Het zijn prima liedjes, maar het is echt wel "makkelijke wegluistermuziek". Doet het wel goed op feestjes ook. Bij Vrienden van Amstel was zijn blokje echt wel leukquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Flemming vind ik wel leuke muziek hebben
Die ken ik alleen van dat verschrikkelijke nummer met de Chainsmokers. Die zijn gelukkig weer een beetje uit de picture, geloof ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:40 schreef Em31 het volgende:
Nog zo'n voorbeeld is Halsey, maar weet niet of zij sowieso heel bekend is hier
Halsey? Die is niet zo groot als Dua Lipa of Olivia Rodrigo, maar wel semi-groot denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:40 schreef Em31 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:40 schreef Em31 het volgende:
Mijn dochter gaat daar naartoe volgende maandquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo'n voorbeeldmaar toen heb ik haar opgezocht op Spotify en ze had wel een paar leuke nummers
Ik brandneteltheequote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:43 schreef Strani het volgende:
Ik heb momenteel kamillethee met anijs. Om de balans met darten tegen Satudarah-leden een beetje te bewaren.
Ik heb ook (een tyfuseind) gefietst! Stukkie over de grens, boel mensen op de fiets ook, nog meer mensen die aan het 'pauzeren' waren met een biertjequote:Op donderdag 26 mei 2022 18:46 schreef Arizona het volgende:
Ik heb trouwens weer eens een fietstochtje gemaakt vandaag! Als echte Hemelvaarder
Rooms geneuzel, dat doet er toch helemaal niet toequote:Op donderdag 26 mei 2022 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan heb je nog Corpus Christi op 16 Juni dit jaar (zoveel dagen na Pasen) en Marie Hemelvaart op 15 Augustus.
Mijn dochter is naar een optreden van hem geweest, was heel leuk!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zijn prima liedjes, maar het is echt wel "makkelijke wegluistermuziek". Doet het wel goed op feestjes ook. Bij Vrienden van Amstel was zijn blokje echt wel leuk
Hij wil graag ESF doen, weet niet zo goed wat ik daar dan van moet vinden. Dat hoeft ook weer niet eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minstens één van deze drie móet je toch wel kennenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:45 schreef Strani het volgende:
Halsey heb ik inderdaad nog nooit van gehoord. Olivia Rodrigo misschien weleens van naam maar geen idee wat er verder bij hoort. Dua Lipa is wel een hele bekende naam maar ook van haar kan ik me zo snel geen nummer voor de geest halen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is naar een optreden van hem geweest, was heel leuk!Haha, leuk! Hij lijkt me oprecht wel een aardige gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam er van de week achter dat zijn voornaam dus écht Flemming is en dat geen artiestennaam is![]()
Gast, Billie Eilish ken je toch wel, al is het maar van naamquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ariana Grande ken ik vooral als Cat uit een tv-serie van Nickelodeon.
Billie Eilish en Olivia Rodrigo zeggen me helemaal niks. Die andere twee alleen qua naam. Ed Sheeran en Adele ken ik ook nog wel qua muziek, al zou titels opnoemen alweer lastig worden.
Of haar eerste hit:quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Minstens één van deze drie móet je toch wel kennenEn anders weet ik niet onder welke steen jullie in Spanje leven.
Dua Lipa heeft echt wel goede liedjes. Dit was haar doorbraak-hit, vind ik ook gelijk haar beste.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:45 schreef Strani het volgende:
Halsey heb ik inderdaad nog nooit van gehoord. Olivia Rodrigo misschien weleens van naam maar geen idee wat er verder bij hoort. Dua Lipa is wel een hele bekende naam maar ook van haar kan ik me zo snel geen nummer voor de geest halen.
In dat geval kan je beter Happier Than Ever gaan luisteren als je toch iets aan gaat raden van Billiequote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gast, Billie Eilish ken je toch wel, al is het maar van naam
Ga maar Bad Guy luisteren, hop hop.
Halsey ken ik alleen van naam. Ik ben van de generatie die Nek beter kent (quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:40 schreef Em31 het volgende:
Welkom terugquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Leek mij wel een goed idee om m'n gezicht hier weer eens te laten zien, is toch alweer een week geleden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |