De laatste keer dat ik er was was ook in de winter. Toen werd het al vroeg donker. In het donker bij de Brandenburgertor heeft toch wat griezeligsquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat griezelige heb ik nou juist niet ervarenAl scheelt dat ik de geschiedenis juist interessant vind. Ik heb Berlijn juist ervaren als hele sfeervolle en gezellige stad.
Ja, wat moet je ook eigenlijk met mij in zo'n SC. Rake humor heb ik niet, meelachen met anderen kan op zich wel maar verder heb je er niet zo veel aanquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van kwaliteit boven kwantiteit
Heel vetquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:37 schreef Redefine het volgende:
Wat reizen betreft kijk ik uit naar half september. Ik had al eerder gezegd waar ik naartoe zou gaan. Maar de route is nu definitief. Beginnen in Dubrovnik, daarna via Montenegro naar Albanië, vervolgens naar Kosovo, terug naar Albanië, daarna weer door Montenegro en terug weer via Dubrovnik.
Alleen te hopen dat tegen die tijd er niet nog steeds vluchten worden geschraptAl scheelt het dat ik via Rotterdam The Hague Airport vlieg.
Ja, wij hebben ook expres een vakantie (Bologna) uitgekozen die vanaf Eindhoven te vliegen was vanwege dat Schiphol gedoe.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:37 schreef Redefine het volgende:
Wat reizen betreft kijk ik uit naar half september. Ik had al eerder gezegd waar ik naartoe zou gaan. Maar de route is nu definitief. Beginnen in Dubrovnik, daarna via Montenegro naar Albanië, vervolgens naar Kosovo, terug naar Albanië, daarna weer door Montenegro en terug weer via Dubrovnik.
Alleen te hopen dat tegen die tijd er niet nog steeds vluchten worden geschraptAl scheelt het dat ik via Rotterdam The Hague Airport vlieg.
Bij iemand in de tuin liggen met een verrekijker gok ik zo.quote:
Uit mijn FOK!vriendjes:quote:
Voor mij kwam het meer zo uit, omdat vanaf Schiphol er niet direct op Dubrovnik gevlogen werd heen en terug. Ik had al geboekt voordat die chaos er was.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook expres een vakantie (Bologna) uitgekozen die vanaf Eindhoven te vliegen was vanwege dat Schiphol gedoe.
Dan heb je daar mogelijk toch wel geluk meequote:Op donderdag 26 mei 2022 14:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij kwam het meer zo uit, omdat vanaf Schiphol er niet direct op Dubrovnik gevlogen werd heen en terug. Ik had al geboekt voordat die chaos er was.
Dit gaat de goede kant op, ga zo door.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Uit mijn FOK!vriendjes:
nr aantal keer gebruiker gequoot aantal door gebruiker gequoot gebruiker
1 67 47 Guanabana
2 50 41 Em31
3 43 48 Luctor.et.Emergo
4 42 52 Roger_Epiales
5 36 42 Arizona
Klopt. Maar ik heb ik maart een vooral april al veel minder gepost dan ik voorheen deed. Ik verwacht dat het hierna ook wel zo zal zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier ook altijd na het ESF een wat rustigere periode
Tuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo wil jij heel binnenkort mijn tweede FOK!vriendje worden?![]()
Zijn wij... niet goed genoeg meer voor je?quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb ik maart een vooral april al veel minder gepost dan ik voorheen deed. Ik verwacht dat het hierna ook wel zo zal zijn
Daar kan ik geen uitspraken over doenquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zijn wij... niet goed genoeg meer voor je?
succes en veel plezier.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:44 schreef Strani het volgende:
Oké ik moet weer weg want een vriend heeft me gevraagd te helpen z'n nieuwe TV te installeren. Het is een spannend bestaan.
Dat ga ik jou natuurlijk niet vertellen hèquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe zijn jouw kwaliteiten daarin?
We weten allemaal aan wie het ligt, geeft niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen
Het was te proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ga ik jou natuurlijk niet vertellen hè
Die is er gewoon met open ogen ingetraptquote:
Ja. Waarbij het ook wel scheelt dat het bij buiten het seizoen en nog wel een aantal maanden is. Dus denk wel dat het los zal lopen. Al zeggen ze dat het t/m oktober zal duren.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan heb je daar mogelijk toch wel geluk meeJe weet maar nooit.
Ik heb net ook weer even gekeken. Eurostar geeft doordeweeks keus uit drie treinen en in het weekend maar twee. Als ik dan donderdag tot zaterdag doe ben ik op z'n vroegst rond 17:00 in Londen en de laatste trein terug op zaterdag gaat rond 11:00. Dat kost toch aardig wat van de uren die je hebt in drie dagen. Voorlopig neig ik dus naar vliegenquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb niet recent nog gekeken. Maar het lijkt er dan wel op dat ze nogal wat veranderd hebben qua tijden en kosten. Want tot een paar jaar terug was er best wel wat keuze.
Ik wil nu je eindelijk een directe verbinding hebt er nog eens een keer naartoe. Voorheen had je eerst nog de overstap op Brussel wat altijd irritant was.
En dan wil ik ook een keer alleen gaan, aangezien ik daar altijd met anderen naartoe gegaan ben. Dat is toch een wat andere ervaring.
Maar voorlopig wil ik vooral nog nieuwe bestemmingen bezoeken.
Herkenbaar. Toen we aantal jaren terug naar Kos wilden, was dat ook zo vroeg. Precieuze tijd weet ik niet meer. Toen hadden we de laatste trein van de avond genomen en dan in zo'n lounge een beetje geslapen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Die tijden zijn altijd wel een ding. We willen in december misschien een vliegvakantie doen, maar naar die bestemming (op die datum) wordt alleen gevlogen om 6:00 's ochtends oid.
We waren toen eigenlijk van plan om het gewoon niet te doen.Hoe kut is die tijd.
Ik heb nog nooit met Ryanair gevlogen. Dat is niet per se een principeding, meer dat ik er echt geen trek in heb om me om 04:30 in Eindhoven te meldenquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Die tijden zijn altijd wel een ding. We willen in december misschien een vliegvakantie doen, maar naar die bestemming (op die datum) wordt alleen gevlogen om 6:00 's ochtends oid.
We waren toen eigenlijk van plan om het gewoon niet te doen.Hoe kut is die tijd.
Ja jaren geleden hadden we ook ongeveer die vluchttijd, en toen hebben we ook zoiets gedaan, maar ik wil dat gewoon niet meerquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Toen we aantal jaren terug naar Kos wilden, was dat ook zo vroeg. Precieuze tijd weet ik niet meer. Toen hadden we de laatste trein van de avond genomen en dan in zo'n lounge een beetje geslapen.
Het is niet Ryanairquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met Ryanair gevlogen. Dat is niet per se een principeding, meer dat ik er echt geen trek in heb om me om 04:30 in Eindhoven te melden
In de buurt van Schiphol zijn ook meerdere hotels die bij een verblijf van een nacht een paar weken gratis parkeren aanbieden en een shuttlebus naar het vliegveldquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja jaren geleden hadden we ook ongeveer die vluchttijd, en toen hebben we ook zoiets gedaan, maar ik wil dat gewoon niet meerDan voel ik me zo kut, en ik heb al problemen met slapen e.d., ik heb gewoon geen zin meer in dat getob.
Idee is nu (als we het nog gaan doen) om de avond van tevoren een hotel te nemen op Schiphol. Dan moet je alsnog wel teringvroeg daar zijn, maar dan hoef je in ieder geval niet de avond van tevoren of diep in de nacht naar Schiphol zien te komen maar dan ben je daar al gewoon. En dan kan je een beetje op bed liggen
[..]
Het is niet Ryanair![]()
Maar als dat standaard is voor Ryanair zal ik dat ook nooit doen nee.
Het vliegtuig naar Zakynthos ging toen ik met vrienden ging maar 2 keer per week en toen moest ik ook verplicht met zo'n stom ding die om 5 uur/ half 6 ging of zo. Nou ja, aan mij niet besteed. De wekker rond half 3, man man man.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Ja, dat zijn toch geen tijden.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het vliegtuig naar Zakynthos ging toen ik met vrienden ging maar 2 keer per week en toen moest ik ook verplicht met zo'n stom ding die om 5 uur/ half 6 ging of zo. Nou ja, aan mij niet besteed. De wekker rond half 3, man man man.
Dat zijn inderdaad niet de tijden die je wil hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net ook weer even gekeken. Eurostar geeft doordeweeks keus uit drie treinen en in het weekend maar twee. Als ik dan donderdag tot zaterdag doe ben ik op z'n vroegst rond 17:00 in Londen en de laatste trein terug op zaterdag gaat rond 11:00. Dat kost toch aardig wat van de uren die je hebt in drie dagen. Voorlopig neig ik dus naar vliegen
Dat is inderdaad niks. Zelf zou ik die dan ook links laten liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Mja we zitten wel vast aan die datum, dus dat zou dan betekenen dat heel het feest niet doorgaatquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niks. Zelf zou ik die dan ook links laten liggen.
Dan moet je inderdaad wel. Hotel dan maar. Ik heb zelf een keer in het Novotel in Hoofddorp gezeten, omdat ze toen een prima deal hadden (meestal niet).De vlucht naar Porto was toen ik wel vroeg, maar niet extreem. Maar toen waren er werkzaamheden aan het spoor, dus kon ik niet anders.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja we zitten wel vast aan die datum, dus dat zou dan betekenen dat heel het feest niet doorgaatToch jammer. Dus dan maar die hoteloplossing. Is misschien wel decadent en extra duur, maarja.
Niks is meer goedkoop Luctor.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind hotels trouwens meestal ook niet echt goedkoop.
Een taxi nemen is duurder en decadenter. Dit is gewoon onderdeel van je vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2022 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja we zitten wel vast aan die datum, dus dat zou dan betekenen dat heel het feest niet doorgaatToch jammer. Dus dan maar die hoteloplossing. Is misschien wel decadent en extra duur, maarja.
Taxi nemen hebben we ooit gedaan jaquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Een taxi nemen is duurder en decadenter. Dit is gewoon onderdeel van je vakantie
Klopt. Vooral niet in je eentje. Al scheelt het dan wel weer waar je naartoe gaat. Voor mijn reis in september zit ik onder de vijftig euro gemiddeld. En dat is dan nog inclusief annulering en ontbijt. En daar zitten meerdere vrij goede hotels tussen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind hotels trouwens meestal ook niet echt goedkoop.
Ik ben wel blij dat toen ik naar Kopenhagen ging gewoon kon crashen bij een vriend die daar toch al een halfjaar studeerde. Het was heel knus in het tweepersoonsbedquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Vooral niet in je eentje. Al scheelt het dan wel weer waar je naartoe gaat. Voor mijn reis in september zit ik onder de vijftig euro gemiddeld. En dat is dan nog inclusief annulering en ontbijt. En daar zitten meerdere vrij goede hotels tussen.
Ik wil ook nog steeds een keer naar Denemarken, Zweden en Noorwegen. Maar daar zit je al heel snel boven de 100 euro per nacht en dan heb je nog niet eens altijd een raam
Wij nemen wel eens een hotel als we een twee daags toernooi hebben, zodat we niet heen en weer hoeven te rijden. Maar ondanks de huidige benzineprijzen is heen en weer rijden nog wel goedkoper.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Vooral niet in je eentje. Al scheelt het dan wel weer waar je naartoe gaat. Voor mijn reis in september zit ik onder de vijftig euro gemiddeld. En dat is dan nog inclusief annulering en ontbijt. En daar zitten meerdere vrij goede hotels tussen.
Ik wil ook nog steeds een keer naar Denemarken, Zweden en Noorwegen. Maar daar zit je al heel snel boven de 100 euro per nacht en dan heb je nog niet eens altijd een raam
Zegt niksquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:23 schreef molloot200 het volgende:
Disclaimer: nee er is niks gebeurd. Hij heeft een vriendin en ik val ook op vrouwen dus nee
Dat scheelt dan inderdaad wel. Ik vind het op zich niet zo'n probleem om een keer meer geld uit te geven aan een hotel. Maar dan wil ik wel waar voor mijn geld. Niet dat het dan alsnog een budget hotel is. En het is ook nog wat anders als het een stad tussendoor is die wat duurder is. Maar in Scandinavië geldt dat voor elke bestemming.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat toen ik naar Kopenhagen ging gewoon kon crashen bij een vriend die daar toch al een halfjaar studeerde. Het was heel knus in het tweepersoonsbedmaar op zich voor die drie nachten dat ik er was, was het prima
Inderdaad, een hotelkamer daar nemen was echt veel te duur dus ik was wel blij dat het zo kon.
Disclaimer: nee er is niks gebeurd. Hij heeft een vriendin en ik val ook op vrouwen dus nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |