Omdat ze het niet echt wildequote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals je hebt gezien, is het juist niet gelukt
Komt de aankondiging 'Morgen de finale van de verraders'. Wut, die is toch op vrijdag waarom opeens op zaterdagquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Ik moest ook erover nadenken dat ik morgen moet werken.
Veel plezier. Is altijd leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup
20 minuten rijden dus een leuk uitstapje
Leukquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup
20 minuten rijden dus een leuk uitstapje
Komt goed, zin in.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier. Is altijd leuk.
Dan zeker even genieten nog inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt goed, zin in.
Vanaf maandag een paar rete drukke stressweken dus nog ff relaxen nu
Op werk go-live stress nieuwe ERP applicatie en thuis verbouwen zolderquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zeker even genieten nog inderdaad.
Sterkte alvastquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt goed, zin in.
Geniet van het uitje!quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt goed, zin in.
Oké ik kom eraan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil weer een meet met jullie
We zijn in Amsterdam vergeten een groepselfie te maken
Ik las iets over Eftelingmeet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar moeten we eens verandering in brengen.
Ik moet nog steeds. Het lijkt me doodeng maar ook heel leukquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil weer een meet met jullie
We zijn in Amsterdam vergeten een groepselfie te maken
Ik vind het echt geen verkeerd nummerquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb deze toch al heel de dag irritant in m'n hoofd
Fijn dat dit 14e is geworden twee weken geleden. Ik had gerekend op dat het niet eens finale zou worden.
Nee, ik ook niet. Heerlijke vibe.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het echt geen verkeerd nummer
Dat was het voor mij ook. Het voelde heel onwerkelijkquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds. Het lijkt me doodeng maar ook heel leuk
Maar het is wel bevallen dus?quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was het voor mij ook. Het voelde heel onwerkelijk
Waarom doodeng? @Strani woont in Spanje en komt echt niet hoor en de rest is erg aardig.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds. Het lijkt me doodeng maar ook heel leuk
Weet ik zelf eigenlijk ook gewoon simpelweg nietquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom doodeng? @:Strani woont in Spanje en komt echt niet hoor en de rest is erg aardig.
Ik vind het ook zo eng dat ik het niet doe hoor, dus je bent niet de enigequote:Op donderdag 26 mei 2022 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weet ik zelf eigenlijk ook gewoon simpelweg nietIk ben best sociaal, dus dat zóu goed moeten komen. Alleen het ontmoeten van nieuwe mensen op het eerste oog vind ik echt doodeng. Terwijl het in de praktijk altijd ontzettend meevalt. En ergens ook iets met leeftijd, dat ik dan denk dat ik misschien te jong ben ten opzichte van de rest en dat dat dan niet gaat klikken of zo en dat ik daar dan wel een hele reis voor af heb gelegd. Zoiets.
Raad eens wie er net aanbelde?quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom doodeng? @:Strani woont in Spanje en komt echt niet hoor en de rest is erg aardig.
Zoals ik jou hier lees en meemaak denk ik dat dat wel goedkomt hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:53 schreef molloot200 het volgende:
En ergens ook iets met leeftijd, dat ik dan denk dat ik misschien te jong ben ten opzichte van de rest en dat dat dan niet gaat klikken of zo
Ik ben ook een erge kat uit de boom-kijker maar dit heb ik gewoon op me af laten komen. Dat is het beste wat je kunt doen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weet ik zelf eigenlijk ook gewoon simpelweg nietIk ben best sociaal, dus dat zóu goed moeten komen. Alleen het ontmoeten van nieuwe mensen op het eerste oog vind ik echt doodeng. Terwijl het in de praktijk altijd ontzettend meevalt. En ergens ook iets met leeftijd, dat ik dan denk dat ik misschien te jong ben ten opzichte van de rest en dat dat dan niet gaat klikken of zo en dat ik daar dan wel een hele reis voor af heb gelegd. Zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |