Ah. Ik vermoed dan dat het niet genoeg voor haar is, want ze wil wel heel krampachtig mij die grap te laten maken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Em mag twee keer per maand per DM een foute Spanje-grap maken. Dat is onze regeling.
Als Em iets wil dan gebeurt het ook Redefine, en al helemaal als jij het instrument bent.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Ik vermoed dan dat het niet genoeg voor haar is, want ze wil wel heel krampachtig mij die grap te laten maken.
Zoals je hebt gezien, is het juist niet geluktquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Em iets wil dan gebeurt het ook Redefine, en al helemaal als jij het instrument bent.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Damn verwarring alom hier in Otterlo , om 20:00 allemaal klaar voor de tv voor de finale van De Verraders
Omdat ze het niet echt wildequote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals je hebt gezien, is het juist niet gelukt
Komt de aankondiging 'Morgen de finale van de verraders'. Wut, die is toch op vrijdag waarom opeens op zaterdagquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Ik moest ook erover nadenken dat ik morgen moet werken.
Veel plezier. Is altijd leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup
20 minuten rijden dus een leuk uitstapje
Leukquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup
20 minuten rijden dus een leuk uitstapje
Komt goed, zin in.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier. Is altijd leuk.
Dan zeker even genieten nog inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt goed, zin in.
Vanaf maandag een paar rete drukke stressweken dus nog ff relaxen nu
Op werk go-live stress nieuwe ERP applicatie en thuis verbouwen zolderquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zeker even genieten nog inderdaad.
Sterkte alvastquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt goed, zin in.
Geniet van het uitje!quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt goed, zin in.
Oké ik kom eraan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil weer een meet met jullie
We zijn in Amsterdam vergeten een groepselfie te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |