Op basis waarvan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:29 schreef Strani het volgende:
Wordt nog spannend voor de eerste plek maar ik ga voorzichtig m'n geld inzetten op Luctor.
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het voelt voor mij vaak alsof Luctor hier altijd is
Ja, gaat niet meer goed hè.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, eer we bij jou zijn moet ik de hele top 18 meenemen.
Ik post meestal maar een paar posts en dan weer een tijd niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het voelt voor mij vaak alsof Luctor hier altijd is
Statistiek. In de afgelopen dagen ben je ingelopen op Redefine. Maar zoals gezegd, het gaat echt een spectaculaire finale worden over vijf dagenquote:
Toen was ik meer aan het kijken naar de show en niet aan het posten. Ik ben niet zo goed in multitasken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]Ik denk dat hij in de eerste helft van de maand wat geïntimideerd werd door de ESF-posts.
30 per uur inderdaad, en dan weer een uurtje niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik post meestal maar een paar posts en dan weer een tijd niet.
Dat komt alleen maar omdat ik heel veel in de SC gepost heb tijdens ESF. Dat deed Luctor natuurlijk minderquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat hij niet al sowieso bovenaan staat
Ik denk dat we allebei zeer onregelmatig posten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Statistiek. In de afgelopen dagen ben je ingelopen op Redefine. Maar zoals gezegd, het gaat echt een spectaculaire finale worden over vijf dagen
Ja je hebt heel jong gepiekt. En je hebt niet geleerd voor een loopbaan ná FOK! dus ja daar zit je danquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, gaat niet meer goed hè.
Ooit, ooit heel vroeger haalde ik sporadisch nog weleens top 3 of top 5.
Deed ik ook nietquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen was ik meer aan het kijken naar de show en niet aan het posten. Ik ben niet zo goed in multitasken.
Precies, zoiets.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
30 per uur inderdaad, en dan weer een uurtje niet.
Alles hangt af van de tijdritquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Statistiek. In de afgelopen dagen ben je ingelopen op Redefine. Maar zoals gezegd, het gaat echt een spectaculaire finale worden over vijf dagen
Maar dan zijn Roger en Strani weer terug om te winnen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat ik heel veel in de SC gepost heb tijdens ESF. Dat deed Luctor natuurlijk minderEn ik heb eigenlijk vooral in de SC gepost.
Als Luctor deze maand niet wint, dan de volgende maand wel. Want zoveel post ik niet meer tegenwoordig
En het waait ook nog eens behoorlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
En het zou wel eens kunnen gaan regenen, Redefine!
Nee, de rek is er ook wel een beetje uit alquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je hebt heel jong gepiekt. En je hebt niet geleerd voor een loopbaan ná FOK! dus ja daar zit je dan
Gewoon een kwestie van kwaliteit boven kwantiteitquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, gaat niet meer goed hè.
Ooit, ooit heel vroeger haalde ik sporadisch nog weleens top 3 of top 5.
Volgens mij hebben we hier ook altijd na het ESF een wat rustigere periodequote:Op donderdag 26 mei 2022 14:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat ik heel veel in de SC gepost heb tijdens ESF. Dat deed Luctor natuurlijk minderEn ik heb eigenlijk vooral in de SC gepost.
Als Luctor deze maand niet wint, dan de volgende maand wel. Want zoveel post ik niet meer tegenwoordig
Als we kijken naar de laatste 10/11 dagen zijn Roger en ik voorlopig nog geen bedreiging voor je, tenzij onze vorm opeens enorm veel beter wordt of die van jou veel slechter.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan zijn Roger en Strani weer terug om te winnen.
Ah ja, de periode waarin alle ESF'ers weer terugvallen op hun andere verslavingenquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier ook altijd na het ESF een wat rustigere periode
Allemaal weer aan de crack inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja, de periode waarin alle ESF'ers weer terugvallen op hun andere verslavingen
Cocaïne?quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja, de periode waarin alle ESF'ers weer terugvallen op hun andere verslavingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |