Ah. Ik vermoed dan dat het niet genoeg voor haar is, want ze wil wel heel krampachtig mij die grap te laten maken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Em mag twee keer per maand per DM een foute Spanje-grap maken. Dat is onze regeling.
Als Em iets wil dan gebeurt het ook Redefine, en al helemaal als jij het instrument bent.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Ik vermoed dan dat het niet genoeg voor haar is, want ze wil wel heel krampachtig mij die grap te laten maken.
Zoals je hebt gezien, is het juist niet geluktquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Em iets wil dan gebeurt het ook Redefine, en al helemaal als jij het instrument bent.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Damn verwarring alom hier in Otterlo , om 20:00 allemaal klaar voor de tv voor de finale van De Verraders
Omdat ze het niet echt wildequote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals je hebt gezien, is het juist niet gelukt
Komt de aankondiging 'Morgen de finale van de verraders'. Wut, die is toch op vrijdag waarom opeens op zaterdagquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Ik moest ook erover nadenken dat ik morgen moet werken.
Veel plezier. Is altijd leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup
20 minuten rijden dus een leuk uitstapje
Leukquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup
20 minuten rijden dus een leuk uitstapje
Komt goed, zin in.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier. Is altijd leuk.
Dan zeker even genieten nog inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt goed, zin in.
Vanaf maandag een paar rete drukke stressweken dus nog ff relaxen nu
Op werk go-live stress nieuwe ERP applicatie en thuis verbouwen zolderquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zeker even genieten nog inderdaad.
Sterkte alvastquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt goed, zin in.
Geniet van het uitje!quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt goed, zin in.
Oké ik kom eraan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil weer een meet met jullie
We zijn in Amsterdam vergeten een groepselfie te maken
Ik las iets over Eftelingmeet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar moeten we eens verandering in brengen.
Ik moet nog steeds. Het lijkt me doodeng maar ook heel leukquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil weer een meet met jullie
We zijn in Amsterdam vergeten een groepselfie te maken
Ik vind het echt geen verkeerd nummerquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb deze toch al heel de dag irritant in m'n hoofd
Fijn dat dit 14e is geworden twee weken geleden. Ik had gerekend op dat het niet eens finale zou worden.
Nee, ik ook niet. Heerlijke vibe.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het echt geen verkeerd nummer
Dat was het voor mij ook. Het voelde heel onwerkelijkquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds. Het lijkt me doodeng maar ook heel leuk
Maar het is wel bevallen dus?quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was het voor mij ook. Het voelde heel onwerkelijk
Waarom doodeng? @Strani woont in Spanje en komt echt niet hoor en de rest is erg aardig.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds. Het lijkt me doodeng maar ook heel leuk
Weet ik zelf eigenlijk ook gewoon simpelweg nietquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom doodeng? @:Strani woont in Spanje en komt echt niet hoor en de rest is erg aardig.
Ik vind het ook zo eng dat ik het niet doe hoor, dus je bent niet de enigequote:Op donderdag 26 mei 2022 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weet ik zelf eigenlijk ook gewoon simpelweg nietIk ben best sociaal, dus dat zóu goed moeten komen. Alleen het ontmoeten van nieuwe mensen op het eerste oog vind ik echt doodeng. Terwijl het in de praktijk altijd ontzettend meevalt. En ergens ook iets met leeftijd, dat ik dan denk dat ik misschien te jong ben ten opzichte van de rest en dat dat dan niet gaat klikken of zo en dat ik daar dan wel een hele reis voor af heb gelegd. Zoiets.
Raad eens wie er net aanbelde?quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom doodeng? @:Strani woont in Spanje en komt echt niet hoor en de rest is erg aardig.
Zoals ik jou hier lees en meemaak denk ik dat dat wel goedkomt hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:53 schreef molloot200 het volgende:
En ergens ook iets met leeftijd, dat ik dan denk dat ik misschien te jong ben ten opzichte van de rest en dat dat dan niet gaat klikken of zo
Ik ben ook een erge kat uit de boom-kijker maar dit heb ik gewoon op me af laten komen. Dat is het beste wat je kunt doen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weet ik zelf eigenlijk ook gewoon simpelweg nietIk ben best sociaal, dus dat zóu goed moeten komen. Alleen het ontmoeten van nieuwe mensen op het eerste oog vind ik echt doodeng. Terwijl het in de praktijk altijd ontzettend meevalt. En ergens ook iets met leeftijd, dat ik dan denk dat ik misschien te jong ben ten opzichte van de rest en dat dat dan niet gaat klikken of zo en dat ik daar dan wel een hele reis voor af heb gelegd. Zoiets.
Hij was verdwaald. Hij moest naar Hellevoetsluis.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens ontmoet en ken hem een beetje.
Zal je zien dat er wéér een pepernoot in zit! Gevaarlijk spul, en ze blijven er maar mee strooienquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij was verdwaald. Hij moest naar Hellevoetsluis.
En Ozosnel had een lekke band.
Maar dit is toch van veilig achter mijn laptop, en als het dan echt over grotemensendingen gaat typ ik gewoon nietquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zoals ik jou hier lees en meemaak denk ik dat dat wel goedkomt hoorJe kunt hier toch ook prima meedoen?
Ja, of omdat iemand anders iets kan verzinnen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veilig van achter de laptop kan ik ook wel gezellig meepraten, want dan heb ik tijd genoeg om iets leuks te verzinnen.
Ik heb nu wel een jaarvoorraad pepernoten voor het helpenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Zal je zien dat er wéér een pepernoot in zit! Gevaarlijk spul, en ze blijven er maar mee strooien
Dit jaquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veilig van achter de laptop kan ik ook wel gezellig meepraten, want dan heb ik tijd genoeg om iets leuks te verzinnen.
Eens.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, of omdat iemand anders iets kan verzinnen.
Precies ook de reden dat ik meer heb met gesprekken met een groepje, dan een 1-op-1 gesprek met iemand.
Oh ik hou dan denk ik weer niet echt van groepen. Maar qua stilvallen en gesprekken kan het wel handiger zijn jaquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies ook de reden dat ik meer heb met gesprekken met een groepje, dan een 1-op-1 gesprek met iemand.
Dat heb ik ook hoor, ondanks al m'n 'levenservaring'quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen 1-op-1-gesprekken echt smooth, zelfs als ze iemand niet echt goed kennen. Ik ben altijd echt heel jaloers op die mensenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, ondanks al m'n 'levenservaring'
Daarom stel ik een karaoke meet voor!quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu krijg ik het idee dat we allemaal in een kringetje gaan zitten en allemaal zwijgen, omdat we bang zijn om als eerste iets te zeggen.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dit is toch van veilig achter mijn laptop, en als het dan echt over grotemensendingen gaat typ ik gewoon nietDat gaat toch iets moeilijker in real life
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Joh komt heus wel goedquote:
Bij een ESF-meet is de kans heel groot dat er een paar mensen zitten die al eens eerder gemeet hebben en dus in elk geval met elkaar een gesprekje kunnen beginnen, waarna andere mensen kunnen aanhakenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu krijg ik het idee dat we allemaal in een kringetje gaan zitten en allemaal zwijgen, omdat we bang zijn om als eerste iets te zeggen.
Ik ben daar m'n hele leven stik jaloers op geweest. En dan krijg je soms ook zo'n opmerking 'is er iets, je zegt zo weinig'. Ja, dat helptquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen 1-op-1-gesprekken echt smooth, zelfs als ze iemand niet echt goed kennen. Ik ben altijd echt heel jaloers op die mensen
Dat lijkt me nog steeds zo leuk! In Utrecht heb je tegenwoordig van die karaoke-boots voor 4, 6, 8 of nog meer personen. Wellicht kunnen we met een klein groepje gaan, als de rest dit niet aandurft? Duke of Tokyo heet die plek.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom stel ik een karaoke meet voor!
Niet eens zo gek gedacht.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan zeg ik wel iets controversieels en dan gaat iedereen los.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan word je ter plekke nog gelyncht vrees ikquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel iets controversieels en dan gaat iedereen los.
Als het rustig is, dan zeg ik iets als: "Die Hans Pannecoucke zou zich vaker met onze inzendingen moeten bemoeien", dan gaan jullie wel los
Nou inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben daar m'n hele leven stik jaloers op geweest. En dan krijg je soms ook zo'n opmerking 'is er iets, je zegt zo weinig'. Ja, dat helpt
Dat schept dan wel een band voor jullie als groep, dat is ook wel een mooie ijsbreker.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan word je ter plekke nog gelyncht vrees ik
Het voordeel van dit soort meets is dat er een gemeenschappelijke interesse is, dat scheelt al enorm.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
[..]
Joh komt heus wel goed
[..]
Bij een ESF-meet is de kans heel groot dat er een paar mensen zitten die al eens eerder gemeet hebben en dus in elk geval met elkaar een gesprekje kunnen beginnen, waarna andere mensen kunnen aanhakenEn je kent elkaar al een beetje via internet natuurlijk, dus je hebt al wel een klein beetje informatie waar je naar kan vragen
Er moet wat voor opgeofferd worden, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat schept dan wel een band voor jullie als groep, dat is ook wel een mooie ijsbreker.
Dat ligt een beetje aan de tijd aangezien Utrecht niet om de hoek ligt. Maar als ze daar esf-songs hebben klinkt het prima!quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog steeds zo leuk! In Utrecht heb je tegenwoordig van die karaoke-boots voor 4, 6, 8 of nog meer personen. Wellicht kunnen we met een klein groepje gaan, als de rest dit niet aandurft? Duke of Tokyo heet die plek.
Man3, kansloosquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Het stomste wat ik ooit had, ik werkte destijds op een bso, en in een teamvergadering werd door de manager gezegd dat er een nieuwe vestiging geopend ging worden en vroeg wie er interesse had. Twee riepen meteen heel hard dat ze dat wilden. Ik sprak paar dagen later de manager en gaf aan dat ik ook wilde, kreeg ik te horen dat ik niet enthousiast genoeg had gereageerd in de vergadering
@AgnesGru en ik hebben gekeken! Ik vond het wat tegenvallen. Nu kijk ik Race om de Ringen terug, maar het lijkt heel erg op The Amazing Race, maar dan slechter.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
Was die Passion Hemelvaart nog iets of heeft niemand het meer gezien?
Dat is wel een goede vraag. Het leukst vind ik karaoke van youtube, dan heb je veel meer keuze in ESF liedjes. Anders moet je het inderdaad doen met Shine en dat soort matige liedjesquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan de tijd aangezien Utrecht niet om de hoek ligt. Maar als ze daar esf-songs hebben klinkt het prima!
Dat we ons lekker kunnen af reageren op Shine van de Toppers
Ik vond het net als @BillDauterive wat tegenvallen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben twee jaar geleden in een karaokebar in Groningen geweest. Daar hadden ze wel Arcade. Maar ik denk dat ze alleen de Nederlandse klassiekers hadden. Dat wordt een beetje eentonig.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag. Het leukst vind ik karaoke van youtube, dan heb je veel meer keuze in ESF liedjes. Anders moet je het inderdaad doen met Shine en dat soort matige liedjes
Dat had iemand anders ook al gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom stel ik een karaoke meet voor!
Dat is ook leuk, maar dan mis je toch nog wel veel hoor. Al maakt Groningen veel goed, denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben twee jaar geleden in een karaokebar in Groningen geweest. Daar hadden ze wel Arcade. Maar ik denk dat ze alleen de Nederlandse klassiekers hadden. Dat wordt een beetje eentonig.
Geen idee wie dat is, want ik en namen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel iets controversieels en dan gaat iedereen los.
Als het rustig is, dan zeg ik iets als: "Die Hans Pannecoucke zou zich vaker met onze inzendingen moeten bemoeien", dan gaan jullie wel los
Ik had het even opgezet, maar was al binnen vijf minuten afgehaakt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
Wat fijn dat jij me als enige niet lyncht! Dat waardeer ik.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, want ik en namen.
De Race om de Ringen klinkt heel spannend. Soort LOTR-achtig iets, maar als je dan leest waar het om gaat, dan haak ik af.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:AgnesGru en ik hebben gekeken! Ik vond het wat tegenvallen. Nu kijk ik Race om de Ringen terug, maar het lijkt heel erg op The Amazing Race, maar dan slechter.
Ach je weet wat ze zeggen. Er gaat niets boven Groningenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, maar dan mis je toch nog wel veel hoor. Al maakt Groningen veel goed, denk ik
Graag gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij me als enige niet lyncht! Dat waardeer ik.
Ik zou ook dankbaarder moeten zijn voor alle mensen die me niet lynchen. Niet gelyncht worden is toch wel een van mijn hobbies te noemenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij me als enige niet lyncht! Dat waardeer ik.
Niet gelyncht worden is erg ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou ook dankbaarder moeten zijn voor alle mensen die me niet lynchen. Niet gelyncht worden is toch wel een van mijn hobbies te noemen
Weltrustenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 00:12 schreef NailQueen het volgende:
Oh het is alweer 12 uur geweest. We zingen morgen wel weer verder
*mompelt iets over het licht*
Die verbied ik op het eventquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:26 schreef NailQueen het volgende:
Maar de grootste vraag is toch: Wie gaat Michael Ben David zingen?
quote:
Geen halve maatregelen nemen, het hele event meteen verbieden.quote:
Goed plan. Karaoke kun je maar beter voor zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen halve maatregelen nemen, het hele event meteen verbieden.
Voor de zekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |