kopenhagen ging gewoon kon crashen bij een vriend die daar toch al een halfjaar studeerde. Het was heel knus in het tweepersoonsbedquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Vooral niet in je eentje. Al scheelt het dan wel weer waar je naartoe gaat. Voor mijn reis in september zit ik onder de vijftig euro gemiddeld. En dat is dan nog inclusief annulering en ontbijt. En daar zitten meerdere vrij goede hotels tussen.
Ik wil ook nog steeds een keer naar Denemarken, Zweden en Noorwegen. Maar daar zit je al heel snel boven de 100 euro per nacht en dan heb je nog niet eens altijd een raam
Wij nemen wel eens een hotel als we een twee daags toernooi hebben, zodat we niet heen en weer hoeven te rijden. Maar ondanks de huidige benzineprijzen is heen en weer rijden nog wel goedkoper.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Vooral niet in je eentje. Al scheelt het dan wel weer waar je naartoe gaat. Voor mijn reis in september zit ik onder de vijftig euro gemiddeld. En dat is dan nog inclusief annulering en ontbijt. En daar zitten meerdere vrij goede hotels tussen.
Ik wil ook nog steeds een keer naar Denemarken, Zweden en Noorwegen. Maar daar zit je al heel snel boven de 100 euro per nacht en dan heb je nog niet eens altijd een raam
Zegt niksquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:23 schreef molloot200 het volgende:
Disclaimer: nee er is niks gebeurd. Hij heeft een vriendin en ik val ook op vrouwen dus nee
Dat scheelt dan inderdaad wel. Ik vind het op zich niet zo'n probleem om een keer meer geld uit te geven aan een hotel. Maar dan wil ik wel waar voor mijn geld. Niet dat het dan alsnog een budget hotel is. En het is ook nog wat anders als het een stad tussendoor is die wat duurder is. Maar in Scandinavië geldt dat voor elke bestemming.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat toen ik naar Kopenhagen ging gewoon kon crashen bij een vriend die daar toch al een halfjaar studeerde. Het was heel knus in het tweepersoonsbedmaar op zich voor die drie nachten dat ik er was, was het prima
Inderdaad, een hotelkamer daar nemen was echt veel te duur dus ik was wel blij dat het zo kon.
Disclaimer: nee er is niks gebeurd. Hij heeft een vriendin en ik val ook op vrouwen dus nee
En hotel neem je dan ook niet om geld te besparen. Maar voor het gemak en de rust.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij nemen wel eens een hotel als we een twee daags toernooi hebben, zodat we niet heen en weer hoeven te rijden. Maar ondanks de huidige benzineprijzen is heen en weer rijden nog wel goedkoper.
Ja, dat klopt ook inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
En hotel neem je dan ook niet om geld te besparen. Maar voor het gemak en de rust.
Kloptquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk wel dat het je goed zou staanquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Vind je dat ik ook standaard een bikini mee zou moeten nemen? Zoveel zwem ik niet op vakantie
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Uit mijn FOK!vriendjes:
1 67 47 Guanabana
2 50 41 Em31
3 43 48 Luctor.et.Emergo
4 42 52 Roger_Epiales
5 36 42 Arizona
Als je veel post, schijnt het sowieso al makkelijk te zijn vrienden te maken op dit forum, daarna wordt het heel moeilijkquote:
Hoe komen jullie aan dit soort lijstjes?quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Uit mijn FOK!vriendjes:
1 67 47 Guanabana
2 50 41 Em31
3 43 48 Luctor.et.Emergo
4 42 52 Roger_Epiales
5 36 42 Arizona
https://www.thuisserver.n(...)dahjdd&tab=tab_tablequote:Op donderdag 26 mei 2022 16:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan dit soort lijstjes?
(En ik ben geen fok-vriendje meer?)
Flauwquote:Op donderdag 26 mei 2022 16:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je veel post, schijnt het sowieso al makkelijk te zijn vrienden te maken op dit forum, daarna wordt het heel moeilijk
Pizza Hawaii.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:22 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond zal eten, maar wel dat ik weinig zin heb om uitgebreid te koken. Wie heeft er een suggestie?
Ovenfriet, salade en iets van vis/vega/burger (wat bij voorkeur bij de ovenfriet in de oven kan).quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:22 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond zal eten, maar wel dat ik weinig zin heb om uitgebreid te koken. Wie heeft er een suggestie?
Pasta met ketchup.quote:
Stukje narcismequote:Op donderdag 26 mei 2022 16:24 schreef molloot200 het volgende:
Toch wel trots op m'n 27e vriendje
27 130 130 molloot200
Zoiets gaat het worden. Bedankt!quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ovenfriet, salade en iets van vis/vega/burger (wat bij voorkeur bij de ovenfriet in de oven kan).
quote:
Samen gaan eten, scheelt weer afwas enzoquote:
Ook aflevering 2 gezien. Geweldige snatch game.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken, maar ik heb er zo veel zin in![]()
De nieuwe twist vind ik ook erg fijn voor deze groep
Ja, Raja en The Vivienne zijn leuk. Raja haar runways vind ik geweldig, maar ik hoorde al dat ze twee keer een boot kreeg van Violet Chachki en Gottmik bij Fashion Photo Ruview.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn twee favoriete winnaars Raja en The Vivienne doen mee. Dus dat kan alleen maar een topseizoen worden
Ik heb al een stukje gezien van de reading challenge.
De Boogers-read van Raja was wel een mic-drop. Zo doe je dat!
(Al moet ik eerlijk toegeven dat er nu wel een overkill aan drag race is)
Wij gaan deze zomer dus naar Tenerife en we vliegen vanaf Eindhoven, om 8:00 uur 's ochtends. Dus dan mogen we ons ook 5:30 melden op de luchthavenquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat betekend dat je jezelf 130 keer hebt gequotequote:Op donderdag 26 mei 2022 16:24 schreef molloot200 het volgende:
Toch wel trots op m'n 27e vriendje
27 130 130 molloot200
Is Zakynthos leuk trouwens? Ik zou ook graag een keer naar Griekenland willen en ken alleen Rhodos.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het vliegtuig naar Zakynthos ging toen ik met vrienden ging maar 2 keer per week en toen moest ik ook verplicht met zo'n stom ding die om 5 uur/ half 6 ging of zo. Nou ja, aan mij niet besteed. De wekker rond half 3, man man man.
Ik schakelde aan het einde pas in en snapte er ook niet veel meer vanquote:
Vond ik zelf wel. Lekker compact, genoeg te zien en te doen en ook gewoon om op het strand te zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is Zakynthos leuk trouwens? Ik zou ook graag een keer naar Griekenland willen en ken alleen Rhodos.
Zakynthos is tofquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is Zakynthos leuk trouwens? Ik zou ook graag een keer naar Griekenland willen en ken alleen Rhodos.
Dat was weer fraai ja. Opeens zag je die groep erachter rijdenquote:
Ik vind het altijd interessant om te zien hoe men staat in de ratio van noemen en genoemd worden. Met @Momo als startpunt van die schaal.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1 55 36 Arizona
2 54 45 Strani
3 52 45 Roger_Epiales
4 43 37 ESF1Gamer
4 43 47 Redefine
6 41 32 Guanabana
7 37 29 Yesse
8 32 17 Cyan9
9 22 17 BillDauterive
10 20 20 AgnesGru
Mooi om hier elke dag dat enthousiasme over vluchtelingen te lezen, mensen leven zó mee met of ze het gaan halen of nietquote:
Je had gelijk @H_T - dit soort dingen komt alleen maar gedoe vanquote:Op donderdag 26 mei 2022 16:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan dit soort lijstjes?
(En ik ben geen fok-vriendje meer?)
Zo waar. Al zou het weekend dan wel erg kort zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:30 schreef Em31 het volgende:
Genot dat het morgen niet maandag is maar vrijdag
Ik wist niet dat dit een mogelijkheid was.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa maar jij bent een Whatsappvriendje hè!
Met @AgnesGru heb ik het wel mooi in evenwicht.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het altijd interessant om te zien hoe men staat in de ratio van noemen en genoemd worden. Met @:Momo als startpunt van die schaal.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een mogelijkheid was.
Die zijn veel meer waard natuurlijk dan een FOK!-vriendje.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een mogelijkheid was.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn veel meer waard natuurlijk dan een FOK!-vriendje.
Als zij dan straks badmintonmeisje blijkt te zijn kan het verhaal eigenlijk niet mooierquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met @:AgnesGru heb ik het wel mooi in evenwicht.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Als zij dan straks badmintonmeisje blijkt te zijn kan het verhaal eigenlijk niet mooier
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:30 schreef Em31 het volgende:
Genot dat het morgen niet maandag is maar vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |