De laatste keer dat ik er was was ook in de winter. Toen werd het al vroeg donker. In het donker bij de Brandenburgertor heeft toch wat griezeligsquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat griezelige heb ik nou juist niet ervarenAl scheelt dat ik de geschiedenis juist interessant vind. Ik heb Berlijn juist ervaren als hele sfeervolle en gezellige stad.
Ja, wat moet je ook eigenlijk met mij in zo'n SC. Rake humor heb ik niet, meelachen met anderen kan op zich wel maar verder heb je er niet zo veel aanquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van kwaliteit boven kwantiteit
Heel vetquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:37 schreef Redefine het volgende:
Wat reizen betreft kijk ik uit naar half september. Ik had al eerder gezegd waar ik naartoe zou gaan. Maar de route is nu definitief. Beginnen in Dubrovnik, daarna via Montenegro naar Albanië, vervolgens naar Kosovo, terug naar Albanië, daarna weer door Montenegro en terug weer via Dubrovnik.
Alleen te hopen dat tegen die tijd er niet nog steeds vluchten worden geschraptAl scheelt het dat ik via Rotterdam The Hague Airport vlieg.
Ja, wij hebben ook expres een vakantie (Bologna) uitgekozen die vanaf Eindhoven te vliegen was vanwege dat Schiphol gedoe.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:37 schreef Redefine het volgende:
Wat reizen betreft kijk ik uit naar half september. Ik had al eerder gezegd waar ik naartoe zou gaan. Maar de route is nu definitief. Beginnen in Dubrovnik, daarna via Montenegro naar Albanië, vervolgens naar Kosovo, terug naar Albanië, daarna weer door Montenegro en terug weer via Dubrovnik.
Alleen te hopen dat tegen die tijd er niet nog steeds vluchten worden geschraptAl scheelt het dat ik via Rotterdam The Hague Airport vlieg.
Bij iemand in de tuin liggen met een verrekijker gok ik zo.quote:
Uit mijn FOK!vriendjes:quote:
Voor mij kwam het meer zo uit, omdat vanaf Schiphol er niet direct op Dubrovnik gevlogen werd heen en terug. Ik had al geboekt voordat die chaos er was.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook expres een vakantie (Bologna) uitgekozen die vanaf Eindhoven te vliegen was vanwege dat Schiphol gedoe.
Dan heb je daar mogelijk toch wel geluk meequote:Op donderdag 26 mei 2022 14:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij kwam het meer zo uit, omdat vanaf Schiphol er niet direct op Dubrovnik gevlogen werd heen en terug. Ik had al geboekt voordat die chaos er was.
Dit gaat de goede kant op, ga zo door.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Uit mijn FOK!vriendjes:
nr aantal keer gebruiker gequoot aantal door gebruiker gequoot gebruiker
1 67 47 Guanabana
2 50 41 Em31
3 43 48 Luctor.et.Emergo
4 42 52 Roger_Epiales
5 36 42 Arizona
Klopt. Maar ik heb ik maart een vooral april al veel minder gepost dan ik voorheen deed. Ik verwacht dat het hierna ook wel zo zal zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier ook altijd na het ESF een wat rustigere periode
Tuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo wil jij heel binnenkort mijn tweede FOK!vriendje worden?![]()
Zijn wij... niet goed genoeg meer voor je?quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb ik maart een vooral april al veel minder gepost dan ik voorheen deed. Ik verwacht dat het hierna ook wel zo zal zijn
Daar kan ik geen uitspraken over doenquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zijn wij... niet goed genoeg meer voor je?
succes en veel plezier.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:44 schreef Strani het volgende:
Oké ik moet weer weg want een vriend heeft me gevraagd te helpen z'n nieuwe TV te installeren. Het is een spannend bestaan.
Dat ga ik jou natuurlijk niet vertellen hèquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe zijn jouw kwaliteiten daarin?
We weten allemaal aan wie het ligt, geeft niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen
Het was te proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ga ik jou natuurlijk niet vertellen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |