Brno is een mooie stadquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil naar een pretpark bij Krakau en een bij Wenen, en ergens daartussen wil ik overnachten en een beetje rondkijkenPraag is overigens nog een best end bij Wenen en Bratislava vandaan. Te ver om als leuk ommetje te doen. Brno zou wel kunnen
Mijn sleutel zei na afloop dat ik getraind had als een atleetquote:
Oh ja, hij was inderdaad heel goed altijd daarinquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef molloot200 het volgende:
Deze meneer, Gijs de Lange, is overleden.
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar jullie hem van kennen, maar voor mij was hij echt het gezicht van de Klokhuis sketches. Rip
Ik vond het reizen zelf dus ook best leukquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:20 schreef Strani het volgende:
Ik merk eigenlijk al een paar jaar dat ik bijna geen zin meer heb in reizen momenteel. Dat zal ook wel zijn omdat ik het gewoon enorm naar m'n zin heb waar ik nu woon (en dagelijks al vele talen om me heen hoor en continu in een vakantiesfeer zit). Het hele idee van luchthavens en vliegtuigen en al die stress staat me enorm tegen.
Als ik makkelijker met de trein naar veel verschillende steden zou kunnen zou het wel een ander verhaal zijn, want met de trein reizen vind ik wel leuk. Dat voelt ook veel meer ontspannen dan luchthavens en vliegen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond het reizen zelf dus ook best leukIn een vliegtuig zitten of een trein of een auto en dan naar buiten turen. En ik zou het steden bekijken echt missen als ik dat niet meer deed. Ik ben gek op andere landen en culturen
Ik moet nog kijken, maar ik heb er zo veel zin inquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:44 schreef Fascination het volgende:
Poh, net RPDR All Stars seizoen 7 aflevering 1 gekeken. Fijne aflevering hoor. Wat een kwaliteit met al die winnaars bij elkaar.
Nou ja, ik vind het vliegen an sich gewoon ook leuk. Naar buiten kunnen kijken en al die huisjes zien en/of lichtjes in de nacht (dat laatste vind ik eigenlijk nog leuker). En het is voor mij het dichtst wat ik in de buurt kom van een achtbaan want in een echte met loopings en zo wil ik niet want daar moet ik van kotsenquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik makkelijker met de trein naar veel verschillende steden zou kunnen zou het wel een ander verhaal zijn, want met de trein reizen vind ik wel leuk. Dat voelt ook veel meer ontspannen dan luchthavens en vliegen.
Ik vónd vliegen altijd leuk. Maar toen ging ik vliegen met mijn inmiddels ex en omdat zij destijds nogal bangig was met vliegen voelde ik dat ik haar gerust moest stellen maar ondertussen is die spanning op de één of andere manier blijkbaar naar mij overgeheveldquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het vliegen an sich gewoon ook leuk. Naar buiten kunnen kijken en al die huisjes zien en/of lichtjes in de nacht (dat laatste vind ik eigenlijk nog leuker). En het is voor mij het dichtst wat ik in de buurt kom van een achtbaan want in een echte met loopings en zo wil ik niet want daar moet ik van kotsen
Die ene keer vliegen met mam vond ik ook niksquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vónd vliegen altijd leuk. Maar toen ging ik vliegen met mijn inmiddels ex en omdat zij destijds nogal bangig was met vliegen voelde ik dat ik haar gerust moest stellen maar ondertussen is die spanning op de één of andere manier blijkbaar naar mij overgeheveld![]()
Zij heeft nu nergens last meer van.
Ja het is toch anders als je iemand gerust moet stellen. Het is niet zo erg dat ik echt nerveus word voor vliegen hoor, het begint altijd pas een beetje bij het taxiën en ik vind altijd dat het veel te lang duurt voor het vliegtuig daadwerkelijk de lucht in gaat (verbaas me er altijd weer over hoe lang een startbaan is).quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die ene keer vliegen met mam vond ik ook niksZij heeft ook vliegangst, maar heeft toen wij klein waren beloofd dat wanneer ze 25 jaar getrouwd waren ze met ons zou gaan vliegen. Nou zo gezegd zo gedaan maar met iemand met vliegangst vliegen is niet bepaald een pretje nee
Daarvoor 1 keer gevlogen wel al met pa, 1 keer met mijn middelbare schoolklas, en 1 keer voor mijn examenreis met vrienden, dus ik had er op dat moment geen moeite mee. Voor m'n broertje was het wel de eerste keer vliegen en die heeft er (denk ik) omdat mam er nogal bang voor was ook wel wat minder mee.
Dit heb ik wel een beetje. Altijd toch een beetje zenuwachtig als ie er als één van de laatsten pas uit komt en dat iedereen op dezelfde vlucht als jij de koffer al gewoon heeftquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:00 schreef Guanabana het volgende:
Vliegen zelf vind ik tot daaraan toe, maar alles eromheen is gewoon zo irritant en neemt zoveel tijd in beslag. Ik heb er ook een hekel aan om mijn koffer af te moeten geven, ben altijd bang dat ik hem nooit meer terugkrijg bij de bagegeband.
Nou ja, altijd altijd, heb nog niet zo heel vaak gevlogen.
Echt zo'n man die je wel van gezicht kent maar van wie de naam je helemaal niks zegt. Maar inderdaad, die ken ik ook nog wel van Klokhuis.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar jullie hem van kennen, maar voor mij was hij echt het gezicht van de Klokhuis sketches. Rip
Berlijn is een mooie stad. Maar het is nog niet zo lang geleden dat de muur was gevallen dus er hangt nog wel "griezelig" sfeertje daar. Alexanderplatz is wel de gezelligste plek in Berlijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:12 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben deze zomer op best veel plekken te vinden (ik neem het er nog even van voordat ik echt ga werken), ik ga naar Bologna, Basel, Brugge, Berlijn.
En het valt me nu pas op dat ik naar alleen plekken met een B ga
Het ergste vind ik de weg náár de luchthaven, dat je er op tijd bent en zo. En eigenlijk ook al het inpakken. En dan op de luchthaven zelf de security, ook zo'n gedoe allemaal.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:00 schreef Guanabana het volgende:
Vliegen zelf vind ik tot daaraan toe, maar alles eromheen is gewoon zo irritant en neemt zoveel tijd in beslag. Ik heb er ook een hekel aan om mijn koffer af te moeten geven, ben altijd bang dat ik hem nooit meer terugkrijg bij de bagegeband.
Mijn twee favoriete winnaars Raja en The Vivienne doen mee. Dus dat kan alleen maar een topseizoen wordenquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:44 schreef Fascination het volgende:
Poh, net RPDR All Stars seizoen 7 aflevering 1 gekeken. Fijne aflevering hoor. Wat een kwaliteit met al die winnaars bij elkaar.
Het is ook niet echt radiomuziek. Zeker niet voor Qmusic of Radio 2 ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb dus ook nog nooit muziek van De Staat gehoord
En ik luister regelmatig naar de radio.
Zolang ik paspoort, telefoon en portemonnee nog heb is er altijd wel een mouw aan te passenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit heb ik wel een beetje. Altijd toch een beetje zenuwachtig als ie er als één van de laatsten pas uit komt en dat iedereen op dezelfde vlucht als jij de koffer al gewoon heeft
Op mijn vorige stage stond 3FM aan. Ook daar heb ik ze niet gehoord.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is ook niet echt radiomuziek. Zeker niet voor Qmusic of Radio 2 ofzo.
Er zijn leukere dingen dan rondhangen op een vliegveldquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:00 schreef Guanabana het volgende:
Berlijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:12 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben deze zomer op best veel plekken te vinden (ik neem het er nog even van voordat ik echt ga werken), ik ga naar Bologna, Basel, Brugge, Berlijn.
En het valt me nu pas op dat ik naar alleen plekken met een B ga
Ja, Berlijn ben ik ooit al eens geweest met de middelbare school in de vijfde. Dit plan om met het gezin naar Berlijn te gaan dateert alweer uit 2020 maar heeft twee keer een jaar verplaatst moeten worden wegens Corona. Dat zou toen al de laatste keer zijn dat ik met het gezin mee op vakantie zou gaanquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Berlijn is een mooie stad. Maar het is nog niet zo lang geleden dat de muur was gevallen dus er hangt nog wel "griezelig" sfeertje daar. Alexanderplatz is wel de gezelligste plek in Berlijn
Super milieubewustquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus nog nooit in een vliegtuig gezeten
Dat ligt er eerder aan dat ik met mijn ouders nooit ver op vakantie ging.quote:
Dat wist ik dus weer niet, ken lang niet van alle bands de namen van de bandledenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ikke niet begrijpen... Torre Florim is de zanger van De Staat?
quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:25 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hoogtepunt van kerst was altijd de terugreis in de auto in het donker. Zoveel mooie lampjesquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
lichtjes in de nacht (dat laatste vind ik eigenlijk nog leuker).
Ik doe naar een zonvakantie ook altijd één bikini in m'n handbagagequote:Op donderdag 26 mei 2022 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Zolang ik paspoort, telefoon en portemonnee nog heb is er altijd wel een mouw aan te passenDat de bagage later komt is dan wel irritant, maar ter plaatse kan ik heus wel dingen kopen om me een paar dagen mee te redden
Bagage die helemaal niet aankomt is wel superstom
Nouja er is toch ook niet een harde grens tot wanneer je met je ouders op vakantie kan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, Berlijn ben ik ooit al eens geweest met de middelbare school in de vijfde. Dit plan om met het gezin naar Berlijn te gaan dateert alweer uit 2020 maar heeft twee keer een jaar verplaatst moeten worden wegens Corona. Dat zou toen al de laatste keer zijn dat ik met het gezin mee op vakantie zou gaan![]()
(En op zich vind ik het helemaal niet erg om met het gezin weg te gaan en vind ik het super gezellig dus eigenlijk geen problemen mee dat ik daar nu nog heen ga)
Wat een toffe bestemmingquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot 2006 had ik ook nog nooit gevlogen, toen met ouders naar Australië.
Hm dat valt wel tegen dan, was eigenlijk van plan om, mocht ik een keer naar Londen gaan, met de trein te gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:14 schreef H_T het volgende:
Later dit jaar wil ik weer naar Londen en ik kijk nu of de trein een geschikte optie is. Het kan wel, maar ik vind het best prijzig en je hebt een stuk minder keus voor hoe laat je op de dag wil vertrekken. Ik vind het een beetje zonde om op de eerste dag pas rond 18:00 aan te komen, maar een trein eerder vertrekt weer allejezus vroeg en is drie keer zo duur
Ja, dat wel.quote:
Ik kan me wel wat veroorloven qua milieu.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Boten zijn ook niet milieuvriendelijk.
Nou voor uit dan maar.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kan me wel wat veroorloven qua milieu.![]()
(Daarnaast gaan we echt heul weinig op vakantie of naar het buitenland).
Ik heb net een bak aardbeien naar binnen gewerkt, ook uit een TGTG. Pakket was niet boeiend genoeg om er een aparte post in CUL aan te wijdenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:50 schreef BillDauterive het volgende:
De TooGoodToGo-Box bevatte enorm veel, ik heb de inhoud in het topic in CUL gepost.
Hier heb ik voor 5 dagen groente en fruit voor mezelf en dan is het nog zoveel, dat er ook geen vlees bij hoeft!
Vind je dat ik ook standaard een bikini mee zou moeten nemen? Zoveel zwem ik niet op vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2022 13:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik doe naar een zonvakantie ook altijd één bikini in m'n handbagageDan red ik me wel
Ja, daar ben ik weleens geweest. Voor een middag/dagtrip is het zeker wel de moeite waard om te bezoeken. Maar langer moet je er niet zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:49 schreef H_T het volgende:
@:Redefine Ben jij wel eens in Bratislava geweest? Is dat leuk/de moeite waard voor een dagje?
Ik hoopte stiekem ook op aardbeien!quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net een bak aardbeien naar binnen gewerkt, ook uit een TGTG. Pakket was niet boeiend genoeg om er een aparte post in CUL aan te wijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |