Ja iemand moet voor de pensioenen zorgen hè!quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel lullig voor die mensen die altijd in het weekend moeten werken.
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja iemand moet voor de pensioenen zorgen hè!
Niets houdt ze tegen om een baantje voor doordeweeks te zoeken he!quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel lullig voor die mensen die altijd in het weekend moeten werken.
Dat is waar. Niks staat een normaal christelijk leven in de weg.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niets houdt ze tegen om een baantje voor doordeweeks te zoeken he!
Ook weer zo en die zijn er genoeg momenteel.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niets houdt ze tegen om een baantje voor doordeweeks te zoeken he!
"Toen Hij dit gezegd had, werd Hij voor hun ogen omhooggeheven per e-bike en opgenomen in een wolk, zodat ze Hem niet meer zagen."quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:46 schreef Arizona het volgende:
Ik heb trouwens weer eens een fietstochtje gemaakt vandaag! Als echte Hemelvaarder
Iemand moet jou inderdaad betalen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja iemand moet voor de pensioenen zorgen hè!
Gekkiequote:Op donderdag 26 mei 2022 18:50 schreef Strani het volgende:
Als je het zo leest (en het stukje over de e-bike negeert), dan moet je dus concluderen dat God moest wachten op een bewolkte dag om de Hemelvaart uit te kunnen voeren. En da's nog niet makkelijk in Israël in mei.
Goed punt.quote:
Ja maar hoe kreeg hij Jezus dan weer uit die wolk zonder dat iemand het verder zag hè?quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gekkie![]()
God maakte toch gewoon een wolk toen hij het tijd vond. God is Almachtig!
Doodgaan, begraven worden, weer opstaan uit die grot, weer even op aarde lopen, naar de hemel varen en dan weer je geest laten neerdalen op aarde.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik vind het sowieso een enorm omslachtig project, ook met die kruisiging en zo.
Nou op dezelfde manier als dat de hulpsinterklazen op de stoomboot terecht komen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar hoe kreeg hij Jezus dan weer uit die wolk zonder dat iemand het verder zag hè?
Het is met alle respect een beetje een Heintje Davids avant la lettre.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doodgaan, begraven worden, weer opstaan uit die grot, weer even op aarde lopen, naar de hemel varen en dan weer je geest laten neerdalen op aarde.
Ik word al moe als ik er aan denk!
De kogel kwam van boven! Uit een mysterieuze wolk!quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:57 schreef Strani het volgende:
Nou ik denk dat ik wel weer genoeg gezegd heb om bedreigingen uit christelijke hoek voor de komende paar maanden te garanderen.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
De kogel kwam van boven! Uit een mysterieuze wolk!
En dan heb je nog Corpus Christi op 16 Juni dit jaar (zoveel dagen na Pasen) en Marie Hemelvaart op 15 Augustus.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik vind het sowieso een enorm omslachtig project, ook met die kruisiging en zo.
Je zou bijna denken dat het ze toen al om de feestdagen te doen was hè. Logisch want die hadden ze toen nog niet; harstikke zielig.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan heb je nog Corpus Christi op 16 Juni dit jaar (zoveel dagen na Pasen) en Marie Hemelvaart op 15 Augustus.
Dat verwacht ik wel. Ik reken erop dat die rottige Texaanse basisschool-schutter nooit in de hemel komt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]Ik mag hopen dat ze daarboven een redelijke background-check doen voor wapenbezit!
In die nieuwe show van Ricky Gervais zit een erg smaakvol stuk over God en AIDS. Vergeleken daarmee ben jij heel beschaafd hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:57 schreef Strani het volgende:
Nou ik denk dat ik wel weer genoeg gezegd heb om bedreigingen uit christelijke hoek voor de komende paar maanden te garanderen.
We moeten Ricky dankbaar zijn voor het systematisch uitdagen van de grenzen binnen de humor. Ik geloof er ook echt in dat hij daar oprechte beweegredenen voor heeft, en dat hij het niet doet om simpelweg te shockeren.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In die nieuwe show van Ricky Gervais zit een erg smaakvol stuk over God en AIDS. Vergeleken daarmee ben jij heel beschaafd hoor
Dit was puur een 'jij bent zooooo oud' grap ten koste van iemand die even oud is als ikquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wilde ook zoiets zeggen, maar dat mag je hier niet meer zeggen Redefine!!!!!!
De lijst is nog langer:quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het ze toen al om de feestdagen te doen was hè. Logisch want die hadden ze toen nog niet; harstikke zielig.
Altijd weer die verdomde Ad Melkert hequote:Op donderdag 26 mei 2022 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
De kogel kwam van boven! Uit een mysterieuze wolk!
Het is 'dan mij'.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was puur een 'jij bent zooooo oud' grap ten koste van iemand die even oud is als mij![]()
Maar jij moet natuurlijk weer Spanje er bijhalen. Zo kennen we jou wel weer
Wolkert van der Graaf.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd weer die verdomde Ad Melkert he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |