Afhankelijk van hoe je dit leest ben ik het hier helemaal mee eens of helemaal niet mee eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed plan. Karaoke kun je maar beter voor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zeeland, het nieuws moet steeds al dat water over, duurt ff.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet heeeel goed op de hoogte bentWas gisteren ook al de hele dag op het nieuws.
Ik kreeg de melding vandaag pas.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet heeeel goed op de hoogte bentWas gisteren ook al de hele dag op het nieuws.
Precies en ook nog wind tegen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeeland, het nieuws moet steeds al dat water over, duurt ff.
Oof ja, ligt toch aan Zeeland dan denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kreeg de melding vandaag pas.
Maar ook mijn tandarts gaat in dit jaar met pensioen en zo oud ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dingen waaraan je kan zien dat je oud begint te worden wanneer in een korte tijd je vaste tandarts als je vast huisarts met pensioen gaan.
Twee jaar geleden ging mijn tandarts die ik al vanaf kinds af aan had met pensioen en vanaf 1 juli gaat mijn huisarts ook met pensioen.
2 stapsverficatie instellen voor mijn creditcardquote:
ww wijzigen en creditcard is geblokkeerd door maatschappijquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe je dit leest ben ik het hier helemaal mee eens of helemaal niet mee eens.Voorkomen is denk ik een duidelijker woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
'Karaoke kun je maar beter voorkomen.'quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorkomen is denk ik een duidelijker woord
Ik moet zeggen dat ik rond het ESF ook diverse pushmeldingen van Nu.nl kreeg over ESF-dingen die hier een dag eerder al waren besproken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kreeg de melding vandaag pas.
Maar wij zitten hier wel het dichtst bij het vuur van wat kan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik rond het ESF ook diverse pushmeldingen van Nu.nl kreeg over ESF-dingen die hier een dag eerder al waren besproken.
Dat is wel het minste wat je mag verwachten van een tandarts.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn bezoek aan de tandarts weer overleefd.
Ze lezen in elk geval niet mee danquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar wij zitten hier wel het dichtst bij het vuur van wat kan.
Ik denk nog steeds dat Aran Bade hier meeleestquote:
Ik los zo'n pijnlijke stilte vaak op juist door er de nadruk op te leggen. "Even een medidatiemomentje," zeg ik dan bijvoorbeeld als ijsbreker. Werkt altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu krijg ik het idee dat we allemaal in een kringetje gaan zitten en allemaal zwijgen, omdat we bang zijn om als eerste iets te zeggen.
quote:
Ja, m'n ouders waren ook verbaasd dat ik hem niet kende. Tot wanneer was hij veel in de publiciteit dan ongeveer zeg maar?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]Kan je nagaan hoe snel hij eigenlijk uit de publiciteit verdwenen is want Willibrord Frequin was echt héél bekend/berucht.
Ik heb echt het gevoel dat dat tot een paar jaar geleden nog zo was maar misschien zie ik dat helemaal fout hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, m'n ouders waren ook verbaasd dat ik hem niet kende. Tot wanneer was hij veel in de publiciteit dan ongeveer zeg maar?
Maar niet als journalist toch denk ik?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat dat tot een paar jaar geleden nog zo was maar misschien zie ik dat helemaal fout hoor.
Het laatste wat hij denk ik op tv heeft gedaan is zijn deelname aan het programma "Beter laat dan nooit" metquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar niet als journalist toch denk ik?
Want dat was ie toch als ik het goed begreep
Volgens mij was zijn tijd wel echt jaren 90 en jaren 0 toch, laatste jaren heb ik heb nauwelijks gezien op tv.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat dat tot een paar jaar geleden nog zo was maar misschien zie ik dat helemaal fout hoor.
Hij was in eerste instantie een normale journalist en daarna ging hij de sensatiekant op. Naast dat dat vrij nieuw was, was ook z'n hele manier van doen en z'n stem nogal uniek en ook populair om te imiteren. Jochem Myer deed dat veel. Ik zie net dat hij het nu nog één keer gedaan heeft:quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik word ook gewoon oud hè.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn tijd wel echt jaren 90 en jaren 0 toch, laatste jaren heb ik heb nauwelijks gezien op tv.
Ja ja ja jij bent veel jonger dan ik we weten hetquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:12 schreef Em31 het volgende:
Ik ken hem ook niet heel goed verder hoor, enige wat ik me herinner is dat het er op het laatst altijd behoorlijk idioot aan toe ging? maar dat is het wel eigenlijk. Niet precies welke programma's enzo.
Paar jaar geleden ging hij nog met andere oude mannen op reis voor RTL 4, maar de Week van Willibrord was er voor het laatst in 2003quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hij moet toch nog wel andere dingen hebben gedaan sindsdien? Echt niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Paar jaar geleden ging hij nog met andere oude mannen op reis voor RTL 4, maar de Week van Willibrord was er voor het laatst in 2003
Ik ken ook alleen de naam. Verder weet ik dat Jochem Myjer hem goed kan na doen. Voor de rest ken ik hem niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]Kan je nagaan hoe snel hij eigenlijk uit de publiciteit verdwenen is want Willibrord Frequin was echt héél bekend/berucht.
Maar om te zorgen dat eventuele nieuwe users het ook weten is het toch handig het regelmatig te herhalen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja ja jij bent veel jonger dan ik we weten het
Spannende tijd! Succes! Dan heb je een vakantie daarna wel verdiend jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:18 schreef Veravision het volgende:
Goedemorgen!
Weer een dag met scriptie feedback verwerken, leef echt even in een bubbel, waarbij ik opstart met uplifting ESC muziek om de positieve vibe te houden (Stefan met Hope!), en dan schrijven maar, nog een paar dagen en dan lever ik het in. Stiekem wel een beetje eng haha, maar goed, ook blij dat het achter de rug is dan. Merk dat het me veel energie kost en dat zie ik terug in mijn hardlooptrainingen bijvoorbeeld die wat minder gaan momenteel.
Zag al eerder in de slowchat wat dingen over reizen tegenkomen gister, ik ga aankomende week uitzoeken waar ik heen ga op reis en heb daar echt zoveel zin in
Dat kan je wel aan haar overlaten jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar om te zorgen dat eventuele nieuwe users het ook weten is het toch handig het regelmatig te herhalen.
Ja maar dat is oprecht ook raar want ik heb wel het gevoel dat wij ons bewust zijn van de supersterren van voor ónze tijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef Momo het volgende:
Vind het soms wel bizar dat sommige jonge mensen bepaalde mensen dan niet kennen, bijvoorbeeld wie is Britney Spears of Christina Aguilera, terwijl dat in mijn jeugd echt supersterren waren.
dat bedoelde ik helemaal niet, dus blijkbaar heb je het er zelf nogal zwaar mee hequote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja ja jij bent veel jonger dan ik we weten het
Nouja Christina Aguilera is ook wel een beetje van de aardbodem verdwenen. Maar Britney?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef Momo het volgende:
Vind het soms wel bizar dat sommige jonge mensen bepaalde mensen dan niet kennen, bijvoorbeeld wie is Britney Spears of Christina Aguilera, terwijl dat in mijn jeugd echt supersterren waren.
Die kennen ze nu alleen nog maar als er een nummer viral gaat via TikTokquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef Momo het volgende:
Ja het is een beetje een complex denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
dat bedoelde ik helemaal niet, dus blijkbaar heb je het er zelf nogal zwaar mee he
Hmm ik gun haar vooral een lekker rustig leven. Ik weet niet of het goed voor haar zou zijn als ze nu opeens wéér super beroemd zou zijn met een nieuwe hit.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nouja Christina Aguilera is ook wel een beetje van de aardbodem verdwenen. Maar Britney?
Als ik een artiest nog gun op een monsterhit is het Britney wel.
Maar dat heb ik nooit gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het laatste wat hij denk ik op tv heeft gedaan is zijn deelname aan het programma "Beter laat dan nooit" met
Gerard Cox, Barrie Stevens en Peter Faber rond 2018, 2020. Daar was ook nog wel wat publiciteit voor.
En hij was inderdaad journalist.
Dit. Geen idee wie de huidige supersterren zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die kennen ze nu alleen nog maar als er een nummer viral gaat via TikTok![]()
maar eerlijk gezegd ken ik dan veel supersterren van nu niet echt
Ik merk dat ik van heel veel dingen van nu nog maar weinig weet. Muziek inderdaad maar ook sport; heel veel namen die me niks zeggen. Tien jaar geleden wist ik met voetbal nog precies wie alle belangrijke spelers waren en waar ze speelden. Nu geen idee meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was een journalist, maar dan wel van het heel irritante SBS-type. Voor zover ik hem kende trouwens, keek er ook nooit naar. Ik ken hem vooral van de vele persiflages, hij had een nogal drammerige stijl en die werd vaak nagedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik inderdaad ook en inderdaad ook ineens met voetbal? dacht dat het lag aan dat ik wat minder interesse heb, wat het voor een deel ook wel zal zijn, maar vroeger wist je voor mijn gevoel veel beter wie overal zat. Van Real/Barcelona tot Chelsea/Manchester etc. etc. misschien minder focus op bepaalde supersterren en meer op hele teams ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ik van heel veel dingen van nu nog maar weinig weet. Muziek inderdaad maar ook sport; heel veel namen die me niks zeggen. Tien jaar geleden wist ik met voetbal nog precies wie alle belangrijke spelers waren en waar ze speelden. Nu geen idee meer.
Ik weet van sommige oudgedienden ook niet echt wat hun leeftijd is hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar om te zorgen dat eventuele nieuwe users het ook weten is het toch handig het regelmatig te herhalen.
Dat weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef Momo het volgende:
Ik ken ze alleen maar via mijn dochterquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo krijg je het toch het beste mee jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen maar via mijn dochter
Billie Eilish, Dua Lipa, Harry Styles, Ariana Grande, Olivia Rodrigo, ik zou zelfs Ed Sheeran en Adele er nog steeds bij zetten want die blijven heel groot.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Geen idee wie de huidige supersterren zijn.
Olivia Rodrigo?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:33 schreef Em31 het volgende:
Kijk Harry Styles, Dua Lipa, etc. krijg ik wel mee (dat is een beetje een andere categorie denk ik), maar er komen ook best vaak namen langs waarvan ik gewoon nog nooit gehoord hebof wel van de naam gehoord, maar niet van de muziek.
Er gaat ook geen dag voorbij of je krijgt een dagelijkse portie Ed Sheeran op de radioquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Billie Eilish, Dua Lipa, Harry Styles, Ariana Grande, Olivia Rodrigo, ik zou zelfs Ed Sheeran en Adele er nog steeds bij zetten want die blijven heel groot.
Dat is inderdaad zo'n voorbeeldquote:
Van dat soort artiesten volg ik wel een beetje de hits die uitkomen, maar best veel van die kleinere artiesten die wel af en toe in de top 40 komen zeggen mij vaak dan weer niet zoveel. Billie Eilish luister ik als enige van deze namen wel echt dat ik ook een heel album op kan zettenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Billie Eilish, Dua Lipa, Harry Styles, Ariana Grande, Olivia Rodrigo, ik zou zelfs Ed Sheeran en Adele er nog steeds bij zetten want die blijven heel groot.
Ik vind Billie Eilish ook wel echt goede muziek maken, en het verbaast me dat ze in de mainstream door is gebroken want ze heeft niet per sé mainstream muziek.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo'n voorbeeldmaar toen heb ik haar opgezocht op Spotify en ze had wel een paar leuke nummers
Ariana Grande ken ik vooral als Cat uit een tv-serie van Nickelodeon.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Flemming vind ik wel leuke muziek hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef molloot200 het volgende:
En op Nederlands gebied denk ik Antoon, Suzan en Freek (), Davina Michelle en Snelle die op dit moment het grootst zijn. Met Flemming als opkomend. In de mainstream dan.
Suzan en Freek hoor ik wel vaak op de radio voorbij komen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef molloot200 het volgende:
En op Nederlands gebied denk ik Antoon, Suzan en Freek (), Davina Michelle en Snelle die op dit moment het grootst zijn. Met Flemming als opkomend. In de mainstream dan.
Hmm ja misschien wel? Ik hoor steeds namen genoemd worden waarvan ik denk 'wie is dat in vredesnaam'. En ik herken vaak ook geen of bijna geen gezichten in de grote teams.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik inderdaad ook en inderdaad ook ineens met voetbal? dacht dat het lag aan dat ik wat minder interesse heb, wat het voor een deel ook wel zal zijn, maar vroeger wist je voor mijn gevoel veel beter wie overal zat. Van Real/Barcelona tot Chelsea/Manchester etc. etc. misschien minder focus op bepaalde supersterren en meer op hele teams ofzo.
Oh, ik ook hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ariana Grande ken ik vooral als Cat uit een tv-serie van Nickelodeon.
Billie Eilish en Olivia Rodrigo zeggen me helemaal niks. Die andere twee alleen qua naam. Ed Sheeran en Adele ken ik ook nog wel qua muziek, al zou titels opnoemen alweer lastig worden.
Het zijn prima liedjes, maar het is echt wel "makkelijke wegluistermuziek". Doet het wel goed op feestjes ook. Bij Vrienden van Amstel was zijn blokje echt wel leukquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Flemming vind ik wel leuke muziek hebben
Die ken ik alleen van dat verschrikkelijke nummer met de Chainsmokers. Die zijn gelukkig weer een beetje uit de picture, geloof ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:40 schreef Em31 het volgende:
Nog zo'n voorbeeld is Halsey, maar weet niet of zij sowieso heel bekend is hier
Halsey? Die is niet zo groot als Dua Lipa of Olivia Rodrigo, maar wel semi-groot denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:40 schreef Em31 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:40 schreef Em31 het volgende:
Mijn dochter gaat daar naartoe volgende maandquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo'n voorbeeldmaar toen heb ik haar opgezocht op Spotify en ze had wel een paar leuke nummers
Ik brandneteltheequote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:43 schreef Strani het volgende:
Ik heb momenteel kamillethee met anijs. Om de balans met darten tegen Satudarah-leden een beetje te bewaren.
Ik heb ook (een tyfuseind) gefietst! Stukkie over de grens, boel mensen op de fiets ook, nog meer mensen die aan het 'pauzeren' waren met een biertjequote:Op donderdag 26 mei 2022 18:46 schreef Arizona het volgende:
Ik heb trouwens weer eens een fietstochtje gemaakt vandaag! Als echte Hemelvaarder
Rooms geneuzel, dat doet er toch helemaal niet toequote:Op donderdag 26 mei 2022 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan heb je nog Corpus Christi op 16 Juni dit jaar (zoveel dagen na Pasen) en Marie Hemelvaart op 15 Augustus.
Mijn dochter is naar een optreden van hem geweest, was heel leuk!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zijn prima liedjes, maar het is echt wel "makkelijke wegluistermuziek". Doet het wel goed op feestjes ook. Bij Vrienden van Amstel was zijn blokje echt wel leuk
Hij wil graag ESF doen, weet niet zo goed wat ik daar dan van moet vinden. Dat hoeft ook weer niet eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Minstens één van deze drie móet je toch wel kennenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:45 schreef Strani het volgende:
Halsey heb ik inderdaad nog nooit van gehoord. Olivia Rodrigo misschien weleens van naam maar geen idee wat er verder bij hoort. Dua Lipa is wel een hele bekende naam maar ook van haar kan ik me zo snel geen nummer voor de geest halen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is naar een optreden van hem geweest, was heel leuk!Haha, leuk! Hij lijkt me oprecht wel een aardige gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam er van de week achter dat zijn voornaam dus écht Flemming is en dat geen artiestennaam is![]()
Gast, Billie Eilish ken je toch wel, al is het maar van naamquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ariana Grande ken ik vooral als Cat uit een tv-serie van Nickelodeon.
Billie Eilish en Olivia Rodrigo zeggen me helemaal niks. Die andere twee alleen qua naam. Ed Sheeran en Adele ken ik ook nog wel qua muziek, al zou titels opnoemen alweer lastig worden.
Of haar eerste hit:quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Minstens één van deze drie móet je toch wel kennenEn anders weet ik niet onder welke steen jullie in Spanje leven.
Dua Lipa heeft echt wel goede liedjes. Dit was haar doorbraak-hit, vind ik ook gelijk haar beste.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:45 schreef Strani het volgende:
Halsey heb ik inderdaad nog nooit van gehoord. Olivia Rodrigo misschien weleens van naam maar geen idee wat er verder bij hoort. Dua Lipa is wel een hele bekende naam maar ook van haar kan ik me zo snel geen nummer voor de geest halen.
In dat geval kan je beter Happier Than Ever gaan luisteren als je toch iets aan gaat raden van Billiequote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gast, Billie Eilish ken je toch wel, al is het maar van naam
Ga maar Bad Guy luisteren, hop hop.
Halsey ken ik alleen van naam. Ik ben van de generatie die Nek beter kent (quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:40 schreef Em31 het volgende:
Welkom terugquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Leek mij wel een goed idee om m'n gezicht hier weer eens te laten zien, is toch alweer een week geleden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |