ik krijg ook vaak grilworstquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:34 schreef raptorix het volgende:
Had een redelijk mooi pakket van Dirk voor 6 euro.
[ afbeelding ]
Veel van die producten blijven nog wel even goed na de datum.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:38 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
eindelijk een collega zo ver gekregen dat hij een too good to go is gaan halen, dit was zijn vangst.
is die karamel vanille vla wat?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:49 schreef raptorix het volgende:
Gister een pakket bij Dirk, het was vooral veel!
Er zaten iets van 6 pakken pita broodjes in: Ik, wat dacht je, dat ik een shoarma keten ga beginnen?![]()
Voorts iets van 16 van die kleine vla toetjes, waaronder de helft van die proteïne achtige sport vla, of wat het ook is.
Uiteindelijk een de meeste van de toetjes, de broodjes, en nog een pak melk teruggelegd, al met al nog steeds erg veel aardig spul.
Oa.
-Snack Gehaktballetjes
-Snack Hammetjes gevuld met roomkaas
-3 Pakjes boterhamworst
-2 Gedroogde Fuet worsten
-Pakje Roomkaas/Brie
-Liter Vla
-Een Focaccia
-Vivid Aardbei Drankje.
Al met niet slecht voor 6 euro
[ afbeelding ]
Wat een pakketquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:29 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
7 pakken vla
sinaasappelsap
pakje kipfilet
coleslaw met rozijnen
pakje boter
humus
3 magnetron maaltijd
-witlofstampot 2x
- foe yong hai
afbakbroodje
boerenzult
kip sriracha
7.50
ja mooi, eindelijk eens een groter pakket dan lafjes net aan de 15euro komen.quote:
Zeven pakkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja mooi, eindelijk eens een groter pakket dan lafjes net aan de 15euro komen.
Ik denk niet dat ik alle vla opkrijg tho
https://www.google.com/search?q=recepten+met+vlaquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik kan deze aanraden, met willekeurige vla lekker:quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja mooi, eindelijk eens een groter pakket dan lafjes net aan de 15euro komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |