abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220117638
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, slim gedaan wel inderdaad. Er stonden er nog 3. Ik kon echt nergens aan voelen wat er in zat. Dat maakte het eigenlijk wel leuker ook. En het uitpakken uitstellen tot thuis ook. Ik ben hier echt een sucker voor 8-)
Ja same O+ Grabbeltoneffect O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220210932
Nu weet ik weer waarom ik de app eraf had gemikt..

3 paketten:

Snoepwinkel a 7 euro: chocoreep a 12 euro waarde en Sinterklaas kikkers met vulling..

Zuivelhoeve: 4 vers producten die dezelfde dag over de datum waren : salami, Pate boter en aioli twv 7 euro.

Die Grenze: enorme tas met 30 producten a 8 euro. Maar, alles over de datum. Mix van waterpakken, melk, popcorn, hondenbrokken, snoep, tucs, bbq saus...
  vrijdag 27 februari 2026 @ 09:57:15 #153
12621 tcr
*nix 4ever
pi_220211000
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:46 schreef Drass het volgende:
Die Grenze: enorme tas met 30 producten a 8 euro. Maar, alles over de datum. Mix van waterpakken, melk, popcorn, hondenbrokken, snoep, tucs, bbq saus...
Beter lezen, alles bij deze winkel is voorbij zijn THT, maar zeker nog te eten/drinken. Gewoon goed opletten.

Kijk zelf altijd naar beoordelingen, niks onder de 4 komt in aanmerking.
pi_220211196
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:57 schreef tcr het volgende:

[..]
Beter lezen, alles bij deze winkel is voorbij zijn THT, maar zeker nog te eten/drinken. Gewoon goed opletten.

Dat over de datum wist ik, dat hoeft ook niet erg te zijn.

Kijk zelf altijd naar beoordelingen, niks onder de 4 komt in aanmerking.
Kleine toevoeging maar gemiddeld 4 tot 6 maanden over de datum vind ik echt te fors.
pi_220211260
We hebben de afgelopen tijd een paar prima pakketten gehaald bij 't Stoepje (brood en gebak, meestal een flinke tas vol en alles is van die dag over) en de broodafdeling van de Dirk (vaak echt heel veel brood). De Turkse bakker hier geeft zulke enorme pakketten dat we dat niet vaak doen, want dat past niet eens in de vriezer. Vorige keer hebben we een paar broden aan de buren gegeven, want we kregen het met z'n tweeën echt niet weg.

Algemene verrassingspakketten slaan we over, dat is toch te vaak allerlei spul wat we niet graag eten.
  vrijdag 27 februari 2026 @ 14:59:32 #156
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_220212432
Vorige week vrijdag zag ik plots, chocolade bezorgt, in het lijstje staan. 3 repen melkchocola met pistache vulling voor 10 euro ipv 10 euro per stuk. Wel met een scheur erin.
Helaas waren ze binnen het weekend op wat niet helemaal de bedoeling is dus deze week maar even niet.

Maar toen ik daar binnen liep, ze waren tot 16:30 open en ik was er om 16:25 zaten alle werknemers gezellig aan een bar het weekend in te vieren, altijd leuk als een bedrijf die mogelijkheid heeft.
To BG or not to BG!
  donderdag 5 maart 2026 @ 22:37:19 #157
370431 drakin
vurig typje
pi_220269231
Ik heb nu via het bezorging deel op de app een paar dingen besteld waaronder chocola van code d'or en reese's
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')