Alleen qua muzieksmaak hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf wel eens een oude ziel genoemd, dus ik vind dat Meke jonger is!
Ja ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb het ook drie keer moeten opzoeken, mind is blown.
Jij ook niet, vlegel!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar zo jong als ik ben word je nooit meer![]()
![]()
En voor zover ik heb kunnen nagaan zijn Mouth & MacNeal ook echt de enige buitenlandse artiesten die zelfstandig aan San Remo hebben meegedaan.quote:
Nou jij bent dus maar vier jaar ouder dan mijn dochter, maar je komt veel ouder over. Nu komt mijn dochter ook wel jonger over dan ze isquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar zo jong als ik ben word je nooit meer![]()
![]()
17-21 kan ook wel een aardig verschil zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou jij bent dus maar vier jaar ouder dan mijn dochter, maar je komt veel ouder over. Nu komt mijn dochter ook wel jonger over dan ze ismaar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:23 schreef Arizona het volgende:
Ik heb helemaal geen plannen meer voor de rest van het weekend
Niets wat ik nog persé moet doen en ik hoef ook nergens meer naartoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je lekker Champions League finale gaan kijken straks.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Was het wel een garnalenkroket van Holtkamp ? Daarmee heeft hij zich op de kaart gezet.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:10 schreef Arizona het volgende:
We hebben voor het eerst besteld bij een soort van chique cafetaria die hier nieuw is. De friet (niet mijn benaming) was echt goddelijk!
Holtkamp-kroketten zijn echter overgewaardeerdNet dus voor het eerst eentje gehad, maar viel me behoorlijk tegen. De volgende keer wil ik een gewone kroket. Ik zag dat ze daar als gewone kroket, Elite kroketten hebben en die ken ik, die vind ik wel prima
Wat was er mis met die Holtkamp kroket?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:10 schreef Arizona het volgende:
We hebben voor het eerst besteld bij een soort van chique cafetaria die hier nieuw is. De friet (niet mijn benaming) was echt goddelijk!
Holtkamp-kroketten zijn echter overgewaardeerdNet dus voor het eerst eentje gehad, maar viel me behoorlijk tegen. De volgende keer wil ik een gewone kroket. Ik zag dat ze daar als gewone kroket, Elite kroketten hebben en die ken ik, die vind ik wel prima
Nee, een kalfskroket. Ik vond de smaak van de ragout niet lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was het wel een garnalenkroket van Holtkamp ? Daarmee heeft hij zich op de kaart gezet.
Ik denk dat we de allerlaatste aflevering van The Last Kingdom gaan kijken en een aflevering van Stranger Thingsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Kan je lekker Champions League finale gaan kijken straks.
Nou veel plezier alvast daarmee dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat we de allerlaatste aflevering van The Last Kingdom gaan kijken en een aflevering van Stranger Things
De smaak van de ragout. De structuur was wel goed, maar de smaak... Ik weet niet, een beetje zurig ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat was er mis met die Holtkamp kroket?daar zijn zoveel mensen lyrisch over.
Nou, zover wil ik niet meteen gaanquote:
WAT?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan was je er vast ook al achter gekomen dat Mouth & MacNeal in 1974 hebben meegedaan.
En volgens bronnen 11de werden.
Now it makes sense. Een beetje dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:35 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ze was toen volgens mij getrouwd met een steenrijke nogal invloedrijke Italiaan. Misschien kreeg ze daarom die klus?
Waarom weet ik dit eigenlijk?![]()
In een maand even italiaans leren. Ik doe het haar niet naquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en dat deed ze goed:
1:02
En ze trad ook nog op:
Carlo Nasi. Een erfgenaam uit het Fiat-concern.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Now it makes sense. Een beetje dan.
Ik wist het ook (misschien door die serie ooit van hun?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Carlo Nasi. Een erfgenaam uit het Fiat-concern.
En net als @:summer52 vraag ik mij af waarom ik dit weet.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf wel eens een oude ziel genoemd, dus ik vind dat Meke jonger is!
Ik loop weer eens achter de feiten aanquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Carlo Nasi. Een erfgenaam uit het Fiat-concern.
En net als @:summer52 vraag ik mij af waarom ik dit weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |