Hij was verdwaald. Hij moest naar Hellevoetsluis.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens ontmoet en ken hem een beetje.
Zal je zien dat er wéér een pepernoot in zit! Gevaarlijk spul, en ze blijven er maar mee strooienquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij was verdwaald. Hij moest naar Hellevoetsluis.
En Ozosnel had een lekke band.
Maar dit is toch van veilig achter mijn laptop, en als het dan echt over grotemensendingen gaat typ ik gewoon nietquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zoals ik jou hier lees en meemaak denk ik dat dat wel goedkomt hoorJe kunt hier toch ook prima meedoen?
Ja, of omdat iemand anders iets kan verzinnen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veilig van achter de laptop kan ik ook wel gezellig meepraten, want dan heb ik tijd genoeg om iets leuks te verzinnen.
Ik heb nu wel een jaarvoorraad pepernoten voor het helpenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Zal je zien dat er wéér een pepernoot in zit! Gevaarlijk spul, en ze blijven er maar mee strooien
Dit jaquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veilig van achter de laptop kan ik ook wel gezellig meepraten, want dan heb ik tijd genoeg om iets leuks te verzinnen.
Eens.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, of omdat iemand anders iets kan verzinnen.
Precies ook de reden dat ik meer heb met gesprekken met een groepje, dan een 1-op-1 gesprek met iemand.
Oh ik hou dan denk ik weer niet echt van groepen. Maar qua stilvallen en gesprekken kan het wel handiger zijn jaquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies ook de reden dat ik meer heb met gesprekken met een groepje, dan een 1-op-1 gesprek met iemand.
Dat heb ik ook hoor, ondanks al m'n 'levenservaring'quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen 1-op-1-gesprekken echt smooth, zelfs als ze iemand niet echt goed kennen. Ik ben altijd echt heel jaloers op die mensenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, ondanks al m'n 'levenservaring'
Daarom stel ik een karaoke meet voor!quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu krijg ik het idee dat we allemaal in een kringetje gaan zitten en allemaal zwijgen, omdat we bang zijn om als eerste iets te zeggen.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dit is toch van veilig achter mijn laptop, en als het dan echt over grotemensendingen gaat typ ik gewoon nietDat gaat toch iets moeilijker in real life
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Joh komt heus wel goedquote:
Bij een ESF-meet is de kans heel groot dat er een paar mensen zitten die al eens eerder gemeet hebben en dus in elk geval met elkaar een gesprekje kunnen beginnen, waarna andere mensen kunnen aanhakenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu krijg ik het idee dat we allemaal in een kringetje gaan zitten en allemaal zwijgen, omdat we bang zijn om als eerste iets te zeggen.
Ik ben daar m'n hele leven stik jaloers op geweest. En dan krijg je soms ook zo'n opmerking 'is er iets, je zegt zo weinig'. Ja, dat helptquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen 1-op-1-gesprekken echt smooth, zelfs als ze iemand niet echt goed kennen. Ik ben altijd echt heel jaloers op die mensen
Dat lijkt me nog steeds zo leuk! In Utrecht heb je tegenwoordig van die karaoke-boots voor 4, 6, 8 of nog meer personen. Wellicht kunnen we met een klein groepje gaan, als de rest dit niet aandurft? Duke of Tokyo heet die plek.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom stel ik een karaoke meet voor!
Niet eens zo gek gedacht.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan zeg ik wel iets controversieels en dan gaat iedereen los.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan word je ter plekke nog gelyncht vrees ikquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel iets controversieels en dan gaat iedereen los.
Als het rustig is, dan zeg ik iets als: "Die Hans Pannecoucke zou zich vaker met onze inzendingen moeten bemoeien", dan gaan jullie wel los
Nou inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben daar m'n hele leven stik jaloers op geweest. En dan krijg je soms ook zo'n opmerking 'is er iets, je zegt zo weinig'. Ja, dat helpt
Dat schept dan wel een band voor jullie als groep, dat is ook wel een mooie ijsbreker.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan word je ter plekke nog gelyncht vrees ik
Het voordeel van dit soort meets is dat er een gemeenschappelijke interesse is, dat scheelt al enorm.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
[..]
Joh komt heus wel goed
[..]
Bij een ESF-meet is de kans heel groot dat er een paar mensen zitten die al eens eerder gemeet hebben en dus in elk geval met elkaar een gesprekje kunnen beginnen, waarna andere mensen kunnen aanhakenEn je kent elkaar al een beetje via internet natuurlijk, dus je hebt al wel een klein beetje informatie waar je naar kan vragen
Er moet wat voor opgeofferd worden, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat schept dan wel een band voor jullie als groep, dat is ook wel een mooie ijsbreker.
Dat ligt een beetje aan de tijd aangezien Utrecht niet om de hoek ligt. Maar als ze daar esf-songs hebben klinkt het prima!quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog steeds zo leuk! In Utrecht heb je tegenwoordig van die karaoke-boots voor 4, 6, 8 of nog meer personen. Wellicht kunnen we met een klein groepje gaan, als de rest dit niet aandurft? Duke of Tokyo heet die plek.
Man3, kansloosquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Het stomste wat ik ooit had, ik werkte destijds op een bso, en in een teamvergadering werd door de manager gezegd dat er een nieuwe vestiging geopend ging worden en vroeg wie er interesse had. Twee riepen meteen heel hard dat ze dat wilden. Ik sprak paar dagen later de manager en gaf aan dat ik ook wilde, kreeg ik te horen dat ik niet enthousiast genoeg had gereageerd in de vergadering
@AgnesGru en ik hebben gekeken! Ik vond het wat tegenvallen. Nu kijk ik Race om de Ringen terug, maar het lijkt heel erg op The Amazing Race, maar dan slechter.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
Was die Passion Hemelvaart nog iets of heeft niemand het meer gezien?
Dat is wel een goede vraag. Het leukst vind ik karaoke van youtube, dan heb je veel meer keuze in ESF liedjes. Anders moet je het inderdaad doen met Shine en dat soort matige liedjesquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan de tijd aangezien Utrecht niet om de hoek ligt. Maar als ze daar esf-songs hebben klinkt het prima!
Dat we ons lekker kunnen af reageren op Shine van de Toppers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |