quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:55 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gelder groenten en fruit in Ridderkerk....ruim 8 kg groente voor 4,99...
Onbewerkt niet, als je blancheert zou het meeste wel moeten kunnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:01 schreef ondeugend het volgende:
Geen idee of verpakte groenten goed zijn in te vriezen eigenlijk?
Betekend niet dat ze niet Too good to go zijn..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:03 schreef _Arual_ het volgende:
Nu haal ik al jaren magic boxen bij de bakker … Zaten er vandaag ‘verse’ koeken bij die al bijna anderhalve week over de datum zijn. Beetje jammer! Zouden jullie klagen?
Nee, als ze nog te eten zijn niet. TGTG geeft zelf in de faq aan dat eten over de tht-datum mag zijn mits het nog wel eetbaar is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:03 schreef _Arual_ het volgende:
Nu haal ik al jaren magic boxen bij de bakker … Zaten er vandaag ‘verse’ koeken bij die al bijna anderhalve week over de datum zijn. Beetje jammer! Zouden jullie klagen?
Ik ga zo eens snuffelen, maar bij dit type koek twijfel ik daar sterk aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:52 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nee, als ze nog te eten zijn niet. TGTG geeft zelf in de faq aan dat eten over de tht-datum mag zijn mits het nog wel eetbaar is.
quote:Op maandag 23 mei 2022 12:11 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik ga ze nog steeds niet halen, omdat dat naar mijn idee gewoon tegen het hele principe in gaat van TGTG..
Yup. Hier ook. 6 speciaalbier voor 18 euro ipv 24. Mja, niet wild enthousiastquote:Op maandag 23 mei 2022 17:41 schreef stavromulabeta het volgende:
Hier heb je allemaal van die bierwinkels die de boel volspammen met hun totaal niet aantrekkelijke aanbiedingen.
Ja die zijn ook schijtirritant, net als de eerder genoemde 'fabrikantenboxen'quote:Op maandag 23 mei 2022 17:41 schreef stavromulabeta het volgende:
Hier heb je allemaal van die bierwinkels die de boel volspammen met hun totaal niet aantrekkelijke aanbiedingen.
Geen Pizza Grandiosaquote:Op maandag 23 mei 2022 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben op vakantie en ook in Noorwegen bestaat TGTG. Dus ik bestelde een pakketje bij de Coop.
Voor 3,82 euro, geen verkeerde aanCoop
[ afbeelding ]
Produkt wat midden-voor ligt denken we dat een varkenslende filet is, die staat nu in de oven om morgen mee te nemen voor onderweg. Bananen zijn ook goed rondreis eten. En het ontbijt blijkt nu ook geregeld. Flesje bevat extra vierge olijfolie. Goede buit!
Klinkt allemaal erg lekker.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:48 schreef BillDauterive het volgende:
De groente- en fruit-box bij de lidl, ik had em nog niet eerder gehaald en het valt me zeker niet tegen.
[ afbeelding ]
Enig minpuntje is dat ik met de fiets over een hobbelige weg moest en het bakje van de blauwe besjes al opengemaakt was. Van de lidl tot thuis liggen er af en toe blauwe besjes op de weg
Euhm, dit wordt een spinazie-bloemkooltaartje voor vanavond. Voor morgen en overmorgen wokken met aubergine, wortel en bloemkool (en misschien een appel?). Voor zondag tomaten-bloemkool soep met extra veel wortel en een appel. De venkel verwerk ik er ook nog wel bij in.
De blauwe besjes en abrikozen halen het eind van het weekend niet en dan geef ik de perssinaasappelen aan een van de buren.
Als iemand betere suggesties heeft, laat maar horen!
Is ook niet echt goedkoop, bro.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:27 schreef Tommeke het volgende:
Had een broodbox bij Flink gehaald. 2 halve broden, een zak met 6 bolletjes, drie puntjes en drie donuts voor ¤5.
Vond het toch een beetje tegenvallen, want die donuts eet ik niet.
Die Noren accepteren gewoon die vieze ouwe bananen.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben op vakantie en ook in Noorwegen bestaat TGTG. Dus ik bestelde een pakketje bij de Coop.
Voor 3,82 euro, geen verkeerde aanCoop
[ afbeelding ]
Produkt wat midden-voor ligt denken we dat een varkenslende filet is, die staat nu in de oven om morgen mee te nemen voor onderweg. Bananen zijn ook goed rondreis eten. En het ontbijt blijkt nu ook geregeld. Flesje bevat extra vierge olijfolie. Goede buit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |